VW passat 1.9tdi syncro 1998
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
- Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
VW passat 1.9tdi syncro 1998
Häda käes.Kooles lihtsalt lampi keset kiirteed ära.Mitte üks pauk ei tee.Rihm peal ja ei jätnud sellist muljet et mingi mehaaniline viga oleks.Kunagi läks läbi pumba taga olev klapp,mälu järgi tuli sinna süütega +12v peale, praegu ei tule.Peale testri sellel nv.kasutada pole.Küünlatuli viga nagu ka ei näita.Mida ma saaks vaadata elektri poole pealt?Kaitsmed terved.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5306
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 58 korda
VW passat 1.9tdi syncro 1998
Küünalde tuli süttib hetkeks süüdet sisse keerates? Pumba küljes olevale klapile peab süütega +12v peale tulema, kui ei tule ja küünalde tuli hakkab hetkeks põlema siis proovi otse pinge peale panna.
-
- Huviline
- Postitusi: 607
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 35 korda
VW passat 1.9tdi syncro 1998
Seda voolu seal juhiti vist mingi releega, aga number ei tule meelde praegu.
Suht levinud viga tegelt
Suht levinud viga tegelt
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
- Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
VW passat 1.9tdi syncro 1998
Tänud vastamast.Seda et asi on selline et massina sain käima.Tegemist ikkagi mingi elektrikalaga aga avaldub see naljakalt.Selguse huvides alustan sellest et kütuse taseme näitaja peksab mul aegajalt segast aga on näidanud alati kollast hoiatavat kui nö.reserv alles jääb.Nii kuna õhtul ootas mingi kerge 100+km sõitu ees siis tankisin omiku 10+L seier oli kaunis põhjas omadega.Maal on dislat küll et seal valan juurde enne kui hapuks läheb.Sain siis Viitna igavesti müügis oleva villani kui boo tegi.Noh ladna,lasin end suvekodusse vedada ja hakkasin siis uurima et mida vakki on mis päädis eile sellega et paiskasin siia eetrisse appikarje.Täna ilus ilm mõtlesin et valan õli väheke paaki ja proovin pullipärast pihusti mutri lahti keerata et vaadata kas midagi pumbaga toimub.Hee,üllatus suur sest kütsi lendas nagu fontäänist(kuigi ma eile mõõtsin süütega ja pinget klapile peale ei tulnud).Ok,lasin teised ka lahti ja õhutasin ära.Keerasin kinni ja panin kone käima.Mida aga panin tähele-See summer mis pininat tekitab kui tuled sees ja ukse lahti teed ei pinise enam,teiseks süütega hakkab undama paagisisene pump aga jääb vait kui mootor käima läheb.Ärasuremise põhjus siis see et ei saanud paagist kütet kätte mis siis ilmselt loksus mingis muus sektoris ja näidik näitas et vedelikku peaks veel olema.Nüüd siis vaja juurikateni jõuda mis põhjustab sellise pumba käitumise.
Kui keegi teab kedagi kes teab kedagi kes nii vana paskaagi elektrit teab siis võib soovitada.
Kui keegi teab kedagi kes teab kedagi kes nii vana paskaagi elektrit teab siis võib soovitada.
-
- Huviline
- Postitusi: 426
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 53 korda
- Tänatud: 59 korda
VW passat 1.9tdi syncro 1998
Oled täiesti kindel, et paagisisene pump töötava mootoriga ei tööta? Olen enam kui kindel, et töötab, aga sa ei kuule seda.
Kui mootor juba käib, tarbitakse kütus ära KSP enda etteandepumba poolt ja valju urina asemel on kuulda lihtsalt õrna suminat, kui sedagi.
Kui mootor juba käib, tarbitakse kütus ära KSP enda etteandepumba poolt ja valju urina asemel on kuulda lihtsalt õrna suminat, kui sedagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
- Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
VW passat 1.9tdi syncro 1998
Tõstsin istme üles ja katsusin-kuulasin.Aga ei oska leida ka muud põhjust miks küte peale ei tulnud ja pihusteid õhutama pidin.Valasin ca.20L kütet.Vihm hakkas ladisema ja õhtul rohkem ei teinudki.Järgmine päev kaevasin mööda netti ja ühest foorumist leidsin killu et seda pumpa akiveeritakse ka laadimistule kustumisega ja ka seda et selle pumba mitte töötamine hakkab mõjuma umbes 1/4 paagi juures(interneti tarkus,pead ei anna).No ma siis igaks juhuks proovisin käivitada lahtise esimese pihusti stutsiga.No ja käima ta saingi peale õhutamist.Kuhu kütus reedel maanteel jäi?Täna sõitsin sama teed pidi tagasi probleemivabalt.Täpset litraaži ära suremise hetkel öelda ei tea aga tagurpidi rehkenduse järgi oli ca.18L.Ja selle koguse peale ära poleks pidanud koolema.Igatahes ma nuhin vaikselt edasi.
P.S.Tulede meeldetuletaja pinin hakkas täna päeval tööle,salongi valgus töötas kogu aeg ukse avanedes.
P.S.Tulede meeldetuletaja pinin hakkas täna päeval tööle,salongi valgus töötas kogu aeg ukse avanedes.
Viimati muutis astrolaab, 22 Aug 2021, 22:38, muudetud 1 kord kokku.
VW passat 1.9tdi syncro 1998
seda 12v tuleks pirniga kontrollia kuna kui starterit ei anna siis ta hoiab aind paar sekundit voolu järgi, seni kuni testriga kapotialla jõuad on vool maha lastud.
ning küünlaid nad kõik alla +4 vms voolualla ei lase.
Minul kustus pump nii päevapealt ära, vaevanähes sain käima ning sõitma, nädal hiljem uuesti sama viga, kuid algul testriga voolu kontrollides hetkeks tundus küll et voolu ei tule, tavalise pirniga kontrollides sain aru et vooluosa korras.
Viimati muutis m14m5, 21 Okt 2021, 20:38, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5306
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 58 korda
VW passat 1.9tdi syncro 1998
Hmm, selle suretusklapi toite kohapealt, ei oska 1.9-l kindlalt vaielda, ehk tõesti võetakse toide pealt ära. Näiteks Audi 2.5tdi R5-l ehk sama ajastu diisel on süüde sees koguaeg suretusklapil pinge peal.m14m5 kirjutas: ↑21 Okt 2021, 20:34seda 12v tuleks pirniga kontrollia kuna kui starterit ei anna siis ta hoiab aind paar sekundit voolu järgi, seni kuni testriga kapotialla jõuad on vool maha lastud.
ning küünlaid nad kõik alla +4 vms voolualla ei lase.
Minul kustus pump nii päevapealt ära, vaevanähes sain käima ning sõitma, nädal hiljem uuesti sama viga, kuid algul testriga voolu kontrollides hetkeks tundus küll et voolu ei tule, tavalise pirniga kontrollides sain aru et vooluosa korras.
Küünalde tuli hakkab ikkagi sekundiks põlema, vahet ei ole kas küünlaid reaalselt rakendatakse või mitte. Kui ajul on mingil põhjusel toide puudu siis tuli ei sütti üldse, ehk siis see annab vea iseloomust veidi aimu.