B5 1.9 66kw probleem.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
Oliver1244
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Sept 2012, 16:33
Auto: Passat B5 1.9 66kw
Asukoht: Tartu

B5 1.9 66kw probleem.

Lugemata postitus Postitas Oliver1244 »

Tere !

Lugu siis selline ,et ükspäev kuulsin ,et mootor käib valesti pluss viskas ASB ja ESP tule armatuuris põlema. Sidur värises ka imelikult. Võtsin esiotsa lahti ja rullikul mis ajab õlipumpa ja vaakumpumpa ringi oli polt täiesti lahti vast kahe keermega kinni , panin poldi tagasi kinni ja ladusin uuesti kokku tagasi. Kolin mootorist kadus ära ,aga maru rängalt lärmab endiselt. Sõitsin 1 päeva ära ja järgmine päev algas jama jälle peale. Süüde vale, hirmsasti ajas sinist tagant välja ju siis segu ka vale ja kokkuvõtte asjale oli ,et diisel läks pöördesse. Pöörded lõi põhja ,võtsin süüte kiiresti välja aga pöörded jäid ikka põhja kuskil 20 sek siis jäi järgi (pluss korralik suitsupahmakas nii salongis kui väljas). Arvamusi mis juhtuda võis või äkki on kellegi kunagi sama teema olnud ?

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5298
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Re: B5 1.9 66kw probleem.

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Eks turbo ülesse ütles ja õli otse sisselaskesse lasi, tänu sellele läks mootor lõhkuma ja jooksis kokku. Arvatavasti nüüd kepsud kõverad ja odavam uus mootor otsida.

Oliver1244
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Sept 2012, 16:33
Auto: Passat B5 1.9 66kw
Asukoht: Tartu

Re: B5 1.9 66kw probleem.

Lugemata postitus Postitas Oliver1244 »

Mootor õnneks kottis polnud kuna lõhkus üsna vähe aega. Turbo oli laiali ja kõik kohad õli täis ja igavene jama. Sai forsist uus turbo võetud ja külge pandud meelitasime ilusti käima ka ja toimib. Kahjuks endiselt ASB JA ESP tuli põleb (kohati kaob ära ja siis tuleb jälle tagasi) ning mootoril minek puudub kohapeal pöördesse läheb aga muidu edasi ei lähe. Täna viisin auto DIA-se vast on probleem süütenurgas kehvemal juhul ASB ajus. Samuti kontrollisin ka juhtpihusti üle see oli korras.

Kasutaja avatar
J.Aru
Moderaator
Postitusi: 5298
Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
Asukoht: Rahkla
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 58 korda

Re: B5 1.9 66kw probleem.

Lugemata postitus Postitas J.Aru »

Loodame parimat aga siiski kahtlen, et mootor nüüd terveks jäi, kuna ta ju suri ise välja mitte ei suutnud õhku kinni suruda või käiguga ära tappa? Kui diagnostikas viga ei leita, miks minek puudub siis mõõtke silindrites kompresioonid üle.

Oliver1244
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Sept 2012, 16:33
Auto: Passat B5 1.9 66kw
Asukoht: Tartu

Re: B5 1.9 66kw probleem.

Lugemata postitus Postitas Oliver1244 »

Tuleb loota jaa.Mootor suri ise välja ja. Kahjuks käiguga väljasuretamisest sain alles teada päev hiljem polnud varem sellise teemaga väga kokku puutunud.Võtan teadmiseks. Tänud info eest :)
Viimati muutis Oliver1244, 03 Juun 2015, 10:42, muudetud 1 kord kokku.

Oliver1244
Huviline
Postitusi: 76
Liitunud: 26 Sept 2012, 16:33
Auto: Passat B5 1.9 66kw
Asukoht: Tartu

Re: B5 1.9 66kw probleem.

Lugemata postitus Postitas Oliver1244 »

Nii sai siis DIA-s ära käidud ja lugu selline. Timmiti paika süütenurk pumba asend ja vahetati ära ka tempi andur. ASB JA ESP tule põhjustas arvatavasti vale süütenurk. Nüüd katsetasin mootor ei käi enam imelikult pill läheb väga hästi edasi ja öeldi ,et ka küttekulu pidi langema.Ühesõnaga kõik jälle korras :)

termiit
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 18 Dets 2004, 20:38
Asukoht: Tallinna lähedal

Re: B5 1.9 66kw probleem.

Lugemata postitus Postitas termiit »

Mul oli sarnane probleem.ja probleem seisnes selles, et süütenurga keeramine ei liikunud pumbas normaalselt.Läbi arvuti ei lasknud ühest servast teise korralikult liigutada.Viga on selles, et pumbas nurga liigutamise kolb ei liigu vabalt pesas edasi tagasi.Ilmselt mingi kaka vahel.Kuna selleks, et seda lahti võtta, peab pumba maha võtma, kuna ta on ploki poolel, siis ei viitsinud seda teha ja läksin vana hea pesemistehnika peale.1/3 bensiini, mis peseb lahti.1/3 õli ja 1/3 diislit.Liitrisesse nõusse sealt otse pumba peale peale ja tagasivoolu otsesse vollad.Lasin paar tundi tiksuda selle seguga ja probleem lahenes.

Vasta

Mine “Diislid”