Vw t5 2.5 96kw bnz käivitamise probleemid.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Vw t5 2.5 96kw bnz käivitamise probleemid.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 10 Apr 2020, 14:58

Kindlasti on siin kuskil olemas ka mingi info selle kohta, aga ma pole siiani veel leidnud seda.
Niisiis, hommikuti käivitub pikalt. No ikka korralikult pikalt peab käiama. Aga.... Kui paak on täitsa täis, siis probleemi pole. Üks kriips alla täis paagi ja hakkavad jamad. Pealevoolule sai pandud ka ragasivoolu klapp. Peale filtrit ja enne tandempumpa. Tandempump on taastatud. Kaanerihend uus, pihustid korralikud, küünlad uued. Paagi pump lööb ka korralikult, kui süüdet anda. Probleem esineb ka siis, kui nina üles parkida. Aga jälle mitte täis paagiga. Kui hommikult süüdet keeran, siis on kuulda, et paagipumbal oleks justkui õhk sees. Sedasi mulinaga lööb paar esimest korda. Kuidas see õhk sinna saab? Ja millest ma pihta peaksin hakkama? Kindlasti on kellelgi sama probleem olnud.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Vw t5 2.5 96kw bnz käivitamise probleemid.

Lugemata postitus Postitas teet82 » 10 Apr 2020, 21:23

Esimene asi seda tüüpi mootoritel on pihustitihendid. Mingi test on tuvastamiseks manomeetriga, esinduses ja Forss-is saab teha arvatavasti, kindlasti kuskil veel. See paagipumba esmane hääl ongi minu meelest selline.

addx
Huviline
Postitusi: 491
Liitunud: 29 Juun 2013, 16:29
Telefon: 53791691
Auto: Skoda Octavia 74kw tdi, Bora 74kw tdi 4motion ja mõned muud volkarid.
Asukoht:
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

Vw t5 2.5 96kw bnz käivitamise probleemid.

Lugemata postitus Postitas addx » 11 Apr 2020, 12:12

Mu vanal bussil oli sarnane probleem. Paagis oli mingi kala, täis paagiga käivitus ilusti aga kui juba kolm veerand oli siis oli käijamist palju. Aga kohe ei meenugi mis seal paagis vahetati. Saan jargi uurida, käis kaido83 juures.
Ja teisel bussil sarnane probleem. Hiljem selgus et oli nuka andur (tglt pole veel korda tehtud, aga arvuti näitas viga ja see sobiks sümptomitega)

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Vw t5 2.5 96kw bnz käivitamise probleemid.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 11 Apr 2020, 19:19

Uurisin veel netist ja tundub, et asi võib olla paagipumbas või paagipumba torudes. Pihusti tihendid on vahetatud umbes aasta tagasi ja samuti ka kütuselati tihendid. Arvuti näitab ainult õli taseme andurit. Pole sellesse süvenenud, kuna õlitase on normis ja pole probleeme olnud.
Poleks uskunud, et volks selline ront on. Kogu aeg on mingi jama ja mugavus on ka suht olematu.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2487
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, b6 TDI
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 6 korda

Vw t5 2.5 96kw bnz käivitamise probleemid.

Lugemata postitus Postitas Siim » 11 Apr 2020, 22:12

5657F642-8DAC-47C7-9787-1C0EF1627382.jpeg
5657F642-8DAC-47C7-9787-1C0EF1627382.jpeg (53 KiB) Vaadatud 7936 korda
Niipalju juttu olnud nendest T5test, eks nad on ka vanaks jaanud ja midagi polegi teha, kui ainult remontida. 1.9 mootor natuke pommikindlam, aga ka lahjem ja kindlasti mitte probleemivaba. Uuemate 2.0 tdi’dega on ka viimaselajal palju probleeme(2011+).
Viimati muutis Siim, 11 Apr 2020, 22:12, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Vw t5 2.5 96kw bnz käivitamise probleemid.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 12 Apr 2020, 07:35

Kasutaja addx võiks uurida küll, et mis seal paagis ära vahetati. Ma ise kahtlustan järjest rohkem pumpa, kuna mõned korrad on sõites tulnud kuskilt sellist vingumist, aga ainult teatud pöörete vahemikus. 1600-2000 umbes. Roolivõimu hääl see pole, kuna see ei muutu pöörates. Geneka laager? Ka tõenäoliselt mitte. See vist teeks pidevalt häält.
Paagi pumba vahetus saab ka kindlsti lõbus olema, kuna ma juba lugesin selle kohta vähe. Tundub, et VAG-is juhtus 2002 aastal midagi, sest aastast 2003 sealt enam kestvaid masinaid ei tule. 🙄
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

addx
Huviline
Postitusi: 491
Liitunud: 29 Juun 2013, 16:29
Telefon: 53791691
Auto: Skoda Octavia 74kw tdi, Bora 74kw tdi 4motion ja mõned muud volkarid.
Asukoht:
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

Vw t5 2.5 96kw bnz käivitamise probleemid.

Lugemata postitus Postitas addx » 13 Apr 2020, 13:21

Mul läks nüüd ka buss kaido juurde remonti. Uurin mis eelmisel bussil siis vahetatud sai. Paak oli suht tühi kui hakkasin bussi sinna viima ja käivitus oli ikka väga pikk. Vb sama viga taas. Eks näis.
Võtsin paagi täis, huvitav kui nüüd vaja paak maha võtta :D

addx
Huviline
Postitusi: 491
Liitunud: 29 Juun 2013, 16:29
Telefon: 53791691
Auto: Skoda Octavia 74kw tdi, Bora 74kw tdi 4motion ja mõned muud volkarid.
Asukoht:
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 2 korda

Vw t5 2.5 96kw bnz käivitamise probleemid.

Lugemata postitus Postitas addx » 13 Apr 2020, 15:33

Vahetati paagipump koos korpusega, eelmisem bussil siis. Ja peale seda enam tal probleeme polnud
Kes tänasid kasutajat addx selle postituse eest:
JaanusVambola

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Vw t5 2.5 96kw bnz käivitamise probleemid.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 28 Apr 2020, 17:35

Nonii... Pumba vahetuseni veel jõudnud pole, kuna pole veel eestigi jõudnud. 😁 Hetkel veel käivitub. Ja kusjuures käivitub paremini soojade hommikutega. 🤔
Muidugi tekkis siin vahepeal veel küsimusi. Kui mootor on soe ( vahepeal ka külmalt) tekib mingi imelik sirin. Selline 1400-2000 pöörde ajal on kõige paremini kuulda. Selline umbes nagu hüdraulika pumba hääl. Kas võib olla asi roolivõimu pumbas? Hääl justnagu ei muutu pöörates. Hääl on seotud just pööretega. Ja mitte kiirusega.
Ahjaa... Kas sellel mootoril hakkabki see õli nii rämedalt haisema? Nagu keegi higistaks sinna sisse. Varem kasutasin castrolit ja nüüd motulit. Sama ka teistes autodes ja teised ei haise. 🤔
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Vw t5 2.5 96kw bnz käivitamise probleemid.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 30 Apr 2020, 06:04

Nii... Täna hommikul -2,5 ja ei mingeid imelikke hääli. Ma kaldun arvama, et asi võib olla siiski roolivõimu pumbas. Või siis täpsemalt selles õlis. Loogiliselt võttes tundub nii. Keegi pakub midagi muud?
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Vw t5 2.5 96kw bnz käivitamise probleemid.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 02 Juun 2020, 05:23

Nonii... Lõpuks sai siis pump vahetatud. Ja asi toimib. Kusjuures pole enam ka vibra kõvemal kiirendusel ja ka mootor töötab vaiksemalt. Vahetus iseenesest suht lihtne.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Vasta

Mine “Diislid”