K: Golf 2 hammarsihm puruks

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Kasutaja avatar
Kris111
Huviline
Postitusi: 236
Liitunud: 19 Aug 2007, 23:53
Auto: Volkswagen Passat B8
Asukoht: Pärnu, Pärnumaa, Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 6 korda

K: Golf 2 hammarsihm puruks

Lugemata postitus Postitas Kris111 »

Soetasin n?dala vahetusel endale nii?elda "uue" masina. Mootoril oli hammasrihm puruks lennanud ja peale seda pole keegi proovinud kas mootor k?ib ringi v?i ei. Et kas siin m?ned targemad mehed oskavad ?telda mulle, et kui diislil lendab hammasrihm puruks kas siis jookseb mootor kohe kokku v?i ei?
Mootoriks siis 1.6 D

golfrr
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 04 Juun 2004, 12:02
Asukoht: Võru

Lugemata postitus Postitas golfrr »

pane aga uus rihma peale ja pane k?ima ,eks siis n?ha ole kuidas k?ib. Kui sitasti siis kaas maha ja klapid ?le vaadata.

mix17
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
Asukoht: Lääne rajoon

Lugemata postitus Postitas mix17 »

no mina prooviks ?rnalt v?tmega v?nta ringi keerata kui mootort?is vingi ?ra teeb ilusti siis minu arvates ei ole klappid ja kolvid kokku saanud aga kui mootor kinni t?mbab siis soovitus v?tta kaas maha tuleb l?pp kokku v?ttes odavam ..

Kasutaja avatar
Kris111
Huviline
Postitusi: 236
Liitunud: 19 Aug 2007, 23:53
Auto: Volkswagen Passat B8
Asukoht: Pärnu, Pärnumaa, Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas Kris111 »

ok.. eks ma proovin teha midagi.

golfrr
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 04 Juun 2004, 12:02
Asukoht: Võru

Lugemata postitus Postitas golfrr »

enne pane ikka rihm peale ,sest osad klapid lahti j??nud ja kolb l?heb vastu.

Vader
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Vader »

kui rihm l?ks katki siis klapid peas kui palju seda n?ha siis kui kaane maha v?tad
v?ta esialgu maha klapikambri kaas ja vaata kas k?ik klapid on ?he k?rguse peal kui on v?id proovida motot k?ima ajada aga kui ei ole, siis ?ra n?e vaeva rihma panekuga vaid kohe kaas maha

[Muudetud: 22-1-2008 Vader]
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus

taivo9
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 01 Juul 2006, 17:59
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas taivo9 »

seal pole kahtlust ki mitte dislal on kindlasti k?verad,parem v?ta kohe kaas maha ja uued klapid siise ja juhtpuksid ka,edu selle ehitamisel,looda :mad:et kolvid korras

Kasutaja avatar
Kris111
Huviline
Postitusi: 236
Liitunud: 19 Aug 2007, 23:53
Auto: Volkswagen Passat B8
Asukoht: Pärnu, Pärnumaa, Tallinn
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas Kris111 »

ok..keeran siis millalgi klapikambri kaane maha ja siis n?eb mis seal sees toimub. Ega seda mootorit pole vist varuosadeks kah m?tet m??a? Kas sellistelt mootoritelt ?ldse tahetaksegi midagi.!?

krss
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 06 Mär 2007, 03:52
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas krss »

See mootor maksab korras peast ?ksjagu raha (t?en?oliselt rohkem kui autost maksid) ja korras olekust on puudu just nimelt need klapid ja juhtpuksid. Kolvile teeb ?nneks harva liiga palju viga, aga ka kolvi/kolbide vahetus ei ole midagi keerulist ega kallist. Kaane puhul on oluline, et klaverit lahti pole t?stnud ja muus osas, et mootor ise veel nii tihe oleks, et see taastamine end ?ldse ?igustab. Aga enne, kui plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] maas pole, ei saa m??ta ei silindrite ovaalsust ega ka vahetada klappe (r??kimata kompressiooni m??tmisest klapirikkega mootoril). Tegelikult k?ige lollim viga, mis omal korra juhtunud, et v??nas natuke ?hte kepsu, mille t?ttu hakkasid pidevalt sel kepsul saaled l?bi minema ja asi lahenes alles kepsu vahetusega (defekt polnud loomulikult silmaga n?htav). ?nneks pole kuulnud, et midagi sellist VAGi diislitel oleks juhtunud.

corbe
Huviline
Postitusi: 1203
Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
Auto: A5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas corbe »

Ei pruugi klapid peas olla, paar-kolm aastat tagasi juhtus endal ?he G2 ga koju s?ites sama pull. S?idu ajal lendas rihm ja auto suri v?lja, ?nneks veeresin maja ette. Kuna aga mootor oli h?re ja tahtsin head asja, siis l?ksid siiski enamus juppe vahetamisele.
Nii et kui h?sti l?inud sul siis ei pruugi klapid peas olla

krss
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 06 Mär 2007, 03:52
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas krss »

Corbele: see juhtus t?esti k?ik diiselmootoriga, mitte m?ne vana hea 8-klapilise bensukaga? Pilt

corbe
Huviline
Postitusi: 1203
Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
Auto: A5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas corbe »

just nii ta oli

rewo
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 13 Okt 2007, 22:07
Asukoht: Tartumaa, Kabina

Lugemata postitus Postitas rewo »

No ma v?in k?ll lollina tunduda , aga ?tlen ausalt , pole veel oma silmaga n?inud diislit , millel rihma purunedes klapid kolbidega kokku ei saaks . Kui siis ainult m?ni vanaaegne diisel,millel on p?stklapid mitte rippklapid nagu t?nap?evastel mootoritel .Isegi veokatel saavad klapid kolbidega kokku (sel k?ll pole rihma vaid hammasrattad ) , olen seda ?he korra n?inud - nukkv?lli otsast tuli hammakas lahti ja klapp ja kolb teretasid teineteist . Nii et kui dislal rihm l?heb siis 99.99 % klapid k?verad , kui just rihm ei purunenud seisva mootoriga , mis on kah v?het?n?oline .

krss
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 06 Mär 2007, 03:52
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas krss »

Ma pean end sama lolliks kui rewo, ainult et nende tingimuste kohta ?tleks mitte 99,99% vaid 100%. V?i oli t?esti mootor nii h?re, et andis kolb j?rgi, mitte klapid ;). Rihmad purunevad sageli ka talvel k?ige kangema k?lmaga k?ivitades ja isegi siis saadakse klapid k?veraks t?hik?igup??retel, r??kimata s?idu peal juhtunud jamadest. Ainus viis, mis ?ldse p?he tuleb, kuidas VW Golfidel kasutatud diislitest (1.5, 1.6 ja 1.9) klapid k?veraks ei l?he, on siis, kui plokikaanele on unustatud poldid panemata :P

tnusepp
Huviline
Postitusi: 342
Liitunud: 11 Juul 2005, 19:47
Asukoht: ida-virumaa

Lugemata postitus Postitas tnusepp »

mina olen ka n?inud 1,9 diisel passat 93 rihm l?ks puru pani uue rihma ja s?idab edasi. Aga tal oli v?ike hoog sees ja tee oli jumala kiilakas ja vesi peal ja v?ttis rattad plokki ja lohises ?ks meeter poolteist ja k?ik. ?tlesin veel omanikule et sul vedas et v?ljas nii libe oli lihtsalt.
Nii et ei saa v?ita k?ike 100%:P
Sepp

Vader
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Vader »

Algselt postitas: tnusepp
mina olen ka n?inud 1,9 diisel passat 93 rihm l?ks puru pani uue rihma ja s?idab edasi. Aga tal oli v?ike hoog sees ja tee oli jumala kiilakas ja vesi peal ja v?ttis rattad plokki ja lohises ?ks meeter poolteist ja k?ik. ?tlesin veel omanikule et sul vedas et v?ljas nii libe oli lihtsalt.
Nii et ei saa v?ita k?ike 100%:P
Sepp
ta s?idab k?ll edasi aga kas ta surved on ?ra m??tnud
ega k?ver klapp ei t?henda kohe seda, et v?id omale nagi teha.
klapp on k?ver ka siis kui enam klapipesa ei sulge korralikult
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus

krss
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 06 Mär 2007, 03:52
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas krss »

Algselt postitas: tnusepp
mina olen ka n?inud 1,9 diisel passat 93 rihm l?ks puru pani uue rihma ja s?idab edasi. Aga tal oli v?ike hoog sees ja tee oli jumala kiilakas ja vesi peal ja v?ttis rattad plokki ja lohises ?ks meeter poolteist ja k?ik. ?tlesin veel omanikule et sul vedas et v?ljas nii libe oli lihtsalt.
Nii et ei saa v?ita k?ike 100%:P
Sepp
Seal on ?ks v?ike aga: hooratta p??rlemismass on nii suur, et klapp ei saa seda pauku kuidagi vastu pidada, kuna seesama mass suudab m?nel teisel puhul kepsu ka l?bi ploki seina v?lja l??a. Seda et klapp p?rast liigub, ma eriti ei imestakski, v?ib k?ll liikuda - see on t?esti vedamine ning ilma hoorattata mootori puhul v?ibolla t?esti ei l?hu midagi ?ra:P. Sellep?rast ju t?ingi selle k?vera kepsu n?ite, et kui silmaga tuvastada ei suuda, siis ei t?henda, et mootor viga ei saanud ja edasi kaua muretuid kilomeetreid pakub. Aga mul pole midagi selle vastu, kui keegi neid piiripealseid juhtumeid oma nahal j?rgi tahab katsetada, ma ise t?pselt samasugune:P

EDIT: Et saada aimu, mida suudab hooratas oma massiga teha, vaadake n?iteks SEDA, SEDA, SEDA ja SEDA pilti - see on t?esti lahe ??rmus - millegi nii dramaatilisega pole ise veel hakkama saanud, aga oleks vist naiivne uskuda, et kui ?hel autol l?hevad k?veraks seitse klappi, siis teisel peab ?ks klapp vastu kogu selle koormuse (praktikas 1.6D mootori tulnud vahetada tavaliselt ikka 3-5 klappi)...

[Muudetud: 25-1-2008 krss]

Aspelund
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 24 Juul 2003, 12:33
Auto: VW Golf MKI GTD '83; VW Golf MKII GTI '88
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Aspelund »

Volgaga ringrada s?itnud Mati Rumessenil oli Tallinna Taksopargis toanurgas mootor, millel keps 180 km/h pealt kinni jooksis. Pooleks murtud keps l?ikas mootoriplokki nagu v?isse enda jaoks kanali. Niipalju siis kineetilisest energiast.

Aga teemasse soovitus ka: vahetage oma s?idukite hammasrihmu regulaarselt. Tuleb odavam, kui hiljem mootorit lappida.

A.

Vasta

Mine “Diislid”