Passat b5,5 1.9tdi probleem

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

Vasta
ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänatud: 6 korda

Passat b5,5 1.9tdi probleem

Lugemata postitus Postitas ivohi »

Mure passatiga. Pärast egri puhastust ja tuulutusaukude kinni panekut (lekkis õli sealt) kadus ära autol jõud.
Egri puhastamise käigus sai ära lõhutud vaakumpumba voolikuühendus mis hakkas lekkima. Kuna turbo tööks on vaakumit vaja siis sai seda kahtlustatud ja korda tehtud. Kuid tulemuseta.

Rõhku saavutab ca 1600mbari, õhku loeb kuni ca 600mg. Limp modesse ei lähe.
Proovitud on töötava auto pealt MAP andurit ja õhulugejat. Geomeetria liigub vabalt, n75 töötab ka justkui. Diagnostikaga output teste tehes toimetab.

Kas on midagi mis on kahesilma vahele jäänud?

woltz
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 07 Juul 2007, 13:46
Asukoht: tartu

Re: Passat b5,5 1.9tdi probleem

Lugemata postitus Postitas woltz »

Kui tuulutusavad kinni panna, siis rõhk pääseb membraani alla ja pressib egr klapi lahti.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Re: Passat b5,5 1.9tdi probleem

Lugemata postitus Postitas tants »

woltz kirjutas:Kui tuulutusavad kinni panna, siis rõhk pääseb membraani alla ja pressib egr klapi lahti.
Täpselt nii. Oli omal kunagi samuti sama asi läbi elatud :) Tuulutusaugud kinni alles siis kui gaaside kollektoritevaheline liikumine tõkestatud (läbi egr`i toru).


Jaanus
Viimati muutis tants, 12 Aug 2015, 19:57, muudetud 3 korda kokku.
Diesel, what else?! :)

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänatud: 6 korda

Re: Passat b5,5 1.9tdi probleem

Lugemata postitus Postitas ivohi »

Bingo :D

Huvitav kas see sõltub ka egri kulumis astmest või. Ühel autol on edukalt see protseduur läbi viidud ilma kõrvalnähtudeta.

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa

Re: Passat b5,5 1.9tdi probleem

Lugemata postitus Postitas tants »

Eks see oleneb jah kui kulunud see klapi juhtpind on. Tavaliselt eeldusel kui juba õli nendest tuulutus aukudest tuleb, siis tuleb ka õhk (nii et surub ka membraani). Kui aga tehtud ka nn. egr delete kas siis kollektrorite vahelise toru eemalduse näol (või lihtsalt pimedaks tehtud), siis ei ole vahet kui egr`i klapp isegi avaneb tänu membraani alla tekkinud rõhust.


Jaanus
Viimati muutis tants, 12 Aug 2015, 21:39, muudetud 1 kord kokku.
Diesel, what else?! :)

aronlatt
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 17 Okt 2014, 17:36
Telefon: 57703395
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: Passat b5,5 1.9tdi probleem

Lugemata postitus Postitas aronlatt »

Kas 96kw tdi saab ka egr pimedaks teha tuima näoga või hakkab errorit ka viskama ajusse?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passat b5,5 1.9tdi probleem

Lugemata postitus Postitas copilot »

ivohi kirjutas:Bingo :D

Huvitav kas see sõltub ka egri kulumis astmest või. Ühel autol on edukalt see protseduur läbi viidud ilma kõrvalnähtudeta.
Neid aukusid võid sa kinni toppida siis, kui sa EGR i nn pimedaks teed/võtad vaakumi tagant et EGR ei avaneks. Egas nad niisama pole sinna mõeldud. Kui soovid õlileket peatada ilma EGR i välja lülitamata, siis soovitan uue klapi osta. Antud juhul avanes EGR ajal, mil ta ei oleks tohtinud avaneda st lämmatas mootorit!
Viimati muutis copilot, 22 Sept 2015, 07:26, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

ivohi
Huviline
Postitusi: 839
Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
Tänatud: 6 korda

Re: Passat b5,5 1.9tdi probleem

Lugemata postitus Postitas ivohi »

Esimene vastaja juba seletas ära. Ja vaakumi järelt võtmine seda probleemi ei lahendaks!

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Passat b5,5 1.9tdi probleem

Lugemata postitus Postitas copilot »

ivohi kirjutas:Esimene vastaja juba seletas ära. Ja vaakumi järelt võtmine seda probleemi ei lahendaks!
Jah väljendasin end valesti....EGR i pead füüsiliselt ikkagi ennem pimedaks tegema kui augud kinni ja vaakumi tagant võtad.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”