Golf 3 tdi 66kw to 81kw
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Golf 3 tdi 66kw to 81kw
Selline küsimus, et kui keeruline on 66kw tehaseseades golf3 ümber ehitada 81kw tootvaks isendiks nagu on seda afn mootoriga. Tean, et afn-l on geomeetriga turbo ja teine aju, omab omakorda geomeetria juhtimist. Kas pump ja pihustid on oma parameetritelt sama? Mis lugu on aju pistikuga ja kui mitu juhet oleks sinna juurde vaja pookida, et geomeetria juhtimine tööle saada? On keegi kunagi võrrelnud omavahel 66kw-se ja 81kw-see juhtimist.
Nb! ei taha kuulda vastust, et lihdsam, odavam ja mõistlikum on osta afn mootoriga isend, vot ei ole!
Nb! ei taha kuulda vastust, et lihdsam, odavam ja mõistlikum on osta afn mootoriga isend, vot ei ole!
Viimati muutis argo, 05 Mai 2012, 00:56, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Huviline
- Postitusi: 2772
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
Re: Golf3 tdi 66kw to 81kw
Pihustid on parameetritelt teised,pumba plunzerit ei tea.Aju kood on teine,sidur teine(tugevus varu),käigukast(ülekanded samad,kuid tugevus varu juures 81kw). Peamine et saada kooskõlla aju juhtimine turbo vaakumiga. Peaksid saama TÄISKOMPLEKTSE mootori,siis on lihtsam aretada. Pistik ajju läheb üks ühele,kuid sisu on ju teine . Milline hiromant nüüd oskaks sinna lisa juhtmeid ühendada? Mõttekam ju originaal aju kohe kaasa võtta. Kas turbo juhtimist mõtled?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7918
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 184 korda
- Kontakt:
Re: Golf3 tdi 66kw to 81kw
Oleneb, kas aju on EDC15 või MSA15.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7918
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 184 korda
- Kontakt:
Re: Golf3 tdi 66kw to 81kw
Need on erinevat tüüpi ajud. Leiab infot selle kohta aju pealt.
EDC ja MSA aju pistik on klemmide arvult erinevad.
EDC ja MSA aju pistik on klemmide arvult erinevad.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Golf3 tdi 66kw to 81kw
Aga miks mitte vahetada ära ka mootori kaabelduse kimpu? Kaitsme/releeblokist paar pistikut lahti ja ongi käes. Pole vaja mingeid kaableid kuhugi juurde või vähemaks leiutada. Oleks see ka Boral/G4/Passat B5 jne sama lihtne võiks iga päev mootorivahetusi teha (mul endal see läbi mängitud Bora peal - teist korda enam ei taha - vahetasin kogu auto kaabelduse ära kuna sellel kõik üks punt).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: Golf3 tdi 66kw to 81kw
Sest peale 81kw chipimist on 96kw ja tohujaa väänetfatedog kirjutas:Milleks see üldse hea on ?
Chipi poleks lihtsam panna siis juba ?
Autodatast vaatasin kiire pilguga, siis isegi klemmide paigutus oli sama. Aga jah, aju, turbo, pihustid ja mu nipet näpet maksab juba pool autost:D. Lihdsalt omal seisab 66w mootor koos pudinatega nurgas ja saaks praegu tehnilise poole lihdsalt korda ajada. Ilmselt pole keegi siin pinnal sellist ümberehitust teostanud, saksa foorumitest ka vaadanud aga ei saa hästi aru mis seal kirjutatakse.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4429
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Golf3 tdi 66kw to 81kw
Mida sa mõtled selle all, et keegi pole teinud?
Ma olen ehitanud Corrado kõigepealt G60st 66kw TDIks ja siis järgmine kevad jäi 81kw Passat B3 peal kätte (mis sinna ka juba oli siis varem vahele tõstetud, sest selliseid mootoreid teatavasti ju ei pakutud B3-l) ja siis tõstsin veelkord ringi Corradole. Diisel->diisel ehitus oli bensukas->diisel ehitusega naljamäng ju, sest eelmisel korral olid kõik suuremad tööd juba ära tehtud. Aga siiski ei näe ma mõtet enda elu keeruliseks teha, vaheta see kimp ära, see on oluliselt lihtsam kui neid juhtmeid seal vedada jne. Mootori ja muu kimp peaks tulemüürist läbi juba eraldi tulema, seal mitmeid auke. Seega ei ole vaja isegi midagi laili arutada, kaitsme/releeploki taga on ka kõik pistikud erladatavad väga lihtsalt.
Aga jupikaupa tagaajama on loomulikult mõttetu, siis võiks ikka doonorauto kõrval olla ja kogu täiega lappad ringi.
Ma olen ehitanud Corrado kõigepealt G60st 66kw TDIks ja siis järgmine kevad jäi 81kw Passat B3 peal kätte (mis sinna ka juba oli siis varem vahele tõstetud, sest selliseid mootoreid teatavasti ju ei pakutud B3-l) ja siis tõstsin veelkord ringi Corradole. Diisel->diisel ehitus oli bensukas->diisel ehitusega naljamäng ju, sest eelmisel korral olid kõik suuremad tööd juba ära tehtud. Aga siiski ei näe ma mõtet enda elu keeruliseks teha, vaheta see kimp ära, see on oluliselt lihtsam kui neid juhtmeid seal vedada jne. Mootori ja muu kimp peaks tulemüürist läbi juba eraldi tulema, seal mitmeid auke. Seega ei ole vaja isegi midagi laili arutada, kaitsme/releeploki taga on ka kõik pistikud erladatavad väga lihtsalt.
Aga jupikaupa tagaajama on loomulikult mõttetu, siis võiks ikka doonorauto kõrval olla ja kogu täiega lappad ringi.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: Golf3 tdi 66kw to 81kw
Mõtlengi konkreetselt 66kw ümberehitamist 81kw-seks, mootoreid olen swappinud vähemalt 5 autol nii omadel kui tuttavatel, et juhtmestiku ümbertõstmine on käkkitegu. Lihtsalt keegi pole teinud nii nagu mina asja praegu näen. Raua poolest erineb ainult pihustid, turbo, aju, see lihtsalt oleks vaja tööle saada omavahel. Pole kindel aga äkki erinevad ka plunserite läbimõõdud, teab keegi kiirelt öelda? Kiirel ülevaatel paistsid autodatast isegi aju klemmid samad, kui tuhin peale tuleb siis prindin 1Z ja afn elektriskeemi välja ja hakkan näpuga järge ajama. Loomulikult on lihtne kogu mandiga asi ümber visata, aga milleks kui reaalselt saab ka lihtsamalt, vaja vaid mõleda ja asja uurida. Muidugi olen ka mõelnud, et 1z-le suurem turbo, suurema läbilaskega pihustid ja chipp. Jõudu saab juure kõvasti kui kõik ilusti timmi ajada pärast vag-com-ga aga siis ei ole see sõitmine nii sujuv. Mind just võlub geomeetrilise turbo ühtlane boost, selle seda teed taga ajangi.
Re: Golf3 tdi 66kw to 81kw
Plunserite läbimõõdud on samad, räägitakse et automaatkastiga isenditel, AHU või oli see AFN mootoritel, tulid tehastest pumbad 11mm plunseriga, teistel kõigil peaks 10mm olema.Boxerdaja kirjutas:Raua poolest erineb ainult pihustid, turbo, aju, see lihtsalt oleks vaja tööle saada omavahel. Pole kindel aga äkki erinevad ka plunserite läbimõõdud, teab keegi kiirelt öelda?
Pihustitel erinevus vaid selles et pihustiotste läbilase väiksem, pihustite "kehad" samad.
1Z mootori gaasijaotus ei pidavat olema ka nii hea kui AFN või AHU mootoril, kuigi plokikaantes olen leidnud vaid selle erinevuse et klapi varred 1Z mootori plokikaanel 8mm aga AFN mootoril 7mm, suuremaid muid mõõtmisi pole teinud kuid midagi rohkem erinevat ka pole silma jäänud.
Diesel, what else?! :)
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf3 tdi 66kw to 81kw
Some 1996 injectors had the pilot injection begin at 190 bar and were replaced under a recall (with a new ecu) with 220 bar injectors which were used in all other 1997-2003 TDI
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Golf3 tdi 66kw to 81kw
Uurisin natuke ning varuosakataloogid annavad nii 8mm kui ka 7mm läbimõõduga klapisääretihendeid 1Z mootorile, nii et see minu väljatoodud avastus vist ei oma erilist tähtsust.
Viimati muutis tants, 01 Mai 2012, 12:18, muudetud 1 kord kokku.
Diesel, what else?! :)