Mida arvata sellest rõhugraafikust? 1.9TDI 81kw
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Mida arvata sellest rõhugraafikust? 1.9TDI 81kw
Täiesti tühja koha pealt hakkas auto täna jälle avarii režiimi jooksma. 1-3 käik peenesta palju tahad, 4-5 käik 3000rpm ja jookseb limpi. Niipalju kui mina aru saan siis tegemist vist ülerõhuga? Veakoodiks ikka 00575 Intake manifold pressure- control difference. Nii villand on sellest turboga jebimisest.
Millest alustada? Turbo sisu vahetatud, geomeetria suvel puhastatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 17 Sept 2011, 18:45
- Auto: Golf mk1 1.8 20vt 276kw,
- Asukoht: Tartu
Re: Mida arvata sellest rõhugraafikust? 1.9TDI 81kw
delete.
Viimati muutis Rannet, 27 Nov 2014, 20:46, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 30 Okt 2013, 20:40
- Auto: VW Passat 1,9TdiSyncro 81kw,Chevrolet Express Van 4,3L 1997
- Asukoht:
- Tänatud: 2 korda
Re: Mida arvata sellest rõhugraafikust? 1.9TDI 81kw
Muuseas üks tähelepanek geomeetriast.Mul sisuliselt sama masin ja kah geomeetria jamas.Võtsin lahti ja puhastasin igasuguste neti ja muude näpunäidete järgi ära, aga olles uuesti kokku pannud siis asi ikkagi ei liikunud nii nagu peab.Juba lahti võttes vaatasin et tahmal ei olnud asjaga mingit pistmist,küll aga on hoopis asi nendes pisikestes tiivakestes mis plaatide vahel liikuma peavad.Nende materjal on kaunikesti pehme ja liugpinnad on nühitud nugateravaks.Kuna ohtrast edasi-tagasi liikumisest on ka nende võllid(või avad kus nad paiknevad)kulunud ja kerge loksuga siis nad lihtsalt kiiluvad kinni.Ma ümardasin natuke nende tiivakeste servasi ja asi hakkas sujuvalt liikuma.Enne jäi ühe koha peal lihtsalt kinni ja ka muidu oli selline hüplev liikumine.
P.S.Paigaldasin ka boosti kella-kiirendamisel kookseb 1.3bar aga niikui sinna 3000rpm kanti jõuab siis hakkab rõhku alandama või siis lihtsal turbo nende pöörete juures lihtsalt enam ei jaksa rohkem.Tühja autoga sõites 100-110kmh rõhk umbes 0.1 aga seevastu suure haakega uhades siis on 1.1bar.
P.S.Paigaldasin ka boosti kella-kiirendamisel kookseb 1.3bar aga niikui sinna 3000rpm kanti jõuab siis hakkab rõhku alandama või siis lihtsal turbo nende pöörete juures lihtsalt enam ei jaksa rohkem.Tühja autoga sõites 100-110kmh rõhk umbes 0.1 aga seevastu suure haakega uhades siis on 1.1bar.
Viimati muutis astrolaab, 27 Nov 2014, 21:29, muudetud 1 kord kokku.
Re: Mida arvata sellest rõhugraafikust? 1.9TDI 81kw
Kõige parema graafiku kust midagi lugeda saab oleks kui kiirendaksid kas neljanda või kolmanda käiguga nii umbes 1200 pöördest 4000 pöördeni. Kui kõik liigub muutuvas geomeetrias nii nagu peab, vaakumvoolikud korras, vaakumklapp liigub ja hoiab vaakumit, N75 solenoid korras, siis ehk vale vaakumklapi varda pikkus ja VNT hoova stopri asend. Oma masinal just see mure oli peale turbo CHRA (turbo keskosa) vahetust (vaakumklapi varrast juba enne mind keegi kruvind ja uuel CHRA`l oli lihtsalt stopperkruvi reguleerimata).
Auto teema kus sellest reguleerimisest juttu: http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=50&t=117733" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaanus
Auto teema kus sellest reguleerimisest juttu: http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=50&t=117733" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaanus
Diesel, what else?! :)
Re: Mida arvata sellest rõhugraafikust? 1.9TDI 81kw
Mul põhjustas peale klapi vahetust peavalu see hoob mis ise lahti keeras ennast koormuse all. Vaata üle ja või reguleeri hooba...
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Mida arvata sellest rõhugraafikust? 1.9TDI 81kw
Proovisin siis täna muuta varda pikkust ja seda stopperkruvi, Varda keerasin umbes 2mm jagu pikemaks ja stopperkruvi sai ka pikemaks keeratud. Selline oli graafik enne tänast timmimist:
Nüüd:
Ehk siis asi on natuke paremaks läinud ja enam niikiiresti avariisse ka ei visanud. Praegu vaja kiirel teised asjad ära teha siis õhtul saab veel timmida. Kas ma nüüd peaks siis veel varrast pikemaks tegema ja stopperkruvi lühemaks tegema? Graafikult on näha ka, et see rõhk tõuseb nagu aegalselt ja seda on ka persega tunda. Vajutad gaasi põhja siis paar sekundit ei toimu mitte midagi ja siis järsku hakkab astuma.
Nüüd:
Ehk siis asi on natuke paremaks läinud ja enam niikiiresti avariisse ka ei visanud. Praegu vaja kiirel teised asjad ära teha siis õhtul saab veel timmida. Kas ma nüüd peaks siis veel varrast pikemaks tegema ja stopperkruvi lühemaks tegema? Graafikult on näha ka, et see rõhk tõuseb nagu aegalselt ja seda on ka persega tunda. Vajutad gaasi põhja siis paar sekundit ei toimu mitte midagi ja siis järsku hakkab astuma.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mida arvata sellest rõhugraafikust? 1.9TDI 81kw
üldiselt kui sa timmid, siis ära kruti seal midagi a la 2mm...ainult ühe pöörde kaupa ja et lõpuks lihvida siis isegi vaata et poole pöörde kaupa, sedasi on sul lihtsam endal tagasi kruttida kui viimane muudatus vardal v stopperkruvil tegi asja halvemaks!
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Mida arvata sellest rõhugraafikust? 1.9TDI 81kw
Tõstan uuesti vana teema ülesse.
Sain siin siis oma geomeetria kinnijäämis probleemidest lahti aga siiski pole asi veel päris õige. Geomeetria kinnikiilumise põhjus oli sama mis kasutaja astrolab eelpool kirjutas, seega suured tänud temale. Nüüd on aga probleem selles, et rõhugraafik ei ole õige ja ei suutnud mina seda asja õigeks ka saada. Ühesõnaga täna jamasin selle VNT vardaga, keerasin vähehaaval pikemaks aga asi ikkagi ei ole päris õige. Enne tänast näppimist käitus auto nii, et kui vaikselt sõita ütleme kolmanda käiguga 1400rpm ja äkki gaas põhja vajutada siis kõigepealt oli viivitus, kus ei toimunud mitte midagi umbes 1-2 sekundit. Seejärel hakkas päris hästi astuma kuni ~2200rpm ja siis nagu hakkas vaikselt muutkui kinni pooma kuni lõpuni välja. Pöörded tõusid aga auto nagu eriti ei liikunud. Või noh ei saa öelda, et ei liikunud aga ütleme siis nii, et ei olnud asi õige. Nüüd siis õhtuks sai seda varrast ikka päris palju pikemaks keeratud(umbes pool cm) nüüd nagu graafik jooksem enavähem, aga duty cycle on max mis ma nägin 68. Liikumise kohepealt muutus niipalju, et madalatel pööretel enam väänet pole ja minek tuleb järgi umbes 1800-1900rpm. Peale seda nagu liigub nüüd paremini kui enne näppimist. Soovitusi? Keerata varrast natuke lühemaks tagasi ja stopperkruvi äkki näppida?
Kuna VNT varrast sai mitu korda täna maha võetud siis lükkasin vooliku külge ja üritasin ka ise teda ülesse välja imeda. Maitea kas asi on minus aga mina teda rohkem ei jõudnud suuga liigutada kui umbes pool cm. Üldiselt liigub see varras üldse raskelt ka niisama surudes ning tundub nagu natuke kõver olevat. Kas see on normaalne?
Kolmas asi mida ma kahtlustan on õhulugeja. Täna ma teda uurisin, paistab et on mingi noname hiinakas, see võib ka ju sellist nalja teha? Kusjuures eile koju sõites andsin ringipealt mahasõites korra tohla siis nagu kohe kui jõud taha tuli tõmbas korra hinge täiesti kinni, Umbes nagu keegi oleks järsku pidurit vajutanud. Hiljem kodus veakoode uurides oli õhulugeja viga sees.
Paar graafikut ka tänasest, ehk oskab keegi nende kohta midagi tarka öelda
Õhulugeja:
Turbo:
Sain siin siis oma geomeetria kinnijäämis probleemidest lahti aga siiski pole asi veel päris õige. Geomeetria kinnikiilumise põhjus oli sama mis kasutaja astrolab eelpool kirjutas, seega suured tänud temale. Nüüd on aga probleem selles, et rõhugraafik ei ole õige ja ei suutnud mina seda asja õigeks ka saada. Ühesõnaga täna jamasin selle VNT vardaga, keerasin vähehaaval pikemaks aga asi ikkagi ei ole päris õige. Enne tänast näppimist käitus auto nii, et kui vaikselt sõita ütleme kolmanda käiguga 1400rpm ja äkki gaas põhja vajutada siis kõigepealt oli viivitus, kus ei toimunud mitte midagi umbes 1-2 sekundit. Seejärel hakkas päris hästi astuma kuni ~2200rpm ja siis nagu hakkas vaikselt muutkui kinni pooma kuni lõpuni välja. Pöörded tõusid aga auto nagu eriti ei liikunud. Või noh ei saa öelda, et ei liikunud aga ütleme siis nii, et ei olnud asi õige. Nüüd siis õhtuks sai seda varrast ikka päris palju pikemaks keeratud(umbes pool cm) nüüd nagu graafik jooksem enavähem, aga duty cycle on max mis ma nägin 68. Liikumise kohepealt muutus niipalju, et madalatel pööretel enam väänet pole ja minek tuleb järgi umbes 1800-1900rpm. Peale seda nagu liigub nüüd paremini kui enne näppimist. Soovitusi? Keerata varrast natuke lühemaks tagasi ja stopperkruvi äkki näppida?
Kuna VNT varrast sai mitu korda täna maha võetud siis lükkasin vooliku külge ja üritasin ka ise teda ülesse välja imeda. Maitea kas asi on minus aga mina teda rohkem ei jõudnud suuga liigutada kui umbes pool cm. Üldiselt liigub see varras üldse raskelt ka niisama surudes ning tundub nagu natuke kõver olevat. Kas see on normaalne?
Kolmas asi mida ma kahtlustan on õhulugeja. Täna ma teda uurisin, paistab et on mingi noname hiinakas, see võib ka ju sellist nalja teha? Kusjuures eile koju sõites andsin ringipealt mahasõites korra tohla siis nagu kohe kui jõud taha tuli tõmbas korra hinge täiesti kinni, Umbes nagu keegi oleks järsku pidurit vajutanud. Hiljem kodus veakoode uurides oli õhulugeja viga sees.
Paar graafikut ka tänasest, ehk oskab keegi nende kohta midagi tarka öelda
Õhulugeja:
Turbo:
Viimati muutis Sander., 15 Veebr 2015, 17:37, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5306
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: Mida arvata sellest rõhugraafikust? 1.9TDI 81kw
Graafiku järgi tundub rõhk ju väga hästi jooksvat ehk siis nõutud ja tegelik rõhk üsna sarnased. Muidugi parem oleks kui oleks numbriline logi, saab exelis (vist sai seal) ise graafiku teha ja ka täpsemalt võrrelda näite. Igaks-juhuks küsin, et millal kütusefilter vahetatud? Kui see umbes hakkab ka pooma ja jõnksutama aga samas siis kukkus turborõhk ja õhulugejat läbiv kogus ka (jõnksu ajal).
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mida arvata sellest rõhugraafikust? 1.9TDI 81kw
Palun pange logid,kus on numbrid...sellistest graafikutest ei saa mitte mõmmigi aru,mis toimub täpselt.
Et siis testisõit,3 käik ja alates 1500 rpm gaas põhja kuni 4000 v suts peale välja. Ja logi MAFi näitu ning muidugi kanTurbo näitu.
Aga selles osas on sul õigus....vb vaja mängida ka stoppergruviga....kui seda VNT klappi/varrast pole sa veel vahetanud,siis soovitan sest kulub selle sees olev mebraan ajapikku kah ja väljast võib ok välja näha.
Et siis testisõit,3 käik ja alates 1500 rpm gaas põhja kuni 4000 v suts peale välja. Ja logi MAFi näitu ning muidugi kanTurbo näitu.
Aga selles osas on sul õigus....vb vaja mängida ka stoppergruviga....kui seda VNT klappi/varrast pole sa veel vahetanud,siis soovitan sest kulub selle sees olev mebraan ajapikku kah ja väljast võib ok välja näha.
Viimati muutis copilot, 15 Veebr 2015, 20:33, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Mida arvata sellest rõhugraafikust? 1.9TDI 81kw
Üritan lähiajal selle graafiku uuesti teha siis. Hiljemalt nädalavahetuseks, eks siis vaatab mis edasi saab. Muidu olen nüüd siin sõitnud ja hetkel nagu liigub suht hästi aga ikkagi, madalatelt pööretelt on nüüd jõud kadunud. Alla 1900rpm ei toimu midagi.
Viimati muutis Sander., 17 Veebr 2015, 17:12, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Mida arvata sellest rõhugraafikust? 1.9TDI 81kw
Sain selle logi tehtud. http://www.upload.ee/files/4530969/Ohul ... .xlsx.html" onclick="window.open(this.href);return false; Märkisin excelis koha ära kust hakkab õige logi pihta 3. käiguga, see algus on lihtsalt hoovipealt väljasõit. Igatahes midagi on selle õhulugejaga mäda. Nüüd on mitu korda lihtsalt keset kiirendamist lambi kohapealt jõud täiesti kadunud. Kaob ära ja tuleb paari sekundi pärast tagasi. Pärast veakoode vaadates on kahte varjanti olnud. Üks on Maf sensor implausible signal ja teine on Maf sensor open to short or ground vms. Mõlemat on olnud nii, et kuidas kunagi. Kontrollisin õhulugeja juhtmed ja asjad üle, kõik on ok. Mitte ühtegi firma nime ma selle õhulugeja pealt leida ei suutnud, järelikut ta mingi hiinakas on. Vanal Passatil oli ilusti küljepeal Bosch kirjas, sellel pole mitte midagi.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5306
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: Mida arvata sellest rõhugraafikust? 1.9TDI 81kw
Samas numbrite järgi vaadates peaks õhulugeja korras olema. Sellel kiirendusel ei olnud jõu kadumist? Oleks hea kui turbo rõhust ka logi teeksid.Sander. kirjutas:Sain selle logi tehtud. http://www.upload.ee/files/4530969/Ohul ... .xlsx.html" onclick="window.open(this.href);return false; Märkisin excelis koha ära kust hakkab õige logi pihta 3. käiguga, see algus on lihtsalt hoovipealt väljasõit. Igatahes midagi on selle õhulugejaga mäda. Nüüd on mitu korda lihtsalt keset kiirendamist lambi kohapealt jõud täiesti kadunud. Kaob ära ja tuleb paari sekundi pärast tagasi. Pärast veakoode vaadates on kahte varjanti olnud. Üks on Maf sensor implausible signal ja teine on Maf sensor open to short or ground vms. Mõlemat on olnud nii, et kuidas kunagi. Kontrollisin õhulugeja juhtmed ja asjad üle, kõik on ok. Mitte ühtegi firma nime ma selle õhulugeja pealt leida ei suutnud, järelikut ta mingi hiinakas on. Vanal Passatil oli ilusti küljepeal Bosch kirjas, sellel pole mitte midagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Mida arvata sellest rõhugraafikust? 1.9TDI 81kw
Seekord ei trehvanud jah. Ma üritan õhtupoole rõhust ka logi siis teha.J.Aru kirjutas:Samas numbrite järgi vaadates peaks õhulugeja korras olema. Sellel kiirendusel ei olnud jõu kadumist? Oleks hea kui turbo rõhust ka logi teeksid.Sander. kirjutas:Sain selle logi tehtud. http://www.upload.ee/files/4530969/Ohul ... .xlsx.html" onclick="window.open(this.href);return false; Märkisin excelis koha ära kust hakkab õige logi pihta 3. käiguga, see algus on lihtsalt hoovipealt väljasõit. Igatahes midagi on selle õhulugejaga mäda. Nüüd on mitu korda lihtsalt keset kiirendamist lambi kohapealt jõud täiesti kadunud. Kaob ära ja tuleb paari sekundi pärast tagasi. Pärast veakoode vaadates on kahte varjanti olnud. Üks on Maf sensor implausible signal ja teine on Maf sensor open to short or ground vms. Mõlemat on olnud nii, et kuidas kunagi. Kontrollisin õhulugeja juhtmed ja asjad üle, kõik on ok. Mitte ühtegi firma nime ma selle õhulugeja pealt leida ei suutnud, järelikut ta mingi hiinakas on. Vanal Passatil oli ilusti küljepeal Bosch kirjas, sellel pole mitte midagi.
Viimati muutis Sander., 20 Veebr 2015, 11:33, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Mida arvata sellest rõhugraafikust? 1.9TDI 81kw
http://www.upload.ee/files/4531288/rohu ... .xlsx.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Muidu liigub normaalselt aga kuni 2000 pööret ei ole asi õige. Logi siis 3 käik ja põhjagaas. Mulle hakkab tunduma, et asi on ikka Geomeetria klappis või siis vaakumis.
Sellist asja tahtsin ka veel küsida, et mida inglit see stopp kruvi muudab? Äkki peaks nüüd seda kuhugipoole timmima? Tundub, et varda pikkus on OK?
Muidu liigub normaalselt aga kuni 2000 pööret ei ole asi õige. Logi siis 3 käik ja põhjagaas. Mulle hakkab tunduma, et asi on ikka Geomeetria klappis või siis vaakumis.
Sellist asja tahtsin ka veel küsida, et mida inglit see stopp kruvi muudab? Äkki peaks nüüd seda kuhugipoole timmima? Tundub, et varda pikkus on OK?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mida arvata sellest rõhugraafikust? 1.9TDI 81kw
Stopper kruvi näiteks muudab seda, kui kinni geomeetriat tõmmata saab...mis aga mõjutab mingil määral seda, kui ruttu turbo rõhu üles võtab.
Mafi numbrid ilusad graafiku järgi.....mis juhtub, kui MAF ilt juhe tagant? Kas minek läheb kehvemaks?-kui jah, siis MAF peaks nagu ok olema.
see kruvi mõjutab turbo geomeetria juhtimist samamoodi nagu seda selle VNT klapi varda pikkus.
Mafi numbrid ilusad graafiku järgi.....mis juhtub, kui MAF ilt juhe tagant? Kas minek läheb kehvemaks?-kui jah, siis MAF peaks nagu ok olema.
see kruvi mõjutab turbo geomeetria juhtimist samamoodi nagu seda selle VNT klapi varda pikkus.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Mida arvata sellest rõhugraafikust? 1.9TDI 81kw
Pistiku lahti ühendamisel oli minek jumala 0. Eks ma vaatan, kuidas ta käitub, kui see õhulugeja väga jebima hakkab siis tuleb kuskilt hea hinnaga uus sebida. Pierburgi oma vist oli päris hea hinna ja kvaliteedi suhtega?
Näppisin vähehaaval seda stopp kruvi ka ja tundub, et nüüd sai persedüno järgi päris hea. Proovisin naljapärast mingit telefoni äppi ka mis mõõdab 0-100 kiirendust:D Kõige parem tulemus oli 11,5 sec(Tehas lubab 12), niiet võib rahule jääda. Auto on 450 000 vähemalt sõitnud ka
Nüüd oleks veel vaja leida keegi tark kes natuke küttet peale mõistab keerata, siis saaks asja juba päris normaalseks Kas mõni klubiline ei tegele sellega Lõuna Eestis?
Näppisin vähehaaval seda stopp kruvi ka ja tundub, et nüüd sai persedüno järgi päris hea. Proovisin naljapärast mingit telefoni äppi ka mis mõõdab 0-100 kiirendust:D Kõige parem tulemus oli 11,5 sec(Tehas lubab 12), niiet võib rahule jääda. Auto on 450 000 vähemalt sõitnud ka
Nüüd oleks veel vaja leida keegi tark kes natuke küttet peale mõistab keerata, siis saaks asja juba päris normaalseks Kas mõni klubiline ei tegele sellega Lõuna Eestis?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5306
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 48 korda
- Tänatud: 58 korda
Re: Mida arvata sellest rõhugraafikust? 1.9TDI 81kw
Sellel pole nii lihtne kütust juurde keerata, peab hakkama aju kaarte ringi kirjutama... Ehk siis kui ültse oleks juba mõtekas vist rõhku ka tõsta kuna siis üks töö, muidu jääb varsti jälle jõust väheks.Sander. kirjutas:Nüüd oleks veel vaja leida keegi tark kes natuke küttet peale mõistab keerata, siis saaks asja juba päris normaalseks Kas mõni klubiline ei tegele sellega Lõuna Eestis?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mida arvata sellest rõhugraafikust? 1.9TDI 81kw
B osana peaks Pierburg ok olema jah,alla selle ära hakka oma aega ja raha raiskama...siin üks ostis Automega vms no name juustu ja oli juba eos saast. Bosch muidugi kindla peale minek.
Diesel Power KEEPS ME GOING