Airbagi veateated

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
spoon
Huviline
Postitusi: 498
Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Airbagi veateated

Lugemata postitus Postitas spoon » 26 Jaan 2012, 09:52

Pole midagi sarnast siit leidnud. Seepärast ka küsimus.
Kui airbagi kontroller annab mingi vea, kas siis ei toimi konkreetne padi, või on kogu süsteem välja lülitatud?

Golf plusil annab mingi aja möödudes kunde istme padja viga. Kustutan ära VCDS-iga. Mõne päeva pärast on uuesti tagasi.
Korra puhastasin pistiku üle, rahunes nagu pikemaks ajaks maha.

Et ongi huvi selles, kui palju see kogu süsteemi töökindlust mõjutab?
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Airbagi veateated

Lugemata postitus Postitas rako » 26 Jaan 2012, 10:00

Kui bag annab viga siis ei tohiks töötada mitte ükski padi.
Üldiselt ongi kontaktide vead mul G4 andis koguaeg juhiiste viga. Puhastasin kontaktid ja siiani on asi korras.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

spoon
Huviline
Postitusi: 498
Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Airbagi veateated

Lugemata postitus Postitas spoon » 20 Mär 2012, 09:46

Asi on siiani vigane. On kellelgi veel arvamusi kogu süsteemi töökindluse kohta?
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Airbagi veateated

Lugemata postitus Postitas rako » 20 Mär 2012, 11:42

Tüüpiline ntx G Mk4 ja B5 puhul ongi need istme alused ühendused. kipuvad oksüdeeruma ja kohe annab ka vea.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

audivana
Huviline
Postitusi: 2648
Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
Telefon: 56871880
Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
Asukoht: Elva
Tänanud: 0
Tänatud: 3 korda

Re: Airbagi veateated

Lugemata postitus Postitas audivana » 20 Mär 2012, 13:45

Ma kakkusin ka istme välja puhastasin klemmid ning enam pole viga ette visanud.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5354
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Re: Airbagi veateated

Lugemata postitus Postitas jussike » 20 Mär 2012, 22:18

spoon kirjutas:Asi on siiani vigane. On kellelgi veel arvamusi kogu süsteemi töökindluse kohta?
Kui üks mingi osa turva süsteemist tõrgub, jäävad terved osad tööle va. muidugi juhul kui juht plokk ise on täiesti saba andnud.
Tuttav tegi inimkatse (mitte meelega), kus põleva airbagi tulega näitas aju viga ja enne kui uue aju jõudis sebida, suutis ühe Bentley ära tappa. Tema autol rakendus kõik nii nagu peab, nii esi bagid, kui ka turvavööd.


ps. lõika pistik vahelt välja ja jooda otseks see juhe, sest paarkümmend cm-i auto poole on järgmine pistik, kust vajadusel saab juhet lahti võtta
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

spoon
Huviline
Postitusi: 498
Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 0
Tänatud: 0
Kontakt:

Re: Airbagi veateated

Lugemata postitus Postitas spoon » 22 Mär 2012, 14:36

jussike kirjutas:
spoon kirjutas:Asi on siiani vigane. On kellelgi veel arvamusi kogu süsteemi töökindluse kohta?
Kui üks mingi osa turva süsteemist tõrgub, jäävad terved osad tööle va. muidugi juhul kui juht plokk ise on täiesti saba andnud.
Tuttav tegi inimkatse (mitte meelega), kus põleva airbagi tulega näitas aju viga ja enne kui uue aju jõudis sebida, suutis ühe Bentley ära tappa. Tema autol rakendus kõik nii nagu peab, nii esi bagid, kui ka turvavööd.


ps. lõika pistik vahelt välja ja jooda otseks see juhe, sest paarkümmend cm-i auto poole on järgmine pistik, kust vajadusel saab juhet lahti võtta
Mõtlesin ise ka, et töökorras padjad peaks ikka rakenduma. Aga ehk ongi viga selles teises, auto poole minevas pistikus?
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi

Vasta

Mine “Elektroonika”