Eluloom CFCA mootorist

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: GTI, J.Aru, dellu

Vasta
Tanel8012
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Eluloom CFCA mootorist

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 30 Juul 2020, 19:16

Tere! Eelmisel pühapäeval kuulutusteportaalides igavlemise tulemusena olen 2011a Transporteri õnnelik omanik, loomulikult kõige parem kombinatsioon, elik DSG ja Biturbo :D

Siiamaani teine veel kuidagi sõidab, aga mitte väga edukalt, hetkel liigub veoauto haagises Oslost Tallinna poole ning järgmine nädal töökotta lahkamisele.

Raudpolt, et silindrid tuksis, vb ka midagi veel, EGRi jahuti vaja D-versiooni vastu vahetada, aga ons midagi veel mõistlikku teha? Õli vahetan kõigil oma autodel 10t tagant, mis sest, et enamus liikumisest maanteesõit ja väga pikad otsad.

Sakslaste Redhead Zylinderkopftechnik väidab youtubes, et väline õlijahuti on suht möödapääsmatu vidin, kui pikaealisust tahta, see ka plaanis.

Kere on (no vähmeasti müügipiltidel, päriselus pole näinud) see, mille pärast ainult osta tasus, ilma nelikveota ka ära ei ela ja kui tahta pikka keret, nelikvedu ja mootorit, mis 2.5t haagist mägedest üles jaksab vedada, pole minusugustel kehvikutel nagu erilist valikut nagunii.

Ühesõnaga teeks ühe korraga ja korralikult ning koonerdamata, mida soovitate?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7439
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 148 korda
Kontakt:

Eluloom CFCA mootorist

Lugemata postitus Postitas R36 » 31 Juul 2020, 07:20

Uut mootorit. Kõikidest Volkari mootoritest on see uuena ostes odavaim.

Kaasas ka 4x uued pihustid ja ver.D EGR.

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Eluloom CFCA mootorist

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 31 Juul 2020, 07:46

Mitme tugrikuga see "kõige odavam" võrdub?

Eks ta mõistlik ole, paari-kolme aasta pärast müües on uue mootoriga isendit märksa lihtsam müüa, kui "kapremonditud", ostjana ei tea kunagi, mis selle taga tegelikult peitub.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7439
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 SEAT LEON FR 1.8TSI MY2018 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 148 korda
Kontakt:

Eluloom CFCA mootorist

Lugemata postitus Postitas R36 » 31 Juul 2020, 13:11

Tanel8012 kirjutas:
31 Juul 2020, 07:46
Mitme tugrikuga see "kõige odavam" võrdub?

Eks ta mõistlik ole, paari-kolme aasta pärast müües on uue mootoriga isendit märksa lihtsam müüa, kui "kapremonditud", ostjana ei tea kunagi, mis selle taga tegelikult peitub.
Hetke hinda näitab ilma soodukata 5000 kanti. Arvestama pead ka, et kui sul see asi juba õli hävitanud isuga, siis on sul DPF otsas ja sellega ka vaja tegeleda. Selle hind vahetusfondis ka kõige odavam pole. Muud võimalused on nagu on.
Mootoriga tuleb ka kaasa suur A4, mis näeb ette teatud TPI-de jälgimist, et mootorile garantii kehtiks ja üks nendest on tarkvara uuendus ja teine DPF vahetus.

Olen oma silmaga näinud viimase aasta jooksul 4 sellist uut mootorit seega arvan, et peaks ikka uue panema, mitte vana hülssima.
IMG_20180920_090845.jpg
IMG_20180920_090845.jpg (132.91 KiB) Vaadatud 224 korda

links
Klubiline
Postitusi: 647
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Telefon: Kui vaja, siis palun küsi
Auto: Audi A6 C4 2.5TDI
Asukoht: Eesti pealinn
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 50 korda

Eluloom CFCA mootorist

Lugemata postitus Postitas links » 31 Juul 2020, 13:30

Kui kaua see uus kestab?
Sital ajal on küpsis ka kringel ja kärbes liha. Kui mingi totrus on muutunud rutiiniks, siis mida
absurdsem on see totrus, seda raskem on teda välja juurida. Ärge tehke, mida teate, vaid teadke, mida teete!

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Eluloom CFCA mootorist

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 31 Juul 2020, 19:03

Üldiselt ei ole veel kuskilt lugenud, et vahetatud mootori ja D-Egri jahutiga oleks teistkordselt probleemi olnud. Sestap rõõmsalt pea ees sisse hüppasingi, et tegu ei ole siiski Subaru diiselboxeriga. T6 EA288 pidi jälle puhta p-s olema omadega.

DPF oli jah mõttes nagunii, tea palju neil turbodelgi veel elu sees on, ei viitsi tuhat kilomeetrit kodust mingi -30c käes ennast pärast kiruda, et elementaarsed asjad üle käimata jäid.

Aga siin kõvema kundeajalooga tuttav siis esmaspäeval uurib, paljuga talle seda mootorit ja muud vajalikku müüdaks.

Vasta

Mine “Diislid”