1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent, KORRAS.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
OneWheel
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent, KORRAS.

Lugemata postitus Postitas OneWheel » 05 Mai 2018, 12:18

Hey!

Täna siis toimus huvitab asi, kui tavalisel vaakum lekke korral ei ole autol üldse jõudu(kunagi läbi elatud teema, vaakumvoolik oli lahti) siis nüüd alates 3000rpm-4000rpm vahemikus läheb auto limp mode-i ja jõud puudub.
Kõik läheb jälle normaalseks, kui jääd seisma, keerad süüte välja ja paned auto uuesti tööle ja seda seni kuni jälle lased pöörded üle 3000rpm-i, alla selle kuni 3000rpm-ni on jõudu ja kõik toimib nagu peab, üle 3000 kiirendades kaob jõud või kui 90km/h pealt 5dalt 4dale panna.

Kas on kellegil sellist viga esinenud ja kui on siis mis oli veaks?
Ise kahtlustan N75 klappi, kuidas klappi kontrollida?, väljamaa foorumis mainitakse, et takistus peaks olema 14-20 ohm.
Arvutit pole veel järgi jõudnud panna, värske viga...

Tänud!


Viga oli kinnises turbo geomeetrias.
Viimati muutis OneWheel, 13 Mai 2018, 18:51, muudetud 4 korda kokku.

Kasutaja avatar
Purjekas
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 28 Mär 2015, 22:34
Auto: Passat B5.5 Variant 2002 1.9TDI 74kw ATM, Golf IV 2001 1.6 77kw
Asukoht: Kohila vald
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

1.9 tdi 74kw avb Limp mode

Lugemata postitus Postitas Purjekas » 05 Mai 2018, 12:36

Minul aitas vaakumvoolikute vahetus ja turbo puhastus.

OneWheel
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

1.9 tdi 74kw avb Limp mode

Lugemata postitus Postitas OneWheel » 05 Mai 2018, 15:38

Purjekas kirjutas:
05 Mai 2018, 12:36
Minul aitas vaakumvoolikute vahetus ja turbo puhastus.
Kas sinu autol oli enne 3000 jõudu ja pärast kadunud või oli enne 3000 kadunud ja siis tuli jõud?

Kasutaja avatar
Purjekas
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 28 Mär 2015, 22:34
Auto: Passat B5.5 Variant 2002 1.9TDI 74kw ATM, Golf IV 2001 1.6 77kw
Asukoht: Kohila vald
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

1.9 tdi 74kw avb Limp mode

Lugemata postitus Postitas Purjekas » 05 Mai 2018, 15:49

Algul kiirendas ilusti ja siis viskas limpi, pöördeid ei jälginud. Mõne päevaga hakkas päris kiiresti limpi viskama, siis sai vahetatud voolikud ja oli juba parem, siis turbo puhastatud ja umbes aasta pole probleemi olnud. Voolikud olid pragulised, ehk vaakumi leke.

OneWheel
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

1.9 tdi 74kw avb Limp mode

Lugemata postitus Postitas OneWheel » 05 Mai 2018, 17:43

Purjekas kirjutas:
05 Mai 2018, 15:49
Algul kiirendas ilusti ja siis viskas limpi, pöördeid ei jälginud. Mõne päevaga hakkas päris kiiresti limpi viskama, siis sai vahetatud voolikud ja oli juba parem, siis turbo puhastatud ja umbes aasta pole probleemi olnud. Voolikud olid pragulised, ehk vaakumi leke.
Okei, varsti varst saan arvuti järgi, vaatan kas näitab midagi. Voolikuid muidu olen juba sirka 4000km tagasi vahetanud...kuid mitte neid plastik voolikuid, ei välista et kusagilt läbi hõõrdunud aga pidurid on küll kännu taha...aga N75 kontrollimise kohta ootan küll infot :?:

OneWheel
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

1.9 tdi 74kw avb Limp mode

Lugemata postitus Postitas OneWheel » 05 Mai 2018, 20:24

Arvuti näitab viga:
17965 - charge Pressure Control
.........P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

Teema ka foorumis läbi käinud aga lahendust seal ei paista olevat viewtopic.php?t=52900

"Charge Control" = the system that regulates the boost pressure ...

"Positive" = high ...

"Deviation" = difference from what it's supposed to be!

Õhufilter on korras(kontrollitud ja 8000km tagasi vahetatud), küt.filtr (8000km tagasi vahetatud), boosti lekkeid ei esine, egr puhastatud (sirka 3000km tagasi ja ei olnud halvas seisus)
Seega lähevad siis panused Pekkis N75 klapp, MAF näit tühikäigul 480 lubatud seal 250-300, kinnised turbo labad või vaakumvoolikud (kuna pole 100% uuesti kontrollinud aga said vahetatud 8000km tagasi)
Viimati muutis OneWheel, 05 Mai 2018, 21:14, muudetud 4 korda kokku.

OneWheel
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

1.9 tdi 74kw avb Limp mode

Lugemata postitus Postitas OneWheel » 05 Mai 2018, 21:10

Selline teema siis veel, kui keegi otsib sama veaga siis leiab siit vähemalt linke viewtopic.php?f=145&t=108015

Kasutaja avatar
Purjekas
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 28 Mär 2015, 22:34
Auto: Passat B5.5 Variant 2002 1.9TDI 74kw ATM, Golf IV 2001 1.6 77kw
Asukoht: Kohila vald
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

Lugemata postitus Postitas Purjekas » 05 Mai 2018, 21:24

Turbo saad puhastada turbo ja egr-i puhastus spreiga. Endal sellega saingi aru, et puhastust vajab. viewtopic.php?t=126007&start=50

OneWheel
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

Lugemata postitus Postitas OneWheel » 05 Mai 2018, 21:45

Purjekas kirjutas:
05 Mai 2018, 21:24
Turbo saad puhastada turbo ja egr-i puhastus spreiga. Endal sellega saingi aru, et puhastust vajab. viewtopic.php?t=126007&start=50
Tänud info eest, mis vahendit siis kasutada tuleks?(peaks juba kindluse mõttes ära puhastama) Seda Motipi oma või ahjupuhastus Mr.Muscle?

Kasutaja avatar
Purjekas
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 28 Mär 2015, 22:34
Auto: Passat B5.5 Variant 2002 1.9TDI 74kw ATM, Golf IV 2001 1.6 77kw
Asukoht: Kohila vald
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

Lugemata postitus Postitas Purjekas » 05 Mai 2018, 23:14

Motip-i oma peaks kiire vastuse andma, et kas läheb paremaks. Härra muskel on esimene kord tsipa pikem töö, aga puhastab kindlalt paremini kui igasugused spreid.

OneWheel
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

Lugemata postitus Postitas OneWheel » 06 Mai 2018, 10:15

Purjekas kirjutas:
05 Mai 2018, 23:14
Motip-i oma peaks kiire vastuse andma, et kas läheb paremaks. Härra muskel on esimene kord tsipa pikem töö, aga puhastab kindlalt paremini kui igasugused spreid.
Selge proovin need 2 asja ära, n75 ja turbo puhastamine.
Kas silikoon vaakumvoolikutest oskab keegi midagi rääkida, peavad hästi vastu ja ei lähe pehmeks?

teemarendaja
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 31 Mär 2018, 11:34
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

Lugemata postitus Postitas teemarendaja » 06 Mai 2018, 11:40

Endal silikoon vaakumvoolikud ja väga rahul. Ei lähe rabedaks nagu tavalised kummivoolikud kuumaga. Pehmeks ka ei lähe, õige vooliku ostad siis sellel seinad suhteliselt paksud ja ei tõmbu vaakumiga kokku.
OneWheel kirjutas:
06 Mai 2018, 10:15
Purjekas kirjutas:
05 Mai 2018, 23:14
Motip-i oma peaks kiire vastuse andma, et kas läheb paremaks. Härra muskel on esimene kord tsipa pikem töö, aga puhastab kindlalt paremini kui igasugused spreid.
Selge proovin need 2 asja ära, n75 ja turbo puhastamine.
Kas silikoon vaakumvoolikutest oskab keegi midagi rääkida, peavad hästi vastu ja ei lähe pehmeks?

OneWheel
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

Lugemata postitus Postitas OneWheel » 06 Mai 2018, 12:11

https://shop.aftermarket.ee/toode/vaakumvoolikud/
Seda 3mm voolikut võiks vast kasutada?

teemarendaja
Huviline
Postitusi: 32
Liitunud: 31 Mär 2018, 11:34
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

Lugemata postitus Postitas teemarendaja » 06 Mai 2018, 13:50

Usun küll. Ise tellisin aliekspressist 3mm ja 5mm. Mõlemat 5 meetrit.

R384n3
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 10 Sept 2014, 21:23
Telefon: 59077987
Auto: '01a Passat B5.5 74kw TDI
Asukoht: Haapsalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 0

1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

Lugemata postitus Postitas R384n3 » 10 Mai 2018, 13:58

Ülerõhu veakood 99% kinni jäänud geomeetria ja/või aktuaator!

Rooma
Huviline
Postitusi: 176
Liitunud: 29 Mär 2016, 12:24
Asukoht: Tartu ja selle ümbrus Jõgevani
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 7 korda

1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

Lugemata postitus Postitas Rooma » 10 Mai 2018, 15:12

Vigase N75 ga võib ka positive devation visata !!
Originaal VCDS, Hex-can; KTS; OP - Com
Thinkdiag ...

OneWheel
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

Lugemata postitus Postitas OneWheel » 10 Mai 2018, 18:47

Täna siis vahetasin N75 ära, ei muutunud midagi....Turbo klapp ise peab ja liigutab hooba, proovisin vaakumiga pumbates, kuid tundus et raskelt.
Homme peaks tellitud Mr.Muscle kohale jõudma, vaatab mis saab.
Oskab keegi öelda mis asendis voolikud(mis millise otsa küljes) N75 küljes peaksid olema või ei oma tähtsust?
Turbo geo. juhtimine -?
Tandempumbast tekitav vaakum - must
Vaakumi reserv -?
Pilt

OneWheel
Huviline
Postitusi: 95
Liitunud: 17 Jaan 2018, 22:58
Asukoht:
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

Lugemata postitus Postitas OneWheel » 13 Mai 2018, 12:35

Täna tegin Muskliga puhastust, lasin voolikust spreid turbo kuuma poolele ja liigutasin hooba, seisis ja kordasin, nii sirka 1.5-2h. Peale torude puhtaks laskmist sõiduga võib öelda, et auto toimib. Enam ei lähe limp mode peale ja võid kõik käigud põhja lasta. Loodan et asi kestab!
Pilt

Kasutaja avatar
Mattias
EVWK juhatus
Postitusi: 684
Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 45 korda
Kontakt:

1.9 tdi 74kw avb Limp mode - P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent, KORRAS.

Lugemata postitus Postitas Mattias » 09 Juul 2022, 19:13

Vana teema küll, kuid ma usun et info kunagi kellegile jätkuvalt kasulik. 1.9tdi 96kw - samuti limp mode sama erroriga ja ülerõhk.
Mr. Muscle kollektori EGRi toru august voolikuga sisse, geomeetria hoova liigutamine ja asi korras, saab pöörded lõpuni lasta ning turbo tuleb õigel ajal järgi.

Tänase päeva seisuga saab seda head vahendit Decora poest.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.

Vasta

Mine “Diislid”