1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga

Lugemata postitus Postitas tants »

T6nis2 kirjutas:Mõttetud vennikesed,kes usuvad,et jahutus radiaatoris on surve 1,4-1,6. Tants,ole tehlinile.
Pole ise seda survet mõõtnud ega pole ka autodatat millest seda järgivaadata, kuid koolis õpetatu põhjal mäletan et surved jäid tõesti pigem sinna 1bar`i kanti.
Ei oska hetkel oma ebatehnilist lähenemist väga nüüd hinnata seoses selle täpsustava küsimusega mis esitasin sulle, kuid loodusseadustega asjale lähenemine pole ka minuarust teps mitte tehniline, kuna survet reguleerib ja hoiab selles kinnises süsteemis paisupaagi kork.

Igatahes vabandan teemast kõrvalekaldumise pärast!

Päikest!
Viimati muutis tants, 14 Nov 2010, 11:36, muudetud 1 kord kokku.
Diesel, what else?! :)

estliiga
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 28 Sept 2008, 15:13
Telefon: 566581965
Auto: Golf4 1.9TDI 81kw,Golf4 1.9TDI 66 kw, Golf 2 1.6td 51 kw ja VW passat B6 2.0 TDI HIGHLINE
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga

Lugemata postitus Postitas estliiga »

Ärme puuduta siin teemas loodusseadusi, räägime reaalsetest tehnilistest näitajatest ikka :exclamation:

Ostsin tutika paisupaagi korgi peale.

Olen sõitnud nii juba 5000km pmt ja ükski lõdvik pole praeguse seisuga järgi andud, juusiis peabki olema selline tegevus selles süsteemis, et tekib pmt vaakum süsteem vms kuna muidu ei saaks ju vedelik uuesti paaki tagasi tulla kui kork valla päästa..
Viimati muutis estliiga, 14 Nov 2010, 19:31, muudetud 1 kord kokku.
Volkswagens get lower and lower......

Sanderl
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 19 Okt 2010, 19:10
Auto: VW Passat 1,9tdi
Asukoht:

Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga

Lugemata postitus Postitas Sanderl »

T6nis2 kirjutas:Mõttetud vennikesed,kes usuvad,et jahutus radiaatoris on surve 1,4-1,6. Tants,ole tehlinile.
Mõttetu oled ise kui ei suuda lugeda postitust. Kirjutasin selgelt et autodata andmetel. Kui sul on paremad ja täpsemad andmed, siis palun viita sellele, mitte ära kirjuta mingitest loodusseadustest.

hartsi
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 02 Juun 2009, 11:50
Telefon: 53901498
Auto: B6 1,9tdi AVF
Asukoht:

Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga

Lugemata postitus Postitas hartsi »

T6nis2 kirjutas:Mõttetud vennikesed,kes usuvad,et jahutus radiaatoris on surve 1,4-1,6. Tants,ole tehlinile.
No sellisel juhul on "mõttetud vennikesed" Volkswageni insenerid, ja tekib küsimus miks T6nis2 siiamaani veel nende "susserdiste" konstrueertud autoga ringi sõidab? :lol: Sander k lähenemine on tehniline, mitte mingist kõhutundest ajendatud. :yes: Pilt On selge sõnaga kirjutatud et paisupaagi rõhuklapp peab avanema 1,4...1,6 baarise rõhuga!
Viimati muutis hartsi, 16 Nov 2010, 20:14, muudetud 1 kord kokku.

juhtmejuss
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 14 Nov 2010, 22:10
Telefon: 5219676
Auto: volkswagen Passat
Asukoht:

Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga

Lugemata postitus Postitas juhtmejuss »

estliiga kirjutas:Ärme puuduta siin teemas loodusseadusi, räägime reaalsetest tehnilistest näitajatest ikka :exclamation:

Ostsin tutika paisupaagi korgi peale.

Olen sõitnud nii juba 5000km pmt ja ükski lõdvik pole praeguse seisuga järgi andud, juusiis peabki olema selline tegevus selles süsteemis, et tekib pmt vaakum süsteem vms kuna muidu ei saaks ju vedelik uuesti paaki tagasi tulla kui kork valla päästa..
Paisupaagis pea rõhk olema umbes 0,1-0,4 bar mitte 1-1,6
Sul tõenäoliselt plokikaanes mõrad ja silindris olev surve ajab jahutusvedeliku lolliks

juhtmejuss
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 14 Nov 2010, 22:10
Telefon: 5219676
Auto: volkswagen Passat
Asukoht:

Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga

Lugemata postitus Postitas juhtmejuss »

estliiga kirjutas:Ärme puuduta siin teemas loodusseadusi, räägime reaalsetest tehnilistest näitajatest ikka :exclamation:

Ostsin tutika paisupaagi korgi peale.

Olen sõitnud nii juba 5000km pmt ja ükski lõdvik pole praeguse seisuga järgi andud, juusiis peabki olema selline tegevus selles süsteemis, et tekib pmt vaakum süsteem vms kuna muidu ei saaks ju vedelik uuesti paaki tagasi tulla kui kork valla päästa..
Paisupaagis pea rõhk olema umbes 0,1-0,4 bar mitte 1-1,6
Sul tõenäoliselt plokikaanes mõrad ja silindris olev surve ajab jahutusvedeliku lolliks

hartsi
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 02 Juun 2009, 11:50
Telefon: 53901498
Auto: B6 1,9tdi AVF
Asukoht:

Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga

Lugemata postitus Postitas hartsi »

juhtmejuss kirjutas:

Paisupaagis pea rõhk olema umbes 0,1-0,4 bar mitte 1-1,6
Sul tõenäoliselt plokikaanes mõrad ja silindris olev surve ajab jahutusvedeliku lolliks
Kust p..sest võtad sa need "umbes" näidud? Kas naised saunas rääkisid? Anna kasvõi üks konkreetne allikas! Ja kui nii "teadja" oled miks sa oma käigukastis siis õli ei oska vahetada?

the_stig
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 17 Mai 2010, 07:43
Telefon: 55544324
Auto: Passat B6 Variant 4Motion
Asukoht: Tallinn/Jüri

Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga

Lugemata postitus Postitas the_stig »

mul oli sama jama, küll golf III ja 1.8 bensiinikas.
Käisin ühes asutuses kurtmas, siis väideti ka, et korgi viga. tihend olevat krussis olnud ja õhk sai sisse.
võta nüüd kinni, kas oli asi selles, sest mõne päeva pärast sama jama jälle.
mul lisas asjale vürtsi ka see, et temperatuur kippus üle 100 ikka kiskuma, auto soojaks ei läinud.
mingil hetkel andsid lõdvikud järgi ja nii ma siis jupi kaupa sõitsin koduni, vahepeal valasin aga vett sisse ja jahutasin.
vahetasin omast tarkusest lõdvikud ja termostaadi. proovisin, auto ikka soojaks ei läinud, kuigi lasin garaažis 30 min käia.
kuna tagant ajas õrnalt sellist magusat valget, siis viisin ikka teadjamate meest juurde jälle ja vahetati plokikaanetihend ning lisaks selgus, et voolik, mis sinna paisupaagi ülemisse osasse tagasi jookseb, et see oli umbes olnud ja vahetati ära.
igatahes peale seda probleem kadus.
_______________________________________________________________________________________________
Some say it's impossible for him to wear socks. And he can open a beer bottle with his testes. All we know is...

estliiga
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 28 Sept 2008, 15:13
Telefon: 566581965
Auto: Golf4 1.9TDI 81kw,Golf4 1.9TDI 66 kw, Golf 2 1.6td 51 kw ja VW passat B6 2.0 TDI HIGHLINE
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga

Lugemata postitus Postitas estliiga »

juhtmejuss kirjutas:
estliiga kirjutas:Ärme puuduta siin teemas loodusseadusi, räägime reaalsetest tehnilistest näitajatest ikka :exclamation:

Ostsin tutika paisupaagi korgi peale.

Olen sõitnud nii juba 5000km pmt ja ükski lõdvik pole praeguse seisuga järgi andud, juusiis peabki olema selline tegevus selles süsteemis, et tekib pmt vaakum süsteem vms kuna muidu ei saaks ju vedelik uuesti paaki tagasi tulla kui kork valla päästa..
Paisupaagis pea rõhk olema umbes 0,1-0,4 bar mitte 1-1,6
Sul tõenäoliselt plokikaanes mõrad ja silindris olev surve ajab jahutusvedeliku lolliks

Ei tahaks uskuda, et mõrad on :exclamation:

Kuna intsitent sai alguse just peale veepumba vahetust, et tekkis sellie tsirkus seal, kuidas sai veepumbavahetusega samaaegselt mõrad tekkida, ei tahaks uskuda väga.

Ja ma vast poleks nii kaua juba selle autoga sõitnud, oleks ammu jahutusvee välja peksnud või jahutusvedeliku kadunud kuskile, pole tilkagi vett võtnud ega midagi..
Volkswagens get lower and lower......

hartsi
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 02 Juun 2009, 11:50
Telefon: 53901498
Auto: B6 1,9tdi AVF
Asukoht:

Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga

Lugemata postitus Postitas hartsi »

Mine lähimasse VAG grupi autosid teenindavasse ettevõttesse, ja kuna jahutusvedelik ei kao kuhugi lase paisupaagi kork ära kontrollida ja kui see on korras unusta see jama. Ma ei näe mingit põhjust miks käia kuuma mootoriga paisupaagi korki "sutsutamas" ja siis olematust asjast mingi pseudoprobleem tekitada.
Viimati muutis hartsi, 16 Nov 2010, 23:11, muudetud 1 kord kokku.

estliiga
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 28 Sept 2008, 15:13
Telefon: 566581965
Auto: Golf4 1.9TDI 81kw,Golf4 1.9TDI 66 kw, Golf 2 1.6td 51 kw ja VW passat B6 2.0 TDI HIGHLINE
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga

Lugemata postitus Postitas estliiga »

hartsi kirjutas:Mine lähimasse VAG grupi autosid teenindavasse ettevõttesse, ja kuna jahutusvedelik ei kao kuhugi lase paisupaagi kork ära kontrollida ja kui see on korras unusta see jama. Ma ei näe mingit põhjust miks käia kuuma mootoriga paisupaagi korki "sutsutamas" ja siis olematust asjast mingi pseudoprobleem tekitada.

Sai ostetud tutikas kork mõni aeg tagasi ja samamoodi sussutab...
Volkswagens get lower and lower......

raiku
Huviline
Postitusi: 1676
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
Telefon: 5214714
Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
Asukoht: viljandi

Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga

Lugemata postitus Postitas raiku »

nii kaua nämmutada tühja teema üle?
Selgelt on ära öeldud, surve (soojalt) pisupaagis on normaalne.
probleeme kahtlusta siis, kui tagant ajab magusat tosooli auru, paisupaagis on tugev surve ja keemine (keerad punni maha ja jääbki susisema ja mulksuma), kui jahutusvedelik kaob, salong ei soojene, vee temperatuur ei püsi ühtlane ja ajab end 100+kraadi.

selline surts on normaalne. selleks on ka paisupaagi korgil märk et võib välja purskuda, probleemi kahtlustaks hoopis siis kui sertsakat ei käi, siis on kas kork vms ei hoia survet, või laseb kusagilt mujalt surve maha jne jne ei viitsi enam nämmutada.
Viimati muutis raiku, 17 Nov 2010, 14:47, muudetud 1 kord kokku.
viljandi mölamies

estliiga
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 28 Sept 2008, 15:13
Telefon: 566581965
Auto: Golf4 1.9TDI 81kw,Golf4 1.9TDI 66 kw, Golf 2 1.6td 51 kw ja VW passat B6 2.0 TDI HIGHLINE
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga

Lugemata postitus Postitas estliiga »

Hea loo büänt :D
Volkswagens get lower and lower......

audivana
Huviline
Postitusi: 2648
Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
Telefon: 56871880
Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
Asukoht: Elva
Tänatud: 2 korda

Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga

Lugemata postitus Postitas audivana »

Kas veepump sai uus peale või mingi kasutatud lammeri teema?
Loodan, et ikka uus.

estliiga
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 28 Sept 2008, 15:13
Telefon: 566581965
Auto: Golf4 1.9TDI 81kw,Golf4 1.9TDI 66 kw, Golf 2 1.6td 51 kw ja VW passat B6 2.0 TDI HIGHLINE
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga

Lugemata postitus Postitas estliiga »

Täiesti tutikas asi ikka läks peale :exclamation:

Lammerist ei ostaks elusees selliseid asju niipalju raha ikka on, et osta uus veepump :D
Viimati muutis estliiga, 21 Nov 2010, 15:04, muudetud 1 kord kokku.
Volkswagens get lower and lower......

juhtmejuss
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 14 Nov 2010, 22:10
Telefon: 5219676
Auto: volkswagen Passat
Asukoht:

Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga

Lugemata postitus Postitas juhtmejuss »

hartsi kirjutas:
juhtmejuss kirjutas:

Paisupaagis pea rõhk olema umbes 0,1-0,4 bar mitte 1-1,6
Sul tõenäoliselt plokikaanes mõrad ja silindris olev surve ajab jahutusvedeliku lolliks
Kust p..sest võtad sa need "umbes" näidud? Kas naised saunas rääkisid? Anna kasvõi üks konkreetne allikas! Ja kui nii "teadja" oled miks sa oma käigukastis siis õli ei oska vahetada?
Kas said oma vedeliku süsteemi korda ja kui sa üleüldse rõhkudest midagi tajud siis sa niivisi ei kirjuta, kas sa teed vahet palju on 0,1 bar või palju on 100mbar
Vastust ootama jäädes

CharlieF
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 28 Veebr 2010, 18:17
Auto: VW Passat`04, VW Polo`96
Asukoht:

Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga

Lugemata postitus Postitas CharlieF »

Asjast on küll palju aega möödas aga kui seda esimest postitust lugeda:

...vaatan, et jahutusvedeliku tase on min peal, siis keeran korgi lahti tuleb ilge susin ja vedelik hüppab max taseme peale ja nii teeb koguaeg...

...siis viitaks ju hoopis alarõhule süsteemis. suletud korgiga tõmbab taseme alla ja kui korgi avad, siis tase tõuseb...

ma arvan, nagu paljud eelkõnelejadki siin, et kui mingeid muid anomaaliaid ei ole, siis pole mõtet ka põdeda. Ega sa enne aru ei saa, kui midagi katki läheb :mrgreen:
Viimati muutis CharlieF, 08 Dets 2010, 08:57, muudetud 2 korda kokku.

estliiga
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 28 Sept 2008, 15:13
Telefon: 566581965
Auto: Golf4 1.9TDI 81kw,Golf4 1.9TDI 66 kw, Golf 2 1.6td 51 kw ja VW passat B6 2.0 TDI HIGHLINE
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga

Lugemata postitus Postitas estliiga »

CharlieF kirjutas:Asjast on küll palju aega möödas aga kui seda esimest postitust lugeda:

...vaatan, et jahutusvedeliku tase on min peal, siis keeran korgi lahti tuleb ilge susin ja vedelik hüppab max taseme peale ja nii teeb koguaeg...

...siis viitaks ju hoopis alarõhule süsteemis. suletud korgiga tõmbab taseme alla ja kui korgi avad, siis tase tõuseb...

ma arvan, nagu paljud eelkõnelejadki siin, et kui mingeid muid anomaaliaid ei ole, siis pole mõtet ka põdeda. Ega sa enne aru ei saa, kui midagi katki läheb :mrgreen:

Tegemist on jah vaakumiga, aga jah hetkel pea 10 000 km sõitnud ja pole mingi asi nagu märku andud, tahaks laiali lennata!
Volkswagens get lower and lower......

CharlieF
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 28 Veebr 2010, 18:17
Auto: VW Passat`04, VW Polo`96
Asukoht:

Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga

Lugemata postitus Postitas CharlieF »

täitsa huvitav, pole enne kuulnud et vaakumisse lutsutab jahutussüsteemi :D
siin ju kõik rääkisid ikka survest, mis on normaalne nähtus, mitte vaakumist.
Viimati muutis CharlieF, 08 Dets 2010, 12:45, muudetud 1 kord kokku.

estliiga
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 28 Sept 2008, 15:13
Telefon: 566581965
Auto: Golf4 1.9TDI 81kw,Golf4 1.9TDI 66 kw, Golf 2 1.6td 51 kw ja VW passat B6 2.0 TDI HIGHLINE
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga

Lugemata postitus Postitas estliiga »

CharlieF kirjutas:täitsa huvitav, pole enne kuulnud et vaakumisse lutsutab jahutussüsteemi :D
siin ju kõik rääkisid ikka survest, mis on normaalne nähtus, mitte vaakumist.

Minuarust on vaakum siis kui vedelik imetakse süsteemi surve on siis kui vedeliku tase tõuseb, kui valesti siis parandage mind!
Volkswagens get lower and lower......

CharlieF
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 28 Veebr 2010, 18:17
Auto: VW Passat`04, VW Polo`96
Asukoht:

Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga

Lugemata postitus Postitas CharlieF »

surve on ülerõhk ja vaakum alarõhk. sinu süsteemis vedeliku tase tõuseb alarõhu kadumise tõttu, kui punni maha võtad.

vähemalt tundub nii.
Viimati muutis CharlieF, 08 Dets 2010, 14:51, muudetud 1 kord kokku.

Kajar S.
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 15 Nov 2009, 18:43
Asukoht: Tartumaa

Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga

Lugemata postitus Postitas Kajar S. »

Lahe jutuke!Tühjast nii palju jama.estliiga-su autol on kõik OK! :P
Golf 2 1,6td-86---Passat-98 1,8T---Sharan 1,9tdi-97---Bora 1,9tdi-2000

Sanderl
Huviline
Postitusi: 109
Liitunud: 19 Okt 2010, 19:10
Auto: VW Passat 1,9tdi
Asukoht:

Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga

Lugemata postitus Postitas Sanderl »

Panen ka siis oma kogemuse siia kirja. Nimelt oli jama selles et salong ei tahtnud enam soojaks minna. Teine häda oli see et igaks hommikuks oli min tasemel jahutusvedelik. Valasid maksimumi aga mõne aja pärast oli min jälle. Märkasin et pooltelg ja lansekas kuidagi märjad. Muidu meeletut ülerõhku polnud, voolik oli suht pehme aga jahutusvedelikus oli pidevalt õhku mis jäi salongiradika tagasivoolu peale kinni. Muud viga polnudki kui plokikaanetihend. 4 sil käis juba antifriisi pealt. Peale rempnti vurtsutab ikka aga tase maksimumis ja salong soe. Igal juhul peaks kriitiliselt suhtuma igasugusesse jahutusvedelikku lekkesse ja teha võimalikult kiirelt selgeks kust kaob. Vastasel juhul võib koguneda ööga kolvi peale nii palju et paljast plokikaanetihendi vahetusest pole kasu midagi. Keps kõver ja remont palju kallim.

estliiga
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 28 Sept 2008, 15:13
Telefon: 566581965
Auto: Golf4 1.9TDI 81kw,Golf4 1.9TDI 66 kw, Golf 2 1.6td 51 kw ja VW passat B6 2.0 TDI HIGHLINE
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga

Lugemata postitus Postitas estliiga »

Ega jah, mul jahutusvedeliku kuskile ei kao 10 tuhh km sõidetud ja pole tilkagi juurde valanud ega tase alanenud, auto töötab vinks voks salong soe kõik ok!
Volkswagens get lower and lower......

Kajar S.
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 15 Nov 2009, 18:43
Asukoht: Tartumaa

Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga

Lugemata postitus Postitas Kajar S. »

sander k kirjutas:Panen ka siis oma kogemuse siia kirja. Nimelt oli jama selles et salong ei tahtnud enam soojaks minna. Teine häda oli see et igaks hommikuks oli min tasemel jahutusvedelik. Valasid maksimumi aga mõne aja pärast oli min jälle. Märkasin et pooltelg ja lansekas kuidagi märjad. Muidu meeletut ülerõhku polnud, voolik oli suht pehme aga jahutusvedelikus oli pidevalt õhku mis jäi salongiradika tagasivoolu peale kinni. Muud viga polnudki kui plokikaanetihend. 4 sil käis juba antifriisi pealt. Peale rempnti vurtsutab ikka aga tase maksimumis ja salong soe. Igal juhul peaks kriitiliselt suhtuma igasugusesse jahutusvedelikku lekkesse ja teha võimalikult kiirelt selgeks kust kaob. Vastasel juhul võib koguneda ööga kolvi peale nii palju et paljast plokikaanetihendi vahetusest pole kasu midagi. Keps kõver ja remont palju kallim.
See ongi see jama,kui vurtsu paisupaaki ei teki,siis tasub murelik olla,mitte vastupidi.
Golf 2 1,6td-86---Passat-98 1,8T---Sharan 1,9tdi-97---Bora 1,9tdi-2000

Vasta

Mine “Diislid”