3. silinder 2.99 mg/str ja P0303 misfire detected
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- TanelP
- Huviline
- Postitusi: 1341
- Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
- Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 8 korda
3. silinder 2.99 mg/str ja P0303 misfire detected
Tere, sooviks kiirelt nõu ja abi saada targematelt. Auto Passat B5.5 1.9 tdi pd 74kw, mootor lötutab 3-me silindriga tühikäigul kuni mootori temp saavutab 80kraadi piiri, siis läheb 3-manda silindri pihusti näit heaks ja hakkab ilusti käima. samuti hakkab ilusti käima kui lisada külma mootoriga natuke gaasi, pöörded näiteks 1000 peale. Tühikäigul hakkab jälle 3 pütaga lötutama. Vahetatud eelsüüteküünlad, kusjuures 3-manda silindri küünal oli lahti, ja ECU temp andur. Kompressioonid korras. Milles asi? Süüde tundub paigas olevat.
Mõned pildid juurde:
Ned on tehtud mootori temperatuuril 34C ja üles
Siin pm töösoe mootor, peale kohapeal gaasitamist
Pihusti näidud olid piltidel olevatel pöörete arvul stabiilsed, st ei kõikunud. Kuidas 100% kindlaks teha milles asi? Miks vaid külmalt tühikäigul hakkab lötutama?? Käima läheb ilusti soojalt, külmalt tahab 2-3 sekundit käiamist. Mootorituli muidu oli kustus, ning ainus kood mälus P0303, 3. cylinder misfire detected
Mõned pildid juurde:
Ned on tehtud mootori temperatuuril 34C ja üles
Siin pm töösoe mootor, peale kohapeal gaasitamist
Pihusti näidud olid piltidel olevatel pöörete arvul stabiilsed, st ei kõikunud. Kuidas 100% kindlaks teha milles asi? Miks vaid külmalt tühikäigul hakkab lötutama?? Käima läheb ilusti soojalt, külmalt tahab 2-3 sekundit käiamist. Mootorituli muidu oli kustus, ning ainus kood mälus P0303, 3. cylinder misfire detected
you know you are doing something right when the haters come out.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5298
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: 3. silinder 2.99 mg/str ja P0303 misfire detected
Esimese asjana tasuks vast pihustite kaablipuu üle vaadata.
- TanelP
- Huviline
- Postitusi: 1341
- Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
- Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 8 korda
Re: 3. silinder 2.99 mg/str ja P0303 misfire detected
Ma isegi mõtlesin sellele.Kas seda kontrollitakse takistuse mõõtmise teel eks? Aga kummitab küsimus et miks külmalt tühikäigul ei töötaks kaablipuu? Et kui kaablipuus oleks asi, ei töötaks ju see 3-mas pihusti koguaeg iga temperatuuriga ja kõikide pööretega.J.Aru kirjutas:Esimese asjana tasuks vast pihustite kaablipuu üle vaadata.
you know you are doing something right when the haters come out.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5298
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: 3. silinder 2.99 mg/str ja P0303 misfire detected
Pigem tasuks proovida klemme üle pingutada, nagu aru olen saanud siis lihtsalt ühendus pistikupesas jääb kehvaks ja hakkavadki anomaaliad pihta. Väidetavalt soojaga töötab paremini sellepärast, et soojaga metall paisub.
- TanelP
- Huviline
- Postitusi: 1341
- Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
- Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 8 korda
Re: 3. silinder 2.99 mg/str ja P0303 misfire detected
No selge, aga mida veel võimalik kontrollida?
you know you are doing something right when the haters come out.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 3. silinder 2.99 mg/str ja P0303 misfire detected
Vaata,ega nukad v hüdrotõukurid kulunud poleks.....
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: 3. silinder 2.99 mg/str ja P0303 misfire detected
Pigem on ikka pihusti ise omadega läbi. Kui viga on juhtmestikus, siis salvestub teistsugune veakood, viidates konkreetsele pihustile.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 3. silinder 2.99 mg/str ja P0303 misfire detected
jõudu siis kohe uue pihusti ostmisel! Väike vihje: ennem kui pihustit vahetama jooksed,vaheta nn viga näitav pihusti korras pihustiga ümber...kui viga kolib üle teise silindrisse,siis pihusti,kui viga ei koli siis kas kaablipuu v nukk/hüdrotõukur. Kui da nd veakoodi kohta infi otsid,siis ei pruugi olla just pihusti. Tee PD töö põhimõte selgeks....teet82 kirjutas:Pigem on ikka pihusti ise omadega läbi. Kui viga on juhtmestikus, siis salvestub teistsugune veakood, viidates konkreetsele pihustile.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: 3. silinder 2.99 mg/str ja P0303 misfire detected
Mul käivad need PD mootorid igapäevaselt molekulideks laiali ja tagasi kokku, pole seal enam midagi selgeks teha. Võimalik, et on ka erandeid, aga tavaliselt näitab ikka "elektriahela" veakoodi kui viga on kaablipuus. Ja mida vähem neid pihusteid maha võtta seda parem, muidu kisub plokikaane vahetuseks pärast kulunud pesade tõttu. Hiljuti sai vahetatud just pihusti samade näitajatega ja veakoodiga, auto sai korda.copilot kirjutas:Tee PD töö põhimõte selgeks....
Viimati muutis teet82, 07 Mär 2015, 21:15, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 3. silinder 2.99 mg/str ja P0303 misfire detected
siis hästi....aga ilmselgelt pole inimene klapikambrikaane alla vaadanudki. Nuka v hõdrotõukuri kulumine ei saa siis sedasi pihusti tööd paigast viia, et selline veakood tekiks?teet82 kirjutas:Mul käivad need PD mootorid igapäevaselt molekulideks laiali ja tagasi kokku, pole seal enam midagi selgeks teha. Võimalik, et on ka erandeid, aga tavaliselt näitab ikka "elektriahela" veakoodi kui viga on kaablipuus. Ja mida vähem neid pihusteid maha võtta seda parem, muidu kisub plokikaane vahetuseks pärast kulunud pesade tõttu. Hiljuti sai vahetatud just pihusti samade näitajatega ja veakoodiga, auto sai korda.copilot kirjutas:Tee PD töö põhimõte selgeks....
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: 3. silinder 2.99 mg/str ja P0303 misfire detected
Väidetavalt hakkab see auto ju sooja mootoriga ikkagi normaalselt tööle.
Kulunud nukkvõll oleks kulunud ka sooja mootoriga. Milline see hüdrotõukuri viga olla võiks? Kui mõni klapp lahti ei käiks normaalselt, siis pihusti ju ikka pihustaks, kuhu see kütus siis jääb? Õlitase peaks tõusma või summutist korralikult tossu tulema, sest "misfire" veakoodi põhjal ju ära see kütus ei põle silindris. Ei hakka rohkem vaidlema siin, äkki teema autor kirjutab oma lahenduse millalgi.
Kulunud nukkvõll oleks kulunud ka sooja mootoriga. Milline see hüdrotõukuri viga olla võiks? Kui mõni klapp lahti ei käiks normaalselt, siis pihusti ju ikka pihustaks, kuhu see kütus siis jääb? Õlitase peaks tõusma või summutist korralikult tossu tulema, sest "misfire" veakoodi põhjal ju ära see kütus ei põle silindris. Ei hakka rohkem vaidlema siin, äkki teema autor kirjutab oma lahenduse millalgi.
-
- Huviline
- Postitusi: 518
- Liitunud: 12 Veebr 2006, 12:52
- Auto: VW Transporter TDI, VW Amarok
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: 3. silinder 2.99 mg/str ja P0303 misfire detected
Kui nukk on kulunud siis ei ole ühtegi veakoodi.copilot kirjutas:siis hästi....aga ilmselgelt pole inimene klapikambrikaane alla vaadanudki. Nuka v hõdrotõukuri kulumine ei saa siis sedasi pihusti tööd paigast viia, et selline veakood tekiks?teet82 kirjutas:Mul käivad need PD mootorid igapäevaselt molekulideks laiali ja tagasi kokku, pole seal enam midagi selgeks teha. Võimalik, et on ka erandeid, aga tavaliselt näitab ikka "elektriahela" veakoodi kui viga on kaablipuus. Ja mida vähem neid pihusteid maha võtta seda parem, muidu kisub plokikaane vahetuseks pärast kulunud pesade tõttu. Hiljuti sai vahetatud just pihusti samade näitajatega ja veakoodiga, auto sai korda.copilot kirjutas:Tee PD töö põhimõte selgeks....
Pukseerimishaagise rent http://pukseerimishaagis.webs.com/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
Puksiirabi Tartus https://www.facebook.com/Treilamees/
- TanelP
- Huviline
- Postitusi: 1341
- Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
- Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 8 korda
Re: 3. silinder 2.99 mg/str ja P0303 misfire detected
Tuletan meelde et ainult tühikäigul on pihusti näit paigast ära ja puterdab. Natuke gaasi anda pihusti näit normaliseerub ja puterdamine kaob. Sooja mootoriga on näidud ka tühikäigul korras. Ei usu et nukk või tõukur seda põhjustab. Kuidas pihustit kontrollida koduste vahenditega, kuidas selle sügavus plokikaane suhtes pärast paika pannakse?
you know you are doing something right when the haters come out.
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: 3. silinder 2.99 mg/str ja P0303 misfire detected
Minu arusaamade järgi ongi pihusti näidud eelkõige tühikäigu käiguühtlus, need pole pööretel jälgimiseks.
Pihusti vahetus pole mingi lihtne töö. Kui pole vajalikke tööriistu ja teadmisi, siis on targem auto töökotta viia. Kui korrektselt seda tööd teha, siis oleks vaja selliseid asju: uued tihendid pihustile, pihusti ja nookurvõlli poldid, Nm- võti, indikaatorkell, minimaalselt 350mm nihik, abinõud pihusti välja tõmbamiseks ja sisse pressimiseksal. Kui midagi nendest on puudu, siis pole mõtet ise pusima hakata.
Kasutatud pihusti maksab 100-150EUR, kindlasti saab ka odavamalt. LIsaks siis tihendid-poldid ja tunnike tööd.
Pihusti vahetus pole mingi lihtne töö. Kui pole vajalikke tööriistu ja teadmisi, siis on targem auto töökotta viia. Kui korrektselt seda tööd teha, siis oleks vaja selliseid asju: uued tihendid pihustile, pihusti ja nookurvõlli poldid, Nm- võti, indikaatorkell, minimaalselt 350mm nihik, abinõud pihusti välja tõmbamiseks ja sisse pressimiseksal. Kui midagi nendest on puudu, siis pole mõtet ise pusima hakata.
Kasutatud pihusti maksab 100-150EUR, kindlasti saab ka odavamalt. LIsaks siis tihendid-poldid ja tunnike tööd.
- TanelP
- Huviline
- Postitusi: 1341
- Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
- Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 8 korda
Re: 3. silinder 2.99 mg/str ja P0303 misfire detected
Niipalju on asja uuritud, et klapika võtsin maha, nukkvõll on silma järgi kobe, kaablipuu on multimeetriga mõõtes katkestusteta, pihusti klemmid on katkestuseta ja pistikud annavad head ühendust. Järgi jääb siis pihusti ise??
you know you are doing something right when the haters come out.
Re: 3. silinder 2.99 mg/str ja P0303 misfire detected
viga on lihtsam, kui oskad arvata.
Selleks on vigane klapp/klapid.
Seni, kuni autodele ei olnud topitud lollakaid veadiagnoosimis aparatuure, käisid kõik mootorid seni, kuni neid õnnestus käivitada.
Tänapäeval on aga kõik autodega püstihädas. Elagu kollane mootorituluke
Selleks on vigane klapp/klapid.
Seni, kuni autodele ei olnud topitud lollakaid veadiagnoosimis aparatuure, käisid kõik mootorid seni, kuni neid õnnestus käivitada.
Tänapäeval on aga kõik autodega püstihädas. Elagu kollane mootorituluke
Üks loll jõuab rohkem küsida, kui 100 tarka vastata....
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: 3. silinder 2.99 mg/str ja P0303 misfire detected
Esimeses postituses on ju kirjas, et kompressioonid on korras.Pomo kirjutas:Selleks on vigane klapp/klapid.
Miks Sa üldse küsid kui ei kuula mida Sulle räägitakse?TanelP kirjutas:Järgi jääb siis pihusti ise??
Re: 3. silinder 2.99 mg/str ja P0303 misfire detected
kompressioonid mõõdetakse starterist ringi ajades?
Tööolekus ei ole olud samad. Ja suurepärane kollane lambike hakkab põlema
Tööolekus ei ole olud samad. Ja suurepärane kollane lambike hakkab põlema
Üks loll jõuab rohkem küsida, kui 100 tarka vastata....
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 3. silinder 2.99 mg/str ja P0303 misfire detected
Kuidas sa siis veel kompressiooni mõõdad? Ja mis see tööolek seda halvemaks muudab?Pomo kirjutas:kompressioonid mõõdetakse starterist ringi ajades?
Tööolekus ei ole olud samad. Ja suurepärane kollane lambike hakkab põlema
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 3. silinder 2.99 mg/str ja P0303 misfire detected
Siis on vunk suurem.
Mul igatahes on diagnoositud kahest erinevast kohast klappide põlemine. Surved on samas normipiires.
Saad sõita paarkümmend kilomeetrit ja kollane tuluke süttib. Vigadeks samad P300/P301.
Mul igatahes on diagnoositud kahest erinevast kohast klappide põlemine. Surved on samas normipiires.
Saad sõita paarkümmend kilomeetrit ja kollane tuluke süttib. Vigadeks samad P300/P301.
Üks loll jõuab rohkem küsida, kui 100 tarka vastata....
Re: 3. silinder 2.99 mg/str ja P0303 misfire detected
minul ei ole TD, vaid Bens aga klapid ja veakoodid on siiski samad. Mootori tööpõhimõte samuti.
Mitte et ma seda oma varianti väga peale suruks või õigustaks, aga selline variant on olemas, nii müstiline, kui see ka näib
Mitte et ma seda oma varianti väga peale suruks või õigustaks, aga selline variant on olemas, nii müstiline, kui see ka näib
Üks loll jõuab rohkem küsida, kui 100 tarka vastata....
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: 3. silinder 2.99 mg/str ja P0303 misfire detected
Bensiini-ja diiselmootor on siiski üpris erinevad tööpõhimõttelt, samuti on neil erinevad "misfire" põhjused, ma ei võrdleks neid selles osas.Pomo kirjutas: Mootori tööpõhimõte samuti.
Pakun jätkuvalt, et viga on pihustis. Aga kui kahtlus selles on nii suur, siis tõsta pihustid ringi nagu eespool soovitati, kuigi PD pihusti ringitõstmise pole nii lihtne kui näiteks süütepoolide ringitõstmine bensiinimootoril.
Viimati muutis teet82, 19 Mär 2015, 15:06, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 3. silinder 2.99 mg/str ja P0303 misfire detected
Ringitõstmisel ei ole uusi polte vaja...seda enam et pmt saad sa nn tühipööretel vaadata,kas pihusti kõrge näit kolib kaasa v mitte. Odavam variant kui mitmesaja eurine pihusti ja siis avastada et eelnevate muude kontollimistega midagi kahe silma vahele jäänud ja viga pihustis polegi.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- TanelP
- Huviline
- Postitusi: 1341
- Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
- Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
- Asukoht: Märjamaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 8 korda
Re: 3. silinder 2.99 mg/str ja P0303 misfire detected
See viga ei löönud kordagi mootorituld põlema ning jah tegu on PD mootoriga. Pihusti vahetatud ja käib nagu kell... Tänud kaasa mõtlemast.
you know you are doing something right when the haters come out.