66kw tdi veakood 17964
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
- Auto: passat
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
66kw tdi veakood 17964
Googel annab inglis keelse vastuse, millest kahjuks aru ei saa, vaid niipalju et turbo juhtimisega mingi jama. Oskab keegi aidata? Tegemist küll 2001 a. octaviaga aga mootori poolest kuulub ju siiski vw gruppi.. Viga tekkis järsku, õhtul oli ok., hommikul oli jama majas ei oska öelda kust. Limp. modesse ei löö, tossu ei aja, mootori tuld autol pole , armatuuris vähemalt ei lähe süütega põlema,kui just eelsüütega sama tuli pole, eelsüüde igaljuhul töötab siiani korrektselt. Tänud ette kui keegi nõu viitsib anda!
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Re: 66kw tdi veakood 17964
Kontrolli turbost tulev lõdvik üle - lekked
Väljalaskekollektor pekkis ja lekib - ei anna survet turbo kuumkoja poolele (vast selles viga ei ole)
N75 klapp
Kui liikuva geomeetriaga turbo - selle juhtimine
See peaks nüüd teema kokku võtma.
Väljalaskekollektor pekkis ja lekib - ei anna survet turbo kuumkoja poolele (vast selles viga ei ole)
N75 klapp
Kui liikuva geomeetriaga turbo - selle juhtimine
See peaks nüüd teema kokku võtma.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 12 Juun 2017, 16:57
- Auto: Golf 4 1.9tdi ,Passat B6 2.0TDI
- Asukoht:
Re: 66kw tdi veakood 17964
Minul oli ka 66kw mootor ja ALH ehk muutuva geomeetriaga turbo.
Kui õieti mäletan siis minul selle vea olemasolul muutus auto suht kõikide käikudega uimaseks....minul oli vigane turbo küljes olev vaakumklapp mis ära mädanes...ei liigutanud turbos olevat geomeetriat piisavas ulatuses.Ühesõnaga leke oli. Ja kui 17965 veakood oli siis viga kinni tahmanud turbo geomeetrias.
Kui õieti mäletan siis minul selle vea olemasolul muutus auto suht kõikide käikudega uimaseks....minul oli vigane turbo küljes olev vaakumklapp mis ära mädanes...ei liigutanud turbos olevat geomeetriat piisavas ulatuses.Ühesõnaga leke oli. Ja kui 17965 veakood oli siis viga kinni tahmanud turbo geomeetrias.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Re: 66kw tdi veakood 17964
Mhmh, sul on õigus - siis tekib ülerõhk - sealt ka teine veakood.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
- Auto: passat
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Re: 66kw tdi veakood 17964
kas kinni tahmanud geomeetria vastu aitab ainult turbo lahti võtmine või on mõni muu moodus ka selle puhastamiseks?husky258mt kirjutas:Minul oli ka 66kw mootor ja ALH ehk muutuva geomeetriaga turbo.
Kui õieti mäletan siis minul selle vea olemasolul muutus auto suht kõikide käikudega uimaseks....minul oli vigane turbo küljes olev vaakumklapp mis ära mädanes...ei liigutanud turbos olevat geomeetriat piisavas ulatuses.Ühesõnaga leke oli. Ja kui 17965 veakood oli siis viga kinni tahmanud turbo geomeetrias.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5298
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: 66kw tdi veakood 17964
Mr. Muscle ahjupuhastusvaht aitab päris hästi. Selle lased voolikuga egr-i toru august sisse ja hakkad geomeetriat liigutama. Endal küll oli ainult üks koht kuhu kinni jäi (ei lasknud geomeetriat lõpuni lahti tagasi) aga pärast hakkas terves ulatuses kergelt liikuma.karukusti kirjutas: kas kinni tahmanud geomeetria vastu aitab ainult turbo lahti võtmine või on mõni muu moodus ka selle puhastamiseks?
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
- Auto: passat
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Re: 66kw tdi veakood 17964
liigutasin kruvikaga edasi tagasi, käega ei jõua liigutada aga ega ta mul enne ka käega ei liikunud kui veel töötas, liigub kuskil 1-1,5 cm ainult, autol gaasi andes ei liigu üldse, vaakumklapp iseenesest sai u. aasta tagasi vahetatud kuna oli ära mädanenud ja tookord lõi avariireziimi ja peale taaskäivitamist töötas jälle, nüüd avariisse ei viska, tundub et sõidangi ilma turbo abita, mida nüüd järgmiseks vaadata võiks peale rõhulekete? või kuidas leket otsida? niisama ei saa midagi aru käega otsides. Tänud!J.Aru kirjutas:Mr. Muscle ahjupuhastusvaht aitab päris hästi. Selle lased voolikuga egr-i toru august sisse ja hakkad geomeetriat liigutama. Endal küll oli ainult üks koht kuhu kinni jäi (ei lasknud geomeetriat lõpuni lahti tagasi) aga pärast hakkas terves ulatuses kergelt liikuma.karukusti kirjutas: kas kinni tahmanud geomeetria vastu aitab ainult turbo lahti võtmine või on mõni muu moodus ka selle puhastamiseks?
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
- Auto: passat
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Re: 66kw tdi veakood 17964
veakood oli 17964 mitte 17965husky258mt kirjutas:Minul oli ka 66kw mootor ja ALH ehk muutuva geomeetriaga turbo.
Kui õieti mäletan siis minul selle vea olemasolul muutus auto suht kõikide käikudega uimaseks....minul oli vigane turbo küljes olev vaakumklapp mis ära mädanes...ei liigutanud turbos olevat geomeetriat piisavas ulatuses.Ühesõnaga leke oli. Ja kui 17965 veakood oli siis viga kinni tahmanud turbo geomeetrias.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Re: 66kw tdi veakood 17964
Kus kandis sa asud, vb saab keegi abikätt pakkuda....
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
- Auto: passat
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Re: 66kw tdi veakood 17964
põlva-võrusilverpik kirjutas:Kus kandis sa asud, vb saab keegi abikätt pakkuda....
-
- Huviline
- Postitusi: 2592
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: 66kw tdi veakood 17964
Ärge nüüd näkku karake kui ütlen oma arvamust. Aru ei saa. Nimelt 66kw. omas lihtsalt turbot. 81 kw omas turbot muutuva geomeetriga. 66 kw mootoril on ülesurve eemaldamiseks klapp , mis toimib surve pealt , 81 kw. mootoril toimetab vaakumi korral. Siin teemas räägitakse 66 kw. mootorist ja muutuva geomeetriga turbost. Kõik on võimalik ,kuid miks panna mootorile muutuva geomeetriga turbot ja samas K W ,id jäävad samaks.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: 66kw tdi veakood 17964
Vahest on tulemuseks lühem turboviivis ja parem momendikõver mitte suuremad kilovatid?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2592
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 32 korda
Re: 66kw tdi veakood 17964
Avalik kiri Laurile. Minul on olemas mõlemad mootorid ,autod mida kasutan. Parem momendi kõver on jah asi mis pani mind ka mõtlema ,et kuidas ,mis mõtles ,et samad KW ja ,, keerulisem ,, turbo. Muutuva geomeetriga turbo annab ka võimsust juurde tõõmahuga 1,9 TDi. Kuidagi loogika vastane ,et muutuv geomeetriga turbo annab mootorile sama 66 kw. mis on minu kasutuses.Olen tehnikast võhiik,kuid Lauri ütle mulle mootori väände moment 19 TDi 66kw. 19 TDi. 81 kw.Tegemist on Golfidega.Ja siis selle 66 kw. mootori mida kiitsid ,et vääne on parem anna selle numbrid,väände numbrid.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: 66kw tdi veakood 17964
Ei ole küll Lauri, aga kui nii ilusti küsitakse, siis ikka aitame.
1,9 TDI mootorikoodidega 1Z, AHU, ehk siis "tavaline" turbo, 66 Kw 4000 pöörde peal ja 202 njuutonit väänet 1900 peal.
1,9 TDI mootorikoodidega AGR, AHH, ALE, ALH, muutuva geomeetriaga 66 Kw 3750 pöörde peal ja 210 njuutonit 1900 peal.
Võrdluseks siis 1,9 TDI 81 Kw 4150 pöörde peal ja 235 njuutonit 1900 pöörde peal. Sellised andmed siis AFN, AHF, ASV, AVB, AVG.
Vabandust OT pärast.
1,9 TDI mootorikoodidega 1Z, AHU, ehk siis "tavaline" turbo, 66 Kw 4000 pöörde peal ja 202 njuutonit väänet 1900 peal.
1,9 TDI mootorikoodidega AGR, AHH, ALE, ALH, muutuva geomeetriaga 66 Kw 3750 pöörde peal ja 210 njuutonit 1900 peal.
Võrdluseks siis 1,9 TDI 81 Kw 4150 pöörde peal ja 235 njuutonit 1900 pöörde peal. Sellised andmed siis AFN, AHF, ASV, AVB, AVG.
Vabandust OT pärast.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
- Auto: passat
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Re: 66kw tdi veakood 17964
mul ka kõikide käikudega uimanehusky258mt kirjutas:Minul oli ka 66kw mootor ja ALH ehk muutuva geomeetriaga turbo.
Kui õieti mäletan siis minul selle vea olemasolul muutus auto suht kõikide käikudega uimaseks....minul oli vigane turbo küljes olev vaakumklapp mis ära mädanes...ei liigutanud turbos olevat geomeetriat piisavas ulatuses.Ühesõnaga leke oli. Ja kui 17965 veakood oli siis viga kinni tahmanud turbo geomeetrias.
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 12 Juun 2017, 16:57
- Auto: Golf 4 1.9tdi ,Passat B6 2.0TDI
- Asukoht:
66kw tdi veakood 17964
[/quote]
kas kinni tahmanud geomeetria vastu aitab ainult turbo lahti võtmine või on mõni muu moodus ka selle puhastamiseks?
[/quote]
Ma ise mingeid muid mooduseid ei proovinud kui geomeetria kinni oli. Võtsin turbo maha ja laiali...suht kinni oli...sarnane nagu sa kirjutad et hoob raskelt liigub. Võin öelda niipalju et kui 2012a sai geomeetria puhastatud ja nüüd 2016a oli vaakumklapp ära mädanenud siis ühtlasi vaatasin ka kuidas geomeetria seest paisab selle 4aastaga. Tahmane kergelt oli aga mingit sellist kitti küll polnud lademetes nagu algselt 2012 aastal. Sõidustiil valdavalt olnud nii 1-3 käiguga maksimum 2800-3000 pööret kiirendades linnavahe,pigem isegi madalam...maantee sõit nagu ikka 5-nda käiguga nii 2100 pööret vms. Ei seaks ette piiri et siin korra kuus laseks "redline" kolmanda käiguga. Olen aru saanud et piisab kui sa normaalselt sõidad,mitte 5-nda käiguga linnavahel tühikäigupööretel. Ja ei tahma ta midagi kinni.
kas kinni tahmanud geomeetria vastu aitab ainult turbo lahti võtmine või on mõni muu moodus ka selle puhastamiseks?
[/quote]
Ma ise mingeid muid mooduseid ei proovinud kui geomeetria kinni oli. Võtsin turbo maha ja laiali...suht kinni oli...sarnane nagu sa kirjutad et hoob raskelt liigub. Võin öelda niipalju et kui 2012a sai geomeetria puhastatud ja nüüd 2016a oli vaakumklapp ära mädanenud siis ühtlasi vaatasin ka kuidas geomeetria seest paisab selle 4aastaga. Tahmane kergelt oli aga mingit sellist kitti küll polnud lademetes nagu algselt 2012 aastal. Sõidustiil valdavalt olnud nii 1-3 käiguga maksimum 2800-3000 pööret kiirendades linnavahe,pigem isegi madalam...maantee sõit nagu ikka 5-nda käiguga nii 2100 pööret vms. Ei seaks ette piiri et siin korra kuus laseks "redline" kolmanda käiguga. Olen aru saanud et piisab kui sa normaalselt sõidad,mitte 5-nda käiguga linnavahel tühikäigupööretel. Ja ei tahma ta midagi kinni.
66kw tdi veakood 17964
Kui vaakumklapp oli ära mädanenud,siis kust sa uue said? Kirjutasin diisel.ee, aga pole vastust saanud.
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 12 Juun 2017, 16:57
- Auto: Golf 4 1.9tdi ,Passat B6 2.0TDI
- Asukoht:
66kw tdi veakood 17964
Mina sain selle tartust kauplusest Raunex. Maksis aasta tagasi 40-50 euro ringis.