õli valik 1.9 66kw diislile
Moderaatorid: etnies858, GTI, dellu, J.Aru
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 09 Nov 2012, 11:48
- Auto: vw vento 2.0 85kW autom. 1993.
- Asukoht:
õli valik 1.9 66kw diislile
Tervist! ostsin hiljuti omale esimese diisli passat 1.9 66kw 1994.a lugesin erinevaid foorumeid diislile sobiva õli valiku suhtes aga asi läks ikka väga keeruliseks üks soovitab üht teine teist jne. äkki keegi pädev soovitab mingi kuldse kesktee õli valikul aitähh
Ventomees
-
- Huviline
- Postitusi: 993
- Liitunud: 06 Mai 2011, 08:52
- Auto: Mercedes E350CDI 4Matic
- Asukoht: Vasalemma
- Tänanud: 1 kord
Re: õli valik 1.9 66kw diislile
Passat 1.9 Diesel (1989 - 1992)
Engine 1Y
Capacity: Filter 0,5 liter
Capacity 4,5 liter
Use: Normal
Intervals: Change 7500 km / 12 months
Products: Valvoline DuraBlend 10W-40
Ehk siis mõne tuntud tootja poolsünt rasv on täitsa hea, vahetada õigeaegselt.
Engine 1Y
Capacity: Filter 0,5 liter
Capacity 4,5 liter
Use: Normal
Intervals: Change 7500 km / 12 months
Products: Valvoline DuraBlend 10W-40
Ehk siis mõne tuntud tootja poolsünt rasv on täitsa hea, vahetada õigeaegselt.
M.O.T.T
Re: õli valik 1.9 66kw diislile
Foorumitest sa õlide kohta küll mitte midagi tarka välja ei loe.Lihtne loogika ütleb seda, et poes müüdavatel õlidel on kõigil olemas sertifikaadid, mis tähendab seda, et oma töö jaoks on nad kõik võimelised.Õli enda määrdeomaduste kohta oleks vaja juba sügavamaid teadmisi, mida on siit raske leida.Õlide puhul on oluline see, millised omadused on alles pärast 5000km, mis pärast 10000 km, jne.
Eelmine postitus on vale.Sul on 1Z mootor mitte 1Y.Tehase välp oli 1Z-il vist 15tuhat täis-sündiga.Ma olen selle sama Passatiga sõitnud 210tuhat ja kasutanud odavat Carlube 5w40 täissünt õli ja vahetanud iga 10 tuhande tagant.Kui olin ise 170 tuhat maha sõitnud, siis murdus klapp ja mootor purunes.See oli klapi defekt, mitte õlist põhjustatud.Aga siis oli mul võimalus mootor lahti võtta.Ja see mootor nägi seest välja, nagu uus.Ka saaled, mille tervis sõltub õli määrdeomadustest, olid väga head.
Kokkuvõtteks.Kasuta täis-sünti ja vaheta iga 10 tuhande tagant ja probleeme ei ole.
Eelmine postitus on vale.Sul on 1Z mootor mitte 1Y.Tehase välp oli 1Z-il vist 15tuhat täis-sündiga.Ma olen selle sama Passatiga sõitnud 210tuhat ja kasutanud odavat Carlube 5w40 täissünt õli ja vahetanud iga 10 tuhande tagant.Kui olin ise 170 tuhat maha sõitnud, siis murdus klapp ja mootor purunes.See oli klapi defekt, mitte õlist põhjustatud.Aga siis oli mul võimalus mootor lahti võtta.Ja see mootor nägi seest välja, nagu uus.Ka saaled, mille tervis sõltub õli määrdeomadustest, olid väga head.
Kokkuvõtteks.Kasuta täis-sünti ja vaheta iga 10 tuhande tagant ja probleeme ei ole.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 7867
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 170 korda
- Kontakt:
Re: õli valik 1.9 66kw diislile
Minu tuttav remondimees omab 1.9 81kw audit. Ütles, et 15 on ok ja seda tõestab fakt et ta on sellega maha vuranud 300 000km.
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 246
- Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
- Telefon: 5I9I26II
- Auto: Alhambra
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: õli valik 1.9 66kw diislile
Kui võrrelda hinna ja kvaliteedi suhet, siis parima odava õli 1,9tdi 81kw mootorile leidsin ma siit:
http://erimell.ee/tooted.php?cat=7730" onclick="window.open(this.href);return false;
Mannol Diesel TDI SAE 5W-30
API SN/CF ACEA C2/C3 VW 505.01/502.00; MB 229.51; GM dexos2 BMW LL-04; PSA B712290
Kui küsida, siis teevad letihinnast veidi soodukat ka.
Carlube 5w40 ei oma vw jaoks vajalikku tähistust.
http://erimell.ee/tooted.php?cat=7730" onclick="window.open(this.href);return false;
Mannol Diesel TDI SAE 5W-30
API SN/CF ACEA C2/C3 VW 505.01/502.00; MB 229.51; GM dexos2 BMW LL-04; PSA B712290
Kui küsida, siis teevad letihinnast veidi soodukat ka.
Carlube 5w40 ei oma vw jaoks vajalikku tähistust.
Viimati muutis fomoco, 16 Mai 2015, 15:53, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 31 Mai 2011, 17:51
- Telefon: 5 üks 99 null 22 null
- Auto: VW Passat Comfortline 1.9TDI 81kw AFN 1998a
- Asukoht: Lõuna-Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: õli valik 1.9 66kw diislile
Kui mootor õli ei söö ja väga hõre pole siis soovitaks Mobil Super 3000 x1 5w40 õli.
Olen seda õli kasutanud juba aastast 2009 ja nii bensiini kui ka diisel mootoris nii turbo kui ka vabalthingavas ja pretensioonid puuduvad.
Enamus pool ja täis synt õlisi sobib nii diislile kui ka bensukale tootja vali ainult ise.
Castrol ka muidu hea aga mõned mootorid paneb klõbisema.
Olen seda õli kasutanud juba aastast 2009 ja nii bensiini kui ka diisel mootoris nii turbo kui ka vabalthingavas ja pretensioonid puuduvad.
Enamus pool ja täis synt õlisi sobib nii diislile kui ka bensukale tootja vali ainult ise.
Castrol ka muidu hea aga mõned mootorid paneb klõbisema.
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 30 Dets 2014, 10:55
- Telefon: 56977371
- Auto: MB 190Td
- Asukoht: valga
- Tänanud: 1 kord
Re: õli valik 1.9 66kw diislile
Kallis õli on hea õli see on selge ,sest hind teeb ta heaks vähemalt endal on hea tunne ,et nüüd kestab kaua ..
Odavat ja head õli tahad jaluta Stokerisse sealt saad poolmuidu võrreldes autopoodidega.
Odavat ja head õli tahad jaluta Stokerisse sealt saad poolmuidu võrreldes autopoodidega.
- HMP
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
- Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: õli valik 1.9 66kw diislile
Odavat õli saad Handyman`ist, mitte Stokkerist. Kumbki ise õli ei valmista, vaid müüvad edasi ja Stokker pole küll odav müüja. Kas see ka mõistlik on, jäägu kasutaja otsustada.mrmikumike kirjutas:Kallis õli on hea õli see on selge ,sest hind teeb ta heaks vähemalt endal on hea tunne ,et nüüd kestab kaua ..
Odavat ja head õli tahad jaluta Stokerisse sealt saad poolmuidu võrreldes autopoodidega.
Mis aga Mannolisse puutub, on see pakendil küll vastavate sertidega, aga ei kesta nii kaua kui lubatud. Tegu nimelt kräkitud õliga, millele on manustatud lisandeid. Ise kasutasin kunagi poolsünti 10W40. Loogika järgi peaks siiski 10 000km läbi käima, aga juba 7000km pärast olid määrdeomadused olematud ja mootor tegi paha häält.
Seega kokkuvõttes ei maksa kvaliteetõli nii palju, kui enneaegne mootori rem. kulu. Valikud on sinu.
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90