Passat B7 1.6 77kW probleemid

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Liteon
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 12 Dets 2020, 17:29
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Passat B7 1.6 77kW probleemid

Lugemata postitus Postitas Liteon » 12 Dets 2020, 17:54

Tere!

Küsiks abi targemate ja kogenenumate inimeste käest. Autoks on Passat B7 2011 1.6 77kW 6-käiguline manuaal. Läbisõit ca 190000km.
Autol on mitmeid probleeme, mida proovin kirjeldada. Ehk tuleb häid remondisoovitusi ning ettepanekuid, kust alustada.

Tühikäigul auto väriseb. Kui pöörded on ca 1000 või alla 900, siis autos sees istudes on tunda kuidas auto tõmbleb, selline vaikne ja mitteregulaarne sagedusega tõmblemine/värin.
Auto õlitemperatuur MFD järgi keskmiselt 80 kraadi juures. Üle 83 kraadi väga ei lähe. Kas see on ok või tasub termostaadivahetust kaaluda?
Kõrgenenud kütusekulu. Kui siin aasta tagasi oli auto keskmine kütusekulu 4.3-4.8l/100km. Siis nüüd on pigem keskmine üle 5l/100km. Pigem jääb 6 lähedale. Sõidustiil on püsinud sama, aga ei saa enam kütusekulu alla.

Taustaks niipalju, et suvel oli autoga tõsisem probleem, kus üks silinder autol ei töötanud. Selgus, et üks pihusti oli töö lõpetanud (Piezo element väsis ära) ja sai asendatud kontrollitud kasutatud pihustiga. Uus pihusti sai autole ka tutvustatud koodi lisamisega. Hetkel VW diagnostikaga vaadates on pihustite töö ok. Esimese pihusti tööd küll kompenseeritakse rohkem, aga ei tundunud midagi väga hullu.

Autol on kindlasti ka hooratas läbi minemas. Siduripedaali alla vajutades on tunda kindla sagedusega värinat.

Ise alustaks hooratta ja siduri vahetamisega. Kas kulunud hooratas võib põhjustada ka tühikäigul seda imelikku auto värinat (kolinat ei ole)? Mis probleeme võib põhjustada kulunud hoorattaga sõitmine?
Plaan on ka pihustid maha võtta ja need stendist läbi lasta. Kindlasti on need pihustid sellise läbisõidu juures juba väsinud ja vajavad uuendamist, aga enne 1200€+ kulutuse tegemist kontrolliks vanad enne ära ja küsiks teilt nõu, kas see võib päästa kütusekulu probleemi? Või põhjustavad väsinud pihustid ka värinat?
Ning mootori õlitemp, kas seda peaks kuidagi valideerima enne kui termostaate vahetama hakata?

Tänud ette juba igasuguste heade mõtete ja soovituste eest.

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

Passat B7 1.6 77kW probleemid

Lugemata postitus Postitas tofetome » 12 Dets 2020, 18:10

Termostaadi vahetusega võiksid saada selle õli temp-i üles küll. Mul aitas dsg jahutuse termostaat, sul seda aga pole. Muus osas ma arvan, et on targemaid hooratta ja pihusite asjus :D
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Vasta

Mine “Diislid”