EGR klapp (N18) P0403 Start-stop system error

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Gru
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 25 Apr 2019, 11:40
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

EGR klapp (N18) P0403 Start-stop system error

Lugemata postitus Postitas Gru » 02 Mai 2022, 09:22

Tere foorumlased,

Viimasel ajal on auto (VW Sharan 2015 130kW, CFGC mootoriga) trikitama. Paar korda linnas sõites on visanud eelsüüteküünald tule vilkuma ning mootoril jõud kadunud, viimati juhtus maanteel sõites.
Viga EGR-ga seoses:
891 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [232] - Malfunction
MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Mileage: 132779 km
Date: 2082.14.23
Time: 17:36:21

Engine speed: 1300.00 /min
Normed load value: 19.2 %
Vehicle speed: 29 km/h
Coolant temperature: 68 °C
Intake air temperature: 22 °C
Ambient air pressure: 1010 mbar
Voltage terminal 30: 12.860 V
Unlearning counter according OBD: 40
Air mass: actual value (mg/stroke): 492.2 mg/stroke
EGR Vacuum Regulator Solen.val.: activation: 100.00 %
EGR Solen.val.: actual value: 90.31 %
EGR valve: offset closed: 8.90 %
Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 0
Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 19
Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 55
Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 7
High press EGR actuator: actual unconditioned volt val: 1024.2 mV

4892 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [096] - Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 132779 km
Date: 2082.14.23
Time: 17:36:21

Engine speed: 1304.00 /min
Normed load value: 16.1 %
Vehicle speed: 29 km/h
Coolant temperature: 68 °C
Intake air temperature: 22 °C
Ambient air pressure: 1010 mbar
Voltage terminal 30: 12.860 V
Unlearning counter according OBD: 40
Air mass: actual value (mg/stroke): 542.9 mg/stroke
EGR Vacuum Regulator Solen.val.: activation: 15.00 %
EGR Solen.val.: actual value: 78.52 %
EGR valve: offset closed: 8.90 %
Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 0
Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 3
Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 55
Actuator for high pressure EGR: status-Bits 0-7: 7
High press EGR actuator: actual unconditioned volt val: 1378.0 mV

Vead ära kustutades saab isegi paar päeva ilma sõita, kohe tagasi ei tule, aga ühel hetkel tuleb ikkagi tagasi.
Kas lõhnab EGR mooduli vahetamise järele?
Foorumeid lugedes, siis kokkuvõttes tuleb kogu EGR ära vahetada, N18 klapi vahetusest on vähe tolku.

Start-Stop System error:

Autol elektriliselt avatav tagaluuk easy open (jalaga vibutades) võimalusega. Sõidu ajal ei näita, et tagaluuk oleks avatud. Selle vekoodiga ei oska momendil midagi peale hakata.

Address 05: Acc/Start Auth. Labels: 5K0-959-434.clb
Control Module Part Number: 5K0 959 434 F HW: 5K0 959 434
Component and/or Version: VWKESSYPQ35GP 093 1202
Software Coding: 03100C
Work Shop Code: WSC 00020 999 39850
ASAM Dataset: EV_KESSYPQ35G A02717 (VW36)
ROD: EV_KESSYPQ35G_A02_VW36.rod
VCID: 387F9EE183538C8A2D-806C
1 Fault Found:

222476 - Rear Lid Opening Sensor 1
B1471 01 [009] - Electrical Failure
Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 54
Mileage: 0 km
Date: 2000.00.00
Time: 00:00:00

Kena kevadet.

Vasta

Mine “Diislid”