Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 658
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 28 korda
Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke
Levinud probleem selle aastakäigu 3.0TDI mootoritel, kas keegi on teinud või teha lasknud?
Hetkel töös selline asi, algselt pidi olema ketivahetus, aga õlilekked igast otsast ja sai mootor maha võetud.
Tüüpviga peaks olema ka õlijahuti tihendite leke mootoriploki peal, kas selles piirkonnas tuleks veel midagi vahetada? Kusagil mujal kindlasti midagi vahetada?
Huvitaks ka tööaeg, pole kusagilt vaadata hetkel. Ketivahetuseks ainult kast eemaldamisega näitab Repxpert leht 21.1 tundi, mingi Autodata versioon näitab sama aega ka vahekarteri vahetuseks. See ei tundu reaalne, koos mootori eemaldamisega ja oluliselt suurema lammutamisega. Saab keegi vaadata kusagilt?
Hetkel töös selline asi, algselt pidi olema ketivahetus, aga õlilekked igast otsast ja sai mootor maha võetud.
Tüüpviga peaks olema ka õlijahuti tihendite leke mootoriploki peal, kas selles piirkonnas tuleks veel midagi vahetada? Kusagil mujal kindlasti midagi vahetada?
Huvitaks ka tööaeg, pole kusagilt vaadata hetkel. Ketivahetuseks ainult kast eemaldamisega näitab Repxpert leht 21.1 tundi, mingi Autodata versioon näitab sama aega ka vahekarteri vahetuseks. See ei tundu reaalne, koos mootori eemaldamisega ja oluliselt suurema lammutamisega. Saab keegi vaadata kusagilt?
Viimati muutis teet82, 09 Sept 2022, 20:19, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 607
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 35 korda
Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke
See võibolla sind otseselt ei aita, aga "Differ" youtube kanalil päris palju juttu ja liikuvat pilti nendes vag diislitest ja remondist. Päris põhjalikult seletab ja seal nendest vahekarteritest ja asjadest pidevalt juttu.
Võta ühendust selle tüübiga. Tunneb asja ja ilmselt oskab su küsimustele vastata või nõu anda.
Võta ühendust selle tüübiga. Tunneb asja ja ilmselt oskab su küsimustele vastata või nõu anda.
-
- Huviline
- Postitusi: 658
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 28 korda
Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke
Jah, eile vaatasin mõned videod.
Aga oleks pidanud varem vaatama, seal on kasutusel alumiiniumpolte ja ei taha proovida vanadega tagasi panna, nüüd jäigi asi selle taha seisma.
Vahekarteri poldid sai tellitud Forssist, otsakaane poldid on samuti alumiiniumist, aga neid seal pole.
Aga oleks pidanud varem vaatama, seal on kasutusel alumiiniumpolte ja ei taha proovida vanadega tagasi panna, nüüd jäigi asi selle taha seisma.
Vahekarteri poldid sai tellitud Forssist, otsakaane poldid on samuti alumiiniumist, aga neid seal pole.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2103
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 147 korda
Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke
Aga kas esindusest oled küsinud? Tellimisega reeglina saab.
Kuna kõik teised poldid on letikaup, siis kas siit võiks järeldada, et tegelikult eesmise otsakaane polte pole vajalik vahetada?
-
- Huviline
- Postitusi: 658
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 28 korda
Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke
Ma võtan varuosad läbi Automaailma ja kui Forssis mõnda VAG polti pole, siis tavaliselt järeldamegi, et tegelikult keegi ei vaheta neid.
Vana polti ei oska kuidagi pingutada, kui juhendi järgi on
uuega näiteks 5Nm ja 90 kraadi. Keerasin just ühe BMW alumiiniumpoltidega vahekarteri/vändaraami kinni. Uued M10 alumiiniumpoldid ja selgelt on tunda, kuidas ühel hetkel läheb kergemaks, polt venib. Teist korda tõenäoliselt ei veni. ElsaWin on napisõnaline nende alumiiniumpoltide koha pealt, BMW juhend rõhutab igal pool, et ära eksi seal millegagi.
Keeruline on teha selliseid töid, kui ilma esisillata kere on tõstukil ja mingi pisike polt või tihend on puudu, töö seisab. Tuleb vist hakata ütlema klienditele, et tuleb valmis tellida KÕIK osad, mida juhend vahetada käseb. Või mingu Forssi, kus on riiulist võtta kõike.
Vana polti ei oska kuidagi pingutada, kui juhendi järgi on
uuega näiteks 5Nm ja 90 kraadi. Keerasin just ühe BMW alumiiniumpoltidega vahekarteri/vändaraami kinni. Uued M10 alumiiniumpoldid ja selgelt on tunda, kuidas ühel hetkel läheb kergemaks, polt venib. Teist korda tõenäoliselt ei veni. ElsaWin on napisõnaline nende alumiiniumpoltide koha pealt, BMW juhend rõhutab igal pool, et ära eksi seal millegagi.
Keeruline on teha selliseid töid, kui ilma esisillata kere on tõstukil ja mingi pisike polt või tihend on puudu, töö seisab. Tuleb vist hakata ütlema klienditele, et tuleb valmis tellida KÕIK osad, mida juhend vahetada käseb. Või mingu Forssi, kus on riiulist võtta kõike.
-
- Huviline
- Postitusi: 607
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 35 korda
Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke
Mis iganes polt on ettenähtud venima, siis igaljuhul peab ostma uued. Need ei maksa nii palju, et tasuks riskida.
-
- Huviline
- Postitusi: 2772
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 36 korda
Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke
Kui poltidel on tugevus varu numbrites,4,7 5,5 8,8 10,9. Mis tugevus varu on alumiinium poldil?
-
- Klubiline
- Postitusi: 1716
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 99 korda
- Tänatud: 50 korda
Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke
Lihtsam differ oü vennale helistada ka kõüsida lisa v abi. Tal on ka siin kasutaja olemas aga kas ta siin käib v ei käi pole kursis.
Diagnostika pakkujate alt sain kunagi mina tema kontakti. Eeeldada et kui forssis pole siis ei vahetata on ilmselge lollus.
Lapata mootor kokku koos vanade poltide/ tihenditega ja rohke silikooniga no palju õnne.....
Diagnostika pakkujate alt sain kunagi mina tema kontakti. Eeeldada et kui forssis pole siis ei vahetata on ilmselge lollus.
Lapata mootor kokku koos vanade poltide/ tihenditega ja rohke silikooniga no palju õnne.....
-
- Moderaator
- Postitusi: 7893
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 161 korda
Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke
Sa peaksid ise ka aru saama, et tegu ei ole puhtast alumiiniumist poltidega, vaid sulamiga. Kui selle näitajad kannatavad välja pingutusmomendi siis milles küsimus?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 658
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 28 korda
Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke
Need on ikka alumiiniumist poldid, seda on ka kaalust tunda käes hoides. Arvan, et neid hakati kasutama umbes 2008 aastal VAG grupi puhul, näiteks A4 B8 on käigukast ka mootori küljes aluniinium poltidega.
Vahekarteri poldid sain täna kätte, 12 polti pluss 3 polti õlipumbale, kokku 40EUR.
Vahekarteri poldid sain täna kätte, 12 polti pluss 3 polti õlipumbale, kokku 40EUR.
-
- Huviline
- Postitusi: 658
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 28 korda
Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke
Panen siia pildi sellest õlijahuti lekke tüüpveast ka.
See on siis plokikaante vahel mootoriploki peal, lohus sees ja äravooluauku seal ei tundunud olevat. Välja paistab ainult jahuti, sodi all on veel vaheplaat, mille all omakorda kummitihendid. Minul oli mootor maas ja ma keerasin selle esiotsa peale püsti, sain enam-vähem puhtaks pesta cleaneri ja õhuga. Aga ma ei kujuta ette kuidas saaks selle mootor auto peal puhtaks, sest muidu läheb see sodi kohe ôlikanalitesse kui jahuti lahti keerata. See mootor oli tegelikult igast küljest selline, natuke käest on lastud see asi.
https://www.upload.ee/image/14498134/20 ... 151928.jpg
See on siis plokikaante vahel mootoriploki peal, lohus sees ja äravooluauku seal ei tundunud olevat. Välja paistab ainult jahuti, sodi all on veel vaheplaat, mille all omakorda kummitihendid. Minul oli mootor maas ja ma keerasin selle esiotsa peale püsti, sain enam-vähem puhtaks pesta cleaneri ja õhuga. Aga ma ei kujuta ette kuidas saaks selle mootor auto peal puhtaks, sest muidu läheb see sodi kohe ôlikanalitesse kui jahuti lahti keerata. See mootor oli tegelikult igast küljest selline, natuke käest on lastud see asi.
https://www.upload.ee/image/14498134/20 ... 151928.jpg
Viimati muutis teet82, 13 Sept 2022, 17:59, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubiline
- Postitusi: 219
- Liitunud: 20 Okt 2003, 22:15
- Auto: Touareg ja Passat
- Asukoht: eesti
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke
Antud mootoril on tavaliseks veaks jahutusvedeliku leke õlijahuti juures,vaakumiga juhitavast klapist kütusepumbast paremal. Enda autol vahetasin lahti võtmisel kõik tihendid ja O rõngad mis sinna piirkonda jäid. Lisaks ka muud plastikust jubinad mis lähevad külma-kuumaga ajapikku hapraks. Vältimaks igasuguse mustuse ja jama sattumist mootorisse kasutasin sellist tolmuimejat millega võib ka vedelikke imeda.
-
- Huviline
- Postitusi: 658
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 28 korda
Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke
Ma flantse ja asju ei vahetanud, ainult kõik tihendid seal piirkonnas. Kui peaks midagi lekkima hakkama, siis see pole nii suur töö enam.
Küsisin siin ka normtundide kohta, pidavat olema 26 tundi ette nähtud selleks tööks. Kui ainult ketivahetus kasti eemaldamisega on 21 tundi, siis pigem tasub lasta korraga kõik ära teha. Aga siin üks kohalik tegija ütles, et paneb 40 tundi kirja sellistele töödele, et kogu selle jama puhastamine jne.. Endal on ka tihti tahtmine öelda, et peske puhtaks oma rondid enne töökotta toomist..
Igal juhul sai auto üle antud ja järgmine läheb juba libedamalt, teab mis osad on vaja valmis tellida.
Küsisin siin ka normtundide kohta, pidavat olema 26 tundi ette nähtud selleks tööks. Kui ainult ketivahetus kasti eemaldamisega on 21 tundi, siis pigem tasub lasta korraga kõik ära teha. Aga siin üks kohalik tegija ütles, et paneb 40 tundi kirja sellistele töödele, et kogu selle jama puhastamine jne.. Endal on ka tihti tahtmine öelda, et peske puhtaks oma rondid enne töökotta toomist..
Igal juhul sai auto üle antud ja järgmine läheb juba libedamalt, teab mis osad on vaja valmis tellida.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5479
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 52 korda
- Tänatud: 536 korda
Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke
See, et sa seda järjepidevalt korrutad, ei muuda alumiiniumit rauaks. Ega sa mingi Jeesuke pole, kes vee veiniks muutis.
Kui sina pole näinud, see ei tähenda veel, et olemas ei ole.
Ma ei julgeks isegi UFO-de kohta väita, et neid pole olemas, kuna ise pole neid näind.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7918
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 184 korda
- Kontakt:
Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke
Nii on. "Autode tootmine" lõppes vanakooli pässide jaoks ju 2000+ ära.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Moderaator
- Postitusi: 7893
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 161 korda
Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke
Autode tootmine on turundus, müük ja kasumi teenimine nagu iga teinegi äritegevus - harju ära sellega. Igavesti kestvaid asju ei tehta sest see pole tegijale rentaabel. Kui tahad siis võid ka hobuse ja vankriga linnas käia, toidad vähem seda kasuahnet autotootjat, saastad vähem loodust ning ehk on päeva lõpus ka närvid korras kuna hobusel saab ainsa tehnilise rikkena vaid kabjaraud alt ära kukkuda.
Viimati muutis GTI, 16 Sept 2022, 17:49, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..