MTDI
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
MTDI
1.9 66kw, kuidas saadakse 55kw'se pumbaga käima? Mida tuleb pumba ja pihustitega teha? Vedeleb 66kw mootor ilma pumba ja juhtmestikuta, mõtlesin, et prooviks... tean et foorumis ka inimesed neid teind, kuid keegi ei räägi midagi konkreetset :d
-
- Veteran
- Postitusi: 1556
- Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
- Telefon: 53331514
- Skype: venekt
- Auto: Liiga palju autosid vist
- Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
- Kontakt:
Re: MTDI
keerad kõik 55kw mootori vidinad 66kw mootori külge.
Paned pumba kellaga paika.
Leiad pihusti torud vastavate mutritega.
Ja siis paned käima.
Paned pumba kellaga paika.
Leiad pihusti torud vastavate mutritega.
Ja siis paned käima.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7893
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 161 korda
Re: MTDI
Ja tulemuseks on ...55kw -ne mootor?uno kirjutas:keerad kõik 55kw mootori vidinad 66kw mootori külge.
Paned pumba kellaga paika.
Leiad pihusti torud vastavate mutritega.
Ja siis paned käima.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2772
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
Re: MTDI
Naljatilk Uno. 55 kw.Td. on eelpõlemis kambritega sissepritse. 66 kw. TDi. on otse sissepritsega. Kolvid erinevad,plokikaas samuti. Ühel on pumba juhtimine mehaaniline(trossiga),teisel elektrooniline,läbi mootori aju. Mida seal omavahel vahetada.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: MTDI
Kas 55kw mootori pump sudab läbi 66se pihustite lyya? Avanemisrõhud totaalselt erinevad juuno kirjutas:keerad kõik 55kw mootori vidinad 66kw mootori külge.
Paned pumba kellaga paika.
Leiad pihusti torud vastavate mutritega.
Ja siis paned käima.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: MTDI
Hea pump mõnda aega suudab, aga kauaks teda ei ole.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: MTDI
Tõnis, sina kui meie foorumi MTDI meister, lase nüüd siis tarkusel teiste peale paista.t6nis3 kirjutas:Naljatilk Uno. 55 kw.Td. on eelpõlemis kambritega sissepritse. 66 kw. TDi. on otse sissepritsega. Kolvid erinevad,plokikaas samuti. Ühel on pumba juhtimine mehaaniline(trossiga),teisel elektrooniline,läbi mootori aju. Mida seal omavahel vahetada.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: MTDI
Inka väga hea mul ei ole, kuid midagi lugesin välja. Nimelt plaanin kasutada 81kw plunzrit, dosaatorit ja nukaplaati. Samuti ka pumba pead. Ideeliselt peaks see juba tulemust andma, Räägin ka oisu diisli poistega asja läbi, vaatan mis nad rääkida oskavad.
Kui ma ei eksi, siis äkki selline kasutaja, nagu "tants" vms ka ehitas ju mk3 peale MTDI?
Kui ma ei eksi, siis äkki selline kasutaja, nagu "tants" vms ka ehitas ju mk3 peale MTDI?
-
- Huviline
- Postitusi: 2772
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
Re: MTDI
100 Avant. Vastan ainult siis,kui veendun,et küsijal on tõesti tahtmine 55kw.Td. mootor asendada 66 kw.TDi´ga. Muideks,66kw. elektroonilisest juhtimisest pumbas VR.trossiga variant [VW Bot: "Keel korda!"] olen ju küll raääkinud. Eks siis googelda. VÕIB olla VÕIMALUS et POSTITUS on KUSTUTATUD.
Re: MTDI
Sai ammusel ajal jah üks mTDI kokkulapatud, midagi keerulist ei ole. Võtad kaks pumpa ning korjad vajalikud asjad omavahel ringi, netiavarustes üsna palju infot taolisest ümberehituse kohta, nii et ei hakka ümberjutustust tegema. Kasulik teema mida lugeda:Siim kirjutas:Inka väga hea mul ei ole, kuid midagi lugesin välja. Nimelt plaanin kasutada 81kw plunzrit, dosaatorit ja nukaplaati. Samuti ka pumba pead. Ideeliselt peaks see juba tulemust andma, Räägin ka oisu diisli poistega asja läbi, vaatan mis nad rääkida oskavad.
Kui ma ei eksi, siis äkki selline kasutaja, nagu "tants" vms ka ehitas ju mk3 peale MTDI?
http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=6427.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuid kui omal oleks valida järgmisel korral kas mTDI või TDI siis pigem usun valiks TDI, elektroonikat seal siiski üpris vähe ning mootorile võimsust lisada üpris lihtne, samuti mootori häälestamine ja saab kasutada muutuva geomeetriaga turbot, mis mTDI puhul natuke keerulisem.
Jaanus
Diesel, what else?! :)
-
- Veteran
- Postitusi: 1556
- Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
- Telefon: 53331514
- Skype: venekt
- Auto: Liiga palju autosid vist
- Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
- Kontakt:
Re: MTDI
Just lappasin ühe sellise mootori kokku, mis on 66kw plokk,pea ning pihustid ja 51kw pump.
Töötab väga hästi.
Ei mingit elektroonikat.
51kw mootoril on pihustid 158 bar
Isegi 83kw vana Patroli mootor töötab selle pumbaga, kui 6 otsaline tagumine osa panna MANi pumba küljest.
Tõnis3 teab ainult teooriat ja midagi konku ehitanud ei ole. Seda võib tema jutust järeldada.See, mis tehasest külge on keeratud, nii ainult mootorid töötavad. Kui erinevaid mootori osi kokku panna, siis Tõnis3 arust need ei saa töödata.
Paistab, et kõik teised on lollid ja ainult Tõnis3 teab mootorite ehitusest kõike.
Kui inimene arutleks ja mõtleks kaasa oleks suhtumisel teine teema.
Teeks edaspidi hr. Tõnis3le oma rubriigi, kus ta saab nagi Hillar Palamets, rääkida tehnilistest küsimustest.
Töötab väga hästi.
Ei mingit elektroonikat.
51kw mootoril on pihustid 158 bar
Isegi 83kw vana Patroli mootor töötab selle pumbaga, kui 6 otsaline tagumine osa panna MANi pumba küljest.
Tõnis3 teab ainult teooriat ja midagi konku ehitanud ei ole. Seda võib tema jutust järeldada.See, mis tehasest külge on keeratud, nii ainult mootorid töötavad. Kui erinevaid mootori osi kokku panna, siis Tõnis3 arust need ei saa töödata.
Paistab, et kõik teised on lollid ja ainult Tõnis3 teab mootorite ehitusest kõike.
Kui inimene arutleks ja mõtleks kaasa oleks suhtumisel teine teema.
Teeks edaspidi hr. Tõnis3le oma rubriigi, kus ta saab nagi Hillar Palamets, rääkida tehnilistest küsimustest.
Viimati muutis uno, 24 Apr 2015, 10:08, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Põhjus: .
Re: MTDI
Hillar Palametsa saade "Ajalootund" ,oli vist Raado 2-es, igatahes väga meeldis
Olles ise tehnika koha pealt loll mis loll(tasapisi harin ennast), siis ei oska seda teemat kuidagi komenteerida.
Aga su mõte nii väga halb ei olegi...
(iseasi ,mis teema alla see paigutada)
Olles ise tehnika koha pealt loll mis loll(tasapisi harin ennast), siis ei oska seda teemat kuidagi komenteerida.
Aga su mõte nii väga halb ei olegi...
(iseasi ,mis teema alla see paigutada)
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: MTDI
Kasutan transporteri plunsrit siiski, lisaks kas ma eksin väga hullult, kui ütlen et 66 ja 55kw mootoriblokid on samad? Kolvid kepsud vänt? Saab kasutada ka lihsalt 55se mootori peal 66kw blokikaant?
-
- Veteran
- Postitusi: 1556
- Liitunud: 18 Veebr 2004, 10:45
- Telefon: 53331514
- Skype: venekt
- Auto: Liiga palju autosid vist
- Asukoht: Tallinn, Maardu, Viimsi
- Kontakt:
Re: MTDI
Siim kirjutas:Kasutan transporteri plunsrit siiski, lisaks kas ma eksin väga hullult, kui ütlen et 66 ja 55kw mootoriblokid on samad? Kolvid kepsud vänt? Saab kasutada ka lihsalt 55se mootori peal 66kw blokikaant?
Plokid ja kaaned ikka erinevad, nagu kõike teadja Tõnis3 kirjutas eespool.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7893
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 161 korda
Re: MTDI
Ta võib ju kokku sobida aga ühel on põlemiskamber kaanes, teisel kolvi sees.Siim kirjutas:Kasutaja Tants teemast lugesin välja et 66kaas istub 55se mootori peale
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: MTDI
Kuna endal sattus kätte 66kw mootor mis avariilise autopealt ning plokis oli mõra siis korjasin 66kw mootoriploki sisu 55kw mootoriplokki, AAZ mootoriplokile istub peale 1Z plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"].Siim kirjutas:Kasutaja Tants teemast lugesin välja et 66kaas istub 55se mootori peale
Jaanus
Viimati muutis tants, 25 Apr 2015, 16:51, muudetud 4 korda kokku.
Diesel, what else?! :)
Re: MTDI
Aga mis siis edasi saab? Endal hetkel sama jama, kaant vaja, aga AAZ sobivat pole kusagil... Tean konreetset juhtumit, kus vahetati selliselt, aga ei saa seda kodanikku hetkel kätte. Ilmselt on vaja ka teisi pihusteid, aga kas veel midag? Kas kolvid peavad siis ka olema põlemiskambriga?
-
- Huviline
- Postitusi: 2772
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
Re: MTDI
Lollimat juttu ,või soovitust,on RÕVE lugeda(kahjuks kogematta ikka loen).Sander,mine sõjaväkke,saa meheks. AAZ mootori plokile sisse võid panna 1z kolvid. jne. mine kepi kitse,ära targuta oma ASJATUNDLIKU teooriaga edaspidi. Mina vastan,kui tunnen,et saan abiks olla. Minu andmed ei ole ....homme vaatan ..naabrimees ütles ..ei täpselt ei mäleta.jne. Virtuaalselt,kes mõttetult mõnitab,ja ei taha tehniliselt ja konkreetselt vasta saab vastu virtuaalse litaka. Kuid see oleks ju Foorumi risustamine.Mina nii ei taha.Veelkord, Kui midagi ei meeldi,siis on ju kohe võimalus enda arvamist ütelda.,mitte lampi kägiseda,et ajan lolli juttu. Vastus von Sandrile.
-
- Huviline
- Postitusi: 2772
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
Re: MTDI
Jätke meelde. Kaks eri asja on,plokikaanel. AAZ 55kw. 1Z 66kw. Ka klapikambri kaane siksak 66kw. vr. 55kw. sirge toob reaalsuse maija ka võhikule.(juhul kui loeb seda teksti kasutaja Sander,siis olek viispluss kommenteerida,mida valesti ütlesin).