1.9tdi 66kw plokile 55kw plokikaas

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
tolmulest
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 28 Dets 2015, 19:10
Telefon: 56698452
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9tdi 66kw plokile 55kw plokikaas

Lugemata postitus Postitas tolmulest » 15 Jaan 2018, 22:38

Juhtus siis selline kurb asi, et minu 66kw 1.9 diisel otsustas, et ta ei vaja ühte klappi enam ja lasi sellel silindrisse kukkuda. Tagajärg siis selline, et kolb pooleks ja plokikaanest korralik jupp välja.

Sai siis ostetud 55kw plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] kiiresti(õiget eeluurimist tegematta), googeldasin tundusid 1:1le... Kuid tegelikkuses see nii pole. Lappisin kokku ära ja tuli välja, et pihusti keermed on teistsugused, sai uued torud ka sebitud ja kokku pandud. Siis juhtmeid ühendades märkasin, et antud pihustitel pole ühte juht pihustit. Sai sõbra 66kw peal proovitud ja juhtpihusti järelt võetud ja käitus sama moodi nagu enne.

Nüüd kus mootor täiesti koos siis võtmega ringi ajades käib ilusti ringi kompresioon on ilusti olemas jne. Kuid starteriga käivitades käivad imelikud klöksud nagu klapp ja kolb kohtuksid(üks teooria on, et äkki töukurid õlist tühjad ja sellepärast laksutab nõnda. Ehk mõni targem avaldab oma arvamuse). Lubab aga käima ei lähe. Kas on võimalus, et ei käivitu just juhtpihusti pärast?

Proovisin käima tõmmata. Läheb nagu käima ja reageerib gaasile(töötab jõuetult), kuid sureb siduri alla vajutades 10 sekundi jooksul välja(tuleb gaasi all hoida muidu sureb kohe ära).

Kas on üldse sellist juhtpihustit VW poolt pakkuda?

Tean et BMW-l on TÄPSELT sama välimusega pihusti, kaasa arvatud juhtpihusti juhe ka sama sugune. Ehk kellegil vedeleb 55kw pihusteid jaa saab anda tootekoodi?

On kellegil kogemust 66kw mootori ja 55kw mootori kokkuehitamisega?

On üldse võimalus see kompott tööle panna?
Viimati muutis J.Aru, 23 Jaan 2018, 14:53, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja kohendamine

roodla
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 08 Juun 2009, 15:21
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9tdi 60,5kw 66kw plokk ka 55kw plokikaas. IGASUGUNE ABI TERETULNUD!!!

Lugemata postitus Postitas roodla » 15 Jaan 2018, 23:29

Pihustid ja põlemiskambrid erinevad. Silma järgi muidu tundub jah plokikaas sama olema.

tolmulest
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 28 Dets 2015, 19:10
Telefon: 56698452
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9tdi 60,5kw 66kw plokk ka 55kw plokikaas. IGASUGUNE ABI TERETULNUD!!!

Lugemata postitus Postitas tolmulest » 15 Jaan 2018, 23:36

Plokikaas on peal, ja mootor komplektne. Kui käima ei lähe. Tahaks teada mis põhjusel... Kas juhtpihusti tõesti mõjutab nii palju?

roodla
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 08 Juun 2009, 15:21
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9tdi 60,5kw 66kw plokk ka 55kw plokikaas. IGASUGUNE ABI TERETULNUD!!!

Lugemata postitus Postitas roodla » 15 Jaan 2018, 23:42

Kas nukkvõll ja vända märk sai paika? Samas nagu võiks toimida küll, lagin võib tekkida kas tühjast tõukurist või valest süütenurgast.

tolmulest
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 28 Dets 2015, 19:10
Telefon: 56698452
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9tdi 60,5kw 66kw plokk ka 55kw plokikaas. IGASUGUNE ABI TERETULNUD!!!

Lugemata postitus Postitas tolmulest » 15 Jaan 2018, 23:47

Jah märgid mitu korda ülekäidud ja klapivad. Juhe täitsa koos mis viga vöib olla 😐 käivitades lööb nagu tagasi vahest... Süüde vale ehk? Kuigi pumba hammakale panin tifti sisse kui rihma peale panin.

roodla
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 08 Juun 2009, 15:21
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9tdi 60,5kw 66kw plokk ka 55kw plokikaas. IGASUGUNE ABI TERETULNUD!!!

Lugemata postitus Postitas roodla » 16 Jaan 2018, 00:07

Nukk pane ikka nn rakisega paika, sobib ka lehtmaterjal/10mm võti mis nuka soonde panna kui klapikambri kaas maas. Pool hammast mööda ja enam käima ei saa.
Pump võib ka 180kraadi vale olla või vänt näiteks vale takti peal.

tolmulest
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 28 Dets 2015, 19:10
Telefon: 56698452
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9tdi 60,5kw 66kw plokk ka 55kw plokikaas. IGASUGUNE ABI TERETULNUD!!!

Lugemata postitus Postitas tolmulest » 16 Jaan 2018, 01:06

Pandud paika metall plaadiga mis mahub väga täpselt sinna vahele. Kuidas 180c vale? Ainult üks auk on sama suur nagu tagumine auk(kuhu tift sisse läheb) saab pumba ratast kuidagi 180c valesti peale panna?

tarmo80
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 13 Veebr 2009, 20:22
Asukoht: põlva
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

1.9tdi 60,5kw 66kw plokk ka 55kw plokikaas. IGASUGUNE ABI TERETULNUD!!!

Lugemata postitus Postitas tarmo80 » 16 Jaan 2018, 08:59

Seda kompotti sa tööle ei saa, siin ju kõik täiesti erinev: Esiteks pihustid ja nende surved, plokikaanedki ju täiesti erinevad ühel kinnituvad pihustid poldi ja kahvli abil kaane külge teisel sa keerad pihustid kaane sisse kinni, 66kw kolbidel põlemiskamber kolvi sees, 55kw-sel plokikaanes, praegu peaks olema sul 2 põlemis kambrit üks kolvis ja teine plokikaanes, ainus õige lahendus on osta õige plokikaas ja see peale panna.

tegelane5
Huviline
Postitusi: 168
Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 10 korda

1.9tdi 60,5kw 66kw plokk ka 55kw plokikaas. IGASUGUNE ABI TERETULNUD!!!

Lugemata postitus Postitas tegelane5 » 16 Jaan 2018, 13:18

tarmo80 kirjutas:
16 Jaan 2018, 08:59
Seda kompotti sa tööle ei saa, siin ju kõik täiesti erinev: Esiteks pihustid ja nende surved, plokikaanedki ju täiesti erinevad ühel kinnituvad pihustid poldi ja kahvli abil kaane külge teisel sa keerad pihustid kaane sisse kinni, 66kw kolbidel põlemiskamber kolvi sees, 55kw-sel plokikaanes, praegu peaks olema sul 2 põlemis kambrit üks kolvis ja teine plokikaanes, ainus õige lahendus on osta õige plokikaas ja see peale panna.
Tundub et kolbe oleks ka vaja jep. Samas, selline VWi TDS oleks päris huvitav :idea: Hea pehmekäiguga kone oleks teoreetiliselt :lol:

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

1.9tdi 60,5kw 66kw plokk ka 55kw plokikaas. IGASUGUNE ABI TERETULNUD!!!

Lugemata postitus Postitas GTI » 16 Jaan 2018, 16:47

Purunenud kolvi ka ikka asendasid? :D Kas tõesti piirdus asi ainult uue peaga ning blokk (e. silindrihülss kuhu klapp sisse kukkus) jäi kõik puutumata e. ilma vigastusteta?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

tolmulest
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 28 Dets 2015, 19:10
Telefon: 56698452
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9tdi 60,5kw 66kw plokk ka 55kw plokikaas. IGASUGUNE ABI TERETULNUD!!!

Lugemata postitus Postitas tolmulest » 16 Jaan 2018, 21:48

Uus kolb sees! Silindrisein oli defectiteta!

OT: Tõin täna uue komplektse mootor, viskan selle vahele! Kui kellegil miskeid mootoriosi tarvis võib psi kirjutada!

Morten
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 23 Mär 2015, 21:12
Telefon: 53541458
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

1.9tdi 66kw plokile 55kw plokikaas

Lugemata postitus Postitas Morten » 08 Dets 2020, 13:15

Tere! loodetavasti keegi ei pahanda kui taaskasutan teemat

Minul samalaadne küsimus aga mootori alumine ots+vl kollektor ja turbo on AAZ 55kw ning plokikaas/nukk/pihustid jne on AEY 47kw(vabalthingav)

Kõik iseenesest toimib: masin käivitub poolest pöördest ja sõidab AGA jõudu meeletult vähe(tippkiirus 120kmh, kütet veidi peale keerates jõudu veidi rohkem ja tipp 130-140kmh) kuid nii vähese jõuga võtab siiski kütet 10l/100km

Ei tahagi et miski kiirendusepill oleks vaid just kütusekulu häirib.

Küsimus siis selline, et kas tuleb AAZ kaas muretseda või võiks probleem kuskil mujal olla? Käivitumisel ja sõitmisel ei ütleks et midagi valesti oleks(puterdaks/käivituks halvasti vms)
Viimati muutis Morten, 08 Dets 2020, 13:18, muudetud 1 kord kokku.

Mermo
Huviline
Postitusi: 957
Liitunud: 05 Veebr 2013, 00:20
Auto: 2
Asukoht:
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 11 korda

1.9tdi 66kw plokile 55kw plokikaas

Lugemata postitus Postitas Mermo » 08 Dets 2020, 18:35

Morten kirjutas:
08 Dets 2020, 13:15
Tere! loodetavasti keegi ei pahanda kui taaskasutan teemat

Minul samalaadne küsimus aga mootori alumine ots+vl kollektor ja turbo on AAZ 55kw ning plokikaas/nukk/pihustid jne on AEY 47kw(vabalthingav)

Kõik iseenesest toimib: masin käivitub poolest pöördest ja sõidab AGA jõudu meeletult vähe(tippkiirus 120kmh, kütet veidi peale keerates jõudu veidi rohkem ja tipp 130-140kmh) kuid nii vähese jõuga võtab siiski kütet 10l/100km

Ei tahagi et miski kiirendusepill oleks vaid just kütusekulu häirib.

Küsimus siis selline, et kas tuleb AAZ kaas muretseda või võiks probleem kuskil mujal olla? Käivitumisel ja sõitmisel ei ütleks et midagi valesti oleks(puterdaks/käivituks halvasti vms)
Muretse muidugi aaz. ;)

Morten
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 23 Mär 2015, 21:12
Telefon: 53541458
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 0

1.9tdi 66kw plokile 55kw plokikaas

Lugemata postitus Postitas Morten » 09 Dets 2020, 14:32

Mermo kirjutas:
08 Dets 2020, 18:35

Muretse muidugi aaz. ;)
Aga millest see kütusekulu erinevus sisse tuleb? Kui õieti aru saan siis AAZ kaanega saab jõu tagasi aga millest kütusekulu alla läheb?

mille järgi plokikaanetihendi paksuse võtta võiks?
Hetkel peal 3 auguga(vist kõige paksem 1,67mm) aga ega kindlalt ei tea et see õige on :D lisamärkusena lisaks et heitgaasid ka jahutusvedelikus aga keema jne ei lähe

Vasta

Mine “Diislid”