TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 102
- Liitunud: 15 Mai 2008, 20:42
- Telefon: 58007330
- Auto: VW Multivan
- Asukoht: Tallinn, www.CHIP.ee
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Milleks selliseid petulahendusi teha, parem ajust EGR välja lükata ja mure igaveseks lahendatud.
CHIPTUNING & DPF, EGR, AdBlue, pöördsiibrite jne. EEMALDUS, www.CHIP.ee - 58007330
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 02 Juun 2009, 11:50
- Telefon: 53901498
- Auto: B6 1,9tdi AVF
- Asukoht:
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
DPF -i välja "lükkamine" lisaks ja nn. "kirves" on pea kohalt igaveseks kadunud!jyrisoo kirjutas:Milleks selliseid petulahendusi teha, parem ajust EGR välja lükata ja mure igaveseks lahendatud.
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
prooviks muutsin 32768 seal 33768. ja aju poolt ettenähtud õhukogus tõusis 370 mg/str ja maf tegelik näit on ka 370 kanti ..aga see EGR Duty Cycle, grupp 3 all, töötab samamoodi edasi nagu selle 250 mg/str puhul. kui pedaali mõnda aega ei näpi siis langeb sinna alla 5% juurde ja kui pedaali näppida siis tõuseb sinna 60-70 % juurde...peabki samamoodi töötama jääma?
Viimati muutis VWM, 25 Mai 2012, 17:37, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
uuendaks veidi teemat....keegi siin teemas üritas ise nn originaal klappi ümber ehitada nii et jääks see anti shudder klapp alles jääks...kaugel see arendus on?
ise olen nii kaugele jõudnud et sebinud vajaliku riistvara ja softi et aju fashis EGR kaarti muuta. Mingi päev üritan muudetud flashi tagasi kirjutada ja testima hakata kas täielik välja lülitamine toimib v peab sättima nii et veidi ikkagi jääks ajul mängimisruumi EGR i juhtimisel...ilmselt vanematel masinatel saab pmt päris välja lülitada aga näiteks osadel(ilmselt uuemad) on lisaks veel EGR juhtimise korrigeerimine moto temp järgi kui temperatuur on teatud vahemikus. Seni minu teadmise järgi peaks nii vanematel PD del kui ka päris vanakoolikatel see reguleerimine olema vastavalt kütte etteande kogusele ja moto temperatuurile ehk siis mootorisse lubatavat õhu kogust reguleeritakse EGR kaudu väljalaske gaase sisselaskesse lastes olenevalt milline on ette antav kütte kogus ja/või mootori pöörded. Kusjuures aju flashi järgi toimetab EGR kuni pööreteni ~3400 ja vastavalt kütte etteanne kuni ~30mg/stroke kohta mitte ennem kuskil välja nimetatud 2000 RPM i ehk siis jah tõepoolest tavaline rahulik maantesõit v isegi linnasõit tähendab seda et EGR on mingil määral avatud.
kel soovi võin mingi aeg ka paar seletavat tabelit võrdlusse panna originaal vs muudetud et veidi sellest EGR i tööst aimu saada.
aga kui keegi selle OEM klapi ümber modimisega hakkama saanud nii et õli nendest membraani õhutusaukudest välja enam ei ajaks siis võiks teada anda!
ise olen nii kaugele jõudnud et sebinud vajaliku riistvara ja softi et aju fashis EGR kaarti muuta. Mingi päev üritan muudetud flashi tagasi kirjutada ja testima hakata kas täielik välja lülitamine toimib v peab sättima nii et veidi ikkagi jääks ajul mängimisruumi EGR i juhtimisel...ilmselt vanematel masinatel saab pmt päris välja lülitada aga näiteks osadel(ilmselt uuemad) on lisaks veel EGR juhtimise korrigeerimine moto temp järgi kui temperatuur on teatud vahemikus. Seni minu teadmise järgi peaks nii vanematel PD del kui ka päris vanakoolikatel see reguleerimine olema vastavalt kütte etteande kogusele ja moto temperatuurile ehk siis mootorisse lubatavat õhu kogust reguleeritakse EGR kaudu väljalaske gaase sisselaskesse lastes olenevalt milline on ette antav kütte kogus ja/või mootori pöörded. Kusjuures aju flashi järgi toimetab EGR kuni pööreteni ~3400 ja vastavalt kütte etteanne kuni ~30mg/stroke kohta mitte ennem kuskil välja nimetatud 2000 RPM i ehk siis jah tõepoolest tavaline rahulik maantesõit v isegi linnasõit tähendab seda et EGR on mingil määral avatud.
kel soovi võin mingi aeg ka paar seletavat tabelit võrdlusse panna originaal vs muudetud et veidi sellest EGR i tööst aimu saada.
aga kui keegi selle OEM klapi ümber modimisega hakkama saanud nii et õli nendest membraani õhutusaukudest välja enam ei ajaks siis võiks teada anda!
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
saanud siis vahepeal tehtud EGR remap oma 96kw PD isendile koos käivitussofti(osad nimetavad seda soekäivitussoftiks mis ei ole päris õige nimetus sellele) parandusega.
Toon siis paar pildikest kah juurde VCDS EGR logist ennem ja peale remapi.
Ennem remapi, sai proovitud ka kuidas näit muutub kui EGR töö ajal lihtsalt vaakum tagant võtta. kusjuures selle paari minutiga mis tühipööretel niiviisi tiksus ei saanud ei CEL tuld ega ka ühtegi veakoodi, ilmselt tekib pikema sõitmise peale kui niiviisi lihtsalt tagant vaakum võtta
Peale remapi, kus siis kaart muudetud nii et lubatud v etteantud õhukogus oleks 850mg/str. Tuleb ära mainida et kui säärane remap teha tuleks ka minu teada EGR il vaakum tagant kindlasti võtta sest mingil määral pidi ikkagi EGR lahti jääma aga mine tea...vaatan mingi aeg teen vag com iga logi kus panen vaakumi tagasi et naha kas siis MAF muutub v mitte. Nagu näha siis EGR duty cycle 19.9% mis iseenesest tähendab et EGR peaks justkui töös olema. Mõnda aega ringi niiviisi kärutama, eks siis näis kas lööb CEL i põlema v mingi veakoodi ka annab, kui jah siis peab ümber muutma kaardi ja jätma mingi 5% mängumaa EGR ile mis peaks kokkuvõtteks olema piisav et CEL ja veakoodi mitte saada, ning EGR klapi tahtmise korral üldse vahelt visata(ise jätan antud juhul külge aga vaakumi võtsin tagant ära):
Toon siis paar pildikest kah juurde VCDS EGR logist ennem ja peale remapi.
Ennem remapi, sai proovitud ka kuidas näit muutub kui EGR töö ajal lihtsalt vaakum tagant võtta. kusjuures selle paari minutiga mis tühipööretel niiviisi tiksus ei saanud ei CEL tuld ega ka ühtegi veakoodi, ilmselt tekib pikema sõitmise peale kui niiviisi lihtsalt tagant vaakum võtta
Peale remapi, kus siis kaart muudetud nii et lubatud v etteantud õhukogus oleks 850mg/str. Tuleb ära mainida et kui säärane remap teha tuleks ka minu teada EGR il vaakum tagant kindlasti võtta sest mingil määral pidi ikkagi EGR lahti jääma aga mine tea...vaatan mingi aeg teen vag com iga logi kus panen vaakumi tagasi et naha kas siis MAF muutub v mitte. Nagu näha siis EGR duty cycle 19.9% mis iseenesest tähendab et EGR peaks justkui töös olema. Mõnda aega ringi niiviisi kärutama, eks siis näis kas lööb CEL i põlema v mingi veakoodi ka annab, kui jah siis peab ümber muutma kaardi ja jätma mingi 5% mängumaa EGR ile mis peaks kokkuvõtteks olema piisav et CEL ja veakoodi mitte saada, ning EGR klapi tahtmise korral üldse vahelt visata(ise jätan antud juhul külge aga vaakumi võtsin tagant ära):
Viimati muutis copilot, 14 Sept 2012, 17:45, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 554
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Minu 85 kw TDI Boral keeras Jyrisoo EGRi tsükli ajus väiksemaks ning ise panin EGRi minevale torule pimeda vahele.
Vaakumvooliku jätsin külge.Pime sai tehtud mingi NSVL aegse mootori kollektori tihendist ning mingisuguseid veateateid ega anomaaliaid pole esinenud. Auto 99a väljalase.
Vaakumvooliku jätsin külge.Pime sai tehtud mingi NSVL aegse mootori kollektori tihendist ning mingisuguseid veateateid ega anomaaliaid pole esinenud. Auto 99a väljalase.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
PS!!! KUI KELLELGIL TEKIB TAHTMINE, ET AVALDAKSIN INFOT KUIDAS TÄPSELT JA MILLEGA TEGIN, SIIS POLE MÕTET MU POSTKASTI RISUSTADA. JAGAN INFI VB MÕNE ÜKSIKUGA, KELLES OLEN KINDEL ET TEAB MIDA TEEB. Ja seda loomulikult selleks, et vältida olukorda, kus tullake ringiga tagasi süüdistama, et minu pärast nüüd aju nn "tellis" ja auto ei käivitu ja peab pöörduma nn õigete chipptuunijate poole et asi uuesti tööle saada v siis üldse uue aju ostma . Kui tuleb mõni asjalik küsimus, kus näha et inimene on asjaga enamvähem kursis siis võin üht teist näpunäidet anda v siis vähemasti sutsu lugemismaterjali.
Tegu ei ole niisama a la VAG COM kaabliga sätete näppimisega(kuigi ka sellega annab asju peeti keerata kui ikka mõistus aint munadega triiki).
Tegu ei ole niisama a la VAG COM kaabliga sätete näppimisega(kuigi ka sellega annab asju peeti keerata kui ikka mõistus aint munadega triiki).
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
jah, sa võid ka nii teha et paned pimeda ette aga jätad vooliku taha sest isegi kui egr avatud ei pääse sealt midagi sisselaskesse. Hea et ära mainisid....oleks pidanud kohe seda täpsustama et KUI PIMEDAT ETTE EI PANE, nagu mina hetkel tegin, soovitatakse vaakum tagant võtta minu mäletamist mööda et olla kindel et klapp ei avaneks üldse....aga plaanin seda vag com iga logi tehes kinnitada v vajadusel ümber lükata kas vaakumit tagasi pannes ilma pimedata hakkab moto saama vähem puhast õhku v jääb asi samaks ehk siis ikkagi EGR i ei rakendata üldse.Riho72 kirjutas:Minu 85 kw TDI Boral keeras Jyrisoo EGRi tsükli ajus väiksemaks ning ise panin EGRi minevale torule pimeda vahele.
Vaakumvooliku jätsin külge.Pime sai tehtud mingi NSVL aegse mootori kollektori tihendist ning mingisuguseid veateateid ega anomaaliaid pole esinenud. Auto 99a väljalase.
Viimati muutis copilot, 14 Sept 2012, 18:07, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Ot aga kui ajust nö välja ei lülita ja viskad niisama pimeda ette, mis siis saab ?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7918
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 184 korda
- Kontakt:
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Mingil hetkel võib aju tuvastada, et õhukogus peaks olema läbi õhulugeja väiksem, aga tegelikult pole... Seega viskab veateate.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
ta saabki aru sellest ja liiga pikalt nii ringi kärutades viskab ka veakoodi ja ka ilmselt CEL tule.....walkman ile....vaata mu viimast postitust kuhu panin ka pildid ja esimene pilt nendest kuhu kirjutasin pildile ka punaselt seletuse mis juhtub kui lihtsalt vaakum tagant võtta st klapp sulgub. samasuguse effekti annab ka pimeda ette panemine sest isegi kui klapp on vaakumiga lahti tehtud ei pääse ju sisselaskesse väljalaske gaasid mis aga täh seda et MAF näit on kõvasti suurem kui aju seda EGR töö ajal tahaks näha. Sp tulebki muuta seda nn eeldatavat õhu kogust mis antud juhul minu aju flashis sai muudetud 250 asemel 850 peale(näed seda sama postituse teisel pildil).golfi_vend kirjutas:Mingil hetkel võib aju tuvastada, et õhukogus peaks olema läbi õhulugeja väiksem, aga tegelikult pole... Seega viskab veateate.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 230
- Liitunud: 24 Apr 2006, 21:52
- Telefon: 5237O47
- Auto: Passat B4/B5.5
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Copilot, sa siin vahepeal mainisid, EGR eemaldamise üks põhjustest on sul ka see, et ajab membraani/klapi õhuaukudest õli välja ja seetõttu määrib nii EGR-i kui ka motot. Mul sama jama seal - ajab väheke õli välja. Küsimus on selline sportlik, et mis moodi see õli sinna täpsemalt jõuab?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
õliaurude nöol karterituulutusest kus siis sisselaskes jälle kondenseerub. Lisaks, kui turbs juba veidi väsinud siis hakkab ka sealt seda veidi kaduma...tegelt nagu aru saanud siis näiteks liialt pikk tühipööretel tiksumine peaks tekitama turbsis ka väikse alarõhu mis tähendab seda et pika peale imeb turbs läbi turbiini võlli ja pukside õli sisselaskesse...hulluks läheb see siis kui juba turbo kulunud. õrnalt õliniisked on pmt kõik TDI sisselaske lõdvikud, kui ikka juba hakkab "ujuma" ja õli kulu sealjuures suur siis on midagi kuskil mäda.MMargo kirjutas:Copilot, sa siin vahepeal mainisid, EGR eemaldamise üks põhjustest on sul ka see, et ajab membraani/klapi õhuaukudest õli välja ja seetõttu määrib nii EGR-i kui ka motot. Mul sama jama seal - ajab väheke õli välja. Küsimus on selline sportlik, et mis moodi see õli sinna täpsemalt jõuab?
muidu tehakse ka vahele õli püüdmise anumaid ja asju aga ma ei viitsi sellise asjaga jebida, ainuke koht kus selle pärast õli välja ajab on EGR ja kuna EGR on üldse minu arust lollus siis soov see niiviisi vahelt saada et ei tuleks ei õli kuskilt ja et sõidaks moto nii et ei oleks mingit CEL tuld ega veakoode ajus. Kõige ideaalsem oleks kui saaks vana EGR klapi niiviisi ümber modida et need augud kinni et sealt enam õli ei tuleks ja et jääks alles see "anti shudder" klapp juhuks kui moto peaks nn "lõhkuma minema" mis on küll üli väike tõenäosus aga siiski.
Viimati muutis copilot, 15 Sept 2012, 11:07, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 230
- Liitunud: 24 Apr 2006, 21:52
- Telefon: 5237O47
- Auto: Passat B4/B5.5
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Jah, olen selle EGR teema enda jaoks niivõrd kuivõrd selgeks teinud ja mõte täiesti arusaadav. Nüüd siis ka selge pilt, kust see õli tuleb. Õli kulu ei oska endal veel kommenteerida, alles sai masin ostetud, aga puhastasin EGR seest/väljast ära, õlivahetus tehtud ja nüüd saab jälgida, kas peab hakkama muretsema või mitte. Hetke seisuga midagi hullu ei paista, aga aeg annab arutust.copilot kirjutas:õliaurude nöol karterituulutusest kus siis sisselaskes jälle kondenseerub. Lisaks, kui turbs juba veidi väsinud siis hakkab ka sealt seda veidi kaduma...tegelt nagu aru saanud siis näiteks liialt pikk tühipööretel tiksumine peaks tekitama turbsis ka väikse alarõhu mis tähendab seda et pika peale imeb turbs läbi turbiini võlli ja pukside õli sisselaskesse...hulluks läheb see siis kui juba turbo kulunud. õrnalt õliniisked on pmt kõik TDI sisselaske lõdvikud, kui ikka juba hakkab "ujuma" ja õli kulu sealjuures suur siis on midagi kuskil mäda.MMargo kirjutas:Copilot, sa siin vahepeal mainisid, EGR eemaldamise üks põhjustest on sul ka see, et ajab membraani/klapi õhuaukudest õli välja ja seetõttu määrib nii EGR-i kui ka motot. Mul sama jama seal - ajab väheke õli välja. Küsimus on selline sportlik, et mis moodi see õli sinna täpsemalt jõuab?
muidu tehakse ka vahele õli püüdmise anumaid ja asju aga ma ei viitsi sellise asjaga jebida, ainuke koht kus selle pärast õli välja ajab on EGR ja kuna EGR on üldse minu arust lollus siis soov see niiviisi vahelt saada et ei tuleks ei õli kuskilt ja et sõidaks moto nii et ei oleks mingit CEL tuld ega veakoode ajus. Kõige ideaalsem oleks kui saaks vana EGR klapi niiviisi ümber modida et need augud kinni et sealt enam õli ei tuleks ja et jääks alles see "anti shudder" klapp juhuks kui moto peaks nn "lõhkuma minema" mis on küll üli väike tõenäosus aga siiski.
Tänud vastuse eest.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
see et hakkab õli nendest egr klapi membraani õhutusaukudest välja ajama pmt kõigi 1,9 TDI de tüüpviga...ilmselt ka teiste TDI de jama milledel sama disainiga see klapp. näiteks see 96kw mul ei ole senise 3000 km jooksul tilkagi õli võtnud st püsinud tase seal kuhu ta õli vahetuse ajal valasin aga sai ka egr klapp puhastatud ja nüüdseks jälle ajab nendest aukudest normaalselt seda õli ikka välja. eks näis, ilmselt kui kuskilt ei leia sellist nn originaalil põhinevat ümber tehtud klappi siis peab ostma nn asenduse asemele mis siis pmt aint üks kinnine toru kus pole kahjuks küljes seda anti shudder klappi. ei teagi kui suur vahe on moto vappumisel välja suretamisel ilma selle klapita tegelt. 81kw sai proovitud vaakum tagant ära sellelt klapilt ja ei olnud nagu mingit suurt vahet minu arust st vappus ikka nagu toimiva klapiga....vb sel mu 81kw põhjustab seda moto õrna vappumist sutsu väsinud DMF hoopis.
Viimati muutis copilot, 15 Sept 2012, 12:03, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 554
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Mingil ajal kiskusin kõik vaakumvoolikud ära mis polnud vajalikud turbo geomeetria juhtimiseks,
ning ei tuvastanud küll mingisugust erinevust moto suretamisel.
Sidur/hooratas on ühemassiline. Hiljem panin vaakumid tagasi igaks juhuks.
ning ei tuvastanud küll mingisugust erinevust moto suretamisel.
Sidur/hooratas on ühemassiline. Hiljem panin vaakumid tagasi igaks juhuks.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
ühemassiline on sul siis bora diislil?mingit DMF i sarnast heli pole vahete vahel v siis sai mingi raskem hooratas? panid ise? ja palju plekkis?Riho72 kirjutas:Mingil ajal kiskusin kõik vaakumvoolikud ära mis polnud vajalikud turbo geomeetria juhtimiseks,
ning ei tuvastanud küll mingisugust erinevust moto suretamisel.
Sidur/hooratas on ühemassiline. Hiljem panin vaakumid tagasi igaks juhuks.
on mingi õrn vahe ka sõitmisel st käigu vahetusel ja a la kohalt ära minemisel st palju tundlikum?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 554
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Ei pannud ise, eelmine omanik pani. Hinda ei tea.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
aga ikkagi teine tunnetus siduril kui DMF iga ja kuidas selle heliga on? tavaliselt on ikkagi aega ajalt mingit väikest DMF i sarnast heli kuulda kui ühemassiline peale panna.Riho72 kirjutas:Ei pannud ise, eelmine omanik pani. Hinda ei tea.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 554
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Pole DMFiga sõitnud, ei oska kommenteerida.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Kasulik oleks ikka alles jätta. Niikaua kuni kõik korras pole probleemi, aga kui turbo lendab siis on võimalus, et mootor röögib niikaua tahokas põhjas kuni mootor õlist tühi.hartsi kirjutas:Ülevaatusel ei huvita vähemalt hetkeseisuga see EGR klapp mitte kedagi.
Mis puudutab seda teist ("anti shudder") klappi, siis selle puudumist märkab tavaolukorras ainult mootorit seisma jättes.
Juhtusin hiljuti nägema kuidas üks Ford Mondeo nii tegi.
M.O.T.T
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Niisama mainin, et selle tsiteeritava postituse kuupäevast alates olen sõitnud selle seadistusega ja ei ole tekkinud sellega seoses ühtegi veateadet ja ülevaatusel probleeme ei olnud.VWM kirjutas:prooviks muutsin 32768 seal 33768. ja aju poolt ettenähtud õhukogus tõusis 370 mg/str ja maf tegelik näit on ka 370 kanti ..aga see EGR Duty Cycle, grupp 3 all, töötab samamoodi edasi nagu selle 250 mg/str puhul. kui pedaali mõnda aega ei näpi siis langeb sinna alla 5% juurde ja kui pedaali näppida siis tõuseb sinna 60-70 % juurde...peabki samamoodi töötama jääma?
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
VWM kirjutas:Niisama mainin, et selle tsiteeritava postituse kuupäevast alates olen sõitnud selle seadistusega ja ei ole tekkinud sellega seoses ühtegi veateadet ja ülevaatusel probleeme ei olnud.VWM kirjutas:prooviks muutsin 32768 seal 33768. ja aju poolt ettenähtud õhukogus tõusis 370 mg/str ja maf tegelik näit on ka 370 kanti ..aga see EGR Duty Cycle, grupp 3 all, töötab samamoodi edasi nagu selle 250 mg/str puhul. kui pedaali mõnda aega ei näpi siis langeb sinna alla 5% juurde ja kui pedaali näppida siis tõuseb sinna 60-70 % juurde...peabki samamoodi töötama jääma?
vaakum tagant ära kah? ega ülevaatusel ei tekigi probleeme sest motosse pääseb rohkem puhast õhku ja mõõdetakse ju tahma. vanakoolikatel ei pruugi jah tekkida mingit veakoodi ega CEL tuld nagu ka minu 81kw pole seda seni tekkinud, tehtud seni nii vag com adaption kui ka vaakum tagant. uuemad PD motod veidi tundlikumad aju seadistuse poolest ses osas ja ilma softi muutmata on CEL tuli ja veakood suht kindel tulema kui lihtsalt ära blokeerida v vaakum tagant võtta.
aga see 370 aju poolt ette nähtud õhu kogus peale adaptioni on õige jah, sest muudetakse seda seadet mis ütleb palju EGR peaks heitgaase motosse laskma st muutsid seda vähemaks. Kui mul varem meelde jäänud et vag com iga muutes muutub ainult tegelik siis muutub ikkagi ka etteantud nagu minu viimastel piltidel kus siis muutsin tervet kaarti flashis selle nõutud õhu koguse poole pealt(sp ka 850 kogu aeg sest panin terve seadistuse max peale). Muidu see nõutud õhu kogus muutub töötava EGR puhul vastavalt sellele mis on moto pöörded ja samal ajal motosse pihustatud kütte kogus takti kohta mille alusel aju teab palju on vaja õhku, et see küttekogus põleks puhtalt - ülejääv õhk asendataksegi siis pmt EGR i kaudu teisele ringile lastud väljalaske gaasidega et alandada põlemistemperatuuri mis aga vähendab NOx gaase ehk siis puhtalt roheliste junn. see muutuv MAF requested siis näiteks kasvõi MAF andurit testides testisõidul muutubki tegelt pmt EGR kaardi alusel vastavalt palju kütet ette uhatakse ja mis on moto RPM . MAF request on puhtalt EGR i jaoks pmt - tegelik MAF on vajalik muidugi ühe teise ajus oleva kaardi jaoks ja siinkohal võik edasi rääkida kuidas diisel moto edasi tegutseb aga pole selle teema jutt väga.
Osades foorumites räägitakse ka et aitab EGR motol soojendega kiiremini - vb jah masinatel milledel on EGR jahuti mis toimib siis jahustusvedeliku pealt ja seega aitab jahustusvedelikul kiiremini soojeneda. Küll aga kui tegu masinatega milledel seda jahutit pole(jumal tänatud sest sellega omad lisa jamad neil TDI del) siis minu loogika ütleb seda, et kui põlemistemp on kõrgem peaks just moto kiiremini soojenema. V siis soojem sisselaske kolle aitab mõne arvates kiiremini soojendada motot kui kõrgem temp põlemiskambris?
Viimati muutis copilot, 17 Sept 2012, 21:35, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
sp tahakski endale selle suretusklapi alles jätta et vajadusel ise käega õhk kinni keerata ja oleks hea kui saaks selliselt õmber muudetud klapi kust nendest EGR i enda membraani õhustusaukudest õli välja ei tuleks(a la kinni keevitatud vms) sest isegi kui EGR on nn välja lülitatud surub sealt ikka õli välja edasi sest sisselaske kambri ja membraani kambri vaheline tihendus ei ole enam see ja määrib sellega motot.yks kirjutas:Kasulik oleks ikka alles jätta. Niikaua kuni kõik korras pole probleemi, aga kui turbo lendab siis on võimalus, et mootor röögib niikaua tahokas põhjas kuni mootor õlist tühi.hartsi kirjutas:Ülevaatusel ei huvita vähemalt hetkeseisuga see EGR klapp mitte kedagi.
Mis puudutab seda teist ("anti shudder") klappi, siis selle puudumist märkab tavaolukorras ainult mootorit seisma jättes.
Juhtusin hiljuti nägema kuidas üks Ford Mondeo nii tegi.
teine, kuigi väike aspekt, on ka võimalik suurem moto vappumine välja suretamisel sest on ta tagelt selle eesmärgiga sinna pandud - anti shudder valve inglise keeles
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7918
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 184 korda
- Kontakt:
Re: TDI EGR klapi asendamine/eemaldamine
Enda 96kw panin pimeda ette. Probleeme.... üllatus...üllatus 0, ei mingit veakoodi ega midagi.
Kas mul äkki kehvem õhulugeja?
Kas mul äkki kehvem õhulugeja?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus