Passat b5,5 1.9tdi probleem
Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Passat b5,5 1.9tdi probleem
Mure passatiga. Pärast egri puhastust ja tuulutusaukude kinni panekut (lekkis õli sealt) kadus ära autol jõud.
Egri puhastamise käigus sai ära lõhutud vaakumpumba voolikuühendus mis hakkas lekkima. Kuna turbo tööks on vaakumit vaja siis sai seda kahtlustatud ja korda tehtud. Kuid tulemuseta.
Rõhku saavutab ca 1600mbari, õhku loeb kuni ca 600mg. Limp modesse ei lähe.
Proovitud on töötava auto pealt MAP andurit ja õhulugejat. Geomeetria liigub vabalt, n75 töötab ka justkui. Diagnostikaga output teste tehes toimetab.
Kas on midagi mis on kahesilma vahele jäänud?
Egri puhastamise käigus sai ära lõhutud vaakumpumba voolikuühendus mis hakkas lekkima. Kuna turbo tööks on vaakumit vaja siis sai seda kahtlustatud ja korda tehtud. Kuid tulemuseta.
Rõhku saavutab ca 1600mbari, õhku loeb kuni ca 600mg. Limp modesse ei lähe.
Proovitud on töötava auto pealt MAP andurit ja õhulugejat. Geomeetria liigub vabalt, n75 töötab ka justkui. Diagnostikaga output teste tehes toimetab.
Kas on midagi mis on kahesilma vahele jäänud?
Re: Passat b5,5 1.9tdi probleem
Kui tuulutusavad kinni panna, siis rõhk pääseb membraani alla ja pressib egr klapi lahti.
Re: Passat b5,5 1.9tdi probleem
Täpselt nii. Oli omal kunagi samuti sama asi läbi elatud Tuulutusaugud kinni alles siis kui gaaside kollektoritevaheline liikumine tõkestatud (läbi egr`i toru).woltz kirjutas:Kui tuulutusavad kinni panna, siis rõhk pääseb membraani alla ja pressib egr klapi lahti.
Jaanus
Viimati muutis tants, 12 Aug 2015, 19:57, muudetud 3 korda kokku.
Diesel, what else?! :)
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: Passat b5,5 1.9tdi probleem
Bingo
Huvitav kas see sõltub ka egri kulumis astmest või. Ühel autol on edukalt see protseduur läbi viidud ilma kõrvalnähtudeta.
Huvitav kas see sõltub ka egri kulumis astmest või. Ühel autol on edukalt see protseduur läbi viidud ilma kõrvalnähtudeta.
Re: Passat b5,5 1.9tdi probleem
Eks see oleneb jah kui kulunud see klapi juhtpind on. Tavaliselt eeldusel kui juba õli nendest tuulutus aukudest tuleb, siis tuleb ka õhk (nii et surub ka membraani). Kui aga tehtud ka nn. egr delete kas siis kollektrorite vahelise toru eemalduse näol (või lihtsalt pimedaks tehtud), siis ei ole vahet kui egr`i klapp isegi avaneb tänu membraani alla tekkinud rõhust.
Jaanus
Jaanus
Viimati muutis tants, 12 Aug 2015, 21:39, muudetud 1 kord kokku.
Diesel, what else?! :)
-
- Huviline
- Postitusi: 152
- Liitunud: 17 Okt 2014, 17:36
- Telefon: 57703395
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat b5,5 1.9tdi probleem
Kas 96kw tdi saab ka egr pimedaks teha tuima näoga või hakkab errorit ka viskama ajusse?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat b5,5 1.9tdi probleem
Neid aukusid võid sa kinni toppida siis, kui sa EGR i nn pimedaks teed/võtad vaakumi tagant et EGR ei avaneks. Egas nad niisama pole sinna mõeldud. Kui soovid õlileket peatada ilma EGR i välja lülitamata, siis soovitan uue klapi osta. Antud juhul avanes EGR ajal, mil ta ei oleks tohtinud avaneda st lämmatas mootorit!ivohi kirjutas:Bingo
Huvitav kas see sõltub ka egri kulumis astmest või. Ühel autol on edukalt see protseduur läbi viidud ilma kõrvalnähtudeta.
Viimati muutis copilot, 22 Sept 2015, 07:26, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 839
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: Passat b5,5 1.9tdi probleem
Esimene vastaja juba seletas ära. Ja vaakumi järelt võtmine seda probleemi ei lahendaks!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passat b5,5 1.9tdi probleem
Jah väljendasin end valesti....EGR i pead füüsiliselt ikkagi ennem pimedaks tegema kui augud kinni ja vaakumi tagant võtad.ivohi kirjutas:Esimene vastaja juba seletas ära. Ja vaakumi järelt võtmine seda probleemi ei lahendaks!
Diesel Power KEEPS ME GOING