Passat b6 2.0tdi 103kw õlikulu/sinine suits

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
mr.white
Huviline
Postitusi: 410
Liitunud: 25 Mär 2013, 15:59
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Passat b6 2.0tdi 103kw õlikulu/sinine suits

Lugemata postitus Postitas mr.white » 08 Dets 2020, 22:21

Oskab ehk keegi konkreetsemat nõu anda - nimelt peale dpf ja egr eemaldamist (nii füüsiliselt kui tarkvaraliselt) on mootori õlikulu kolossaalne... näiteks viimase 2 kuuga olen peale valanud ca 5 liitri õli :D (sõidan suhteliselt palju)

Hommikuti külmalt käima pannes ja kohe sõitma asudes viskab terve tänava sinist täis - just sel hetkel kui jalg gaasilt lahti lasta (nagu mootoriga pidurdamine) Vabakäigul või kohapeal tiksudes ei tossa sinist.
Sinist viskab vaid seni kuni mootori täiesti soojaks läheb. Kiirenduses jne mingeid puudujääke ei tähenda - kõik töötab nii naq peab.

Kas konkreetsel juhul pigem eeldaks mootori enda remonti, väga kulunud turbot või pigem on oma roll eemldatud dpfis ja egr'il? (sai ka vahepeal ülevaatusel käidud mille läbis puhtalt - heitgaasid jne olid kõik korras - visuaalseid õlilekkeid pole))

GTI
Moderaator
Postitusi: 7833
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 176 korda

Passat b6 2.0tdi 103kw õlikulu/sinine suits

Lugemata postitus Postitas GTI » 09 Dets 2020, 08:23

Kui varem oli kõik korras siis keskendu sellele mida tehti. Kas puhas ülevaatus läbiti peale pluginate eemaldamist?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

mr.white
Huviline
Postitusi: 410
Liitunud: 25 Mär 2013, 15:59
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Passat b6 2.0tdi 103kw õlikulu/sinine suits

Lugemata postitus Postitas mr.white » 09 Dets 2020, 09:31

Enne eemaldamist võttis ka õli aga pigem vähe. (Umbes liiter poole aasta peale)
Ülevaatusel sai käidud 2 nädalat peale asjade eemaldamist.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Passat b6 2.0tdi 103kw õlikulu/sinine suits

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 10 Dets 2020, 10:50

Ei kujuta ette kuidas DPF ja EGR eemaldamine saab õlikulu kasvatada, arvestades seda milline on nende tööpõhimõte ja mida nad teevad. Mis nende eemaldamise põhjus oli üldse? Küllap oli probleem enne juba olemas ja DPF lihtsalt maskeeris selle ära nii kaua kui suutis (üsna kiire surm massiivse õlisuitsu tagajärjel). Ja probleem on lihtsalt eskaleerunud järsku. Ehk siis halbade asjaolude kokkulangevus.

mr.white
Huviline
Postitusi: 410
Liitunud: 25 Mär 2013, 15:59
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 0
Tänatud: 2 korda

Passat b6 2.0tdi 103kw õlikulu/sinine suits

Lugemata postitus Postitas mr.white » 10 Dets 2020, 11:59

DPF oli 96prosa umbes - ning pool aastat tagasi tehtud pesu ei aidanud.
EGR sai lihtsalt sellepärast et oli üks progemine ja lammutamine :D

tofetome
Huviline
Postitusi: 816
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

Passat b6 2.0tdi 103kw õlikulu/sinine suits

Lugemata postitus Postitas tofetome » 10 Dets 2020, 12:32

mr.white kirjutas:
10 Dets 2020, 11:59
DPF oli 96prosa umbes - ning pool aastat tagasi tehtud pesu ei aidanud.
EGR sai lihtsalt sellepärast et oli üks progemine ja lammutamine :D
Mul on täituvus 72.0 g ja limit on 70g. Viimase läbipõletuse lõpetas ilusti ja asi toimis, ei mingeid vigu.

Kui sul varasemalt pesu ei aidanud, st läbipõletusi iseenesest ei suutnud lõpetada ja nüüd suitseb, siis oli viga ehk kuskil mujal kui selles, et dpf hakkas täis saama?
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1948
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8 Alltrack 2.0TSI 4MOTION Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 154 korda
Tänatud: 55 korda

Passat b6 2.0tdi 103kw õlikulu/sinine suits

Lugemata postitus Postitas tobimarg » 10 Dets 2020, 13:38

No B6-l võib juba läbisõit küll sealmaal olla, et saabki füüsiliselt täis. Aga kas peale pesu näitas, et filtri täituvus langes? Muidu on see pesuvärk küll mõttetu. Kui just mootoris ei ole nii fataalne viga, et kittis filtri kinni juba poole aastaga.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5339
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 606 korda

Passat b6 2.0tdi 103kw õlikulu/sinine suits

Lugemata postitus Postitas jussike » 10 Dets 2020, 15:20

Ju pressis ennem kui DPF alles oli põletuste ajal kütust mootorisse, selle pärast sul tase ei langenudki. Nüüd põletusi pole ja lisa "õli" kütuse näol enam juurde ei tule.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Vasta

Mine “Diislid”