Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas teet82 » 05 Veebr 2020, 08:09

Aga kas see Youtubes viidatud variant on välistatud, ei viitsinud algusest lõpuni vaadata, aga mulle tundus küll täiesti usutav..

Alari99
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 17 Juun 2012, 16:41
Telefon: 53050110
Auto: Passat b8
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas Alari99 » 15 Juun 2020, 14:05

Tõstatan vana teema üles. Ega probleemiomanik pole murele lahendust leidnud?

GabrielK
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 01 Okt 2018, 21:47
Telefon: 56221606
Auto: Passat B8 Highline
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas GabrielK » 11 Sept 2020, 17:40

Soovitan video läbi vaadata,minu autol on/oli sama probleem B8 140kw,avastasin ise selle video kunagi ja võtsin kodus ise lahti selle ja puhastasin ära (see aukudega vidin).Seletus suht lihtne mittekäivitumisele ja nuka veakoodile- see vidin muudab nuka asendit ja kui see enam ei pea õli rõhku kinni siis vajub auto “süütenurk” valeks ja pika käivitamisega tõuseb õli rõhk ja see vidin teeb jälle oma tööd.Sellest põhjustatult arvabki auto,et viga on nukaga seotud -kuigi tegelikult ongi, aga probleem mehaaniline.Mina puhastasin antud vidina esialgu aga nüüd on probleem tagasi tulnud ja ilmselt oleks mõistlik uus panna.
Kes tänasid kasutajat GabrielK selle postituse eest:
Teemeister

Teemeister
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 08 Sept 2017, 22:20
Auto: VW CC R-Line 2013
Asukoht:
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 0

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas Teemeister » 27 Okt 2020, 19:41

Teema uuendust. Õnnestus ilmselt veale jälile jõuda - Tartu Forsis tublid poisid! Nagu teise teemaalgataja puhul, aitas ka minul probleemi lahendada VVT vahetus. Tuleb välja et 2014-2016 isendite disain on probleemne ja praegu enam sellist varuosana osta ei saagi. Uue disainiga lahendus sai külge ja 7 päeva järjest olnud probleemivaba käivitus.
Viimati muutis Teemeister, 27 Okt 2020, 19:42, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
raulk89
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 31 Mai 2015, 08:29
Auto: VW Passat, B8 Highline, 2017, 2.0TDI
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas raulk89 » 28 Veebr 2021, 18:18

Kuna mul endal ka külmkäiviutus probleemiks (2-3s), siis küsiks nüüd üle, kuidas auto teil käitunud on siiani peale VVT vahetust..?

Mul endal 2017a ja VVT-st on see uus variant tehasest peal.
Minu teema

PS: Seda turtsumist mul ka esinenud..
6) ....., kuid turtsus korra samamoodi nagu video esimestel sekunditel.
Viimati muutis raulk89, 28 Veebr 2021, 18:18, muudetud 2 korda kokku.

martvl
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 07 Mai 2009, 23:05
Telefon: +37256805878
Auto: 2x golf mk2.golf mk3. Passat b5/b6 touareg
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Passat B8 2015 pikk käivitus ja G40 veakood

Lugemata postitus Postitas martvl » 27 Nov 2023, 06:17

Nii veakoodi pole. Vvt mu mootoril ka pole. 2.0 140kw
Süüte sisse pannes,viskas ilgelt palju veakoode.
Start/stop ja dsg kast.
Pm klõpsid süüdet sisse välja ,kuniks vigu enam ei viska.varbaga õrnalt gaasipedaali vajutades hakkab lubama,kuid tööle veab ikka väga kehvasti enda.
Webesto pikalt järgi on siis teinekord veakoode süüte sisse panemisel pole ja käivitub ka koheselt.
Küsimus siis mida vaadata ?
Esimene külmkäivitus -18c lõppes uue starteriga kuna pill jääb lihtsalt ketrama.

Vasta

Mine “Diislid”