Sharan 1.9TDI töötemperatuur

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
kartul678
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 05 Juul 2014, 23:41
Auto: VW Passat Variant B6 Highline 2.0TDI 103kw
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

Sharan 1.9TDI töötemperatuur

Lugemata postitus Postitas kartul678 » 16 Apr 2020, 12:08

20200416_115847.jpg
20200416_115847.jpg (481.67 KiB) Vaadatud 6780 korda
Tervitus.
Sai üks väristav ja surve probleemiga sharan ostetud millel mootoriks 1.9TDI 85kw.
Kaanetihend sai ära vahetatud ja vana tihnd oli 2 auguga, mis peaks olema 1.57mm, kuid tellitud 2auguga tihend oli 1.53mm, siiski läks mootor kokku ja käib.
Siis sai hakatud uurima, mis kiirendusel väristab ja sai 2 uut sisemist pooltelje otsa pandud ja asi paranes, kuid ikka selline tunne, et kiirendades jätaks nagu mootor vahele ja jõnksutaks, seda ka ühtlasel sõidul.
Nimelt sai vaadatud mootori töötemperatuuri, mis on 94.5kraadi maanteel, 90kmh püsikaga sõites, tundub veidi palju diisli jaoks, seisma jäädes radika alumine lõdvik külm, aga kui kohapeal 2x gaasi anda siis läheb ka alumine lõdvik soojaks.
Seoses jõnksutamisega, sai proovitud pingutada pihustiklemme, tandempump võetud töötava auto pealt, väntvõlli andur vahetatud.
20200416_115350.jpg
20200416_115350.jpg (492.45 KiB) Vaadatud 6780 korda
Viimati muutis kartul678, 16 Apr 2020, 12:09, muudetud 1 kord kokku.
Please come back and tell us how your problem was resolved.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Sharan 1.9TDI töötemperatuur

Lugemata postitus Postitas GTI » 16 Apr 2020, 14:27

kartul678 kirjutas:
16 Apr 2020, 12:08
Nimelt sai vaadatud mootori töötemperatuuri, mis on 94.5kraadi maanteel, 90kmh püsikaga sõites, tundub veidi palju diisli jaoks, seisma jäädes radika alumine lõdvik külm, aga kui kohapeal 2x gaasi anda siis läheb ka alumine lõdvik soojaks.
Ma ei tea kui kapriisne on sel mootoril veepump aga kui seda pole vahetatud siis soovitaks üle kontrollida ja uus panna - tundub et tsirkulatsiooniga on probleeme.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

kartul678
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 05 Juul 2014, 23:41
Auto: VW Passat Variant B6 Highline 2.0TDI 103kw
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

Sharan 1.9TDI töötemperatuur

Lugemata postitus Postitas kartul678 » 17 Apr 2020, 14:35

Veepump sai koos rihmaga samuti uus pandud, ei tohiks selle viga olla, ilma tsirkulatsioonita ei tohiks vist tagumine ahi ka tööd teha?
Vähemalt ilma lisaveepumbata ta ei toimeta ja arvan, et ka palja lisapumba najalt ta ka ei tööta, kuid võin ka eksida.
Igahommikune käivitus, tundub nagu kütus vajuks alla?
Please come back and tell us how your problem was resolved.

kartul678
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 05 Juul 2014, 23:41
Auto: VW Passat Variant B6 Highline 2.0TDI 103kw
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

Sharan 1.9TDI töötemperatuur

Lugemata postitus Postitas kartul678 » 20 Apr 2020, 19:32

Jahutusvedeliku kõrge näidu lahendas uus temp andur, kuid päevaga vajub kütus alla ja hommikul tahab järjest rohkem ketramist.
Üks mure veel, külmast peast ei jõnksuta/nõksuta, nii kui natuke mootor soojeneb, siis hakkab vahele jätma, jõnksutama, väristama.
On kellegil ideid?
Please come back and tell us how your problem was resolved.

smurf
Huviline
Postitusi: 13
Liitunud: 23 Mai 2012, 19:23
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Sharan 1.9TDI töötemperatuur

Lugemata postitus Postitas smurf » 26 Apr 2020, 08:07

Kui juba surveprobleem on mootoris, siis ega tihendivahetusest piisa.
Terve plokikaas on tuksis.
Kütuse allavajumine pd mootoril on võimalik ka mikromõradega plokikaasest.

NB! see puhtalt minu ettepanek.

kartul678
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 05 Juul 2014, 23:41
Auto: VW Passat Variant B6 Highline 2.0TDI 103kw
Asukoht: Jõgeva
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 1 kord

Sharan 1.9TDI töötemperatuur

Lugemata postitus Postitas kartul678 » 26 Apr 2020, 08:22

smurf kirjutas:
26 Apr 2020, 08:07
Kui juba surveprobleem on mootoris, siis ega tihendivahetusest piisa.
Terve plokikaas on tuksis.
Kütuse allavajumine pd mootoril on võimalik ka mikromõradega plokikaasest.

NB! see puhtalt minu ettepanek.
Surveprobleem on lahendatud, kütuse allavajumise lahendas filtri tihendite vahetamine, jäänud on ainult soojalt õrnalt nõksutamine.
Please come back and tell us how your problem was resolved.

Vasta

Mine “Diislid”