Tahmafiltri sisu eemaldamine.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Tahmafiltri sisu eemaldamine.

Lugemata postitus Postitas teet82 » 11 Sept 2021, 08:20

Mõttetu vaielda sellistel teemadel, kõrvade vahel toimuv on igal inimesel erinev. Mõne arvates on prügi autoaknast välja loopimine ok, mõni võtab metsas jalutades kommipaberi ka üles, sest see ei sobi nagu sinna.
Tahmafiltri toimimise kontrollimine on äärmiselt lihtne, summuti tagumises otsas ei tohi musta tahma olla. Ehk siis tuimalt võiks panna korduva kõigile sellistele, mitte jahuda aastaid mingist softi kontrollimisest läbi OBD jne., mida kohe-kohe tegema hakatakse jne..
Kes tänasid kasutajat teet82 selle postituse eest:
MustVälk

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Tahmafiltri sisu eemaldamine.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 11 Sept 2021, 20:54

tofetome kirjutas:
11 Sept 2021, 06:37
JaanusVambola kirjutas:
10 Sept 2021, 22:14
Kõik dpfi pooldajad, mõelge nüüd seda, et kui palju saastab selle junni tootmine ja vajalike materjalide hankimine.
Roheliste loogika ongi selline, et kui toal neli nurka, siis kolme nurka võib sittuda.
Ma ei suutnud välja mõelda. Tundub, et tead, ütle palun. Räägi siis täpsetest numbritest, et saaks võrrelda EURO 5 ja EURO 6 normidega diiselautodega millese aastane läbisõit on 30 000km.
Ma väga ei imesta, et sa ei suutnud välja mõelda. Aga ma annan sulle natuke vihjeid. Kõigepealt uuri millest see dpf koosneb, kus neid koostisosasid toodetakse ja kui palju see kõik saastab. See pole veel kõik, sest sellel junnil on küljes ka persetäis andureid, millede tootmine ka saastab. Lisame sellele ka suurema kütusekulu ja juba peakski peaaegu iga loll aru saama. No ja lisaks ka siis selline tore asi, et tänu sellele dpf-ile tõuseb vahest ootamatult ka "õlitase". Ja pole mingit hoiatust selle eest. Kindlasti on ka siin foorumis paljud oma mootori kotti lasknud tänu sellele.
Aga dpf-i pooldajatele pole mõtet sellest rääkida. Nad pooldavad seda isegi siis kui see neile igal hommikul jalaga munadesse annaks.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Tahmafiltri sisu eemaldamine.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 11 Sept 2021, 21:01

teet82 kirjutas:
11 Sept 2021, 08:20
Mõttetu vaielda sellistel teemadel, kõrvade vahel toimuv on igal inimesel erinev. Mõne arvates on prügi autoaknast välja loopimine ok, mõni võtab metsas jalutades kommipaberi ka üles, sest see ei sobi nagu sinna.
Tahmafiltri toimimise kontrollimine on äärmiselt lihtne, summuti tagumises otsas ei tohi musta tahma olla. Ehk siis tuimalt võiks panna korduva kõigile sellistele, mitte jahuda aastaid mingist softi kontrollimisest läbi OBD jne., mida kohe-kohe tegema hakatakse jne..

🤦 Tahmafiltri eemaldamine ei tekita mingit tahmalonti auto sabasse( enamustel vähemalt mitte) ja tahmafiltriga tekib siiski tahma summuti otsa (oleneb muidugi ka läbisõidust). Softi kontrollimise vastu kirjutatakse soft, mis ütleb, et kõik on ok.
Aga sellega olen küll päri, et autoaknast prahi väljaloopimine pole ok. Selle eest peaks 100 piitsahoopi saama keskväljakul.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

Tahmafiltri sisu eemaldamine.

Lugemata postitus Postitas tofetome » 11 Sept 2021, 21:16

JaanusVambola kirjutas:
11 Sept 2021, 20:54
tofetome kirjutas:
11 Sept 2021, 06:37
JaanusVambola kirjutas:
10 Sept 2021, 22:14
Kõik dpfi pooldajad, mõelge nüüd seda, et kui palju saastab selle junni tootmine ja vajalike materjalide hankimine.
Roheliste loogika ongi selline, et kui toal neli nurka, siis kolme nurka võib sittuda.
Ma ei suutnud välja mõelda. Tundub, et tead, ütle palun. Räägi siis täpsetest numbritest, et saaks võrrelda EURO 5 ja EURO 6 normidega diiselautodega millese aastane läbisõit on 30 000km.
Ma väga ei imesta, et sa ei suutnud välja mõelda. Aga ma annan sulle natuke vihjeid. Kõigepealt uuri millest see dpf koosneb, kus neid koostisosasid toodetakse ja kui palju see kõik saastab. See pole veel kõik, sest sellel junnil on küljes ka persetäis andureid, millede tootmine ka saastab. Lisame sellele ka suurema kütusekulu ja juba peakski peaaegu iga loll aru saama. No ja lisaks ka siis selline tore asi, et tänu sellele dpf-ile tõuseb vahest ootamatult ka "õlitase". Ja pole mingit hoiatust selle eest. Kindlasti on ka siin foorumis paljud oma mootori kotti lasknud tänu sellele.
Aga dpf-i pooldajatele pole mõtet sellest rääkida. Nad pooldavad seda isegi siis kui see neile igal hommikul jalaga munadesse annaks.
Sellise vastusega ei pôhjendanud Sa küll ära, et miks tahmafiltrite tootmine on rohkem saastavam kui nende kasutamine diiselmootorites. Kui Sa tahad öelda, et nende tootmine on rohkem saastavam siis palun pôhjenda faktidega.

Ma ei väida, et nende tootmine ei tekita üldse reostust, kuid kui see asi on laialdaselt kasutuses ja see ei omaks toimet, siis oleks see ammu ära kaotatud. Vôi mis?
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Tahmafiltri sisu eemaldamine.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 11 Sept 2021, 21:41

Fakt nr1- väärismetallide kaevandamine ja töötlemine on väga loodust reostav tegevus.
Fakt nr2- ükskõik milline tootmine reostab loodust. Dpf filtrite ja andurite tootmine samuti.
Fakt nr3- kui dpf-iga masin võtab keskmiselt sajale 9 liitrit kütust ja ilma dpf-ita 7 liitrit kütust, siis on loodussõbralikum ilma dpf-ita masin.

Kui see dpf ja muud lollused nii hästi toimiks, siis poleks olnud ka "dieselgate"-i.
Lihtsalt infoks, et vana commonrail dislaga on otsetoruga võimalik välja puhuda EURO6 näidud. Masin peab olema lihtsalt hästi hooldatud ja ka hästi seadistatud. Tuulutusel õlikoguja jne.
Kes tänasid kasutajat JaanusVambola selle postituse eest:
MustVälkolle
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Tanel8012
Huviline
Postitusi: 240
Liitunud: 30 Juul 2020, 19:01
Asukoht: Türisalu
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 18 korda

Tahmafiltri sisu eemaldamine.

Lugemata postitus Postitas Tanel8012 » 11 Sept 2021, 22:18

Ärgem unustagem, et DPFiga varustatud sõiduk panustab kliima soojenemisse. Olgem rohelised,palun!

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Tahmafiltri sisu eemaldamine.

Lugemata postitus Postitas teet82 » 12 Sept 2021, 07:14

Millest need filtrid siis umbe lähevad ja mis häda neid eemaldada on, kui puhast õhku tuleb summutist kõigil?
Number üks põhjus on kindlasti see, et autot kasutatakse valesti, diiselmootor on pikkade vahemaade läbimiseks, mitte linnaliikluseks, süsteemid ei sa oma tööd teha pidevate lühikeste otsadega.
DPF on nagu iga teinegi filter auto juures, mingil hetkel saab tuhka täis ja tulebki vahetada, see on ju ette teada.
See soft softi vastu jutt on tuunijate mula lollidelt raha ära võtmiseks, lihtsa vaevaga võib toota mõne testri, mis loeb otse rôhuandurilt jne.. Autotehastes ja muudes kohtades töötavad ikka kordades targemad inimesed kui mingid HEXi-toksijad kuskil nurgataguses urkas. Lihtsalt pole tulnud kuskilt kõrgemalt käsku midagi ette võtta ja tänu sellele saame vabalt tahmatada siin..

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Tahmafiltri sisu eemaldamine.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 12 Sept 2021, 07:45

teet82 kirjutas:
12 Sept 2021, 07:14
Millest need filtrid siis umbe lähevad ja mis häda neid eemaldada on, kui puhast õhku tuleb summutist kõigil?
Number üks põhjus on kindlasti see, et autot kasutatakse valesti, diiselmootor on pikkade vahemaade läbimiseks, mitte linnaliikluseks, süsteemid ei sa oma tööd teha pidevate lühikeste otsadega.
DPF on nagu iga teinegi filter auto juures, mingil hetkel saab tuhka täis ja tulebki vahetada, see on ju ette teada.
See soft softi vastu jutt on tuunijate mula lollidelt raha ära võtmiseks, lihtsa vaevaga võib toota mõne testri, mis loeb otse rôhuandurilt jne.. Autotehastes ja muudes kohtades töötavad ikka kordades targemad inimesed kui mingid HEXi-toksijad kuskil nurgataguses urkas. Lihtsalt pole tulnud kuskilt kõrgemalt käsku midagi ette võtta ja tänu sellele saame vabalt tahmatada siin..
Ohohooo... Sellist juttu pole ammu lugenud.
Nii... Soft softi vastu jutt siis. Ega autotuunijad ei tee neid softe. Nemad on ainult paigaldajad.
"Autotehastes töötavad targemad inimesed" - noh... Võibolla, aga tõenäoliselt mitte. Automootorid erinevad kõik omavahel, aga tehastes lükatakse peale sama soft. Sellepärast on peale "tuunimist" tavaliselt kütuselulu väiksem, sest mootor saab täpselt seda mida vajab. Olenevalt muidugi tuunijast.
Aga ärge nüüd muretsege, varsti saame kõik akude peal sõita ja roheliste moodi toa teise nurka sittuda.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Tahmafiltri sisu eemaldamine.

Lugemata postitus Postitas teet82 » 12 Sept 2021, 10:03

Kui keegi suudaks teha mootori , mis põletab näiteks 20% vähema kütust ja toodab samal ajal 20% võimsust, siis kindlasti mõni autotehas võtaks ta tööle. Kõik taandub ikka füüsikale ja muudele loodusseadustele, kindla kütusekoguse põletamisel vabaneb kindel kogus energiat. Osalisel koormusel võib jah sealt midagi maha keerata, aga täisvõimsus ei saa ju olla kuidagi moodi suurem väiksema kütusekogusega. Lisaks on autotootjatel ees hunnik keskkonnanõudeid, mingil tuunijal on suva nendest. Ja siis tulevadki need jutud, et mootorist saab oluliselt rohem kätte ja tehases ei osata..

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Tahmafiltri sisu eemaldamine.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 12 Sept 2021, 11:04

teet82 kirjutas:
12 Sept 2021, 10:03
Kui keegi suudaks teha mootori , mis põletab näiteks 20% vähema kütust ja toodab samal ajal 20% võimsust, siis kindlasti mõni autotehas võtaks ta tööle. Kõik taandub ikka füüsikale ja muudele loodusseadustele, kindla kütusekoguse põletamisel vabaneb kindel kogus energiat. Osalisel koormusel võib jah sealt midagi maha keerata, aga täisvõimsus ei saa ju olla kuidagi moodi suurem väiksema kütusekogusega. Lisaks on autotootjatel ees hunnik keskkonnanõudeid, mingil tuunijal on suva nendest. Ja siis tulevadki need jutud, et mootorist saab oluliselt rohem kätte ja tehases ei osata..
Loe oma juttu 10 aasta pärast. Enamus innovaatilisi asju on ju alguse saanud ikkagi väiketootjate käest. Näiteks freevalve. Vaata nüüd kuidas see asja muudab. Jah, kindla kütusekoguse põletamisel vabaneb kindel kogus energiat, aga mis vahekorras see kütus põleb mingutel pööretel ja mis hetkedel seda kütust antakse muudab asja oluliselt. Tehases pannakse kõigile sama soft peale, aga nurgatagune juhtme leo teeb softi mis sobib just sinu mootorile. Kui tehas nii hakkaks tegema, siis oleks kulud ju meeletud. Ja nagu te teate, siis VAG säästis ju vahepeal isegi ukse juhtmete pealt ja seda teavad enamus kuidas see lõppes.
Kes tänasid kasutajat JaanusVambola selle postituse eest:
MustVälk
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Vasta

Mine “Diislid”