Generaatori võlli otsapuksi vahetamine???
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Generaatori võlli otsapuksi vahetamine???
Oskab keegi nõu anda või on lastud kuskil teha. Mis selle tegemise hinnaks võiks kujuneda. Tegemist Valeo generaatoriga, 70A peaks olema.
Pilt kah siis asjast
Pilt kah siis asjast
-
- Huviline
- Postitusi: 455
- Liitunud: 25 Dets 2008, 13:07
- Asukoht: Valgamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 0
Re: Generaatori võlli otsapuksi vahetamine???
Mina lasin oma geneka kontaktrõngad uued treida tuttava treiali juures. Vanad rõngad treiti maha ettevaaatlikult. Seejärel said otsitud uued vasest puksid, mille külge ka mähisest tulevad juhtmed tinutas. Muidugi pead ennem anrumähise võlli seest kätte saama ilusti, et see pinki panna. Ei läinudki väga palju aega. Päevaga sai hakkama.romeoD kirjutas:Oskab keegi nõu anda või on lastud kuskil teha. Mis selle tegemise hinnaks võiks kujuneda. Tegemist Valeo generaatoriga, 70A peaks olema.
Pilt kah siis asjast
Hind on igal treialil muidu erinev ja väga suhteline.
Treipink, vasest puksid ja tinutuskolb- need olemas siis saaks ka ise hakkama täitsa
Aga uuri, kui oma kodukandi lähedalt ei leia, siis saan soovitada kedagi
Edu!
Viimati muutis VolkswagenGTD, 18 Mär 2011, 00:28, muudetud 1 kord kokku.
Sõidukite keretööd ja värvimine
Tel. 56843300
Tel. 56843300
- marco
- Huviline
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Dets 2006, 21:51
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Generaatori võlli otsapuksi vahetamine???
Tartus vana kodumaja kõrval betooni tänaval remonditakse genekaid ja startereid. Loodan, et nad tegutsevad veel.
Ma arvan, et nad saavad sellega hakkama. Hinda küll ei oska pakkuda.
Ma arvan, et nad saavad sellega hakkama. Hinda küll ei oska pakkuda.
Re: Generaatori võlli otsapuksi vahetamine???
Ma arvan,et meister saab selle vahetusega tunni ajaga hakkama,kui genekas talle lauale anda. Kunagi sai omal ise ära nokitsetud,selle kontaktrõngastega puksi saab geneka varuosade kauplusest. Genekas tuli pooleks võtta ja laager maha. Uued harjad tuleks ka pärast pingeregulaatorile panna.
Re: Generaatori võlli otsapuksi vahetamine???
kolmnurk kirjutas:Ma arvan,et meister saab selle vahetusega tunni ajaga hakkama,kui genekas talle lauale anda. Kunagi sai omal ise ära nokitsetud,selle kontaktrõngastega puksi saab geneka varuosade kauplusest. Genekas tuli pooleks võtta ja laager maha. Uued harjad tuleks ka pärast pingeregulaatorile panna.
Kontakteerusin Valga Autoasi teenindusega. Sealt soovitati ise ära vahetada, kuna neil aind yht tyypi kontaktrõngaid ja ytles, et tykk pusimist on kah. Kuidas siis need vanad kontaktrõngad eemaldada? Siiamaani on pakutud varianti, et treipinki. Veel mõni variant? Tundub justkui, et epoliimiga kinni liimitud, mida ka teenindusmees soovitas, et uued rõngad kinni liimida... Siiamaani pole genekat poolekski saanud...laager tundub väga tihe olevat, ei tea, kas riskin ise lahti kakkumisega. Pole tõmmitsat kah.
Suur pilt lähemalt asjast LINK
-
- Huviline
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
- Auto: Borat
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Generaatori võlli otsapuksi vahetamine???
Kõige pealt tinuta need mähisetraadi otsad sealt ülevalt lahti- sinu pildil jäävad siis tagaplaanile, kokku peaks neid 6 olema. Kui need lahti on tinutatud, siis keera kõik geneka pooli hoidvad poldid lahti ning kahe poole liitekohast peaks olema näha sellised avad, kus on seespool ühed poldid, kui õieti mäletan oli neid kogu geneka peale kolm tükki. Nendest avadest saad vaikselt geneka pooli nö kergitada ja peakski kaks generaatori poolt üksteisest eralduma .romeoD kirjutas:kolmnurk kirjutas:Ma arvan,et meister saab selle vahetusega tunni ajaga hakkama,kui genekas talle lauale anda. Kunagi sai omal ise ära nokitsetud,selle kontaktrõngastega puksi saab geneka varuosade kauplusest. Genekas tuli pooleks võtta ja laager maha. Uued harjad tuleks ka pärast pingeregulaatorile panna.
Kontakteerusin Valga Autoasi teenindusega. Sealt soovitati ise ära vahetada, kuna neil aind yht tyypi kontaktrõngaid ja ytles, et tykk pusimist on kah. Kuidas siis need vanad kontaktrõngad eemaldada? Siiamaani on pakutud varianti, et treipinki. Veel mõni variant? Tundub justkui, et epoliimiga kinni liimitud, mida ka teenindusmees soovitas, et uued rõngad kinni liimida... Siiamaani pole genekat poolekski saanud...laager tundub väga tihe olevat, ei tea, kas riskin ise lahti kakkumisega. Pole tõmmitsat kah.
Suur pilt lähemalt asjast LINK
Punase ringiga on need kohad tähistatud:
Pingeregulaatori poolne laager jääb lahti võttes võlli külge, selle saad hiljem tõmmitsaga kätte kui vaja. Rihmaratta poolse genekapoole kätte saamiseks keera rihmaratas lahti ning võta ära, siis näiteks lase kellegil teisel sellest korpusest hoida ning ise löö näiteks torniga vastu võlli otsa ning rootor peakski ülemisest laagrist eemalduma .
Kui midagi täpsemat veel poolitamise kohta teada tahad, siis PS .
Viimati muutis Siksaator, 19 Mär 2011, 14:49, muudetud 2 korda kokku.
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Generaatori võlli otsapuksi vahetamine???
Autode elektritööd Tartu Betooni tänaval http://web.zone.ee/autoel/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.1188.ee/1188ip.php?compid=50 ... 7871&lep=x" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.1188.ee/1188ip.php?compid=50 ... 7871&lep=x" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis VWM, 20 Mär 2011, 09:47, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /