1,9D 47kw keeldub käivitumast (korras)
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
1,9D 47kw keeldub käivitumast (korras)
Autoks on seat ibiza golfi tehnikaga.
Autoga sai sõidetud maja juurde ja välja suretatud, pärast käivitades enam ei läinud käima. Sai paelaotsa võetud aga selleski abi enam polnud. Rihm on terve pump kütet imeb aga pihustitele midagi ei tule, ja pump ise on hakkanud alt käivitades lekkima, kust täpsemalt ei tea. Ise kahtlustan välja suretusklappi, eeldan et see on pumba tagasivoolu juures, ja testriga mõõtes ei tule sinna voolu peale. Kui otse voolu peale viia siis armatuuris lähevad kohe lambid põlema nagu oleks süüde sees ja pumbal mingi asi klõpsub. Kui ma selle junni mahakeerasin siis voolu peale andes ja asja ennast massipeal hoides ei teinud see midagi. Kui see aga pumbaküljes ja pikemalt voolu all siis läheb sealt kõik soojaks, juhe ise ei lähe. Pumbale läheb aga mitu andurit veel ja ma ei teagi kas see ühejuhtmega andur mida ma näppisin on üldse väljasuretus klapp. Ülejäänud andurid on kahe juhtmega ja nendele tuleb vool peale kui süüdet keerata ja pumbas klõps käib ära. Aga masin ei käivitu ikka. Ühendasin ka kütte filtri lahti ja panin voolikud otse kantusse kütted imema, aga selleksi abi pole.
Nüüd küsimus ka kas pean terve pumba kusagilt otsima või probleem võiks olla mingit elektroonilist laadi. Auto siis seat ibiza 1,9D 47kw ja 1998a
Autoga sai sõidetud maja juurde ja välja suretatud, pärast käivitades enam ei läinud käima. Sai paelaotsa võetud aga selleski abi enam polnud. Rihm on terve pump kütet imeb aga pihustitele midagi ei tule, ja pump ise on hakkanud alt käivitades lekkima, kust täpsemalt ei tea. Ise kahtlustan välja suretusklappi, eeldan et see on pumba tagasivoolu juures, ja testriga mõõtes ei tule sinna voolu peale. Kui otse voolu peale viia siis armatuuris lähevad kohe lambid põlema nagu oleks süüde sees ja pumbal mingi asi klõpsub. Kui ma selle junni mahakeerasin siis voolu peale andes ja asja ennast massipeal hoides ei teinud see midagi. Kui see aga pumbaküljes ja pikemalt voolu all siis läheb sealt kõik soojaks, juhe ise ei lähe. Pumbale läheb aga mitu andurit veel ja ma ei teagi kas see ühejuhtmega andur mida ma näppisin on üldse väljasuretus klapp. Ülejäänud andurid on kahe juhtmega ja nendele tuleb vool peale kui süüdet keerata ja pumbas klõps käib ära. Aga masin ei käivitu ikka. Ühendasin ka kütte filtri lahti ja panin voolikud otse kantusse kütted imema, aga selleksi abi pole.
Nüüd küsimus ka kas pean terve pumba kusagilt otsima või probleem võiks olla mingit elektroonilist laadi. Auto siis seat ibiza 1,9D 47kw ja 1998a
Viimati muutis ohjah, 12 Aug 2016, 22:07, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 2587
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: 1,9D 47kw keeldub käivitumast
Ei pea tervet pumpa ,vanat , ostma. Jutu järgi tundub nagu oleks magnet klapp saba andnud. Samas suht haruldane viga. Ootame,mida vastad.
Re: 1,9D 47kw keeldub käivitumast
Mille sa maha keerasid? Suretusklapp/magnetklapp on pumba pea küljes (seal kust tulevad pihustorud). Kas ma näen pildilt õieti, et sellel pumbal on magnetklapp musta plastkarbikese sees, millesse läheb 2 juhet? Kui nii, siis sa ei keeranud magnetklappi maha. Kui neist juhtmeist ühele anda peale +12V, siis peab magnetklapp klõpsuma.
Re: 1,9D 47kw keeldub käivitumast
Kui pumpa vaadata siis tagasivoolu juures on ühejuhtmega andur(ma ei teagi täpselt misasja jaoks) selle all on plastikust karp kuhu läheb kaks juhet sisse, ühestjuhtmest tuleb sinna pinge peale, teine paistab olema mass, ja kolmas andur kahejuhtmega on otse pumbast väljatulevate pihustitorude tsentrist, kolmanda anduril tuleb mõlemale juhtmele 5 volti pinget peale. Ja siis veel läheb kaks juhet pumba sisse, all pool. ma teen õhtul ühe pildi ligemalt pumbast. Mainin ära et tooreklappi otsas on ka üks ühe juhtmega andur aga ma eeldan et see regullib külmkäivitust.
Maha keerasin ma ühejuhtmega anduri mis on kõigepealemine.
Maha keerasin ma ühejuhtmega anduri mis on kõigepealemine.
Viimati muutis ohjah, 08 Aug 2016, 17:14, muudetud 1 kord kokku.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Re: 1,9D 47kw keeldub käivitumast
Pole küll ühtegi seda pumpa remontinud kuid tean, et neil on ka immo olemas, sest olen immo karpi peale võtmete kaotust vahetanud.
Küll aga kui mälu ei peta siis peaks olema mingi must karp pumba peal elektroonikaga, mis tuleb sealt jõuga eemaldada ja suretusklapile süüte 12V peale vedada.
Küll aga kui mälu ei peta siis peaks olema mingi must karp pumba peal elektroonikaga, mis tuleb sealt jõuga eemaldada ja suretusklapile süüte 12V peale vedada.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: 1,9D 47kw keeldub käivitumast
Rohkem pilte ei õnnestunud teha kuna telefoni aku sai tühjaks, autol on muidu signa olemas aga kumbki pult ei tööta ja eraldi mingit tabletti tal pole. Kas see mustavärvi pumbapea kohal asuv asi on siis immoga suretus klapp? just see mis on pildil keskel ja kaks juhet läheb sisse.
-
- Huviline
- Postitusi: 819
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: 1,9D 47kw keeldub käivitumast
sellest jutt. sellel pildidl poldipead näha, aga sinu omal peaks olema need siledaks lihvitud. (pead ei anna)
Ja peale lammutust jääb miskit sellist alles.
Viimati muutis Petzo, 08 Aug 2016, 22:37, muudetud 2 korda kokku.
Rait.
-
- Huviline
- Postitusi: 950
- Liitunud: 11 Jaan 2011, 14:19
- Telefon: 56340146
- Auto: Vw Passat 2.8
- Asukoht: Antsla
- Kontakt:
Re: 1,9D 47kw keeldub käivitumast
enda 47kw elukas ka käivitus kuidas kunagi ja lõpus ei läinud ültse käima. Kui autost kahju ei ole võid teha nagu mina (peksin vasara ja sõrkkangiga selle pumba küljes oleva plastkarbi minema) .Peale selle jura lõhkumist enam käivitamisega probleeme pole
Kahe pedaaliga on jalgratas,kiirel autol on manuaalkast!
Re: 1,9D 47kw keeldub käivitumast
Seesama must karp on jah immoga seotud ja selle sisse on valatud elekroonikaplaat - kui mõni selle komponent on saba andnud või mingi ühendus kord annab kord ei anna kontakti, siis ongi jama majas. Minu omal juhtus nii, et külmalt jõudis vool suretusklapile, aga teatud temperatuurist alates ühendus katkes. Ja lahenduseks oli tõesti selle karbi minema peksmine ning pistikust otsejuhtme panemine suretusklapile. Kummast juhtmest tuleb süüte sissekeeramisel toide, enam ei mäleta - uuri ise testriga. Teist juhet ei ole vaja kuskile ühendada.
Aga et mitte ilma asjata lõhkuda, testi enne suretusklapi toimimist - anna emmale/kummale pistiku klemmile toide peale ja ühega peab klapp klõpsuma hakkama.
Aga et mitte ilma asjata lõhkuda, testi enne suretusklapi toimimist - anna emmale/kummale pistiku klemmile toide peale ja ühega peab klapp klõpsuma hakkama.
Re: 1,9D 47kw keeldub käivitumast
Ma proovin nädalavahetusel sellega tegeleda.
Viimati muutis ohjah, 17 Sept 2016, 22:21, muudetud 2 korda kokku.
Re: 1,9D 47kw keeldub käivitumast (korras)
Kõigepealt suur tänu kõigile kes aitasid hea nõuga. Autol sai mootor tööle viga oligi selles immo plokkis.
Re: 1,9D 47kw keeldub käivitumast
Tere. 1.9 sdi polo 97a. Ei käivitu. Algne probleem seisnes võtme kadumises. sai lastud karbil immo eemaldatud. endiselt ei läinud käima. siis sai teiselt pololt(töötavalt) võetud(bentsukas 1,4) immo karp, rõngas ja võti. endiselt ei käivitu. Arvuti annab tps-i viga ja käima ei lähe korraks ka. Kui immo viga oleks siis teoreetiliselt peaks ta korrakski käivituma ju. igasugune info on teretulnud. kui kellelgi on seda tps andurit ka üle siis võib seda ka pakkuda(419211 96-340 lucas)
Viimati muutis wicked, 11 Sept 2016, 13:44, muudetud 1 kord kokku.