DPF põletuse probleem P0299 kood

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Gru
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 25 Apr 2019, 11:40
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

DPF põletuse probleem P0299 kood

Lugemata postitus Postitas Gru » 15 Juul 2022, 10:46

Tere foorumlased:
Maanteel kiirendades läks mootor avariirežiimi (eelsüüteküünalde märgutuli hakkas vilkuma).Peale mootori uuesti käivitades viga tagasi ei tulnud. Peale 100 km maantee sõitu jäid jahutusventilaatorid käima, nagu poleks saanud dpf filtri põletust lõpule viia.Samal päeval sõitsin veel 120 km maanteel, sõidu lõpus lõi hoiatuse "dpf fault see owner manual" ja seisma jättes jäid uuesti jahutusventilaatorid käima. Arvutiga vigu vaadates, näitas P0299 viga, mis sai kustutatud.

Nüüd jäävad ventilaatorid alati käima kui auto seisma jätan, ei ole vahet kas sõita 10 või 100 km. Viga P0299 pole tagasi tulnud.
Tundub, et auto tahab pidevalt dpf filtri põletust teha, õli tase on ka selletõttu tõusnud.
Viimati arvutiga vaadates oli dpf soot mass calculated 6,5g ja measured üle 12g. Oil ash mass 0.1l

Kas saab arvutiga määrata, et ei teeks põletusprotsessi? Kas sundpõletust saab teha setliste parameetrite juures?
On ideid kuidas probleemi lahendada?
Teenindusse saan alles augusti alguses
Autoks VW Sharan 2.0 TDI 130kw 2015


Parimat,
Viimati muutis Gru, 15 Juul 2022, 10:47, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 709
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 53 korda

DPF põletuse probleem P0299 kood

Lugemata postitus Postitas kraff » 15 Juul 2022, 11:27

Põletama saab ikka sundida. Õhuleket ei ole? Ega masinat chipitud või aju näpitud pole?

Gru
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 25 Apr 2019, 11:40
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

DPF põletuse probleem P0299 kood

Lugemata postitus Postitas Gru » 15 Juul 2022, 11:47

Paar kuud tagasi sai EGR js ADblue välja progetud. Siiani toimetas normaalselt. Õhuleket ei paista olevat visuaalselt kontrollides olid lõdvikud terved ja õlised ka polnud, mis viitaks lekkele. Kiirendus on normaalne ja P0299 pole tagasi tulnud.
Kas põletama saab sundida sõltumata mõõdetud tahma kogustest?

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 709
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 53 korda

DPF põletuse probleem P0299 kood

Lugemata postitus Postitas kraff » 15 Juul 2022, 12:30

Omast kogemusest võin öelda, et sama viga ilmnes enda 2015 a masinal, kui lasin aju veidi optimeerida. Viga ilmnes alati täiesti lambi hetkedel sileda tee peal, kui polnud isegi künkaid või langusi, mis mootori tööd oleks kuidagigi mõjutanud. Turbol sätiti rõhku veidi madalamaks ja nii ta korda sai. Tahmafiltrit saab sundida põletama sõltumata mõõdetud tahma kogusest, kui see just 100% täitumiseni ehk umbe pole jõudnud.
Viimati muutis kraff, 15 Juul 2022, 12:32, muudetud 1 kord kokku.

tofetome
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 121 korda

DPF põletuse probleem P0299 kood

Lugemata postitus Postitas tofetome » 15 Juul 2022, 12:56

Niipalju kui mina tean, siis mingi piirini saab kohapeal sundida põletama, aga sellel on oma täituvse limiit. Siiski sõiduajal põletamine on igatahes parem. Kui vajalikud tingimused täidetud, siis peaks hakkama tööle. Tingimusi peast ei mäleta, aga mootor töösoe, paagis kütust jne.

Eeldamine on küll suurim viga, aga kasutad vist VCDS-i või selle koopiat? Selle jaoks õpetusi internetis küll :wink:
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!

Gru
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 25 Apr 2019, 11:40
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

DPF põletuse probleem P0299 kood

Lugemata postitus Postitas Gru » 15 Juul 2022, 13:44

Kasutan koopiat. Kas tahma koguste (calculated 6,5g ja measured 12g) juures peab auto ise hakkama põletusprotsessi tegema? Kas see viitab põletamisprotsessile kui tühikäik on tavaolukorrast kõrgem ja autot seisma jättes jäävad ventikad tööle?
Viimati muutis Gru, 15 Juul 2022, 13:46, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
kraff
Klubiline
Postitusi: 709
Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
Asukoht: Tallinn/Võru
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 53 korda

DPF põletuse probleem P0299 kood

Lugemata postitus Postitas kraff » 15 Juul 2022, 13:56

Põletamine käib minu arust calculated ehk arvutusliku järgi ja see peab alustamiseks olema üle 24 grammi. Kui protsess on vahepeal katkenud, siis jätkab ka väiksema väärtusega kuniks põletatud saab. Iseenesest tühikäik ca 1000rpm ja töötavad ventikad viitavad põletusele küll.

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

DPF põletuse probleem P0299 kood

Lugemata postitus Postitas teet82 » 15 Juul 2022, 17:51

Measuring block-ide all on tegelikult kogu info olemas, et millal viimati üritas põletada jne.. Ja kui sundpõletus ei toimi, siis on sealt näha, et mis tingimus pole täidetud alustamiseks. Kui aju on näpitud, siis alati on võimalus, et kõiki veakoode enam ei näidata.

Gru
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 25 Apr 2019, 11:40
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

DPF põletuse probleem P0299 kood

Lugemata postitus Postitas Gru » 18 Juul 2022, 08:04

Eile oli pisut aega autoga tegeleda. Koormuse peal lõi uuesti avariirežiimi ja P0299 veakoodi, charge air pressure specified value ja actual value on koormuse peal üksteisest väga mööda. Kui auto töötemperatuuri saavutab, siis hakkab ise filtrit põletama, kui tahta sundpõletust teha, kuvab kirja Service not supported in active session.
Tartu Forssi sain aja järgmiseks nädalaks (Viljandi vmotors pakkus augusti alguseks aja), eks paistab, mis autot vaevab.
Viimati muutis Gru, 18 Juul 2022, 08:41, muudetud 2 korda kokku.

Aids
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 07 Aug 2022, 19:24
Asukoht: Paide
Tänanud: 0
Tänatud: 0

DPF põletuse probleem P0299 kood

Lugemata postitus Postitas Aids » 07 Aug 2022, 19:35

Oli sama viga lõpptulemus oli et katalüsaator umbes. Tõstis sellega rõhu üles ja proovis koguaeg põletada.

Gru
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 25 Apr 2019, 11:40
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 0
Tänatud: 1 kord

DPF põletuse probleem P0299 kood

Lugemata postitus Postitas Gru » 15 Aug 2022, 10:22

Teema jätkuks.... Tartu Forss tuvastas, et Adblue katalüüsaatori kärg on lahti ja ummistanud väljalaske ja ummistus ajabki rõhud paigast ära.
Kas aitab katalüüsaatori tühjaks tegemine kui adblue on eelvnevalt välja progetud? Mõtlen seda, kas väljalaskegaaside rõhk jääb paika kui toru tühi, sest kärg takistab mingil määral gaaside liikumist.

Teema välist... Mind hämmastas Tartu Forsi tööde tegemiste loogika. Tööde vastuvõtjaga oli jutus mootori probleem (DPF põletus) ning veermiku kolksud.
Esimesel korral tuvastati, mida veermikul on vaja vahetada, kuid mootori probleemile veel jälile ei jõutud. Mina eeldasin, et veermik tehakse korda, kuid esimesel korral ei tehtud peale diagnosti midagi.
Teisel korral pandi rõhku mootori probleemi tuvastamisele, kuid veermiku remont läks neil meelest ära. Läbi telefoni anti teada, et katalüüsaatoriga hetkel tegeleda ei saa. Kui veermiku probleeme mainisin ( tehke vähemalt siis veermiks korda), siis tuli neile see üllatusena.
Mis seal ikka. Panin uue aja Forssi.....

Produkty
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 30 Juul 2017, 17:25
Asukoht:
Tänanud: 0
Tänatud: 0

DPF põletuse probleem P0299 kood

Lugemata postitus Postitas Produkty » 01 Aug 2023, 13:43

Gru kirjutas:
15 Aug 2022, 10:22
Teema jätkuks.... Tartu Forss tuvastas, et Adblue katalüüsaatori kärg on lahti ja ummistanud väljalaske ja ummistus ajabki rõhud paigast ära.
Kas aitab katalüüsaatori tühjaks tegemine kui adblue on eelvnevalt välja progetud? Mõtlen seda, kas väljalaskegaaside rõhk jääb paika kui toru tühi, sest kärg takistab mingil määral gaaside liikumist.

Teema välist... Mind hämmastas Tartu Forsi tööde tegemiste loogika. Tööde vastuvõtjaga oli jutus mootori probleem (DPF põletus) ning veermiku kolksud.
Esimesel korral tuvastati, mida veermikul on vaja vahetada, kuid mootori probleemile veel jälile ei jõutud. Mina eeldasin, et veermik tehakse korda, kuid esimesel korral ei tehtud peale diagnosti midagi.
Teisel korral pandi rõhku mootori probleemi tuvastamisele, kuid veermiku remont läks neil meelest ära. Läbi telefoni anti teada, et katalüüsaatoriga hetkel tegeleda ei saa. Kui veermiku probleeme mainisin ( tehke vähemalt siis veermiks korda), siis tuli neile see üllatusena.
Mis seal ikka. Panin uue aja Forssi.....
Kas saite oma probleemile lahenduse ?
Endal sama probleem, et maantee sõiduga ei põleta tahmafiltrit ära. Arvutiga soot massi vaadates maantee sõidul ainult kasvas kuigi dpfi temperatuur oli 600 kraadi, tühikäigul põletas 5.84g peale ära, maanteel tõusis 18g vahepeal. Adblue välja kirjutatud kuid katid vist all, pole veel kontrollinud. Kas ummistunud katid ajavad dpfi umbe ? Veakoode sees pole.
Viimati muutis Produkty, 01 Aug 2023, 14:51, muudetud 2 korda kokku.

Vasta

Mine “Diislid”