Tervist.
Sai vahetatud autol sidur, hooratas, sidurikorv, mõlemad hammasrihmad, genekarihm, rullikud, uus õli autole pandud, kuid teeb imelikku klõbisevat häält, ka siis, kui gaasi annad. Ka sai vahetatud vaakumpump, mis pidi olema neil tüüpviga, kuid no luck.
Märgid said kõik paika hoorattal ja käigukasti augus oleva märgi järgi, ning nukkvõll plaadiga paika.
Mida ma muidugi ei saanud korralikult tööriistaga paika, on kütusepump, seega ma algul panin ka selle märgi järgi, kuid ei läinud käima üldse siis.
Siis ma panin ta enamvähem käsitsi seni kuni hakkasin tundma, et pumba ketas läheb raskemaks, nõks juurde ja jätsin ta nii. Nüüd läheb küll paugult käima, kuid endiselt, mingi väike klõbin on juures, mis häirib.
Proovisin ka tööriistaga panna paika, aga ma ei saanud seda nõela liikuma, kui liigutasin pumpa, seega jätsin käsitsi peale praegu
On ideid, mis võib olla sellle klõbina põhjus?
Hääl iseeenestst kostuks nagu mootori tagant, kuid kuulsat kruvikeeraja trikki pole veel proovinud.
Võimalik, et kütusepump on ikka nii palju väljas, et tekib diesel knock?
Volkswagen T4 2.5 75KW mootori kummaline heli
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 01 Apr 2018, 11:20
- Asukoht:
Volkswagen T4 2.5 75KW mootori kummaline heli
Viimati muutis AlreadyOccupied, 06 Dets 2020, 21:38, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubiline
- Postitusi: 219
- Liitunud: 20 Okt 2003, 22:15
- Auto: Touareg ja Passat
- Asukoht: eesti
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Volkswagen T4 2.5 75KW mootori kummaline heli
Arvutiga VCDS peaks olema abiks pritsenurga reguleerimisel. Kui vänvõlli esimene rihmaratas oli väsinud (kummileevendi) siis võivad ka imelikud hääled tulla. Kõigepealt peaks jah pumba ikka paika saama.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 01 Apr 2018, 11:20
- Asukoht:
Volkswagen T4 2.5 75KW mootori kummaline heli
Tänud vastuse eest.
Selleks et vcds pumpa paika saada peab mootor töösoe (90°C) olema? Aga ma ei taha teda nii kaua käima jätta sellise heliga. Uurisin ka natuke internetist seda alumist väntvõlli ratta kummivärki. Välimuselt vaadates häda pole muidugi.
Veel vaatan üle korra vaakumpumba. See oli õli täis kallatud, lasin küll nõrguda ja panin tagasi kuid nagu mainisin eelpool no luck. Ehk peaks proovima korra ilma selle pulgata korra käia ja vaatama. Igatahes annan märku kui saan need asjad tehtud. (Kaasaarvatud õige pumba ajastamine)
Selleks et vcds pumpa paika saada peab mootor töösoe (90°C) olema? Aga ma ei taha teda nii kaua käima jätta sellise heliga. Uurisin ka natuke internetist seda alumist väntvõlli ratta kummivärki. Välimuselt vaadates häda pole muidugi.
Veel vaatan üle korra vaakumpumba. See oli õli täis kallatud, lasin küll nõrguda ja panin tagasi kuid nagu mainisin eelpool no luck. Ehk peaks proovima korra ilma selle pulgata korra käia ja vaatama. Igatahes annan märku kui saan need asjad tehtud. (Kaasaarvatud õige pumba ajastamine)
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 01 Apr 2018, 11:20
- Asukoht:
Volkswagen T4 2.5 75KW mootori kummaline heli
Uuendus. Täna katsetasin vaakumpumba ära ilma pulgata sama heli. Seega pump ei saa olla.
Mis ma tähele panin on kui gaasi anda, üle 3000 pöörde ei lähe ja väga julm sinine toss taga. Gaas lahti lasta hakkab õrnalt hüppama (misfire?) Ning siis ühtlustub jälle.
Toss lõhnab diisli järgi. Siis ilmselt on ikka pump ajastatud valesti, kuid piisavalt et ta töötaks?
Kas kedagi oleks Võru lähedal kes oskaks pumba ära reguleerida? Mul on olemas ka see seadeldis millega reguleerida kuid ma ei saanud seda nõela liikuma kui pumpa liigutasin.
Vaev saab tasutud ning transpordiga pole ka probleemi.
Mis ma tähele panin on kui gaasi anda, üle 3000 pöörde ei lähe ja väga julm sinine toss taga. Gaas lahti lasta hakkab õrnalt hüppama (misfire?) Ning siis ühtlustub jälle.
Toss lõhnab diisli järgi. Siis ilmselt on ikka pump ajastatud valesti, kuid piisavalt et ta töötaks?
Kas kedagi oleks Võru lähedal kes oskaks pumba ära reguleerida? Mul on olemas ka see seadeldis millega reguleerida kuid ma ei saanud seda nõela liikuma kui pumpa liigutasin.
Vaev saab tasutud ning transpordiga pole ka probleemi.
-
- Veteran
- Postitusi: 709
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:25
- Auto: Golf Mk2 1.6TD '91 & Transporter 2,5TDI 03a. Transporter Kombi 2,5TDI 01a.
- Asukoht: Lõunamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Volkswagen T4 2.5 75KW mootori kummaline heli
Kui ikka probleem aktiivne siis võite ühendust võtta minuga!AlreadyOccupied kirjutas: ↑19 Dets 2020, 14:20 Uuendus. Täna katsetasin vaakumpumba ära ilma pulgata sama heli. Seega pump ei saa olla.
Mis ma tähele panin on kui gaasi anda, üle 3000 pöörde ei lähe ja väga julm sinine toss taga. Gaas lahti lasta hakkab õrnalt hüppama (misfire?) Ning siis ühtlustub jälle.
Toss lõhnab diisli järgi. Siis ilmselt on ikka pump ajastatud valesti, kuid piisavalt et ta töötaks?
Kas kedagi oleks Võru lähedal kes oskaks pumba ära reguleerida? Mul on olemas ka see seadeldis millega reguleerida kuid ma ei saanud seda nõela liikuma kui pumpa liigutasin.
Vaev saab tasutud ning transpordiga pole ka probleemi.
Transportteenused! Treileri ning autoveokonna rent - 56950650