??????? kui see nii on siis palun, kirjutage ?ks p?hjalik romaan v?i v?hemalt andke vihje kustkohast otsida???
:D:D tahan!!!;););)
Jep nii see on. Ei pea olema TURBO diisel (minuteada). P?him?te on selles, segad ?hku propaaniga, mis aitab diislil omakorda paremingi plahvatada. Suht ohutu s?steem pead v?lja testima et liiga palju peale ei siristaks muidu hakkab detoneerima. Sellel s?idukil samuti selline s?steem peal ja jutu j?rgi pidi ikka j?udsalt tundaandma.=>Niva
Suvel testin kindlasti ?ra.
Algselt postitas: curse22
kas tahad oma isa golfil mootorit hunnikusse lasta?
v?i tahad m?ne tema bussiga proovida?
[Muudetud: 29-3-2006 curse22]
Kellele see kommentaar suunatud oli?
Alpro loogika t?itsa loogiline samas tuues veelkord n?iteks "Niva" millel BMW 524td mootor peal sai oma propaani enne turbot ja s?idab siiani ilma probleemideta. Muidugi oli sinna mootorile veel k?psis ja muud k?tte seadistused tehtud
[Muudetud: 29-3-2006 Offroader]
Radius Machining - CNC treimine ja freesimine. http://www.radius.ee
Algselt postitas: Alpro
aga n??d istusin paberiga ja m?tlesin loogiliselt:
propaan on kerge gaas, kui seda lisada ?hule mis j?uab mootorisse siis t?esti t?used "plahvatuse" j?ud ja see t?hendab et lisandub ka j?udu!
probleem on selles, et ?hk ja propaan seguneksid h?sti:
seda v?id teha enne ?hu torbosse j?udmist aga tekib k?simus, et kuidas propaan m?jutab turbot st. et ?kki see "s??b" tihendeid vms.
siit ka oletus, et m?ttekam oleks segada ?hku ja propaani peale turbot, kus on juba ka kiirem ?huvool ja edasi aint mootor!
propaani allikalt oleks siis vaja vedada voolik millel oleks dosaator (ja 100% reguleeritav), veel parem oleks peale turbot tekitada kamber mille saaks ?hk ja propaan t?ielikult seguneda aga kui propaani kogused on v?ikesed siis see ei ole nii oluline
kui n??d propaan on olemas ja voolik veetud ning dosaator lisatud siis teoreetiliselt oleks vaja testida;)
alustada siis minimaalsetest kogustest ja tunde j?rgi suurendada propaani kogust;)
sellised on siis minu loogilised (ja kohati v?ibolla mitte) arutlused ja j?reldused
ootan siis s?imu kuna ei f??sikast ega keemiast ma midagi ei m?ista
mis see dosaator on?tegelt vist aiman...see laseb mingi teatud koguse propaani vE?
kui asja ei jaga siis pole m?tet n?ppida. kui see nii lihtne oleks siis lihviks iga vello kodus nitro ja gaasiseadmeid. pealegi milleks teha miskit mootori edasi aitamist diisel mootorile? odavam on alustada ntx gti mootorist
idee tundub hea.
kuigi t?stataksin temperatuuri ja/v?i selle hoidmise k?simuse.
erinevatel temperatuuridel segunevad ?hk ja gaas erinevalt ja selline k?te ei pruugi m?juda h?sti suvalises temp?is olevale mootorile.
ehk siis too dosaator, peab olema v?ga hi-tech vidin.
IMO
v?i??
OT
n?iteks "Niva" millel BMW 524td mootor peal...
ja modifikatsioonipedena mainiksin ?ra et nood h?rrad ise peavad Niva mootoriks 525tds?ilt p?rit isendit. ?hel siis 85kW, teisel 105kW.
Algselt postitas: Alpro
aga diisli kohta lisan niipalju, et ma keeldun s?itmas bensiiniga omadel p?hjustel, ja kui ma tahan et mul diisel paremini liiguks siis bensukat GTI mootorit ma ei osta
On veel variant siis m?ni "kobedam" diisel osta. Ka minu auto tuleb kahe aasta p?rast m??ki...
Katsetada on muidugi huvitav, kuid tehke kodut?? enne ?ra, st. lugege ja otsige niipalju materjali, kui v?imalik. Ma ei usu, et te jalgratast leiutate ja interneti avarustes v?ib igatsugu infi olla.