Külmad ilmad tulemas:D

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

kristjang3
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 25 Mär 2007, 14:09
Auto: Passat
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas kristjang3 »

kui auto regulaarselt hooldatud ja filtrid regulaarselt vahetatud ja kütus ikka tanklast paaki tangitud, muidugi kui ka eelsüüteküünalde korras siis pole külma kartmiseks küll põhjust!

ja tahaks öelda et iga õige auto käivitub ka -30 se külmaga, aga iga lisa mis mootoriplokki soojendab on mootori eale väga kasulikk!

ise sõidan ka olerexi kütusega juba aastaid ja pole üksgi talv sellega probleeme olnud!

kristjan

Indrek
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 29 Apr 2005, 07:31
Auto: Golfi risu
Asukoht: Raplamaa

Lugemata postitus Postitas Indrek »

Hommikul sain auto käima küll, aga ma lihtsalt huvi pärast proovisin, jätsin kohe seisma. Õhtul muidugi enam ei läinud, andsin tööauto pealt täkku ja lasin kohapeal mingi pool tundi käia ja sõitsin mõnikümmend kilti ringi, õhtul ajasin kuuri alla ära. Starter jõuab nagu vedada aga käima raisk ei taha minna, eelsüüteküünlad läbi ilmselt.
vanasti olin insche

kase89
Huviline
Postitusi: 682
Liitunud: 27 Juun 2008, 09:07
Auto: T4
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas kase89 »

Kursavennal ei läinud täna garaažiski eelsüüteküünalde rikke tõttu Audi A6 kohe käima. Muide, garaašis olevat +3 kraadi:lol:
Õues külmaga käitas ikka 2 minti, enne kui käivitus!;)
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas copilot »

out of topic vist aga mõtlesin, et egas siinne rahvas ei oska öelda mis on normaalne vahemaa taoliste ilmadega nagu täna Tallinnas oli, mil moto peaks minema töösoojaks ehk siis omt 90C . Täna sai tööle sõidetud(tööle vaja minna õikalt Sakusse ja käin Laagri kaudu, teeb see nii 17,5km ja temp seier läks nii poole peale, külma oli tallinnas 11, sakusse jõudes 13, tagasi tulles oli 14C sõitu alustades ja tiksus kohapeal mingi väh 5 minta ning maja ette jõudes oli seier veidi alla poole tõusnud sellest mis oleks 90. vähemalt pool sõidust maantee sõit nii 60-90 km/h. Et kas see norm 1,9 81kw TDI puhul v tuleks hakata termostaati vahetama?

[Muudetud: 14-12-2009 copilot]
Diesel Power KEEPS ME GOING

Termi
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 06 Apr 2007, 15:50
Auto: VW Passat Var, 1.9 TDI, 96kw
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas Termi »

Eelsüüteküünlad jah üks põhjustest miks ei taha käivituda.
Kevadel juba andsid vaikselt märku. Sügisel 0 kraadi ringis oli juba hädas.
Mõõtmise käigus selgus, et 4'st küünlast 3 oli täitsa läbi. Uued peale, ja paugub iga kell.
Kui kardad et ühest küünla ringist vähe, võid ju enne käivitamist korra veel anda. see ei tohiks ju halba teha.

4ratast
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

Nuhh .. ütleme nii, et igaks petteks käisin täna VW esinduses ja lasin küünlad ära vahetada :) 1500 EEKU ja kolm tundi -15c seisnud mootor läks paugust käima. Hommikul paistab kas siis ka paugupill on jälle :)

Kui auto esimest talve eestis oli, sai ka mõni kord -20 ja rohkem külma, siis käivitus ikka poolest pöördest. Iga aastaga on pool pööret juurde tulnud, vaatab kas küünalde vahetus võtab nüüd natuke tagasi :lol:

Jahutusvedeliku temperatuuri kohta seda, et ärge puhkuge siis salongi sooja õhku:exclamation: Kui ma lasteaia ette jõudsin oli temp. 90c peal. Vähem kui 2 minutit kohapeal tiksudes ja salongi temperatuuriks 23c pannes kukkus mootori temp. 70c peale. Salongi radikas jahutab talvel välisringlusest õhku võttes päris hästi mootori maha ;)
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

Indrek
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 29 Apr 2005, 07:31
Auto: Golfi risu
Asukoht: Raplamaa

Lugemata postitus Postitas Indrek »

Termi kirjutas:Eelsüüteküünlad jah üks põhjustest miks ei taha käivituda.
Kevadel juba andsid vaikselt märku. Sügisel 0 kraadi ringis oli juba hädas.
Mõõtmise käigus selgus, et 4'st küünlast 3 oli täitsa läbi. Uued peale, ja paugub iga kell.
Kui kardad et ühest küünla ringist vähe, võid ju enne käivitamist korra veel anda. see ei tohiks ju halba teha.
Mismoodi neid mõõdetakse?
vanasti olin insche

sirwilliam
Huviline
Postitusi: 125
Liitunud: 16 Okt 2008, 08:54
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas sirwilliam »

Tänaste külmade ilmade tõttu seisis Valga-Tartu mntl teepervel 5 dislat kellel suvine küte sees..

Indrek
Huviline
Postitusi: 304
Liitunud: 29 Apr 2005, 07:31
Auto: Golfi risu
Asukoht: Raplamaa

Lugemata postitus Postitas Indrek »

Rekkaid oli küll mitmeid tee ääres näha.. just lõunamaiste numbritega :)
vanasti olin insche

Termi
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 06 Apr 2007, 15:50
Auto: VW Passat Var, 1.9 TDI, 96kw
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas Termi »

Indrek kirjutas:
Termi kirjutas:Eelsüüteküünlad jah üks põhjustest miks ei taha käivituda.
Kevadel juba andsid vaikselt märku. Sügisel 0 kraadi ringis oli juba hädas.
Mõõtmise käigus selgus, et 4'st küünlast 3 oli täitsa läbi. Uued peale, ja paugub iga kell.
Kui kardad et ühest küünla ringist vähe, võid ju enne käivitamist korra veel anda. see ei tohiks ju halba teha.
Mismoodi neid mõõdetakse?

Vanamees otsis kamorkast osutiga ampermeetri. see käis plussile vahel, kella küljes ka miinuse jaoks juhe.
3 ei näidanud midagi, neljas ka ainult sekundi hoidis ja siis langes ära. ühesõnaga see ka suht otsakorral.

Vanakooli meetod. Ma ei ole kursis kuidas tänapäeval seda ess-petsialistid teevad, targemad andku teada.

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Ma ise olen kontrollinud testriga takistust mõõtes eelsüüteküünaldel. AutoData näitab, et takistus küünla tipu(kuhu peaks minema + klemm) ja kere vahel peaks olema 0.4Ohm'i. Küll on täpsem kruvida küünal maha ning kontrollida seda visuaalselt. Kui ots läheb punaseks, siis töötab...
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

4ratast
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

Krisss kirjutas:Kui ots läheb punaseks, siis töötab...
Tuletan meelde, et näiteks minu autol on peal 3-astmelised küünlad mis ei tööta kohe mitte vooluga otse akult :exclamation: St. töötavad aga mitte just kaua - põlevad väga lihtsalt maha.

PS. uutest küünaldest oli kasu - hommikune -15c ja auto on taas paugupill ning ei mingit turtsumist esimesel 10 sekundil.
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

-PitBull-
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 09 Sept 2009, 13:07
Auto: Golf 3 GTD
Asukoht: Ida- Virumaa

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

Aga mul on 40 liitrit ära hangunud kütet paagis.:smilegrin:

militar
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 17 Jaan 2007, 17:20
Asukoht: Tapa

Lugemata postitus Postitas militar »

Täna läks veel käima, aga nüüd hakkasid mootoripöörded kõikuma. Auto tiksus peale käivitamist mingi 10min. siis viisin tütre kooli ja poisi lasteaeda, lasteaiast tööle sõites hakkas masin jõnksutama- justkui ei saa kütet kätte. Töö juures masinat parkides vaatasin, et pöörded kõiguvad nii 900-1000 vahel. Paagis peaks olema ikka talvine küte ja kütte filter sai suvel vahetatud. Mingi klomp uitab süsteemis või andis miski nüüd otsad.

corbe
Huviline
Postitusi: 1203
Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
Auto: A5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas corbe »

Uus aku peal ja käivitub ilusti hommikul. Nüüd lähiajal ka kõik filtrid-õlid vahetusse, läheb ehk veel paremaks

Krisss
Huviline
Postitusi: 254
Liitunud: 13 Aug 2008, 18:16
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Krisss »

Täna hommikul minu passat tuure üles ei võtnud. Päeval poodi ja uued eelsüüteküünlad peale. Peale seda paugupill :)
Anna mehele vabad käed ja sa tead, kust neid leida...

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas VWM »

minu oma töötab nagu kellavärk.. igax juhux lasin 2x eelsyytekyynaldel soojeneda, päris krõbe oli väljas.
diisliga aint jama, et kaua läeb salong soojax..:smilegrin:

koit13
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 17 Nov 2009, 13:05
Auto: A6 Avant Quattro 3.0 tdi 220kw
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas koit13 »

Käima läks muredeta. Isegi imestasin, uskusin et läheb raskemalt esimeste külmadega.
diisliga aint jama, et kaua läeb salong soojax..:smilegrin:
Hea on kui üldse soojaks läheb, ma sõidan teist päeva jääkraabits käes põhimõtteliselt. Ise kurguni talveriietes isegi pikemat otsa sõites. :D

kristuhan
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 20 Nov 2006, 01:31
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas kristuhan »

kui teil juba pillid häälest ära, mis siis nädalavahetusel tegema hakkate kui -25 väljas paugub?
tegelt mingit võlurohtu vaja ju pole - kõik talveks vajalikud ettevalmistused juba eelnevalt siin ülal ilusti ää toodud. kui need kah ei aita siis on küll kuri karjas:punk:
elu on õlu

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas VWM »

vot ingel [VW Bot: "Keel korda!"] täna kyll esimese käivitusega jäi masin jänni..:lol:

Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Netman112 »

Eile hommikul ei käivitunud ka minu auto, kuigi autol on peal uus aku ja eelsüüte juhtmestik sai ilusti ümber tehtud. Ei käivitanud nimelt sellepärast, et gaasitross otsustas pedaali küljest ära tulla. Ennem külmade tulekut sai autosse varutud ka krokodillid,stardigaas, puksiirköis ja üks lisa aku igaks juhuks. Hetkel seisab masin maja ees, ja ootab mil saaks natuke akut laadida. Ilmselt peaks siiski eelsüüte küünlad ka ära ära vahetama, kuna -14 kraadiga pidi pikalt käiama, et masin käivituks.

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas VWM »

Netman112 kirjutas:Eile hommikul ei käivitunud ka minu auto, kuigi autol on peal uus aku ja eelsüüte juhtmestik sai ilusti ümber tehtud. Ei käivitanud nimelt sellepärast, et gaasitross otsustas pedaali küljest ära tulla. Ennem külmade tulekut sai autosse varutud ka krokodillid,stardigaas, puksiirköis ja üks lisa aku igaks juhuks. Hetkel seisab masin maja ees, ja ootab mil saaks natuke akut laadida. Ilmselt peaks siiski eelsüüte küünlad ka ära ära vahetama, kuna -14 kraadiga pidi pikalt käiama, et masin käivituks.
sa oled ikka kõigex valmistund..::smilegrin:

Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Netman112 »

Tundub , et mitte kõigeks. Hetkel seisab maja ees ja tujutseb... suure protesti märgiks otsustas mitte käivituda ja jahutusvedelikku lekitada. Oh that joy....:fake sniffle:

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas VWM »

radikas puru?. jama..

Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas Netman112 »

VWM kirjutas:radikas puru?. jama..
õnneks mitte radikas:) vaid termostaadi juurest lekib ... nati hermetsi vahele ja jälle nagu uus :yes:

Vasta

Mine “Diislid”