Mootori k?ivitus soojalt ja starteri h??l. KORRAS

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
han_wiz
Kodulehe arendaja
Postitusi: 302
Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mootori k?ivitus soojalt ja starteri h??l. KORRAS

Lugemata postitus Postitas han_wiz » 04 Juun 2006, 11:52

Probleeme 1.8 66kW monopritse (RP) mootori k?ivitamisega soojalt. M?nikord tuleb 15-20 korda starterit k?iata ja alles siis l?heb k?ima.
Sai vaadatud bensiinipumba t??d ja see l??b ilusti peale. Jagaja kaas sai lahti v?etud ja k?ik ilus puhas ning kuiv. Samuti toimis vaakumpump, mis s??te varasemaks teeb. Ise veel kahtlustab soojak?ivitus andurit.
Ilmselt suurest k?ivitamiste arvust hakkas starter tegema v?tit keerates kriiskavat h??lt. Milles tegu?
Tagatipuks on tekkinud plastikust korpusesse pragu, kuhu sooja- ja k?lmk?ivituse andurid k?lge k?ivad. Sealt immitseb jahutusvedelikku. Kas kellegil on taoline terve detail pakkuda?

[Muudetud: 11-6-2006 han_wiz]

han_wiz
Kodulehe arendaja
Postitusi: 302
Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas han_wiz » 04 Juun 2006, 17:41

Algselt postitas: PS
Andurite flants maksab umbes natuke alla 100 eegu. Kui samasugust hetkel m??gil pole, siis ?lej??nud augud pannakse pimedatega kinni.
T?nud! Forssi tahtsin juba laup?eval minna aga kahjuks oli juba kinni pandud.
RP mootoril annab vea v?lja lugeda kodusel teel, otsi vastavat teemat.
Jah, pistik olemas ja dioodi v?i pirniga saab neid lugeda.

Aga mis starteril viga v?ib olla? Valusalt kriiskav h??l tekib.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7845
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 04 Juun 2006, 18:51

Iga kord 20 korda starterit anda on ilmselgelt liiga palju-tagaj?rjed selguvad kui statreri lahti v?tad, tavaliselt sulavad harjad lahti v?i rikneb kollektor.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp » 05 Juun 2006, 10:20

Originally posted by PS
Andurite flants maksab umbes natuke alla 100 eegu.
Soovitaks soojalt 2 korda suurem summa kulutada ja A-osa osta - sellele ei tule nii k?hku pragusid sisse.

p@plastk?rakate asemel alumiiniumist flantsid

han_wiz
Kodulehe arendaja
Postitusi: 302
Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas han_wiz » 05 Juun 2006, 10:32

Algselt postitas: pppp
Soovitaks soojalt 2 korda suurem summa kulutada ja A-osa osta - sellele ei tule nii k?hku pragusid sisse.

p@plastk?rakate asemel alumiiniumist flantsid
V?iks juu osta ka A-varuosa aga see ei ole t?en?oliselt ikkagi alumiiniumist.

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp » 05 Juun 2006, 12:01

See on v?hemasti ?igest plastmassisegust tehtud.

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas golfimees » 05 Juun 2006, 16:18

Ilmselt tahavad starteri puksid vahetamist ja v?ib-olla ka pendiks

han_wiz
Kodulehe arendaja
Postitusi: 302
Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas han_wiz » 05 Juun 2006, 16:19

Mootori k?ivituse osas tekkis veel m?te, et millist rolli m?ngib jagaja k?ljes olev vaakumklapp. See paneb s??te varasemaks aga kus ?hendub see voolik monopritse juures. Kas k?lje pealt v?i alt? Jooniseid vaadates tundub nagu altpoolt. Kas k?lma ja sooja mootoriga on selle vaakumklapi t?? erinev?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7845
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 05 Juun 2006, 16:42

Algselt postitas: han_wiz
Mootori k?ivituse osas tekkis veel m?te, et millist rolli m?ngib jagaja k?ljes olev vaakumklapp. See paneb s??te varasemaks aga kus ?hendub see voolik monopritse juures. Kas k?lje pealt v?i alt? Jooniseid vaadates tundub nagu altpoolt. Kas k?lma ja sooja mootoriga on selle vaakumklapi t?? erinev?
Vaakumkorrektor kisub s??det hilisemaks vastavalt sisselaskes tekkivale h?rendusele, kuna hilisemat s??det on vaja mootori suurematel koormustel. ?henduskoha suhtes ei oska ?elda - peaasi et oleks mootori pool siibrit (seda mida parema jalaga liigutad).;)
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

han_wiz
Kodulehe arendaja
Postitusi: 302
Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas han_wiz » 05 Juun 2006, 18:23

Algselt postitas: GTI
Vaakumkorrektor kisub s??det hilisemaks vastavalt sisselaskes tekkivale h?rendusele, kuna hilisemat s??det on vaja mootori suurematel koormustel. ?henduskoha suhtes ei oska ?elda - peaasi et oleks mootori pool siibrit (seda mida parema jalaga liigutad).;)
T?nud! V??rt info mida tuleb minna kapoti alla uurima.

han_wiz
Kodulehe arendaja
Postitusi: 302
Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas han_wiz » 05 Juun 2006, 19:42

Algselt postitas: PS
Proovi esmalt mainitud detailil mahak?iatud kirjad taastada ja saad teada.
Vabadust, ei saanud sellest soovitusest aru.
Andurite flantsi alumiiniumist saada pole, seda on vanemad mootori k?ljel olevad flantsid.
Seda paigaldati jah '88 ja vanematele. Minul on see millel peal 2 ja all 1 andur.

han_wiz
Kodulehe arendaja
Postitusi: 302
Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas han_wiz » 06 Juun 2006, 21:22

N??dseks vahetatud soe-k?ivitus andur (ingl.-keelne nimetus: Thermoswitch (red) for manifold pre-heater). Mootor l?ks k?ima k?lmalt ja soojalt poolest p??rdest.
Vahetamist ootab veel vaheflants koos selle alumises k?ljes oleva anduriga (ingl.-keelne nimetus: Coolant sender unit).
?nneks ei teinud starter hetkel kiire k?ivituse t?ttu hullu h??lt. Selle maha v?tmine ja jama otsimine seisab ka veel ees.

Kes teab mida teevad "Coolant temperature sender (blue)" ja "Coolant sender unit"? Kas viimase ?lesanne on armatuuril oleva n?idikuga jahutusvedeliku temperatuuri n?itamine?

Kui daqqer viitsib enda Fire&Ice mootori ruumi vaadata, siis peaks ka teada saama vaakumklapi vooliku teise otsa t?pse kinnituse ;) V?i kui kellegil on viitsimist oma 66kW monopritsega mootori juurde asja, siis vaadaku see asjandus ka ?le ja andku mulle m?rku.

[Muudetud: 6-6-2006 han_wiz]

pppp
Veteran
Postitusi: 2245
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas pppp » 07 Juun 2006, 14:21

Originally posted by PS
Paljudes poodides, eriti Forsis, on varuosad m??gis ilma pakendita ja mahalihvitud tootjam?rkidega.
Forsist on mulle alati selliseid plastjulle m??dud, millel "Topran" peale kirjutatud on. Ei tahaks h?sti uskuda, et need A-osadega samast kohast tulevad.
Kes teab mida teevad "Coolant temperature sender (blue)" ja "Coolant sender unit"? Kas viimase ?lesanne on armatuuril oleva n?idikuga jahutusvedeliku temperatuuri n?itamine?
Jah. Ja esimene on "aju" temp. andur.

han_wiz
Kodulehe arendaja
Postitusi: 302
Liitunud: 09 Nov 2004, 22:09
Auto: VW Golf 2 1.8 102kW (KR)
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas han_wiz » 11 Juun 2006, 19:34

Viga leitud :D P?hilise jama tekitas hoopis s??teluku p?hi, mille vahetamise j?rel asjad t?iesti uuel tasemel k?ima hakkasid. Avastatud sai sedasi, et s?det polnud starterit andes ja tekkis korraks v?tme tagasi lastes. Enne oli muidugi "pool" auto s?steemist asendatud ja proovitud :( ?nneks ei l?inud see midagi maksma ja t??raha ei pidanud ka endale tasuma.
Lisaks sai starter uute punkside n?ol noorenduskuuri ja teise elu.

Vasta

Mine “Elektroonika”