1.9 tdi 66kw jõukadu. ( keeran pumpa peale? Õpetage)

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: GTI, J.Aru, dellu

Vasta
Taavuts
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 14 Okt 2016, 11:40
Telefon: 56276773
Auto: Volkswagen Passat B5 1.9 tdi sedaan, passat b5. 5 universaal 1.8T
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 tdi 66kw jõukadu. ( keeran pumpa peale? Õpetage)

Lugemata postitus Postitas Taavuts » 09 Okt 2021, 23:50

Tere

Lugu järgmine, et oman 1.9 tdi 66kw 97a by passatit ja no absoluutselt ei liigu. Jään rekadele jalgu kiirendades ja no 130 on maks ja koik rohkem ei lähe. Muidugi kütte kulu on olematu. Siit küsimus mida teha ja kust asja uurima hakata. Üks tuttav mainis et ehk on pump maha keeratud. Kust seda peale keerata saab ja kas oskab keegi õpetada.

Alhambra
Huviline
Postitusi: 164
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 6 korda

1.9 tdi 66kw jõukadu. ( keeran pumpa peale? Õpetage)

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 10 Okt 2021, 08:23

Vaevalt, et seda keegi maha on keeranud. Pumba kaant muidu toksad vasakule-paremale mingi millimeetri kaupa.
Ilmselt sul seal mingi muu jama ikka.
Koode ei ole?
Äkki õhulugeja otsas. Siis on ka täiesti uimane ja ei liigu sendieestki.Proovi korra nii, et võta pistik lahti ja vaata kas muutub midagi.
Kui läheb kehvemaks, siis on lugeja korras, kui jääb samaks/läheb paremaks, siis on surnud.
Või teine variant, et n75 solenoid surnud.
Viimati muutis Alhambra, 10 Okt 2021, 10:23, muudetud 2 korda kokku.

jankii
Klubiline
Postitusi: 373
Liitunud: 02 Dets 2010, 13:38
Telefon: 53732492
Auto: vw golf 3 1,9TDi 66kw aut. 95a oli aut.nüüd man. passat 1,9tdi
Asukoht: karksi-nuia lilli küla
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 tdi 66kw jõukadu. ( keeran pumpa peale? Õpetage)

Lugemata postitus Postitas jankii » 10 Okt 2021, 10:08

limp mode
"Elu kui selline on sugulisel teel leviv haigus mis ALATI lõppeb surmaga."

Panzerfaust
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 19 Mai 2021, 21:43
Telefon: 56938581
Asukoht: Ida-Virumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

1.9 tdi 66kw jõukadu. ( keeran pumpa peale? Õpetage)

Lugemata postitus Postitas Panzerfaust » 12 Okt 2021, 21:07

Turbo kutu ma pakuks, sõbral oli ka kunagi samasugune teema.
Auto üle 150km/h ei läinud ja seda 150km/h oli ka ikka raske saavutada. :D
Hiljem selgus, et turbo ja mingid turboga seotud vaakum teemad olid läbi omadega.
Lase kellelgi ülevaadata see asi.

Alhambra
Huviline
Postitusi: 164
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 6 korda

1.9 tdi 66kw jõukadu. ( keeran pumpa peale? Õpetage)

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 12 Okt 2021, 22:23

150 igapäevaselt niikuinii vast eriti ei lase, aga kui legaalsetel kiirustel juba tundub väheks jääma, siis ikka tõenäoliselt midagi veits rikkis :D
66kw mingi rakett niikuinii pole, aga niipalju peaks minna ikka jõudma, et jalaga hoogu lükkama ei pea

dellu
Moderaator
Postitusi: 4355
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 64 korda
Kontakt:

1.9 tdi 66kw jõukadu. ( keeran pumpa peale? Õpetage)

Lugemata postitus Postitas dellu » 13 Okt 2021, 14:36

jankii kirjutas:
10 Okt 2021, 10:08
limp mode
Limp mode siiski võiks eeldada, et mõned meetrid on kiirendus parem. Loomulikult jah võib geomeetria ka väga vales asendis kinni olla. Kunagi Ühe Audi B6 Inglismaalt ostsime, siis oli ka tegemist et, rekkast mööda saada koju sõites. Saksas sai Bauhausis vähe tööriistu vaadatatud. WD40, mõned kruvikad jne. Sai ka proovitud geomeetriat jõuga käima saada, aga no ei liigu. Olin juba üksjagu ujutanud, proovinud jne ja valmis juba käega lööma. Sõber juba helistas, et tal ärikohtumine läbi ja tule järgi. Tegin veel viimase katse, käis üks nõks läbi ja asi liikus. Edaspidi polnud mingit probleemi kiirteel 160-170 lasta.
Üldiselt jah tuleks esmalt üle vaadata vaakumi pool ja geomeetria. Arvutiga saab geomeetriat liigutada ja siis jälgida, kas üldse midagi toimub. Edasi vaatad peened vaakumlõdvikud üle. Mul on olnud auto, kus oli kokku 5-6 auku (seetõttu lasti ka ülevaatusel kotti, et ilmselt eelmine omanik polnud sellega kunagi kiirendada saanudki). Üle tuleb vaadata kõik ahelad, ka EGR ja suretus, mahutisse minek jne. Samuti N75 klapp. Võib proovida ka sisuliselt otse kokku ühendada, sest normaalolekus niikuinii tõmmatakse vaakum peale kohe ja klapp teise asendisse.
Soovitud õhulugeja on ka hea soovitus, samuti ühe autoga selline kokkupuude olnud, et üle 90 ei läinud. Võtsime õhulugeja lahti ja liikus nagu loom. Kusjuures teine õhulugeja ei muutnud ka midagi. Loomulikult prooviringilt tulles oleks see auto kohe lõhkuma ka läinud (eks oli ka piisavalt õli kogunenud coolerisse). Õnneks just hoiatasin omaniku, et selleks valmis oleks ja sai 5ndaga välja suretatud maja ees. Ehk siis siin tasub ka ettevaatlik olla, et see kogunenud õli mootoris oma elu elama ei hakkaks kui vea üles leiad ja proovima hakkad. Ehk siis turbost mingil määral ikka õli lekib ja normaalselt igapäev kiirendades imetakse sisse ja põletatakse ära. Kui aga kiirendust auto juba aastaid näinud pole, koguneb see õli coolerisse/torustikku ja kui nüüd korra gaasi ja imemist saab, siis tõmmatakse kõik see ollus sisselaskesse ja see läheb seal ise põlema ja mootor kontrollimatult töötama täispööretel ja rohkemgi.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Kasutaja avatar
TanelP
Huviline
Postitusi: 1332
Liitunud: 16 Apr 2012, 19:14
Auto: VW Caddy mk1 w/o engine, VW Käfer 1.2
Asukoht: Märjamaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 21 korda

1.9 tdi 66kw jõukadu. ( keeran pumpa peale? Õpetage)

Lugemata postitus Postitas TanelP » 13 Okt 2021, 18:30

Kindlasti on mingid vaakumvoolikud katki turbo omad või geomeetria kinni.
you know you are doing something right when the haters come out.

Alhambra
Huviline
Postitusi: 164
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 6 korda

1.9 tdi 66kw jõukadu. ( keeran pumpa peale? Õpetage)

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 14 Okt 2021, 00:05

Geomeetriaga on ka teinekord suht petlik. No kui üldse ei liigu, siis lihtne tuvastada, aga sealt kronksus käega üle mootori katsudes võib vabalt tunduda, et liigub küll, aga kui aktuaatori hoova lahti lased, siis selgub, et hea, et üldse midagi liigub, või siis vastupidi, et jääb teistpidi kinni ja ei liigu tagasi.
Arvutiga näeks ära, et kas ülerõhk, või rõhku vähe, aga nendel vanadel selline kamm suht tavaline.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4355
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 64 korda
Kontakt:

1.9 tdi 66kw jõukadu. ( keeran pumpa peale? Õpetage)

Lugemata postitus Postitas dellu » 14 Okt 2021, 08:06

97a Passat on ju B5 ilmselt? Seega mis mootori tagant? Seal on ju turbo kohe ees paremas nurgas, kuna tegu pikimootoriga.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

jankii
Klubiline
Postitusi: 373
Liitunud: 02 Dets 2010, 13:38
Telefon: 53732492
Auto: vw golf 3 1,9TDi 66kw aut. 95a oli aut.nüüd man. passat 1,9tdi
Asukoht: karksi-nuia lilli küla
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 tdi 66kw jõukadu. ( keeran pumpa peale? Õpetage)

Lugemata postitus Postitas jankii » 14 Okt 2021, 08:37

sellel pole ju geomeetriaga turbo
"Elu kui selline on sugulisel teel leviv haigus mis ALATI lõppeb surmaga."

Vasta

Mine “Diislid”