K: Jahutuse ventilaator hakkab hilja t??le

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Andres003
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 05 Okt 2005, 16:39
Auto: GIII 1,9TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

K: Jahutuse ventilaator hakkab hilja t??le

Lugemata postitus Postitas Andres003 » 02 Juul 2006, 11:50

sai ?ksp?ev metsas s?itmas k?idud ning temperatuuri tuli hakkas vilkuma, temp. t?usis 115 kraadini suretasin auto v?lja ja ventikas t??tas ilusti! Kas see kuidagi mootorile ei m?ju et nii hilja see t??le hakkab, v?i milles v?ib probleem seisneda et nii hilja vent t??le hakkab?
Palju tahad, vähe saad. Vähe tahad, üldse ei saa. Üldse ei taha, peksa saad!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5352
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 02 Juul 2006, 11:56

Kus tead, et hilja t??le hakkab. V?ib olla ei suuda vent lihtsalt piisavalt maha jahutada, kuna radika ribid n?iteks igasugu sodi t?is v?ivad olla. ?rita survepesuriga radikat natuke uhtida, aitab kindlasti.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Andres003
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 05 Okt 2005, 16:39
Auto: GIII 1,9TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Andres003 » 02 Juul 2006, 11:59

Algselt postitas: jussike
Kus tead, et hilja t??le hakkab. V?ib olla ei suuda vent lihtsalt piisavalt maha jahutada, kuna radika ribid n?iteks igasugu sodi t?is v?ivad olla. ?rita survepesuriga radikat natuke uhtida, aitab kindlasti.


sest kui auto temp on 110 kraadi siis veel ventikas ei t??ta, hakkab alles siis kui miskine 115 kraadi ligi kipub:(


( hetkel ei ole mul ?ldse termostaati vahel, ei saa selle viga ka kuidagi olla )

[Muudetud: 2-7-2006 Passat517]
Palju tahad, vähe saad. Vähe tahad, üldse ei saa. Üldse ei taha, peksa saad!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5352
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 02 Juul 2006, 12:03

Mitu juhet sul venti l?heb?
Kui kolm, siis v?ibolla, et sul madalam kiirus otsad andnud.
Kas siis vent ise v?i siis radika k?ljes olev tempi anduri ?ks sektsioon.

[Muudetud: 2-7-2006 jussike]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Andres003
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 05 Okt 2005, 16:39
Auto: GIII 1,9TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Andres003 » 02 Juul 2006, 12:04

Algselt postitas: jussike
Mitu juhet sul venti l?heb?
Kui kolm, siis v?ibolla, et sul madalam kiirus otsad andnud.
Kas siis vent ise v?i siis radika k?ljes olev tempi anduri ?ks sektsioon.

[Muudetud: 2-7-2006 jussike]

kui n??d m?lu ei peta siis oli kolm juhet jah!
Palju tahad, vähe saad. Vähe tahad, üldse ei saa. Üldse ei taha, peksa saad!

Andres003
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 05 Okt 2005, 16:39
Auto: GIII 1,9TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Andres003 » 02 Juul 2006, 12:08

Algselt postitas: jussike
Mitu juhet sul venti l?heb?
Kui kolm, siis v?ibolla, et sul madalam kiirus otsad andnud.
Kas siis vent ise v?i siis radika k?ljes olev tempi anduri ?ks sektsioon.

[Muudetud: 2-7-2006 jussike]

?hes?naga v?ib masin ikkagi ?le kuumeneda?:mad:
Palju tahad, vähe saad. Vähe tahad, üldse ei saa. Üldse ei taha, peksa saad!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5352
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 02 Juul 2006, 12:11

Kontrollimiseks t?mba andurilt pistik ?ra ja l?hista pistiku klemme, mingites asendites peaks v?lja tulema vendil kaks erinevat kiirust, kui ei siis on vendi ?ks kiirus ?htal.
Selleks ei pea veel venti vahetama, l?histad lihtsalt madalama ja k?rgema kiiruse otsad omavahel ja j??b sul toimima nagu autodel, millel on ?ks kiirus.
Kui on anduri viga, siis see tuleb kindlasti vahetada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Andres003
Huviline
Postitusi: 296
Liitunud: 05 Okt 2005, 16:39
Auto: GIII 1,9TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas Andres003 » 02 Juul 2006, 12:13

Algselt postitas: jussike
Kontrollimiseks t?mba andurilt pistik ?ra ja l?hista pistiku klemme, mingites asendites peaks v?lja tulema vendil kaks erinevat kiirust, kui ei siis on vendi ?ks kiirus ?htal.
Selleks ei pea veel venti vahetama, l?histad lihtsalt madalama ja k?rgema kiiruse otsad omavahel ja j??b sul toimima nagu autodel, millel on ?ks kiirus.
Kui on anduri viga, siis see tuleb kindlasti vahetada.

suured t?nud;)
Palju tahad, vähe saad. Vähe tahad, üldse ei saa. Üldse ei taha, peksa saad!

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5352
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 02 Juul 2006, 12:17

T?na siis, kui toimima oled saanud;)
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5352
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 02 Juul 2006, 12:20

V?ib olla on neid s?steeme erinevaid. Mina olen nii igatages paaril autol teinud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5352
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 02 Juul 2006, 15:56

Algselt postitas: demon555
radika k?ljes olev andur reguleerib aint teise ehk kiirema astme l?litumist... esimene ehk aeglasem aste, selle l?litab sisse mingi teine andur, t?psemalt pole uurinud.
See teema kehtib, ma arvan, kas uuemate v?i kliimaga (neil tavaliselt kaks venti ) isendite puhul.

[Muudetud: 2-7-2006 jussike]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5352
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 02 Juul 2006, 16:01

Algselt postitas: PS
v?ikse ?lekuumenemise p?hjus on ehk puuduvas termostaadis. Tundub esmapilgul kummaline teooria, kuid vaata selle jubina tegetsemist, siis saad aru. Nimelt termostaat avanedes sulgeb ?he v?ikse ringi kanali ja jahutusvedelik peab suunduma suurele ringile, kui termostaati sees pole, siis l?heb vedelik v?iksema vastupanu teed, st m??da v?ikest ringi ja ei jahtu maha.
T?esti kummaline, kuid suht t?ep?rane teooria tundub olevat. Nii, et pane puudu olevad vidinad k?igepealt k?lge, eks siis n?eb, mis temp.-l vent k?ivitub.

[Muudetud: 2-7-2006 jussike]
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5352
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 02 Juul 2006, 17:07

Oot, oot Kui ?hte klemmi l?heb "+" ja teise"-" siis peaks ju temperatuuri saavutamisel l?his tekkima ja andur p?leb lihtsalt maha. See andur ikka rohkem nagu l?liti mis paigaldatud "+"juhtme vahele.
Sul j?relikult ainult ?ks kiirus ongi, kui kolmas klemm vaba.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas golfimees » 05 Juul 2006, 19:12

Algselt postitas: demon555
Ei ei k?ik kolm on kasutuses, lihtsalt sisse l?heb nii pluss kui miinus (senimaani ei jaga matsu lahti milleks miinus aga ju see andur siis miski erilise t??p?him?ttega) ja v?lja l?heb pluss. L?hist ei teki ja t??tavad m?lemad 2 astet. Aga aeglasem aste hakkab siis ka t??le, kui radika anduri pistik lahti.
?kki on sul see "miinus" ventika ots. Saab l?bi harja massi ja kui + peale tuleb kaob ?ra. Sama teema siis genekal. juhe, mis l?heb laadimistule pirni k?lge saab geneka seismisel massi. Kui s??de sees, tuli p?leb, sest teine ots saab +. kui k?ima paned ja genekas laadima hakkab, tuleb massi asemel + ja tuli kustub.

Nii l?hist ei tekigi. Samal p?him?ttel t??tavad k?ik lihtsad el. mootorid ja pirnid juba ammusest ajast. ;)

ingel [VW Bot: "Keel korda!"]. L?bustame siin teise inimese teemat.:mad:

[Muudetud: 5-7-2006 golfimees]

golfimees
Huviline
Postitusi: 294
Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas golfimees » 05 Juul 2006, 19:17

Ega sa hiljuti temp. andurit pole vahetanud? S?bra Corrile l?ks vale ja n?itas ka et l?heb kuumaks. ?ige andur k?lge ja asi j?lle korras;)

proktos
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas proktos » 06 Juul 2006, 22:43

mul on ventiga sama jama , samuti passat ja 3 klemmiga,2astmeline jahutus,olen samuti termostaadi vahetanud,samuti ventikaanduri ja tempn?idiku anduri,kuid siiani pole nendest kasu olnud,ikka t??tab ainult viimane aste.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5352
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Lugemata postitus Postitas jussike » 07 Juul 2006, 06:11

Algselt postitas: proktos
,ikka t??tab ainult viimane aste.
J?relikult vendi esimene aste peetis v?i mis.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Vasta

Mine “Elektroonika”