Pihusti - kas B varuosa või pigem originaal
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 1 kord
Pihusti - kas B varuosa või pigem originaal
Kas pihusti, (4 silinder Passat B7 2.0) vahetusel on oluline, et pigem originaal paigaldataks või on B varuosa ka ok? Mootor ikkagi.... kui usaldusväärsed B pihustid on - kas kellelgi on kogemust või muidu soovitusi?
-
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 1 kord
Pihusti - kas B varuosa või pigem originaal
pole õrna aimugi. jätab vahele, tõmbleb ega sõida korralikult. vw diagnostikas öeldi, et 4 silindri pihusti (teised pihustid pole ka mitte kõige paremad, aga see on üsna hullus seisus).
kusjuures enne oli kõik ok. jama algas vahetult pärast praktiliselt tühja paagi täistankimist, aga sellest ilmselt see tulla ei saa. samal ajal läks väljas külmaks ka, aga see ka ei tohiks mõjuda. igatahes ehmatus oli parasjagu suur, sest alustasin hommikul eesti teisest otsast sõitu, et lennujaama jõuda ja auto käitus nagu peru lombakas hobune :E
kusjuures enne oli kõik ok. jama algas vahetult pärast praktiliselt tühja paagi täistankimist, aga sellest ilmselt see tulla ei saa. samal ajal läks väljas külmaks ka, aga see ka ei tohiks mõjuda. igatahes ehmatus oli parasjagu suur, sest alustasin hommikul eesti teisest otsast sõitu, et lennujaama jõuda ja auto käitus nagu peru lombakas hobune :E
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Pihusti - kas B varuosa või pigem originaal
Kas üldse on olemas mingeid B-osa pihusteid, pigem lihtsalt päris uued ja mingid tehase taastatud, enamasti Siemens ja Bosch tootjad, muud nagu pole.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Pihusti - kas B varuosa või pigem originaal
Kusjuures mingid naljakad kodanikud välismaalt müüvad Boschi karbis uue väljanägemisega pihusteid.
Üks kodanik ostis ja pani peale, siiani ta 3.0TDI-l toimib ja pihusti calib. väärtused ka 0.
Muusosas kui osta usaldusväärsest kohast Boschi pihusti(Pandiga või ilma), siis risk samasuur kui OE logoga osta.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 30 korda
Pihusti - kas B varuosa või pigem originaal
Mul oli V6-l analoogne teema. Pihustid läksid stendi ja tuli välja et 2tk vaja vahetada. Läksid pandiga Boschi sinised, kuhu olid peale kirjutatud uued korrektsiooni väärtused vms paigaldades peab mootoriajusse juurde kirjutama ja sõit jätkub.
Stendimise pluss on see, et saad näha mis seisus kõik ülejäänud on ning boonusena kõik uued pihusti seibid ja poldid, mida pead mingi hetk niikuinii vahetama.
Stendimise pluss on see, et saad näha mis seisus kõik ülejäänud on ning boonusena kõik uued pihusti seibid ja poldid, mida pead mingi hetk niikuinii vahetama.
-
- Veteran
- Postitusi: 824
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 73 korda
Pihusti - kas B varuosa või pigem originaal
Kus seda tööd teostasid?MartenL kirjutas: ↑29 Nov 2019, 21:58 Mul oli V6-l analoogne teema. Pihustid läksid stendi ja tuli välja et 2tk vaja vahetada. Läksid pandiga Boschi sinised, kuhu olid peale kirjutatud uued korrektsiooni väärtused vms paigaldades peab mootoriajusse juurde kirjutama ja sõit jätkub.
Stendimise pluss on see, et saad näha mis seisus kõik ülejäänud on ning boonusena kõik uued pihusti seibid ja poldid, mida pead mingi hetk niikuinii vahetama.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
-
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 26 Sept 2016, 14:07
- Auto: VW Passat B7 2.0TDI
- Asukoht: Tallinn/Keila
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 1 kord
Pihusti - kas B varuosa või pigem originaal
ma eeldan, et esinduse diagnostika puhul läksid pihustid ka stendi? ei? igatahes öeldi, et ükski pole päris ok, aga kuna teised peale 4-nda on enam-vähem ja see suht kallis lõbu, siis soovitati esialgu ainult 4. ära vahetada. kas neid saab remontida ka?MartenL kirjutas: ↑29 Nov 2019, 21:58 Mul oli V6-l analoogne teema. Pihustid läksid stendi ja tuli välja et 2tk vaja vahetada. Läksid pandiga Boschi sinised, kuhu olid peale kirjutatud uued korrektsiooni väärtused vms paigaldades peab mootoriajusse juurde kirjutama ja sõit jätkub.
Stendimise pluss on see, et saad näha mis seisus kõik ülejäänud on ning boonusena kõik uued pihusti seibid ja poldid, mida pead mingi hetk niikuinii vahetama.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7869
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 172 korda
- Kontakt:
Pihusti - kas B varuosa või pigem originaal
Saab...apensiil kirjutas: ↑30 Nov 2019, 19:44ma eeldan, et esinduse diagnostika puhul läksid pihustid ka stendi? ei? igatahes öeldi, et ükski pole päris ok, aga kuna teised peale 4-nda on enam-vähem ja see suht kallis lõbu, siis soovitati esialgu ainult 4. ära vahetada. kas neid saab remontida ka?MartenL kirjutas: ↑29 Nov 2019, 21:58 Mul oli V6-l analoogne teema. Pihustid läksid stendi ja tuli välja et 2tk vaja vahetada. Läksid pandiga Boschi sinised, kuhu olid peale kirjutatud uued korrektsiooni väärtused vms paigaldades peab mootoriajusse juurde kirjutama ja sõit jätkub.
Stendimise pluss on see, et saad näha mis seisus kõik ülejäänud on ning boonusena kõik uued pihusti seibid ja poldid, mida pead mingi hetk niikuinii vahetama.
Kuid kui näiteks Bosch nõuab pihustite remonti tõmbekambris ja tolerantside piir on miinimumis, siis aastaid mitmeid tagasi ühes Eesti CR pihusteid remontivas firmas öeldi, et "Tegelikult pole vaja", siis, kas see ikka tõmbab neid remontima mitte Bosch tehastes?
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 622
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 27 korda
Pihusti - kas B varuosa või pigem originaal
VAG-i enda remondijuhendid käsevadki CR puhul tavaliselt kõik pihustid vahetada kui üks vigane, et vältida korduvat remonti, reaalses elus vahetatakse pigem ühekaupa vanematel autodel. Kui piesoelektrilised pihustid, siis neid väga ei remondita ega stendita, vähemalt mingi aeg ei tehtud, võib-olla nüüd juba saab kuskil. Mõtlen siis Eestis.
Edit: Stendida CR piesopihusteid ikkagi saab, ajasin vist sassi PD piesopihustitega, mida ei saanud isegi stendida.
Edit: Stendida CR piesopihusteid ikkagi saab, ajasin vist sassi PD piesopihustitega, mida ei saanud isegi stendida.
Viimati muutis teet82, 30 Nov 2019, 22:52, muudetud 2 korda kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7850
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 68 korda
- Tänatud: 159 korda
Pihusti - kas B varuosa või pigem originaal
Tihti on tegu sama tootega kuna Bosch on paljudele autotootjatele orig. varuosa tootja - originaalist ostes võid saada sama asja aga OE pakendis ja tavaliselt kallima hinnaga. Seega kui on midagi konkreetset pane valikud (tootekoodid) siia kirja, saab täpsemalt soovitada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..