Transporter T6 4motion DSG kütusekulu
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 28 Mär 2022, 20:34
- Asukoht: Soome
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Transporter T6 4motion DSG kütusekulu
Tere!
Soetasin siis omale 4 veoline DSG kastiga 110kw 2017a Transporter T6 (täispikk)
Uuriks mis on teie küttekulud sellise autoga?
Nimelt samasugune auto aga manuaal ja esivedu tuttavad räägivad ~7l sajale.
Isegi tühja autoga ja väga õrnalt sõites maanteel ma alla 9 ei saa kuidagi.
Kui juba linna ka natuke sisse viskab siis alla 10 ei saa.
Kas peaks hakkama kuskilt viga otsima või on see normaalne?
Lisaks mis ma olen nüüd märkand kui auto käib kohapeal siis on ~900 pööret.
Kuskil 3-4min käies tõstab tuurid 1000 peale ja hoiab seal.
Soetasin siis omale 4 veoline DSG kastiga 110kw 2017a Transporter T6 (täispikk)
Uuriks mis on teie küttekulud sellise autoga?
Nimelt samasugune auto aga manuaal ja esivedu tuttavad räägivad ~7l sajale.
Isegi tühja autoga ja väga õrnalt sõites maanteel ma alla 9 ei saa kuidagi.
Kui juba linna ka natuke sisse viskab siis alla 10 ei saa.
Kas peaks hakkama kuskilt viga otsima või on see normaalne?
Lisaks mis ma olen nüüd märkand kui auto käib kohapeal siis on ~900 pööret.
Kuskil 3-4min käies tõstab tuurid 1000 peale ja hoiab seal.
-
- Veteran
- Postitusi: 825
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 73 korda
Transporter T6 4motion DSG kütusekulu
Kas külma mootoriga tõstab mootori pöörded 1000 peale? Kas mõõdad küttekulu ainult pardakompuutri järgi või oled kilomeetreid ja reaalset kulunud kütust ka vaadanud?
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 28 Mär 2022, 20:34
- Asukoht: Soome
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Transporter T6 4motion DSG kütusekulu
Külmaga ei tõsta tuure ja soojaks läheb ilusti ja kiiresti.
Mõõdan nii, et paak täis kuni püstol lukku läheb, sõidan x arvu km ja siis uuesti täis kuni püstol lukku lööb.
Saan sisuliselt sama numbri mis ka auto ise näitab.
Mõõdan nii, et paak täis kuni püstol lukku läheb, sõidan x arvu km ja siis uuesti täis kuni püstol lukku lööb.
Saan sisuliselt sama numbri mis ka auto ise näitab.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1789
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 325 korda
- Tänatud: 181 korda
Transporter T6 4motion DSG kütusekulu
No 4vedu+dsg suht raske esiveolise manuaaliga võrrelda, ilmselgelt suurem kütusekulu ja 2.0tdi linnas 10 jumala tavaline 4veo puhul..
- t2ring
- Huviline
- Postitusi: 34
- Liitunud: 29 Mär 2013, 14:29
- Auto: Volkswagen Passat 2016 2.0 TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
Transporter T6 4motion DSG kütusekulu
Kui vaadata Spritmonitor.de, siis midagi ulmelist nendes numbrites just ei ole.
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... &gearing=4
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... &gearing=4
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 28 Mär 2022, 20:34
- Asukoht: Soome
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Transporter T6 4motion DSG kütusekulu
Ok siis ei hakka tõmblema.
Mis märk see kollane spiraal armatuuris muidu on?
Täna kiirendusel lõi põlema ja jõud kadus.
Jätsin teeäärde tegin taaskäivituse autole, tuli kustund ja jõud tagasi ja pole rohkem nii teinud.
Mis märk see kollane spiraal armatuuris muidu on?
Täna kiirendusel lõi põlema ja jõud kadus.
Jätsin teeäärde tegin taaskäivituse autole, tuli kustund ja jõud tagasi ja pole rohkem nii teinud.
-
- Veteran
- Postitusi: 825
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 73 korda
Transporter T6 4motion DSG kütusekulu
Tõenäoliselt mingi viga? Peaks arvutiga veakoode vaatama.
Viimati muutis tofetome, 29 Mär 2022, 18:13, muudetud 1 kord kokku.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
Transporter T6 4motion DSG kütusekulu
Tundub pöörete anomaalia järgi dpf viga. Püüab tempi tõsta põletuseks aga ei saa põletatud. Adblue ka olemas?
-
- Veteran
- Postitusi: 825
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 73 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 28 Mär 2022, 20:34
- Asukoht: Soome
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Transporter T6 4motion DSG kütusekulu
Tundub jah et uut turbo rõhu andurit vaja. Käisin korra kapotiall ja ei leidnud kus see asub.
Leitud, otse ees. 2 kruviga kinni aga ligi ei pääse mootori ja radika vahelt
Käega katsudes loksub, veits liigutasin kadus märgutuli ära ja töötab :S
Leitud, otse ees. 2 kruviga kinni aga ligi ei pääse mootori ja radika vahelt
Käega katsudes loksub, veits liigutasin kadus märgutuli ära ja töötab :S
Viimati muutis fox813, 16 Apr 2022, 18:23, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
- Asukoht: Tallinna ümbruses
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
Transporter T6 4motion DSG kütusekulu
Ma pole selle neliveo suurema kütusekuluga nõus. Kui auto ostsin, siis haldexi pump ei töötanud ja nelivedu ei lülitunud loomulikult üldse. Sai nii mitu kuud sõidetud, enne kui aru sain.
Pärast selle pumba vahetust töötab nelivedu ilusti, aga kütusekulu ei läinud suuremaks.
Keskmiselt 10 liitrit tundub 132 kw kohta üsna normaalne. Minul sisaldab see küll ka neid 120 km sõidetavaid T.-T. kaherealisi lõike. Tohutult palju sõltub aga kiirusest. Kui sõita Navi järgi 90 km/h saab mingi 8.2 , kui aga juba 85 , siis olen saanud ka 7.2. Seda muidugi mingite 100 km pikkuste otste peale. Kompuuter näitab praktiliselt tegelikku kulu ja auto valetab tegelikku kiirust spido 100 km kohta umbes 3 km. Spido 100 = 97 tegelikku.
Naabrimehel on 2014 aasta T5 . Manuaal, nelivedu ja pikk kere. Kw oli vist 108. Pean tema käest kütuse kulu küsima, tal selline rahulik sõidustiil.
T6 peaks aga üldse igati parandatud variant olema. Seega peaks kõigepealt vead likvideerima, servise reziimi minek ja kollase spiraali põletamine/vilkumine näitab ikkagi viga, mis tootja meelest vajab teeninduses sekkumist.
Pärast selle pumba vahetust töötab nelivedu ilusti, aga kütusekulu ei läinud suuremaks.
Keskmiselt 10 liitrit tundub 132 kw kohta üsna normaalne. Minul sisaldab see küll ka neid 120 km sõidetavaid T.-T. kaherealisi lõike. Tohutult palju sõltub aga kiirusest. Kui sõita Navi järgi 90 km/h saab mingi 8.2 , kui aga juba 85 , siis olen saanud ka 7.2. Seda muidugi mingite 100 km pikkuste otste peale. Kompuuter näitab praktiliselt tegelikku kulu ja auto valetab tegelikku kiirust spido 100 km kohta umbes 3 km. Spido 100 = 97 tegelikku.
Naabrimehel on 2014 aasta T5 . Manuaal, nelivedu ja pikk kere. Kw oli vist 108. Pean tema käest kütuse kulu küsima, tal selline rahulik sõidustiil.
T6 peaks aga üldse igati parandatud variant olema. Seega peaks kõigepealt vead likvideerima, servise reziimi minek ja kollase spiraali põletamine/vilkumine näitab ikkagi viga, mis tootja meelest vajab teeninduses sekkumist.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!
THEY MARK THEIR SPOT!
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1789
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B6 1.4 Ecofuel Skoda Karoq Sportline
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 325 korda
- Tänatud: 181 korda
Transporter T6 4motion DSG kütusekulu
Haldex töötas või mitte, pole erilist vahet...
Maanteel sul käisid ikka ju kardaan, veovõllid jne tühjalt ringi, taga differ rakendub ainult siis kui ees papud ringi käivad.
Esiveolisel puuduvad need detailid ehk ilmselgelt kütusekulu väiksem.
Maanteel sul käisid ikka ju kardaan, veovõllid jne tühjalt ringi, taga differ rakendub ainult siis kui ees papud ringi käivad.
Esiveolisel puuduvad need detailid ehk ilmselgelt kütusekulu väiksem.
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
- Asukoht: Tallinna ümbruses
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
Transporter T6 4motion DSG kütusekulu
Taga differ rakendub automaatkastil küll igal käiguvahetusel pluss siis lisaks kurvides keeramisel.
Kui papud ringi käivad, siis selle jaoks on mul üks lukustamise nupp. Viimati läks vaja eelmine pühapäev suvilaga heinamaalt kohapealt minema saamisel.
Sama haldexi süsteemiga on mul kodus 2tk Supeb III a-140 kW. Neil sõltub kütusekulu samuti kiirusest, mitte tagaveo olemasolust.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kui keegi hakkab midagi kirjutama ilmselge olemisest, siis mul on hea näide . 18 mai Autolehest.
Naastrehvid lõhuvad teekatet ja lõhutu saastab tolmuna õhku-see on üheselt selge. Ning betoon peab naastudele palju paremini vastu, kui asfalt.
See oli siis betoontee kiituse lugulaulust. Samas nii Tsehhi, kui Slovakkia betoonist kiirteed ei pidanud vastu mitte kahtkümmend aastatki, enne kui seda uuendama - vahetama hakati. Naelad on seal keelatud , roopad olid sisse kulunud. Ilmselt betooniuss urgitses.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Viimane T5 millel tehas märkis automaatkasti ja neliveoga kütusekulu liitri suuremaks, kui ilma neliveo ja manuaal kastiga, oli 128 kW T5 Multivan.
Edasi tehas enam järgmistel mudelitel nii suurt vahetegemist ei teinud, sest hilisematel oli suurim kütuseröövel järelpõletamise protsess.
Kui papud ringi käivad, siis selle jaoks on mul üks lukustamise nupp. Viimati läks vaja eelmine pühapäev suvilaga heinamaalt kohapealt minema saamisel.
Sama haldexi süsteemiga on mul kodus 2tk Supeb III a-140 kW. Neil sõltub kütusekulu samuti kiirusest, mitte tagaveo olemasolust.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kui keegi hakkab midagi kirjutama ilmselge olemisest, siis mul on hea näide . 18 mai Autolehest.
Naastrehvid lõhuvad teekatet ja lõhutu saastab tolmuna õhku-see on üheselt selge. Ning betoon peab naastudele palju paremini vastu, kui asfalt.
See oli siis betoontee kiituse lugulaulust. Samas nii Tsehhi, kui Slovakkia betoonist kiirteed ei pidanud vastu mitte kahtkümmend aastatki, enne kui seda uuendama - vahetama hakati. Naelad on seal keelatud , roopad olid sisse kulunud. Ilmselt betooniuss urgitses.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Viimane T5 millel tehas märkis automaatkasti ja neliveoga kütusekulu liitri suuremaks, kui ilma neliveo ja manuaal kastiga, oli 128 kW T5 Multivan.
Edasi tehas enam järgmistel mudelitel nii suurt vahetegemist ei teinud, sest hilisematel oli suurim kütuseröövel järelpõletamise protsess.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!
THEY MARK THEIR SPOT!
-
- Huviline
- Postitusi: 69
- Liitunud: 22 Apr 2020, 08:30
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 9 korda
Transporter T6 4motion DSG kütusekulu
Mul T6 manuaal ja esivedu, 103kw ning samuti ei suuda ära imestada neid seitsme liitri lugusid.
Täispikk ja küll poolkõrge, aga samamoodi linn 10-11 ja maantee kopikas alla 9. Tankimiste ja põhikooli matemaatika, mitte kompuutri järgi.
Täispikk ja küll poolkõrge, aga samamoodi linn 10-11 ja maantee kopikas alla 9. Tankimiste ja põhikooli matemaatika, mitte kompuutri järgi.
- samblik
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 19 Okt 2021, 08:58
- Auto: Golf MK 6 ja Multivan T6
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Transporter T6 4motion DSG kütusekulu
T6 automaat,4motion pikk kere 150kw. kompuutri järgi linnas ca 9, maanteel saab ikka alla 8 nii et pere ka autos. sõidan pigem ökonoomselt.
Viimati muutis samblik, 20 Juun 2022, 10:25, muudetud 1 kord kokku.