Eelsüüteküünla lüliti.
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 03 Okt 2012, 18:11
- Auto: VW Passat 1.9 96kw Tiptronic B5.5 Variant
- Asukoht: Keila
Eelsüüteküünla lüliti.
On keegi sellist asja proovinud 1.9 96kw AVF peal. Peaks ta ühendatama siis käigukasti poolsesse temp-i anduri vahele? Keegi targem kes el-skeemi jagab võiks asja seletada.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=67716
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=67716
Viimati muutis argo, 01 Dets 2012, 03:29, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Eelsüüteküünla lüliti.
Taiz kirjutas:On keegi sellist asja proovinud 1.9 96kw AVF peal. Peaks ta ühendatama siis käigukasti poolsesse temp-i anduri vahele? Keegi targem kes el-skeemi jagab võiks asja seletada.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=67716
milleks takistit kuskile vahele panna vaja?kui motol miskit viga et preaguste kraadide juures ei taha hästi käima minna siis tuleb probleemiga tegeleda mitte mingeid takisteid jms asju vahele ehitada.normaalses korras TDI läheb ka 0c juures ilma ellsüüdet ootamata pmt paugult käima rääkimata +kraadidest. ehk räägid mis motol viga on et selline idee pähe löönud?
Viimati muutis copilot, 18 Nov 2012, 20:03, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Eelsüüteküünla lüliti.
Kui tõesti vajadus, et küünlaid pikemalt järel hoida, ehk siis teha aju softis väike muutus.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 03 Okt 2012, 18:11
- Auto: VW Passat 1.9 96kw Tiptronic B5.5 Variant
- Asukoht: Keila
Re: Eelsüüteküünla lüliti.
Mõte oli sellest, et hommikused käevitused on päris vaevalised. Mõtlesin proovida pikemalt küünlaid anda. Kuid täna sai Jyrisoo-ga diagnost tehtud ja näitas et "Measuring"-i alt Block 4 kõige parempoolsem näit kõikus -2.9 ja -3.3 vahel. Kütusekulu on ka selline et tühikäigul võtab 1.5 l/h. Ehk siis väga paigast ära see nuka asend. Pihustite näitajad olid väga head. Hiljuti käis Autoasi-s rihmavahetuses ja jäi jutt, et timmivad selle asendi paika aga ju siis ei timminud:)
Viimati muutis Taiz, 19 Nov 2012, 20:53, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Eelsüüteküünla lüliti.
see näit on küll jah ikka päris paigast...olenevalt motost pidi ok olema -1.0 kuni +1.0...enamuselt pidi kõige parem olema 0.5 aga eks see milline säte seal vahemikus parasjagu sobib oleneb ka nuka ja muu sinna kuuluva õrnast kulumisest. ise oskad paika timmida? ennem aja nukk paika ja siis vaata kas vaja mingeid imelike imevigureid muidu korras motole vahele toppida(takisti maania). antud näidu järgi peaks olema pritse ajastus veits liiga hiline st nukkvõll ei tekita pihustites õigel ajal piisavat survet et vajalik kogus kütet õigel ajal põlemiskambrisse jõuaks...kui asi ikka väga paigast siis ei suuda elektroonika asja kompenseerida sest vända asend jääb määravaks st aju ei saa pritse ajastusel teatud vända asenditest üle minna st kui pritset alustatakse liiga vara ennem kolvi ülemist surnud seisu v liiga hilja ennem ülemist surnud seisu, siis võib see motole halvasti mõjuda a la liiga kõrged väljalaske gaasid jne jne. kordan veel et see jutt, et PD puhul pole mehaaniliselt paigas olev nn pritse nurk oluline, on lauslollus sest antud motol elektroonika päris nii palju veel asja kontrollida ei saa. kui vända ning nuka omavaheline liikumine ikka väga paigast siis ongi näiteks säärased jamad käes.Taiz kirjutas:Mõte oli sellest, et hommikused käevitused on päris vaevalised. Mõtlesin proovida pikemalt küünlaid anda. Kuid täna sai Jyrisoo-ga diagnost tehtud ja näitas et "Measuring"-i alt Block 4 kõige parempoolsem näit kõikus -2.9 ja -3.3 vahel. Kütusekulu on ka selline et tühikäigul võtab 1.5 l/h. Ehk siis väga paigast ära see nuka asend. Pihustite näitajad olid väga head. Hiljuti käis Autoasi-s rihmavahetuses ja jäi jutt, et timmivad selle asendi paika aga ju siis ei timminud:)
Viimati muutis copilot, 20 Nov 2012, 07:53, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Eelsüüteküünla lüliti.
Keerasin endal antud näidu 2.6-st 0 peale. Esimene käivitus on selline nagu ta on... käima läheb aga nagu ei tahaks kohe minna vms... aga noh esimene diisel.
Samas ootame külmemad talveilmad ära siis vaatame, mis vahetama hakkan. Kas pihusti tihendeid või pumbatihendeid vms....
Aeg annab arutlust!
Samas ootame külmemad talveilmad ära siis vaatame, mis vahetama hakkan. Kas pihusti tihendeid või pumbatihendeid vms....
Aeg annab arutlust!
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Eelsüüteküünla lüliti.
To golfi_vend: muidugi võivad PD puhul käivitust mõjutada ka nimetatud asjad ja ega liialt õhku kütte süsteemis ei meeldi ühelegi mootorile.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 03 Okt 2012, 18:11
- Auto: VW Passat 1.9 96kw Tiptronic B5.5 Variant
- Asukoht: Keila
Re: Eelsüüteküünla lüliti.
Kas keegi Tallinnast või selle lähiümbrusest oleks nõus mul seda asendit timmima? Endal puudub kaabel ja usk selle õnnestumises
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 03 Okt 2012, 18:11
- Auto: VW Passat 1.9 96kw Tiptronic B5.5 Variant
- Asukoht: Keila
Re: Eelsüüteküünla lüliti.
Nii. Sai siis targemate meeste jutul käidud. Suur oli üllatus, kui õeldi kui märgid paigas on siis ei ole selle nukaasendi timmimisest kasu midagi. Eriti kui veel uus hammasrihm ehk siis venimata rihm. Mõlemad targad kahtlustavad pihusti viga. Kuigi vag-com-i näidud olid korras.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Eelsüüteküünla lüliti.
Millised märgid paigas olid? Vahet pole kui uus rihm on number peab olema 0- 0.5... uue rihma puhul võib grammike suurem olla.
Ja kindlasti peaks number olema positiivne.
Ja kindlasti peaks number olema positiivne.
Viimati muutis R36, 03 Dets 2012, 17:58, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 03 Okt 2012, 18:11
- Auto: VW Passat 1.9 96kw Tiptronic B5.5 Variant
- Asukoht: Keila
Re: Eelsüüteküünla lüliti.
Õeldi, et kui pihusti viga siis sellest võibki see näit nii negatiivne olla. Et hakkab lollitama neid näite.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Eelsüüteküünla lüliti.
Ahah... Kus kohas sa käisid?
Kuidas saab pihusti mitte-korrasolek mõjutada nukkvõlli ja väntvõlli omavahelist sünkronisatsiooni?
Kuidas saab pihusti mitte-korrasolek mõjutada nukkvõlli ja väntvõlli omavahelist sünkronisatsiooni?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 03 Okt 2012, 18:11
- Auto: VW Passat 1.9 96kw Tiptronic B5.5 Variant
- Asukoht: Keila
Re: Eelsüüteküünla lüliti.
Kohal käisin Progates-s sõle tänaval ja telefonitsi suhtlesin Diislikeskus-ga. Endalegi tundus kahtlane see värk aga Progates ainult pikaajalised diislihullud koos vist ongi. Suhtlesin ka Test-Rem-ga et minna nendejuurde seda asendit timmima aga nad keeldusid, sest neil puudub vag-com kabel koos programmiga.
Igalpool diisleid tundvates remondikohtades mitmenädalased järjekorrad. Nii ma nüüd olengi lahtise küna ees
Igalpool diisleid tundvates remondikohtades mitmenädalased järjekorrad. Nii ma nüüd olengi lahtise küna ees
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Eelsüüteküünla lüliti.
Nii remondimehed kellel on kaabel olemas, visake kaabel taha ja reguleeriga ära...
Pole vaja muud kui lapikut kruvikeerajat, 13 võtmeid, 18 võtmeid ja momentvõtit. 13mm poldid pingutatakse 25 Nm Muidugi hea kui elementaarsed tööriistad ka olemas on (näpitsad jne....)
Pole vaja muud kui lapikut kruvikeerajat, 13 võtmeid, 18 võtmeid ja momentvõtit. 13mm poldid pingutatakse 25 Nm Muidugi hea kui elementaarsed tööriistad ka olemas on (näpitsad jne....)
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Eelsüüteküünla lüliti.
Taiz kirjutas:Nii. Sai siis targemate meeste jutul käidud. Suur oli üllatus, kui õeldi kui märgid paigas on siis ei ole selle nukaasendi timmimisest kasu midagi. Eriti kui veel uus hammasrihm ehk siis venimata rihm. Mõlemad targad kahtlustavad pihusti viga. Kuigi vag-com-i näidud olid korras.
Kuidas ei ole kasu? Need diisli vennad, kes sulle seda juttu ajasid, peaks veidi minema ja õppima kuidas PD töötab, kui sellist lolli juttu ajavad. PD puhul on nuka paigas olek vägagi oluline element käivituse juures. Rihma vahetusel pannakse jah pmt nn märgid paika, kuid vahest tahab nuka enda asend nn viimast lihvi saada...nägin selle kohta ka ühte õppevideo hiljuti kus peale uue rihmakomplekti peale panekut tuli nukka sutsu veel timmida peale seda kui kõik lukustid jne olid maha võetud ning motot käsitsi 2 pööret ringi lastud. PD puhul on ikkagi üli oluline, et ette antud pritse ajaks oleks pihustites piisav nõutud surve, mida teeb pmt nukkvõll. Ning pritset alustatakse eelkõige vända asendit arvesse võttes, mitte nuka asendit nii väga arvesse võttes. Kui nukk ikka ei ole piisavalt täpselt vändaga sünkroonis, ongi jamad käes. Kusjuures pidigi vahest kuidagi see nuka asend miski pärast paigast nihkuma pika peale. Nii et otsi vend kes jagab asja, ning paneb nuka paika nii et 4 blokci alt see torsion value oleks paigas. vigased pihustid peaks peaks näha olema teise measureing blocki alt...vist oli 13 kus kõigi 4 pihusti näidud.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 03 Okt 2012, 18:11
- Auto: VW Passat 1.9 96kw Tiptronic B5.5 Variant
- Asukoht: Keila
Re: Eelsüüteküünla lüliti.
Pihusti näite sai ka vaadatud ja need olid kõik alla ühe. Ehk siis kõik on null komadega. Pidavat head olema. Õeldi ka, et küttekogus on väga maas.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Eelsüüteküünla lüliti.
Pihustite näitajad näitavad erinevate silindrite stabilisatsiooni(kütusekoguse lisamise või vähendamisega), et saavutada stabiilne tühikäik.
Praegu oleks ilmselt kõigepealt ikkagi vaja paika panna see -3 pealt 0.5-e peale ja siis edasi vaadata.
Praegu oleks ilmselt kõigepealt ikkagi vaja paika panna see -3 pealt 0.5-e peale ja siis edasi vaadata.
Viimati muutis R36, 03 Dets 2012, 22:00, muudetud 1 kord kokku.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Eelsüüteküünla lüliti.
Mille põhjal nad seda ütlesid? Ja ei tea küll kuidas mehaaniliselt PD motol kütte etteannet saaks reguleerida??? Vb selle pärast diagnostika raporteerib madalat etteannet, kuna nukk paigast ära ning vajalik kogus kütet ei suudeta õigel ajal ette anda vms.Taiz kirjutas:Pihusti näite sai ka vaadatud ja need olid kõik alla ühe. Ehk siis kõik on null komadega. Pidavat head olema. Õeldi ka, et küttekogus on väga maas.
Viimati muutis copilot, 04 Dets 2012, 17:28, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 03 Okt 2012, 18:11
- Auto: VW Passat 1.9 96kw Tiptronic B5.5 Variant
- Asukoht: Keila
Re: Eelsüüteküünla lüliti.
Kas tõesti ei ole leidu Tallinnas siis kedagi kes omale lisaraha tahaks teenida nuka timimisega?
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 03 Okt 2012, 18:11
- Auto: VW Passat 1.9 96kw Tiptronic B5.5 Variant
- Asukoht: Keila
Re: Eelsüüteküünla lüliti.
Nii. Julgus kokkuvõetud, kaabel soetatud ja nukkvõlli asendit timmitud. Esialgse -3.3 - -2.9 pealt(kõikus töötava mootoriga) sai sätitud 0.6 - 1.1 peale. Külmkäevitus ei läinud grammigi paremaks. Ainult kütusekulu langes tühikäigul 1.4l/h pealt 1.0l/h peale. Ehk peaks veel varajasemaks sättima?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: Eelsüüteküünla lüliti.
Äkki sama viga?
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=74&t=95462" onclick="window.open(this.href);return false;
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=74&t=95462" onclick="window.open(this.href);return false;
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Eelsüüteküünla lüliti.
Taiz kirjutas:Nii. Julgus kokkuvõetud, kaabel soetatud ja nukkvõlli asendit timmitud. Esialgse -3.3 - -2.9 pealt(kõikus töötava mootoriga) sai sätitud 0.6 - 1.1 peale. Külmkäevitus ei läinud grammigi paremaks. Ainult kütusekulu langes tühikäigul 1.4l/h pealt 1.0l/h peale. Ehk peaks veel varajasemaks sättima?
Kui sellest grammigi paremaks ei läinud, siis pakuks kah et vb sama viga mis golfi venna antud lingis. Pealegi uued tihendid ei maksa palju....saad siis hooga ka üle kontrollida mis seisus nukka jms on. Antud näitude juures peaks küll juba paugu pill olema kui kõik muu on ok. Minu boratil 0.0 - 0.5 need näidud ja vähemasti paari miinusega on paugupill(külmem kui paar miinust pole siin Inglismaal veel minul käivitamise hetkel olnud).
Viimati muutis copilot, 10 Dets 2012, 20:15, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 03 Okt 2012, 18:11
- Auto: VW Passat 1.9 96kw Tiptronic B5.5 Variant
- Asukoht: Keila
Re: Eelsüüteküünla lüliti.
Kui mul küte alla vajuks siis ei läheks ka plusskraadidega käima. Aga mul läks kuni esimeste miinusteni poolest pöördest käima.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5298
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: Eelsüüteküünla lüliti.
Külmaga hakkabki see viga rohkem esile tulema, sest külmaga tõmbab tihend kokku ning hakkab õhku kütuse süsteemi sisse laskma.Taiz kirjutas:Kui mul küte alla vajuks siis ei läheks ka plusskraadidega käima. Aga mul läks kuni esimeste miinusteni poolest pöördest käima.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Eelsüüteküünla lüliti.
J.Aru kirjutas:Külmaga hakkabki see viga rohkem esile tulema, sest külmaga tõmbab tihend kokku ning hakkab õhku kütuse süsteemi sisse laskma.Taiz kirjutas:Kui mul küte alla vajuks siis ei läheks ka plusskraadidega käima. Aga mul läks kuni esimeste miinusteni poolest pöördest käima.
Jap...soojuspaisumine selle nähtuse nimetus ehk siis tihendid ja muidugi ka plokikaane metall nende ümber tõmbuvad kokku külmaga ja õhk pääseb kergemini küttesüsteemi.
Viimati muutis copilot, 11 Dets 2012, 00:51, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING