Turbo sobivus ?
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
Turbo sobivus ?
mõni targem mees võiks rääkida, kas 81kw turbo garret vnt 15/vnt20 sobib 1,6 diislile.. ma ei tea, kas ma õigesti kirjutasin turbode nimed, aga jutt käib muutuva geomeetriaga turbost.
Viimati muutis argo, 01 Dets 2012, 03:38, muudetud 1 kord kokku.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Turbo sobivus ?
Sobib? 1:1 ei sobi. Aga sobitada saab küll. Võid sinna ka K700 turbo ka panna
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 19 Jaan 2012, 10:10
- Telefon: 520863
- Auto: VW Golf III GTI Edition 16v ,VW Passat B7 Alltrack
- Asukoht: Pärnumaa
Re: Turbo sobivus ?
Isegi kui raua poolest külge aretad siis sinu auto ei oska geomeetriat juhtida.http://foorum.audiclub.ee/viewthread.ph ... #pid501023" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Turbo sobivus ?
http://www.youtube.com/watch?v=Bc1lIyVPCyI" onclick="window.open(this.href);return false; siin on pandud vnt 20 peale, aga mispidi ?
-
- Huviline
- Postitusi: 718
- Liitunud: 19 Apr 2008, 23:09
- Auto: Vw JettaTX Mk1, Golf LD Mk1
- Asukoht: Räpina
- Tänatud: 1 kord
Re: Turbo sobivus ?
Ja mina olen näinud kuidas 1.9TDI 66kw mootrile pannakse peale 1.6 N/A pump peale. Kõik süsteem jäi mehaaniline, ajud ja muu kadus ära. 66kw peaks ka olema muutev geomeetria ja siit jõuan selleni kuidas toimima pannakse selline kompott. Ehk pm sama küsimus mis teema algatajal.
Viimati muutis Siim105, 09 Nov 2012, 17:15, muudetud 1 kord kokku.
Lowly Gentleman
Welcome to my World. The World of Diesel.
Welcome to my World. The World of Diesel.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Turbo sobivus ?
kui ma ei eksi siis ühel G4 motol on 66kw puhul isegi nn ülerõhu klapiga turbo....kunagis oli kah mul selline veendumus et kõik 66kw G4 peal on muutuva geomeetriaga, kuid kui ei eksi siis AGR peaks olema nn ülerõhu ehk inglise keeli wastegate klapiga.Siim105 kirjutas:Ja mina olen näinud kuidas 1.9TDI 66kw mootrile pannakse peale 1.6 N/A pump peale. Kõik süsteem jäi mehaaniline, ajud ja muu kadus ära. 66kw peaks ka olema muutev geomeetria ja siit jõuan selleni kuidas toimima pannakse selline kompott. Ehk pm sama küsimus mis teema algatajal.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: Turbo sobivus ?
66kw jah on vähe muutuva geomeetriaga turbosi, rohkem ikka 81kw 1,9 mootoritel ja PD mootoritel. siin eelnevalt oli kirjutatud, et geomeetriat ei saa juhtida, aga geomeetria liigub iseseisvalt ju väljalaske gaasidega ? või ma eksin.. aga lihtsalt nüüd jääb alles ülerõhu probleem, kuidas rõhku õigeaekselt maha lasta?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Turbo sobivus ?
66kw ALH on 100% muutuva geomeetriaga. geomeetriat juhitakse vaakumiga ja seda reguleerib pmt aju vastavalt millist turbo rõhku tahetakse saavutada/hoida olenevalt palju on mootori pöörded ja palju parasjagu kütet peale anatakse. wastegate klapp on selline asi mis avaneb teatud rõhust alates et üleliigne rõhk välja lasta ja see peaks olema jah puht mehaaniline st seda minu teada aju otseselt ei juhi...pmt peaks olema seal mingi vastusurve vedruga vms klapp.weicoo kirjutas:66kw jah on vähe muutuva geomeetriaga turbosi, rohkem ikka 81kw 1,9 mootoritel ja PD mootoritel. siin eelnevalt oli kirjutatud, et geomeetriat ei saa juhtida, aga geomeetria liigub iseseisvalt ju väljalaske gaasidega ? või ma eksin.. aga lihtsalt nüüd jääb alles ülerõhu probleem, kuidas rõhku õigeaekselt maha lasta?
nagu aru saan siis soovid sa turbot peale panna vanale 1.6 diislile?eks ta saab olema suur peavalu et see geomeetria juhtimine õigeks saada vastavalt palju kütet peale anatakse jne jne ilma et masin tahmaks ja kogu selle jama juures ka turbo pikalt vastu peaks(teatavasti järsud rõhu muutused - inglise keeles boost spikes - ei mõju turbo elueale hästi) ning sellised asjad tekivad antud turbo puhul kergesti kui juhtimine õige pole. lihtsam vist tõesti lihtsalt ülerõhu klapiga turbo panna.
et asjast ka asja saaks peaks olema asjast ikka väga hea arusaamine ja siia sääraste võhiklike küsimuste esitamist ei tohiks olla. ei tahtnud midagi solvavat öelda, lihtsalt sinu jutust saan aru et õppida on sul vaja väga palju ennem kui hakata miskit VNT turboga aretama. Aga eks muidu on kõik võimalik kui väga tahta ja piisavalt oskusi ning teadmisi on.
Viimati muutis copilot, 10 Nov 2012, 00:09, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING