Võimendi voolukaabel

Kõik auto audio, video/multimeediaga seoses.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
VärskeVolksumees
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 25 Mär 2013, 22:08
Auto: VW Passat 1.9tdi 96kW 03a.
Asukoht:

Võimendi voolukaabel

Lugemata postitus Postitas VärskeVolksumees »

Tere
Selline küsimus, et kuidas või mis teed pidi oleks kõige lihtsam vedada universaal kerega passatil b5.5-l voolukaablit aku juurest pagasnikusse?
Täna vaatasin ja uurisin ja ei leidnud mitte ühtegi viisi selleks, kõik nii kinni pakkitud, armatuuri päris ei tahaks lammutama hakkata. Võib-olla keegi teab kuidas. Äkki jäi mul mingi koht kahesilma vahele :D Igastahes abi on oodatud :)

tegija99
Huviline
Postitusi: 950
Liitunud: 11 Jaan 2011, 14:19
Telefon: 56340146
Auto: Vw Passat 2.8
Asukoht: Antsla
Kontakt:

Re: Võimendi voolukaabel

Lugemata postitus Postitas tegija99 »

Mina viisin enda b5-l aku juurest salongi kliima torustiku kummi vahelt ja siis kindlalaeka alt . Siis edasi ukse äärs olevate plastikute alt.
Kahe pedaaliga on jalgratas,kiirel autol on manuaalkast!

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2652
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 50 korda

Re: Võimendi voolukaabel

Lugemata postitus Postitas argo »

Eemaldad kapoti alt akukate, seal juhi pool asub aju karp, sellel eemaldad kaane. Üks kinnitus on(kui on) salongi pool, seda natuke keerulisen lahti saada, aga ei ole midagi hullu. Kui mõni elektrik seal juba varasemalt ligi käinud, siis seda kruvi ei pruugi seal enam olla, kuna seda ei viitsita tavaliselt tagasi panna. Siis eemaldad salongis pedaalide juures oleva katte ning siis juba näed aju karbist valgust. Sealt kaudu ajadki juhtme läbi. Edasi juba salongist juhi poolt polstrite/plastikute alt kuni pagaasnikuni välja.
Remote vedasin teiselt poolt ning kindalaeka tagant.

Mina tegin siis nii B5.5'l.
Viimati muutis argo, 04 Nov 2013, 21:30, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisa.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
PiltPiltPilt

VärskeVolksumees
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 25 Mär 2013, 22:08
Auto: VW Passat 1.9tdi 96kW 03a.
Asukoht:

Re: Võimendi voolukaabel

Lugemata postitus Postitas VärskeVolksumees »

argo kirjutas:Eemaldad kapoti alt akukate, seal juhi pool asub aju karp, sellel eemaldad kaane. Üks kinnitus on(kui on) salongi pool, seda natuke keerulisen lahti saada, aga ei ole midagi hullu. Kui mõni elektrik seal juba varasemalt ligi käinud, siis seda kruvi ei pruugi seal enam olla, kuna seda ei viitsita tavaliselt tagasi panna. Siis eemaldad salongis pedaalide juures oleva katte ning siis juba näed aju karbist valgust. Sealt kaudu ajadki juhtme läbi. Edasi juba salongist juhi poolt polstrite/plastikute alt kuni pagaasnikuni välja.
Remote vedasin teiselt poolt ning kindalaeka tagant.

Mina tegin siis nii B5.5'l.
Ma ise vaatasin ka seda aju karpi, võtsin kaane maha aga see oli veidi tungevamalt vist kinni tagantpoolt, ei julgenud väga kangutada. Aga suured tänud abi eest, teile mõlemale :thumbup:

anryo
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 15 Sept 2010, 13:35
Auto: VW Passat Variant 1.9 TDI '02
Asukoht: Tallinn

Re: Võimendi voolukaabel

Lugemata postitus Postitas anryo »

tegija99 kirjutas:Mina viisin enda b5-l aku juurest salongi kliima torustiku kummi vahelt ja siis kindlalaeka alt . Siis edasi ukse äärs olevate plastikute alt.
Mul on ka nii tehtud ja ma pakun, et see on lihtsam moodus. Pealegi ei asu aku ju juhi pool, vaid paremal - seega on seal lühem maa.
We live in a poor neighborhood - we can only afford to drive old cars.

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2652
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 50 korda

Re: Võimendi voolukaabel

Lugemata postitus Postitas argo »

anryo kirjutas:
tegija99 kirjutas:Mina viisin enda b5-l aku juurest salongi kliima torustiku kummi vahelt ja siis kindlalaeka alt . Siis edasi ukse äärs olevate plastikute alt.
Mul on ka nii tehtud ja ma pakun, et see on lihtsam moodus. Pealegi ei asu aku ju juhi pool, vaid paremal - seega on seal lühem maa.
Läbi aju karbi on väga lihtne vedada, kui hakata kusagilt kliima torude vahel läbi ajama. Seda pluss juhet on piisavalt, et sealt vedada ning jääb ülegi veel. Kaitsme paned ka veel vahele enne akut ja korras. Remote kaablit on pärast palju lihtsam kindalaeka tagant vedada, kui juhi poolt.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
PiltPiltPilt

VärskeVolksumees
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 25 Mär 2013, 22:08
Auto: VW Passat 1.9tdi 96kW 03a.
Asukoht:

Re: Võimendi voolukaabel

Lugemata postitus Postitas VärskeVolksumees »

anryo kirjutas:
tegija99 kirjutas:Mina viisin enda b5-l aku juurest salongi kliima torustiku kummi vahelt ja siis kindlalaeka alt . Siis edasi ukse äärs olevate plastikute alt.
Mul on ka nii tehtud ja ma pakun, et see on lihtsam moodus. Pealegi ei asu aku ju juhi pool, vaid paremal - seega on seal lühem maa.
Aku asub siiski keskel suhteliselt, seega pole erilist vahet kummaltpoolt juhet vedada :D Ja kuna minu auto akul jääb pluss klemm juhipoole siis eelistan seda ajukarbi alt vedamist :)

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2652
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 50 korda

Re: Võimendi voolukaabel

Lugemata postitus Postitas argo »

VärskeVolksumees kirjutas:
anryo kirjutas:
tegija99 kirjutas:Mina viisin enda b5-l aku juurest salongi kliima torustiku kummi vahelt ja siis kindlalaeka alt . Siis edasi ukse äärs olevate plastikute alt.
Mul on ka nii tehtud ja ma pakun, et see on lihtsam moodus. Pealegi ei asu aku ju juhi pool, vaid paremal - seega on seal lühem maa.
Aku asub siiski keskel suhteliselt, seega pole erilist vahet kummaltpoolt juhet vedada :D Ja kuna minu auto akul jääb pluss klemm juhipoole siis eelistan seda ajukarbi alt vedamist :)
Eks see kõige mõistlikum ole ka. Edasi liigud juhtmega armatuuri alt plastiku taha kus asub kapoti avamise link ja sealt edasi saad juba eduliselt sõrmedega juhtme nn uksepaku plastikute alla lükata, ilma neid eemaldamata.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
PiltPiltPilt

Timmi
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 24 Sept 2014, 20:37
Auto: VW Passat Highline
Asukoht: Tallinn

Re: Võimendi voolukaabel

Lugemata postitus Postitas Timmi »

Kas keegi äkki oskab öelda kui pikki juhtmeid läheb vaja universaalkerega passatil voofri jaoks?
Tegelen valgus- ja kleebisreklaamidega ( ka autode kleepimised) ja cnc-lõikusega!

tartuvaim
Huviline
Postitusi: 349
Liitunud: 20 Juul 2012, 14:44
Telefon: 5114080
Auto: Volkswagen Bora 1.9 Tdi 110kW 4Motion 2002a, Volkswagen Passat 1.9 Tdi 85 kW 4Motion 2000a
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Re: Võimendi voolukaabel

Lugemata postitus Postitas tartuvaim »

5m standard komplekt on küll. Tuleb ilusti välja aga kui kahtled siis või ka 5,5m võtta. Siin on kõik olemas http://www.oomipood.ee/product/car-kit1 ... -1200w-60a" onclick="window.open(this.href);return false;

Timmi
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 24 Sept 2014, 20:37
Auto: VW Passat Highline
Asukoht: Tallinn

Re: Võimendi voolukaabel

Lugemata postitus Postitas Timmi »

Okei, suured tänud!
Tegelen valgus- ja kleebisreklaamidega ( ka autode kleepimised) ja cnc-lõikusega!

Vasta

Mine “Audio ja video”