TDI GOLF IV MINEK KADUND
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
TDI GOLF IV MINEK KADUND
Mure siis selline.
Auto sai Saksast toodud ja sai kuskil kuuaega sõita, kui üks hommik enam masin ei käivitunud.
Esimese hooga vahetasin kütusefiltri ära kuna just oli uus saadud ja oli nagunii plaanis vahetada aga tolku ei midagi.
Pärast mitme erineva spetsialisti ja dignostika käimist selgus, et pumppihustid on nässus. Pumppihustid käisid kontrollis KARL autos, kus öeldi, et pihustid ülimalt kinnikleepund ja tuleb uued osta 400 euri tk.
Viisin siis pihustid üheasjaliku mehe kätte ja ta sai pihusti nõelad lahti. Panin pihustid peale ja mootor käib, aga minekut ei ole millest see tuleneda võib?
Auto sai Saksast toodud ja sai kuskil kuuaega sõita, kui üks hommik enam masin ei käivitunud.
Esimese hooga vahetasin kütusefiltri ära kuna just oli uus saadud ja oli nagunii plaanis vahetada aga tolku ei midagi.
Pärast mitme erineva spetsialisti ja dignostika käimist selgus, et pumppihustid on nässus. Pumppihustid käisid kontrollis KARL autos, kus öeldi, et pihustid ülimalt kinnikleepund ja tuleb uued osta 400 euri tk.
Viisin siis pihustid üheasjaliku mehe kätte ja ta sai pihusti nõelad lahti. Panin pihustid peale ja mootor käib, aga minekut ei ole millest see tuleneda võib?
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND
nüüd uuesti mine diagnosti või sul kedagi tuttavat pole kes Vag-com diagnostika kaabli taha paneks?
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND
Kas turbo ikka häält teeb? Lõuna poolt oled, siis võiks kaabliga turbo rõhud yle vaadata.
Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND
Käisin diagnostis ei leidnud midagi aga kõik pidi nagu korras olema. Turbo pidi ka timmis olema.VWM kirjutas:nüüd uuesti mine diagnosti või sul kedagi tuttavat pole kes Vag-com diagnostika kaabli taha paneks?
Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND
Liigun muidu Rakvere Tartu ja Räpina vahet.romeoD kirjutas:Kas turbo ikka häält teeb? Lõuna poolt oled, siis võiks kaabliga turbo rõhud yle vaadata.
Dignostis öeldi et turbo töötab.
Viimati muutis valter, 27 Nov 2011, 12:06, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubiline
- Postitusi: 218
- Liitunud: 18 Sept 2005, 17:47
- Telefon: +358445899766
- Auto: Vw touran
- Asukoht: tuusula
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND
kontolli yle ka õhukulu lugeja.Kas intercooleri kyljes kah mingi andur,omal oli kogemus et cooleris olev andur oli saba andnud ja peale seda kah ei liikunud nii nagu oleks pidanud.
Viimati muutis mireck, 27 Nov 2011, 13:37, muudetud 1 kord kokku.
Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND
Ei ole küll eriline auto spets aga , kas 74kw mootoril on intercooler ja , kui on siis kus asubmireck kirjutas:kontolli yle ka õhukulu lugeja.Kas intercooleri kyljes kah mingi andur,omal oli kogemus et cooleris olev andur oli saba andnud ja peale seda kah ei liikunud nii nagu oleks pidanud.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND
TDI-del peaks kõigil olema, Passat B3 diisel 55kw oli vist viimane millel polnud.
Golf4-jal vast peaka olema paremal pool (kõrvalistuja pool) stange taga. Kui selle väikse võre ära keerad peaks paistma. Vähemalt Boral on küll seal.
Golf4-jal vast peaka olema paremal pool (kõrvalistuja pool) stange taga. Kui selle väikse võre ära keerad peaks paistma. Vähemalt Boral on küll seal.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND
usun et enamustel turbodega masinatel on nn intercooler/aftercooler, kuidas keegi nimetab ehk maakeeli vahejahuti mis siis jahutab turbost mootorisse puhutavat õhku-asub siis sisselaske ahelikus turbo ja sisselaske kolde vahel...tavaliselt on paigutatud olenevalt siis mootorist kas parema v vasaku rattakoopa ja esistange vahele...võimalik et mõnel nn tehase seadega masinal ka pmt kuskil enamvähem keskel ees nagu jahutusvedeliku radikaski, kuid senimaani olen mina 1,9 TDI del tehase seades näinud neid siis rattakoopa ja stange vahel ja seda nii juhi kui ka kõrvalistuja pool.valter kirjutas:Ei ole küll eriline auto spets aga , kas 74kw mootoril on intercooler ja , kui on siis kus asubmireck kirjutas:kontolli yle ka õhukulu lugeja.Kas intercooleri kyljes kah mingi andur,omal oli kogemus et cooleris olev andur oli saba andnud ja peale seda kah ei liikunud nii nagu oleks pidanud.
Vast on arusaadav mis kirjutasin
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND
ja usun et sul on see jah kusgil seal kõrvalistuja pool stange taga nagu dellu ütles...minu 81 kw boral on nii igatahes ja G4 pmt sama sest hobused on neil pandud aiste vahele risti ja see kuidas sisselaske süsteem jookseb, peaks olema G4/boradel kõigil sama olenemata sellest kas on 66kw v 110kw...vähemalt nii palju kui ma neid erinevaid motosid ise praktikas ja piltide pealt näinud olen, on paigustus sama olnud.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND
No kui eest vaadata, siis kõrvalistujapoolne stange nurk. Alumine iluvõre eest kakkuda, siis vahib vastu.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 60 korda
- Kontakt:
Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND
Rattakoopas pole jah päris õige definitsioon. Logari alt küll midagi ei leia. Ikka stange tagant.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND
Kas vaakumvoolikud on kõik korras ja süsteem kinnine (ei pääse õhku vahele)?
Kui asi pole ratastes, siis on ta kummis!
Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND
Kontrollitud kõik nagu timmis.Failure kirjutas:Kas vaakumvoolikud on kõik korras ja süsteem kinnine (ei pääse õhku vahele)?
Re: TDI GOLF IV MINEK KADUND
Mhm ühendasin lahti ja minek oli veel kehvem. Nii et see tundub siis korras olevat.romeoD kirjutas:Õhukulu lugeja ka yle vaadatud?