Mõistuseta Tartu mnt-l !

Teadaanded varastatud autodest ja muust ebaseaduslikust tegevusest.

Moderaator: etnies858

Vasta
fatedog
Huviline
Postitusi: 787
Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
Auto: Škoda Octavia VRS
Asukoht: Maakeral
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mõistuseta Tartu mnt-l !

Lugemata postitus Postitas fatedog » 12 Okt 2011, 12:29

http://forte.delfi.ee/news/auto/video-n ... 8&l=fplead" onclick="window.open(this.href);return false;

Kui ma ei eksi siis on äkki just see mees ka meil siin foorumist läbi jooksnud ?
Igatahes on järgmine julgustükk temalt valminud,no ei ole munadega mees !

golbin666
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 02 Okt 2007, 14:04
Asukoht: TALLINN-kristiine
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mõistuseta Tartu mnt-l !

Lugemata postitus Postitas golbin666 » 13 Okt 2011, 17:06

vanal hakkas igav mõtles et teeb midagi,

arvatavasti oli asi nii et see filmitud tartu poolt tallinnase tulles, tüüp tallinnast sõitis 2 realise lõpuni et kontrollida et politseid poleks ja siis keeras otsa ümber ja hakkas hagu andma, FORTE kirjutas et see oli julgustükk :roll: SEE OLEKS SIIS JULGUSTÜKK OLNUD KUI TÜÜP OLEKS MÕIGU BURKSI JUUREST HAGU ANDMA HAKKANUD :D :D :D
Viimati muutis golbin666, 13 Okt 2011, 17:28, muudetud 4 korda kokku.
M: PASSAT B5 1.8 92 KW VARUOSADEKS 2000a automaat
M: PASSAT B5 2.5 TDI 110KW VARUOSADEKS 2000a automaat

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5358
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 609 korda

Re: Mõistuseta Tartu mnt-l !

Lugemata postitus Postitas jussike » 13 Okt 2011, 18:41

Tuttav lasi saksas bahnil phaetoniga ca 300kmh. Pärast kõrval istudes kui tehase esindaja oli roolis siis saadi 320 kätte, tegu oli W12 6,0L masinaga, millel olid piirajad maha võetud. Ütles, et natu alla kolmesada pold asi üldse hull, tundus, et järjest kõvemini on maakera küljes kinni, tunneli tunne hakkas seal 300 ja edasi.
Samas piirajatega ei tohiks nagu üle 250 liikudagi.
Viimati muutis jussike, 13 Okt 2011, 18:43, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

GTI
Moderaator
Postitusi: 7843
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Re: Mõistuseta Tartu mnt-l !

Lugemata postitus Postitas GTI » 13 Okt 2011, 18:59

eks selliste kiiruste juures valetab spido ikka rohkem kui 10 km/h.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

dellu
Moderaator
Postitusi: 4429
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 75 korda
Kontakt:

Re: Mõistuseta Tartu mnt-l !

Lugemata postitus Postitas dellu » 13 Okt 2011, 21:52

Ma pakun ka, et reaalne pigem seal 235-240 kanti oli. Imelik muidugi, et delfi "spetsialist" autoreporter ka samamoodi kaasa kisab, et 260 260. Peaks ju inimene teadma, et piiraja on 250 peal.
See bahnil 300-320 sõitmine on ka tegelikult suht keeruline. Ma olen paar korda proovinud ka niiöelda tippkiirust.
Üleelmise aasta novembri alguses sai väiksel muuseumite tuuril käidud sõbraga ja rendikaks anti uus Mersu C 180 kompressor (tellitud oli muidugi miski väike klass a la corsa, aga ju siis polnud midagi väiksemat). Siis tuli ka kiirelt otsus, et selle autoga me kütusekulu ei vaatle ja antakse koguaeg täiega pähe. Ütleme nii, et üle 180 on tegelikult ikka väga keeruline, pidevalt jääb sulle keegi jalgu. Kõik järgnevad kiirused on GPS järgi, mitte kell. 217 sai vist kaks korda kätte saadud, sõber äkki 208 või miskit sellist. Eks see sõltub muidugi auto võimsusest ka, aga ütleme nii et 180 alates tuli ikka juba keerukamalt. No eks kuskil öösel tühjema kohapeal äkki jah, aga muul ajal on banhi tempo pigem ikkagi seal 150-170 enamustel, madallendureid sealt edasi on juba vähem siiski. Teine kord oli just üle-eelmine laupäev kui sai ka ühe autoga tagasi tuldud, paar korda mõtlesin et proovin 200 kätte saada, korra 198 teine 199 ja pidurit jälle. Lõpuks muidugi sai ikka paar korda 200+ ka kätte saadud ja korra allamäge vist isegi 215 äkki, tehas oli vist 207, aga see oli ikka tõsiselt allamäge ka. Paar korda ikka väiksema kurvi korral tekkis tunne ka, et siia ikka ei oleks pidanud nii kiiresti tulema. Aga tõesti neid 200+ kordi oli ikka vähe ja me tulime sisuliselt Stuttgart-Berliin sellises tempos, mis on ikka 600+ km. No eks laupäeva õhtupoolik on samuti natuke suurema koormusega, aga neid muinasjutte kuidas 300 terve tee tullakse väga uskuda ei tasu. Tulime kahe autoga, vahepeal oli veel üks mersu ka ees, kes teed vabaks tegi. Niimõnelegi tuletati täistuledega meelde et kao eest :). Kolmerealisel on teatud hulk inimesi, kes jumala eest paremas reas ei sõida. Mõni selline sai ka :). Seda on rääkinud mul Saksamaa tuttav ka, et osadel ego ei luba lihtsalt nende oma sõnade järgi "rekka" reas sõita. Ka sellised tekitavad veel nn pidurdamist. Samas jah, sedasi 170-180 on täitsa mõnus lasta, eks ma sellepärast ikka sinna Saksamaale oma käike olen niimõnegi sättinud ka. Samas jah, eks Phaeton on suht stabiilne sellistel kiirustel, ma olen ise kunagi BMW 750ga ka proovinud, kuni 200 tuli väga kergelt, sealt edasi kogumine juba andis tunda. 240 tuli kella järgi ära, GPS tol hetkel veel ei kasutanud, aeg ja koht las jääda ka mainimatta, aga see oli ikka väga ammu. Samas mõne väikse punniga tundub 100+ ka juba õudus.
See et 300+ tee väga kitsaks jääb on ka lõõkkiruse vennad rääkinud, mis siis et oled lennuväljal ja mets on väga kaugel, siis järgmine hetk oled nagu metsa kõrval ja pea kogu lennuka laiused finishi koonused on järsku ikka jube kitsa väravana. Mingil võistlusel oli vist veel tugev külgtuul ja sisuliselt sõitsid rool 90 kraadi tuule vastassuunas keeratuna. Eks sellisel kiirusel juba tuleb jah huvitavaid lisategureid.
Viimati muutis dellu, 13 Okt 2011, 21:59, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

golbin666
Huviline
Postitusi: 82
Liitunud: 02 Okt 2007, 14:04
Asukoht: TALLINN-kristiine
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Re: Mõistuseta Tartu mnt-l !

Lugemata postitus Postitas golbin666 » 15 Okt 2011, 09:23

ise saksas opel calibraga paar aasta tagasi käidud ja seal ka kuskil sai täiega lastud spido järgi jooksis see 220 välja, tegeliku ei tea aga no selle kiirusega oli seal ka raskusi sõita koguaeg mingid vennad ees ja lõpuks siis, mingi tyyp keeras mulle nii ette et oleks peaaegu tagant sisse sõitnud peale seda jäin seisma teeääres ja piduriklotsid suitsesid :D see opel ikka õgis kütust selliste kiiruste juures 300km peale läks paak :D 2.0 85kw
M: PASSAT B5 1.8 92 KW VARUOSADEKS 2000a automaat
M: PASSAT B5 2.5 TDI 110KW VARUOSADEKS 2000a automaat

Vasta

Mine “Seadusega pahuksis”