Passat b7 2.0tdi 125kw pihusti näidud

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
MartiM
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 03 Veebr 2018, 15:58
Asukoht: Põlvamaa
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 5 korda

Passat b7 2.0tdi 125kw pihusti näidud

Lugemata postitus Postitas MartiM » 26 Nov 2023, 20:10

Tervitus,

Sai soetatud üks nelivedune b7 läbisõiduga 205k. Üld pildis viisakas aparaat, aga jaheda ilmaga peale külmkäivitust tundus nagu kast jõnksutaks korralikult. Mida ilmad jahedamaks läksid seda rohkem tundus, et käib raskelt mõned minutid peale külmkäivitust. Algul pidasin jõnksutamist käigukasti probleemiks, aga hõbenoole diagnostika ütles, et probleem mootoris. Sai siis vagcom järgi lükatud ja pihusteid kontrollitud ja tulemused hirmutavad.
Pilti telefonist ebamugav lisada, aga panen jutuna kirja. Ühtegi veakoodi ei esinenud, aga sooja mootoriga olid pihusti näidud sellised:

Injection quantity deviation cylinder 1 - 0.79mg/stroke
Injection quantity deviation cylinder 2 - 0.81mg/stroke
Injection quantity deviation cylinder 3 1.17mg/stroke
Injection quantity deviation cylinder 4 0.41mg/stroke

Kütusekulu otseselt kõrge ei ole, üldine keskmine tuleb 5-6.5 sajale vastavalt sellele kus rohkem sõitmist on. Olen kuulnud, et kui üks pihusti juba üle ühe on siis on asi võrdlemisi kriitiline.
Pole kindel kui vajalik see info on, aga eelmise aasta augusti kuus foori tagant startides kui start stop üritas autot käima panna siis ketras umbes 5 sekundit ja läks käima ja kohe oli auto limpis ja pärast käivitus igakord pikalt. Diagnost ütles, et vända asendiandur läbi. Peale anduri vahetust probleem kadus.

Ehk oskab keegi öelda, kas viga võib olla pihustites ja piisab pihustite puhastamisest/vahetusest? Interneti avarustest leidsin, et ka nukkvõll võib olla kulunud, kuid mis moodi see mukkvõll CR pihusti tööd mõjutama peaks? Kas antud mootoril see mingi tüüpiline probleem?
Kuhu võiks pöörduda või millest üldse alustada, et mitte väga hullu kirvest selga ei saaks?

Parimat

miilits
Huviline
Postitusi: 2180
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

Passat b7 2.0tdi 125kw pihusti näidud

Lugemata postitus Postitas miilits » 27 Nov 2023, 17:20

Ta peaks sul seal ka mingi nominaal vahemiku andma pihusti näitudele, kus lubatud piirid. Neid ka vaatasid?
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2064
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 59 korda

Passat b7 2.0tdi 125kw pihusti näidud

Lugemata postitus Postitas ryan » 27 Nov 2023, 20:05

Pumpdüüs on või?
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 173
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 18 korda

Passat b7 2.0tdi 125kw pihusti näidud

Lugemata postitus Postitas kaupo51 » 27 Nov 2023, 21:43

CFGB mootor? Sel peaks olema Common Rail süsteem. Pihustite puhastamisest ma midagi kuulnud ei ole, kui nad ikka kulunud on, siis nad kulunud on. Aitab vahetamine. Mõned firmad püüavad ka neid siin kodumaal remontida, aga see on minu silmis selline 50-50 äri. Võib õnnestuda, aga võib ka mitte. Tehase vahetusfond on kindla peale minek. Sinu autol peaks olema Boschi toodang. Kuhu pöörduda Lõuna Eestis? Tartus on Võru tn.139 Dieselland, nemad peaks seda asja jagama. Kui sul rahast kahju pole, siis võid lasta pihustid stendi panna ja see annab sulle täpsema vastuse. Diesellandil peaks see võimekus olema. Kokkuvõtteks, enne kui neid ise vahetama asud, siis konsulteeri asjatundjatega. Tallinnas on ka firmasid, aga kuna sul oli märgitud Põlvamaa, siis ma neid soovitama esialgu ei hakka.

miilits
Huviline
Postitusi: 2180
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
Telefon: 5kolm423753
Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 123 korda
Kontakt:

Passat b7 2.0tdi 125kw pihusti näidud

Lugemata postitus Postitas miilits » 28 Nov 2023, 08:53

Mul ühe vana audi pihustid käisid tallinnas seal valdeku kandis stendis, kõikidele anti roheline tuli, et perfecto. reaalsus oli, et kaks ikkagi sellised, mis tulistasid õhku ja mootor paukus.
www.kamadorent.ee
HUVILINE ....

Kasutaja avatar
MartiM
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 03 Veebr 2018, 15:58
Asukoht: Põlvamaa
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 5 korda

Passat b7 2.0tdi 125kw pihusti näidud

Lugemata postitus Postitas MartiM » 28 Nov 2023, 21:41

Mootor tõesti CFGB ja cr pihustitega. Ise ilmselt midagi näppima veel ei hakka. Kuigi pihustite vahetusega saaks hakkama küll ilmselt. Lihtsalt tahtsin teada kas pihustite vahetus on kindla peale minek, või võivad ka muud tegurid antud olukorda tekitada? Aga vastustest võin ilmselt välja lugeda, et ikkagi pihusti/pihustid peetis omadega.

Vastuseks miilitsale- nominaal piire tol hetkel üles ei leidnud, kuigi surfasin üsna pikalt seal valikutes ringi, aga aega jäi napiks lõpuks.

Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 2064
Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 59 korda

Passat b7 2.0tdi 125kw pihusti näidud

Lugemata postitus Postitas ryan » 29 Nov 2023, 16:42

VCDS annab nominaalid ka.
Olen isegi neid seal võrrelnud aga selle numbri järgi paistis kõik olema piirides.
Kokkuvõtteks olid pihustid ikkagi pekkis.

Vii diagnostikasse Forssi, kui kinnitavad samuti, et on pihustid, siis vaheta need esimesena.

Kui starter on otsas võib ka soe käivitus venida, külmast läheb kohe.
Mina teeks diagnosti esimesena (ca 80 eur) ja siis on pilt selgem.
Nii sama asju külge osta pole ka mõtet.
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2514
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 30 korda

Passat b7 2.0tdi 125kw pihusti näidud

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 05 Dets 2023, 21:21

Mina ei ole Jumal taevas,kuid Ütlen ,kui peaks Diislil olema Pihusti p..kis, siis on ka plunzer pumbal peetis.

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 173
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 18 korda

Passat b7 2.0tdi 125kw pihusti näidud

Lugemata postitus Postitas kaupo51 » 06 Dets 2023, 20:16

t6nis3 kirjutas:
05 Dets 2023, 21:21
Mina ei ole Jumal taevas,kuid Ütlen ,kui peaks Diislil olema Pihusti p..kis, siis on ka plunzer pumbal peetis.
Common Rail on selline süsteem, kus pihustid võivad kulunud olla, aga kõrgsurvet andval pumbal pole veel häda midagi. Vahetad välja ainult pihustid. Aga võib ka pump omadega läbi olla ja pihustitel ei ole häda midagi. Otsene seos omavahel puudub.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2514
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 30 korda

Passat b7 2.0tdi 125kw pihusti näidud

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 08 Dets 2023, 19:30

Olen kuulnud et common (ühisanum pritse )rail on pumbana väga vastupidav võrreldes nende P D. pumpadega.(tihendid)? Aga siiski. Kui lugeda neid probleeme pihustitest(kui ültse on pihustites asi),siis neid diisli alamteemas siiski ,,kole,, palju. Üks kasutaja andis tagasisidet,et jah oligi pihusti,aga vahetasin,lasin kõik vahetada. Ülejäänud kaovad oma auto pihusti probleemiga eetrist. Mida kurdetakse.Probleemi algatale muidugi mitte. P D. oma pihustite tihendite vahetusest ja rikutud plokikaas. Nii et 200000 on suhteline. Kolmanda ja neljanda pihusti surve erinevus on 40 vr.120. Omavaheline võrdlus.

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 173
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 18 korda

Passat b7 2.0tdi 125kw pihusti näidud

Lugemata postitus Postitas kaupo51 » 08 Dets 2023, 23:09

Bosch Pump-pihusti (t6nise postituse P.D), mida VAG kasutab ei ole vastupidavuse mõttes samuti halb (toite)süsteem. Usun et ta on isegi vastupidavam (pikema läbisõidu mõttes) kui Common Rail süsteem. Samas on üks pump-pihusti kallim CR pihustist. Huvitav on veel see fakt, et teised sõiduautotootjad pump-pihusteid omal ajal kasutada ei soovinud. Küll on pump-pihusti levinud veoautode maailmas (Scania Volvo eelkõige). Veel üks huvitav fakt. 2006 võitis Le Mansi 24 tunni sõidu esimene diiselmootoriga auto- Audi R10 (Bosch pump-pihustitega mootor). Sorry off topicu pärast.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2514
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 30 korda

Passat b7 2.0tdi 125kw pihusti näidud

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 09 Dets 2023, 19:37

EI ole mööda rääkimist. Seega pihustid on ,,nõrgad,, võrreldes pumba plunzeriga. Jõuame teemasse. Midagi pole teha,kui foorumis on pihustite kurtmist . Osta , ainult osta. Vana G 3. Nohja. kaua võib. Küsimine. Miks G.3el. pole probleeme pihustites. Ja jutt ,,pihustie,, puhastus. Pergalat võid,ja pead puhastama. Pihustit ,,puhastab,, loll jutt. Jutt on auto Tehnilisest vastupidamisest. Pihustit EI puhastata.
Kes tänasid kasutajat t6nis3 selle postituse eest:
lonestarr

GTI
Moderaator
Postitusi: 7811
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 74 korda
Tänatud: 172 korda

Passat b7 2.0tdi 125kw pihusti näidud

Lugemata postitus Postitas GTI » 11 Dets 2023, 09:15

t6nis3 kirjutas:
09 Dets 2023, 19:37
Vana G 3. Nohja. kaua võib. Küsimine. Miks G.3el. pole probleeme pihustites.
Jälle jõuame su G3 juurde - saa nüüd neist üle. Vaata hakatuseks mis on G3 pihustite töösurve vs. tänapäevastel pihustitel. Kui erinev on pihustatavate kütuseosakeste suurus.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

JETTAMEES
Huviline
Postitusi: 571
Liitunud: 30 Sept 2012, 16:32
Telefon: 56503745
Auto: Audi q7. Multivan
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Passat b7 2.0tdi 125kw pihusti näidud

Lugemata postitus Postitas JETTAMEES » 18 Jaan 2024, 12:09

t6nis3 kirjutas:
09 Dets 2023, 19:37
EI ole mööda rääkimist. Seega pihustid on ,,nõrgad,, võrreldes pumba plunzeriga. Jõuame teemasse. Midagi pole teha,kui foorumis on pihustite kurtmist . Osta , ainult osta. Vana G 3. Nohja. kaua võib. Küsimine. Miks G.3el. pole probleeme pihustites. Ja jutt ,,pihustie,, puhastus. Pergalat võid,ja pead puhastama. Pihustit ,,puhastab,, loll jutt. Jutt on auto Tehnilisest vastupidamisest. Pihustit EI puhastata.
Üldiselt,herr tõnis,töötades aastaid diislikeskuses aastaid tagasi,sai justnimelt tihti puhusteid puhastada! Oli see siis madalasrve diisel või madalsurve otsepritsediisel (golf 3-el oli mõlemat),tihti aitas kui pihustid stendist korralikult läbi lasta! Tihti hakkas "kusev" pihusti korralikult tööle! See on pihusti tehniline puhastamine! Võibolla sa pidasid silmas pihusti lapiga läikima löömist,seda tõesti tööna,kui niisugust,ei tehtud!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2514
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 30 korda

Passat b7 2.0tdi 125kw pihusti näidud

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 20 Jaan 2024, 16:49

Kui pihustist läbib diisel kõrg survega siis mida sa ,,pintsliga,, puhastad pihustit.Välist korpust. Sisu ,,puhastab ,, nõela seesamune kõrgsurve all olev küte. Tekst teil on enese eksitus. Pihusti puhastus. Pihustisse ei ladestu võõr ollusi.Kui nõel on võõrkeha tõttu vigastatud ,siis on ju vahetus. Pihusti puhastus ,järjekordne lasteaia jutt. Usklikud ütlevad.. Tule jumal APPI. kui eksiteele on kristlased viidud. Olgu ka P D. või Ühis anum pritse. Surved pihusti nõelal on siiski ca.150 a. t Aga commonrailil ca.2000 at.

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 173
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 18 korda

Passat b7 2.0tdi 125kw pihusti näidud

Lugemata postitus Postitas kaupo51 » 21 Jaan 2024, 20:32

Minu silmis on pihustite puhastamine selline asi, mida tehakse näiteks selles ettevõttes;
https://bensiinipihustid.ee/avaleht
Pihustid auto pealt maha ja siis spetsiaalsesse stendi, lisaks veel see ultrahelivanni värk sinna juurde. Aga see kõik kehtib bensiinipihustite korral.
Diiselmootorite pihusteid sellisel kombel ei puhastata, vähemalt mina ei ole sellest kuulnud. Selles mõttes on t6nisel viimases postituses õige jutt.
Kasutaja jettamees räägib mingitest (müstilistest) madalsurve diislitest. Huvitav sõnakasutus, ma ei ole sellist terminit väga kuskil kohanud. Ehk mõtleb ta tavalist Boschi VE pumpa ja tavalisi vanakooli pihusteid? Seal ei ole pihustite puhul midagi puhastada, vahetad pihustiotsa lihtsalt ära.

Kasutaja avatar
Alltrack13
Huviline
Postitusi: 17
Liitunud: 24 Aug 2021, 19:17
Auto: Alltrack b7
Asukoht: tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 0

Passat b7 2.0tdi 125kw pihusti näidud

Lugemata postitus Postitas Alltrack13 » 24 Jaan 2024, 22:32

Mul oma saaniga sarnane jama olnud. Külmaga lõgistas. Algul arvasin viga kahemassilise hoorattaga olevat, kuid peale selle vahetust viga ei kadunud. Mootorimeeste juurde viimisel selgus, et 1 pihusti näitab väga kehva seisukorda. OK! Sai vahetatud 150 raha eest. Järgneval päeval ikka sama klõbin alles. Läksin tagasi mootori meestele külla ja nad jälle testisid pihusteid. Seejärel leidsid veel, et 2 pihustit ka kehvas seisus. Küsisin, et mida nalja teevad, et algul vaid 1 ja pärast veel 2 pihustit pekkis?!?! Sellepeale vastati, et elektroonika püüab kompenseerida pihustite erinevusi ja kohe ei näita väiksemad vead end välja. Peale täitsa pekkis pihusti vahetust hakkasid järgmised 2 juba viga näitama ja sai ka nendele jälile. Peale nende vahetust hakkas mootor nurruma poolest pöördest ka suure külmaga käivitades ja kütusekulu ka kukkus pool liitrit väiksemaks ning jõudu tuli taas juurde...!

Vasta

Mine “Diislid”