TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Vb tõesti, ei ole proovinud, aga MAF on siiski mõeldud eelkõige selleks et vastavalt motosse imetavale õhu kogusele reguleerida peale antavat kütte kogust mitte ainult EGR töö kontrollimiseks.Viimase vea tuvastatakse MAF i abil selle pärast, et kui EGR on töös peaks muutuma ka sisseimetava puhta õhu kogus(vähem õhku) mida siis aju vastavalt EGR rakendudes eeldab, kui aga EGR ei toimi ei ole sisselaske gaasidest tulenevalt nn lisatakistust mida siis MAF näeb suurema õhu koguse näol kui aju eeldab. Vastupidine effekt tekib kui sisselaske kolle on kinni tahmanud ehk et sellisel juhul eeldab aju suuremat õhu kogust kui MAF välja loeb.
Ah jah, sai siis EGR ilt vaakumvoolik tagant võetud ja seni pole ühtegi veakoodi saanud. Veidi rohkem vist katsetama, kuid selge on see et minu masinal CEL tuld põlema ei löö nii v naa.
For any car fitted with a MAF you can't just block the EGR valve as the MAF detects the reduced airflow when the valve operates. If it fails to report this reduction the ECU throws a code and engages Limp Home mode.
The EGR valve is operated in varying degrees whenever the engine is in cruise mode.
A circuit has to be designed that reduces the MAF output voltage whenever the EGR valve is called to actuate.
ehk jah, sul on õigus, toimib see EGR ka siis kui sõita ühlase kiirusega maanteesõitu, kuid jah kui MAF ei näe tulenevalt EGR rakendumisest õhu koguse vähenemist on tulemuseks CEL tuli ja veakood ning isegi vb limp mode.
Ah jah, sai siis EGR ilt vaakumvoolik tagant võetud ja seni pole ühtegi veakoodi saanud. Veidi rohkem vist katsetama, kuid selge on see et minu masinal CEL tuld põlema ei löö nii v naa.
For any car fitted with a MAF you can't just block the EGR valve as the MAF detects the reduced airflow when the valve operates. If it fails to report this reduction the ECU throws a code and engages Limp Home mode.
The EGR valve is operated in varying degrees whenever the engine is in cruise mode.
A circuit has to be designed that reduces the MAF output voltage whenever the EGR valve is called to actuate.
ehk jah, sul on õigus, toimib see EGR ka siis kui sõita ühlase kiirusega maanteesõitu, kuid jah kui MAF ei näe tulenevalt EGR rakendumisest õhu koguse vähenemist on tulemuseks CEL tuli ja veakood ning isegi vb limp mode.
Viimati muutis copilot, 15 Dets 2011, 09:53, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Jah see viimane osa on õige.
Ma kahjuks ei bookmarkind kohta kus väideti, et aju arvestab küttekoguse arvutamisel rõhku ning õhu temperatuuri, pole hetkel mahti seda otsida kah.
Ma kahjuks ei bookmarkind kohta kus väideti, et aju arvestab küttekoguse arvutamisel rõhku ning õhu temperatuuri, pole hetkel mahti seda otsida kah.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
jah, ka neid parameetreid arvestatakse. Lihtsalt väide et MAF on ainult mõeldud EGR i töö jaoks vms on kohe kindlasti vale.Cloner kirjutas:Jah see viimane osa on õige.
Ma kahjuks ei bookmarkind kohta kus väideti, et aju arvestab küttekoguse arvutamisel rõhku ning õhu temperatuuri, pole hetkel mahti seda otsida kah.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Jah, esmasel kiirel uurumisel tundub et sul õigus, vähemalt PD mootorite puhul.
nagu saab lugeda siit http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_209.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; lk33
nagu saab lugeda siit http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_209.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; lk33
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Kui nö EGR delete teha, siis tuleb midagi vagcomiga ka modida vms ? Või lihtsalt EGR vahelt ära ja töötab niisamagi edasi ?
-
- Huviline
- Postitusi: 554
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Uurisin netist ja jõudsin tulemuseni et solenoidklappide eemaldamisel tuleb need asendada takistitega.
Värskematel mudelitel pidi aju ära tundma et EGR ei tööta ning nende ajudest tuleb andur kustutada (mida see ka ei tähenda)
vanematel mudelitel mitte.
Info eelnevalt minupoolt viidatud foorumist.
Värskematel mudelitel pidi aju ära tundma et EGR ei tööta ning nende ajudest tuleb andur kustutada (mida see ka ei tähenda)
vanematel mudelitel mitte.
Info eelnevalt minupoolt viidatud foorumist.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Lõpuks leidsin teema üles. Copilot, saatsin sulle ennist PS ka. Upitan natuke teemat, kuna sooviks lisainfot selle kohta. Kas sa oled selle ära proovinud juba?
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
sai proovitud sõita niisama nii et voolik vaakum voolik tagant egr klapilt...kirjutasin sulle ka PS i. Muidu üks väike nüanss on mis tekib on see et kui välja suretada ja suretusklappi pole siis tekib veidi suurem jõnks motost/kerest läbi...kuigi samas tundub et see pmt sama mis vahest ka siis kui see klapp toimib...arvan et osalt võib see asi olla tingitud kahemassilisest hoorattast mis tahaks vb vahetust kuigi niisama tühipööretel ei ole miskit kuulda...ainult külmalt veidike aega alguses...
On see võimalik et ka hooratas teeb sellist tsirkust välja suretamisel????
On see võimalik et ka hooratas teeb sellist tsirkust välja suretamisel????
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7918
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 184 korda
- Kontakt:
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Kahemassiline annab suremisest märku sellega, et kui auto välja suretada, siis toimub selline imelik kolin.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
ja kuidas sa seda kolinat kirjeldaksid...mingi metalne vms...kolinat nagu pole täheldanud küll aga moto suuremat rappumist vms. Vb "näen" tonti seal kus seda pole.golfi_vend kirjutas:Kahemassiline annab suremisest märku sellega, et kui auto välja suretada, siis toimub selline imelik kolin.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Aga kui sa selle EGR klapi vooliku tagant võtnud oled kas siis viskab mõne veateate ka mällu?
Kuidas üldse võidakse suhtuda ülevaatusel meil sellesse suhtuda?...olen foorumites aru saanud t väike CO tõus on....võrreldes EGR klapi olamasolul.
Kuidas üldse võidakse suhtuda ülevaatusel meil sellesse suhtuda?...olen foorumites aru saanud t väike CO tõus on....võrreldes EGR klapi olamasolul.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Olen nii oma golfil (AHF mootor) kui ka peres oleva polo (AMF 1,4tdi PD) mootoril EGR`ilt eemaldanud vaakumvoolikud ning niiöelda pimeda vooliku otstesse pannud, peaks ju see lõpetama EGR`i tegemised. Pole ühtki veateadet sellega kaasnend ega esinenud mingeid anomaaljaid masinate töös (AHF mootor sõitnud selles seades kuskil 18 000km ja AMF 10 000km).
Ehk oskab keegi midagi halba välja tuua taolise seadistusega sõittes?
Pole ka ülevaatusel tahmaga probleeme olnud.
Ehk oskab keegi midagi halba välja tuua taolise seadistusega sõittes?
Pole ka ülevaatusel tahmaga probleeme olnud.
Viimati muutis tants, 09 Mär 2012, 21:16, muudetud 1 kord kokku.
Diesel, what else?! :)
-
- Huviline
- Postitusi: 554
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Soomes mingi diislispets kiskus tuttava 81 kw mootoriga škodal EGRi vooliku kohe maha ja tegi pimedaks.
Põhjendust ma kahjuks ei mäleta.
Põhjendust ma kahjuks ei mäleta.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
ülevaatusel CO2 ei mõõdeta diislitel. vähemalt veel mitte. Tahm see mida mõõdavad. Ja EGR mõjutab NO gaaside hulka st kui näiteks ALH motol see EGR klapp vahelt visata tõuseb NO gaaside hulk vähemalt 40%.aga asjast-sel ajal kui sa lapi põhja lajatad nagu ülevaatusel tehakse sulgub EGR klapp niikuinii...pigem mõjutab siis tahma kui mingil põhjusel klapp peetis nii et jääb ka siis lahti kui aju ta sulgeb ja sel juhul peaks tahma tõus kindlasti olema seda enam kui lappi põhja väänad. Kellegil oli muidu niisama siin foorumis mingi jama selle EGR klapiga et minek kadus ära ja moto käis ebaühtlaselt vms ja tahmas kah vist ja lõpuks selgus et viga oli lahti jäänud EGR klapis...ei esinenud kogu aeg aga lambist trikitas see klapp. Olen kuulnud et osad isegi selle klapi vahelt välja visanud ja ülevaatusel pole jamasid olnud.Kui katte all siis vb ei osata vaadatagi.VWM kirjutas:Aga kui sa selle EGR klapi vooliku tagant võtnud oled kas siis viskab mõne veateate ka mällu?
Kuidas üldse võidakse suhtuda ülevaatusel meil sellesse suhtuda?...olen foorumites aru saanud t väike CO tõus on....võrreldes EGR klapi olamasolul.
Minu enda AHF ei andud kah mitte ühtegi veakoodi, ja sai samuti siis sellele EGR klappi minevale voolikule pime ette lükatud. Ise enesest tahaks tegelt sellist modifikatsiooni v siis õigemini muudetud OEM klappi kus ka see suretusklapp alles aga ülejäänud jama kõrvaldatud ja et muiduigi need klapi membraani augud oleks kah kinni sest teatavasti see tüüpviga neil et hakkavad sealt õli lekkima mis karterituulutusest aurude näol sisselaskesse satub....suretusklappi tahaks sp et kui peaks moto mingi ussi m**ni läbi lõhkuma hakkama(a la turbo vms) siis hea vägisi õhu sissepääs motosse kinni keerata. Muidugi et selline asi peaks juhtuma suht harv. Teine asi muidugi ka see tekkiv lisa vibratsioon mida see klapp peaks vähendama motot välja suretades.
Vanemate PD motode kohta olen kuulnud et võib v üsna tõenäoliselt ühel hetkel see check engine tuli ka põlema hakkab EGR mitte toimimise läbi. EGR toimimisest saab muide aru MAF andur, sest kui näiteks moto mingi aja tühipööretel käinud või siis sõidetud ühtlase pööretega teatud aja, avatakse EGR klapp mille läbi tekib sisselaskes "lisatakistus" väljalaskegaaside näol ja aju teab kui palju peab see läbi muutuma motosse imetav õhu kogus sest kõigi teiste andurite käest saadud info põhjal ja olenevalt moto töömahust on välja arvutatud palju peaks iga silinder õhku mahutama/tarbima töötakti jooksul, lihtne füüsika...kui see ei ole nii nagu aju seda eeldab(st motosse imetakse rohkem õhku kui seda aju eeldab) võibki tulemuseks olla veateade ja isegi check engine tuli. Praktikas näed seda näiteks vag comiga MAF näitu vaadates kui teed EGR klapile ajus muudatuse et egr klapp vähem toimetaks mille tulemusena tõuseb kohe nii eeldatav kui ka tegelik motosse imetava õhu kogus...tegelik ikkagi veidi suurem kui eeldatav(saab teha seda siis vanakooli diisli puhul). PD puhul pead siis vast egr klapil vaakumvooliku tagant tõmbama ja kaabliga näitu vaatama ja peaksid nägema et eeldatav MAF kõvasti madalam kui tegelik sel ajal kui ju EGR i töösse lülitab.
Aga kokkuvõttes ütleks et rohelised võiksid selle klapi endale p**sse pista, ma nii roheline pole et oma masina sisselaset tahaks si***a
Viimati muutis copilot, 09 Mär 2012, 22:03, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Kui klapp vigane siis kaks võimalust, kas ei liigu see klapp mingil põhjusel ning ei pääse väljalaske gaasid sisselaskesse või siis klapp koguaeg avatud ning väljaheite gaasid pääsevad koguaeg sisselaskesse, mis siis põhjustaks usun mootori lämbumist (subutajast rohkem tahma, jõuetus, jms.).VeiksK kirjutas:mis selle vigase EGR-i sümptomiks on?
Aga kui küsimus sul seisneb selles et miks EGR`i tööd peatada tahetakse siis üks illustreeriv pilt selle kohta:
Tekib taoline "õlikook" siis tahma ja õli aurude segust.
Endise masina (1Z mootor) sisselaske kollektor oli algselt selle "koogi" tõttu sisemõõtudelt kaks korda väiksem.
Viimati muutis tants, 11 Mär 2012, 15:33, muudetud 1 kord kokku.
Diesel, what else?! :)
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Aga mille jaoks see punase ringi sees olev ots?..Klapi ärapetmiseks?( solenoidklapi )
Viimati muutis VWM, 11 Mär 2012, 16:33, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
sinna saad pmt ühendada vooliku rõhukella jaoks kui tekib tahtmine salongi kell tuua et näha millised rõhud sõidu ajal on. Muidu annavad kaasa ka pimeda kui ei eksi kui ei ole soovi lisakella paigaldada.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Võta see egr minev kummivoolik maha ja vaata kas on ummistundud või mitte.VeiksK kirjutas:Kas vigane/ummistunud EGR põhjustab mootori suitsemist?
Aga Copilot, kas sa sõidad praegult ringi nii et see Egr ´i ja N18 klapi vaheline voolikul on pime ees? Või ainult proovisid?
UK MKIV foorumist lugesin et see ka tegelt suht kasutatav viis. Odav .
Aga igalpool ainult PD mootorid teemades...mul ju tavaline ALH ...voolikute skeemid samad küll.
Viimati muutis VWM, 11 Mär 2012, 19:35, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
pole nüüd konkreetselt selle 81kw kaua aega sõitnud, aga see paar nädalat mis eestis sai olla, sai jah voolik tagant võetud ja pime ette lükatud ja nädala jooksul ei tulnud mingit veakoodi vms üles. Jai jäi ka nii, pole muidugi küsinud õe käest kas mingit jama olnud sest hetkel kulgeb tema sellega vahest ringi aga jah pmt küll aint pime ees ja vag comiga miinimuni regullitud ajus sätted mida vag com üldse võimaldab.VWM kirjutas:Võta see egr minev kummivoolik maha ja vaata kas on ummistundud või mitte.VeiksK kirjutas:Kas vigane/ummistunud EGR põhjustab mootori suitsemist?
Aga Copilot, kas sa sõidad praegult ringi nii et see Egr ´i ja N18 klapi vaheline voolikul on pime ees? Või ainult proovisid?
UK MKIV foorumist lugesin et see ka tegelt suht kasutatav viis. Odav .
Aga igalpool ainult PD mootorid teemades...mul ju tavaline ALH ...voolikute skeemid samad küll.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
mida seal vagcommiga regullida vaja on?
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Special adaptations: Login code 12233:
These procedures do NOT apply to the PD engines, which use a completely different type of EGR system and for which there is no known modification. !
To perform the following adaptations (except idle) you need to use the Login function.
Enter 12233 as a Login code.
Misuse of some of the adaptations can lead to engine failure.
This is done at your own risk!
Note that the EGR setting is for off-road use only...
[Select]
[01 - Engine]
[Login - 11]
Enter 12233 to activate special adaptations,
[Do It!]
[Adaptation - 10]
Enter the "channel number" below to select each channel.
Put in the suggested value(s) in "new value".
[Test]
Observe the "test value" field to make sure the adaptation setting is acceptable.
[Save]
Channel 3: EGR
To decrease the EGR rate, increase the number to the highest possible value (typically 33768).
This will prevent/slow down the intake manifold clogging problem and reduce smoke.
Though the MAF at idle is still within specifications (370 mg/h) do not use this adaptation on the road
Again, this EGR setting is for off-road use only !!!
NB!!! vaata et kogemata ei muuda midagi channel 4 alt sest see muudab pmt pritse nurka/ajastust ja kui ei tea kuhupoole ja kui palju muudad võib motole lõppeda see suht valusalt...kuigi olen leidnud paar linki selle kohta aga vajab veidi süübimist sest oluline on ka see milliseks on pritse nurk pumba pealt füüsiliselt sätitud, päris niisama seda muutma ei saa hakata ja siis graafiku järgi vaadata et oleks lubatud piirides sest mängu tuleb veel külmkäivitus mida paljuski muudab veelgi varajasemaks aju vastavalt vajadusele...aga see teine teema.
Ja kanal 18 muudab su masina maximaalset kiirust...vag comiga saab seda kiirust siis muuta ainult väiksemaks st kui juhtud seda kogemata muutma ja vag com on sul lubanud uue adaptioni salvestada tähendab see su masina maksimaalse kiiruse vähendamist(nn piiraja piiri muutmist).Nagu ross techi lingil kanal 4 ja kanal 18 "don t mess with it"
ross techi link:
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html
PS!!! OMAL VASTUTUSEL
These procedures do NOT apply to the PD engines, which use a completely different type of EGR system and for which there is no known modification. !
To perform the following adaptations (except idle) you need to use the Login function.
Enter 12233 as a Login code.
Misuse of some of the adaptations can lead to engine failure.
This is done at your own risk!
Note that the EGR setting is for off-road use only...
[Select]
[01 - Engine]
[Login - 11]
Enter 12233 to activate special adaptations,
[Do It!]
[Adaptation - 10]
Enter the "channel number" below to select each channel.
Put in the suggested value(s) in "new value".
[Test]
Observe the "test value" field to make sure the adaptation setting is acceptable.
[Save]
Channel 3: EGR
To decrease the EGR rate, increase the number to the highest possible value (typically 33768).
This will prevent/slow down the intake manifold clogging problem and reduce smoke.
Though the MAF at idle is still within specifications (370 mg/h) do not use this adaptation on the road
Again, this EGR setting is for off-road use only !!!
NB!!! vaata et kogemata ei muuda midagi channel 4 alt sest see muudab pmt pritse nurka/ajastust ja kui ei tea kuhupoole ja kui palju muudad võib motole lõppeda see suht valusalt...kuigi olen leidnud paar linki selle kohta aga vajab veidi süübimist sest oluline on ka see milliseks on pritse nurk pumba pealt füüsiliselt sätitud, päris niisama seda muutma ei saa hakata ja siis graafiku järgi vaadata et oleks lubatud piirides sest mängu tuleb veel külmkäivitus mida paljuski muudab veelgi varajasemaks aju vastavalt vajadusele...aga see teine teema.
Ja kanal 18 muudab su masina maximaalset kiirust...vag comiga saab seda kiirust siis muuta ainult väiksemaks st kui juhtud seda kogemata muutma ja vag com on sul lubanud uue adaptioni salvestada tähendab see su masina maksimaalse kiiruse vähendamist(nn piiraja piiri muutmist).Nagu ross techi lingil kanal 4 ja kanal 18 "don t mess with it"
ross techi link:
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html
PS!!! OMAL VASTUTUSEL
Viimati muutis copilot, 13 Mär 2012, 02:13, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
panid EGR klapi väärtuseks 33768?
Again, this EGR setting is for off-road use only !!! Üritan lähiajal ära proovida..äkki nv kui aega saan.
Praegu raiskan raha geneka rihma pinguti ja rullikule peale...pinguti silinder otsustas õli välja ajama hakata.
Again, this EGR setting is for off-road use only !!! Üritan lähiajal ära proovida..äkki nv kui aega saan.
Praegu raiskan raha geneka rihma pinguti ja rullikule peale...pinguti silinder otsustas õli välja ajama hakata.
Viimati muutis VWM, 12 Mär 2012, 14:55, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
jah, kui selle väärtusega ei lase salvestada pane veidi väiksem kuni lubab salvestada. See jutt seal lihtsalt selleks et oleks hoiatus ja juriidiliselt kõik JOKK oleks arvan....mind see igatahes ei koti.VWM kirjutas:panid EGR klapi väärtuseks 33768?
Again, this EGR setting is for off-road use only !!! Üritan lähiajal ära proovida..äkki nv kui aega saan.
Praegu raiskan raha geneka rihma pinguti ja rullikule peale...pinguti silinder otsustas õli välja ajama hakata.
Diesel Power KEEPS ME GOING