passat 1,9tdi-le 66kw 55kw pump

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
heixx7
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 29 Nov 2007, 22:14
Telefon: 5223713
Auto: passat
Asukoht: põltsamaa

passat 1,9tdi-le 66kw 55kw pump

Lugemata postitus Postitas heixx7 »

tere. kui panna passat 1,9 tdi-le 66kw 95a elekrtilise pumba asemele mehhaaniline 1,9 td 55kw pump. kas hakkab tööle.

hartsi
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 02 Juun 2009, 11:50
Telefon: 53901498
Auto: B6 1,9tdi AVF
Asukoht:

Re: passat 1,9tdi-le 66kw 55kw pump

Lugemata postitus Postitas hartsi »

Pumpade kinnitus ja mõõdud on samad. Aga üks on otsepritse, teine eelpõlemiskambritega. Selle jama peale kulutatud aeg ei ole seda väärt. Tööle ta sul hakkab aga hädiselt, või üldse mitte. PS. pumpade võllid on erinevas mõõdus, uus pump peab olema koos rihmarattaga! Algupärasena remontimine on lihtsam.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Re: passat 1,9tdi-le 66kw 55kw pump

Lugemata postitus Postitas tants »

Tööle hakkab, oma otsepritsediisel (1,9tdi 66kw) hetkel töötanud oma 20 000km tava 1,9td 55kw`se pumbaga väga hästi.
Diesel, what else?! :)

hartsi
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 02 Juun 2009, 11:50
Telefon: 53901498
Auto: B6 1,9tdi AVF
Asukoht:

Re: passat 1,9tdi-le 66kw 55kw pump

Lugemata postitus Postitas hartsi »

tants kirjutas:Tööle hakkab, oma otsepritsediisel (1,9tdi 66kw) hetkel töötanud oma 20 000km tava 1,9td 55kw`se pumbaga väga hästi.
No siis on hästi? 66kw sealt enam kätte küll ei saa!

karel87
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 01 Nov 2009, 20:34
Asukoht:

Re: passat 1,9tdi-le 66kw 55kw pump

Lugemata postitus Postitas karel87 »

Minuteada peaks otsepritse ja keeriskambritega mootoritel olema plunserit lükkava nukkplaadi profiil üsna erinev. 55kW TD pumbaga võib küll tööle hakata, aga tulemust ennustada ei oska.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Re: passat 1,9tdi-le 66kw 55kw pump

Lugemata postitus Postitas tants »

66kw`ti pole tõesti siuksest kompotist mõtet loota, aga tööle ta iseenesest hakkab ja töötab.
Diesel, what else?! :)

karel87
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 01 Nov 2009, 20:34
Asukoht:

Re: passat 1,9tdi-le 66kw 55kw pump

Lugemata postitus Postitas karel87 »

heixx7 kirjutas:tere. kui panna passat 1,9 tdi-le 66kw 95a elekrtilise pumba asemele mehhaaniline 1,9 td 55kw pump. kas hakkab tööle.
Mis eelmisel pumbal viga? Pole üldse pumpa või on hoopis kulunud? Põhimõtteliselt on võimalik TD ja TDI pumbast üks hübriid kokku ehitada. Tulemuseks oleks siis nö mTDI pump, mida on ka edukalt kasutatud otsepritse mootoritel.

PussyWagen
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 10 Apr 2012, 23:40
Auto: VW T3 Coach
Asukoht:

Re: passat 1,9tdi-le 66kw 55kw pump

Lugemata postitus Postitas PussyWagen »

Soojendaks vanat teemat uuesti. Kas keegi vahepeal on mTDI asjus mingeid praktilisi samme teinud? Oleks ka huvitatud 66kW mootor panna tööle meh. pumbaga
USA's tehakse pumba ümberehitus 600$. Aga kas keegi eestis oleks pädev inimene sellist üritust ette võtma? Lugedes allpool antud linkis selle tegemist siis tundub, et see polegi nii lihtne (või on?) ja kas see hind ennast õigustab on iseasi. Minu point oleks saada 66kW 1Z TDI' st töökindel non elektroonikatta mootor mis läheks T3 bussile vahele, sest sellise setupiga (+k.kasti upgrade) võiks juba Euro trippe ette võtta.

teema välisfoorumist.

http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=6427.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis PussyWagen, 28 Dets 2012, 03:04, muudetud 3 korda kokku.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2488
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: passat 1,9tdi-le 66kw 55kw pump

Lugemata postitus Postitas Siim »

Kasutaja "Tants" ju tegi enda eelmise golfi peale mTDi. Siin teemas on ta ka kommenteerinud.. :)

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Re: passat 1,9tdi-le 66kw 55kw pump

Lugemata postitus Postitas tants »

Olen asja jah läbi teinud. Algselt sai ka sõidetud 55kw AAZ mootorilt pärit pumbaga kuid kui pump pole ikka mõeldud otsepritsele siis ei käi see mootor nii nagu peaks.
Pumba ümber tegemisel mingit suurt kunsti pole, 55kw pumbale paigaldad 66kw pumba nukaplaadi ning jaotuspea koos pluseriga.
Kui aga võimalik doonor masinalt koos elektroonikaga mootor peale tõsta siis soovitaks minna seda teed, pole sellel 66kw mootoril seda elektroonikat nii hullusti ka et peavalu mingi asi väga tekitaks. Igatahes kui endal kunagi taoline kombo uuesti oleks vaja käsile võtta siis otsustaks elektroonilise juhtimise kasuks.
Diesel, what else?! :)

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: passat 1,9tdi-le 66kw 55kw pump

Lugemata postitus Postitas copilot »

Ei saa üldse aru miks selliseid imeümberehitusi vaja teha? Kui pumbal midagi viga, siis tee v lase korda teha. Korras TDI on ikkagi päris töökindel pill ja ei näe küll põhjust miks ei saaks nn eurotrippi teha?V mis sa kardad et laiali lendab?Pigem siis kontrolli põhilised sõlmed ennem üle nagu pump, turbo ning hammasrihm. Hea oleks kui õli jms vedelikud oleks heas korras. :roll:
Diesel Power KEEPS ME GOING

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2772
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 36 korda

Re: passat 1,9tdi-le 66kw 55kw pump

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Aga proovige sedasi, 66 kw. TDi. mootori pumbale panna peale mehaanilise gaasijaotusega kaas(kaas). Vabanete kõigist anduritest,kaasa arvatud ,,limp modest,, . N79. katalüsaator,õhukulu lugeja ,wastergate,ja ajust mootorile. See mootor on võrdne kiirenduselt 5-käik. 80-120 km-h.12,5 sek. 81 kw. mootoriga.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: passat 1,9tdi-le 66kw 55kw pump

Lugemata postitus Postitas copilot »

Ja mille ning kuidas sa paned juhtima turbot...ilmselt olemasolev turbo sinna peale enam ei sobi ja neid kw sa kah vaevalt sealt nii kätte saad....turbo ikkagi selleks et motosse suruda suurem kogus õhku kui seda vabalthingav suudab imeda...rohkem õhku aga tähendab võimalust suuremaks kütte ettandeks, mis väljendubki suuremas kw arvus...suurem kütte etteanne ilma vastava vajaliku hapniku hulgata ei anna mingit tulemust - ok, taha ilmub must pilv mis sisuliselt põlemata küte ehk siis kasutamata hobujõud.
Too aga tõnn selline pill letti, kui nii suur tark ehitaja oled, ning mõõdame selle kiirenduse ja erksuse ikka täpselt ära. NB! turbot juhib N75 mitte N79. TDI tööpõhimõttest ei jaga sa küll matsugi. Ning las ma ütlen sulle ühte asja...81kw TDI l võtab 5 käik 80-120 kiiendus aega ikka vähem kui 12,5sec. Ja katti pole vaja ka turboga isendile...see puhtalt roheliste käkerdus, mis ummistudes põhjustab omanikule ainult lisakulu, alustades sellest et määritakse pähe uus v siis liialt kaua ummistunud katiga sõites võid teha turbole "nägemist"! Ei mõjuta teine tahma ega midagi....nii minu 81kw pill kui ka paljude teiste TDI motodega masinatel see vahelt lõigatud v tühjaks löödud ning moto hingab paremini kui eales varem. Pealegi, milleks vaja sellist taandarengut, et vabaneda kõigist REAALSELT vajalikest anduritest jne???
Viimati muutis GTI, 06 Veebr 2013, 10:36, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2772
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 36 korda

Re: passat 1,9tdi-le 66kw 55kw pump

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

PussyWagen,räägime edasi P. S -is. Copilot, turbo 66kw. reguleerib oma rõhku (ilma ajuta variant [VW Bot: "Keel korda!"],mida mainisin) ise.
Viimati muutis GTI, 06 Veebr 2013, 10:44, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: passat 1,9tdi-le 66kw 55kw pump

Lugemata postitus Postitas copilot »

Kui sa räägid 66kw ilma ajuta pilli tuunimisest, siis mis ajust, N75 ja anduritest vabanemisest sa ennist jahusid? Kui TDI l on peal N75, siis antud solenoidklapp juhib turbo rõhku(olgu see siis wastagete v VNT abil) ning N75 ele annab käsklusi MOOTORI AJU! Alguses ajad mingit jama elektroonikat täis TDI le taandarengu tegemisest ja nüüd räägid ilma ajuta TDI ümberehitamisest. Ning lisaks, ütle mulle üks 66kw TDI mootor, mille tööd ei juhi aju?
Viimati muutis GTI, 06 Veebr 2013, 10:43, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Kasutaja avatar
rako
Huviline
Postitusi: 5765
Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
Auto: 1 Kolhv 1
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: passat 1,9tdi-le 66kw 55kw pump

Lugemata postitus Postitas rako »

55 - TD ( ajuta )
66 - TDI ( ajuga )
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: passat 1,9tdi-le 66kw 55kw pump

Lugemata postitus Postitas copilot »

OK, ehk alustaks päris algusest....räägi veidigi ilmekamas eesti keeles meile kõigile nüüd lahti nii et kõik üheselt aru saaksid, millist mootorit(mootori KOOD, aasta ja mis kere peal) sa ümber ehitasid v millise mootoriga asendasid(kohati jääb juba tunne et oled terve mootori asendanud). Edasi räägi mida ja kuidas pmt tegid st mida asendasid ja millega täpselt. Ka mulle jääb praegu mulje, et ehitasid ümber miskit TD motot vms, kus pole haisugi ei ajust, N75´est ega muust pudi-padist. Ei taha mina mitte uskuda, et teab mis teise kaane peale viskamine TDI elektroonilisele pumbale ning seejärel turbo vahelt viskamine sealt motost enam seda 66kw välja pigistab ilma et taga ei oleks pidevalt nähtavat tahma lonti st ülevaatusele pole mõtet sellisega minna. V mis turbo sa sisuliselt vaakumi pealt töötava VNT v Wastegate turbo asemele paned(vaakumit reguleerib N75 ja seda omakorda ikkagi aju).
Viimati muutis GTI, 06 Veebr 2013, 10:40, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Cloner
Huviline
Postitusi: 153
Liitunud: 03 Veebr 2004, 21:22
Asukoht: Tartu - Põlva

Re: passat 1,9tdi-le 66kw 55kw pump

Lugemata postitus Postitas Cloner »

Vahemärkusena, et vanemad wastegatega turbosid juhiti ikka ülerõhuga, piisab rõhu poolelt klapile otse voolik vedada, vahele manual boost controller ja töötab.
66kw tdi pumbal asendatakse kaane osa 55kw omaga ja toimib ta ikkagi sisuliselt edasi 66kw masina pumbana.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Re: passat 1,9tdi-le 66kw 55kw pump

Lugemata postitus Postitas tants »

Cloner kirjutas:66kw tdi pumbal asendatakse kaane osa 55kw omaga ja toimib ta ikkagi sisuliselt edasi 66kw masina pumbana.
Kui isegi see 55kw pumba kaas istub poltide järgi 66kw pumbale peale siis vähetõenäoline et asi korrektselt käima hakkab ja jääb, kuna siiski 66kw TDI pumbas puudub mehhaanilisele pumbale omane kütte etteande regulatsioon.
Diesel, what else?! :)

Vasta

Mine “Diislid”