Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke

Lugemata postitus Postitas teet82 » 09 Sept 2022, 20:17

Levinud probleem selle aastakäigu 3.0TDI mootoritel, kas keegi on teinud või teha lasknud?
Hetkel töös selline asi, algselt pidi olema ketivahetus, aga õlilekked igast otsast ja sai mootor maha võetud.
Tüüpviga peaks olema ka õlijahuti tihendite leke mootoriploki peal, kas selles piirkonnas tuleks veel midagi vahetada? Kusagil mujal kindlasti midagi vahetada?
Huvitaks ka tööaeg, pole kusagilt vaadata hetkel. Ketivahetuseks ainult kast eemaldamisega näitab Repxpert leht 21.1 tundi, mingi Autodata versioon näitab sama aega ka vahekarteri vahetuseks. See ei tundu reaalne, koos mootori eemaldamisega ja oluliselt suurema lammutamisega. Saab keegi vaadata kusagilt?
Viimati muutis teet82, 09 Sept 2022, 20:19, muudetud 1 kord kokku.

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 10 Sept 2022, 08:48

See võibolla sind otseselt ei aita, aga "Differ" youtube kanalil päris palju juttu ja liikuvat pilti nendes vag diislitest ja remondist. Päris põhjalikult seletab ja seal nendest vahekarteritest ja asjadest pidevalt juttu.
Võta ühendust selle tüübiga. Tunneb asja ja ilmselt oskab su küsimustele vastata või nõu anda.

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke

Lugemata postitus Postitas teet82 » 10 Sept 2022, 10:51

Jah, eile vaatasin mõned videod.
Aga oleks pidanud varem vaatama, seal on kasutusel alumiiniumpolte ja ei taha proovida vanadega tagasi panna, nüüd jäigi asi selle taha seisma.
Vahekarteri poldid sai tellitud Forssist, otsakaane poldid on samuti alumiiniumist, aga neid seal pole.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2045
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 164 korda

Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke

Lugemata postitus Postitas siLc » 10 Sept 2022, 19:52

teet82 kirjutas:
10 Sept 2022, 10:51
Vahekarteri poldid sai tellitud Forssist, otsakaane poldid on samuti alumiiniumist, aga neid seal pole.
Aga kas esindusest oled küsinud? Tellimisega reeglina saab.

Kuna kõik teised poldid on letikaup, siis kas siit võiks järeldada, et tegelikult eesmise otsakaane polte pole vajalik vahetada?

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke

Lugemata postitus Postitas teet82 » 11 Sept 2022, 06:17

Ma võtan varuosad läbi Automaailma ja kui Forssis mõnda VAG polti pole, siis tavaliselt järeldamegi, et tegelikult keegi ei vaheta neid.
Vana polti ei oska kuidagi pingutada, kui juhendi järgi on
uuega näiteks 5Nm ja 90 kraadi. Keerasin just ühe BMW alumiiniumpoltidega vahekarteri/vändaraami kinni. Uued M10 alumiiniumpoldid ja selgelt on tunda, kuidas ühel hetkel läheb kergemaks, polt venib. Teist korda tõenäoliselt ei veni. ElsaWin on napisõnaline nende alumiiniumpoltide koha pealt, BMW juhend rõhutab igal pool, et ära eksi seal millegagi.
Keeruline on teha selliseid töid, kui ilma esisillata kere on tõstukil ja mingi pisike polt või tihend on puudu, töö seisab. Tuleb vist hakata ütlema klienditele, et tuleb valmis tellida KÕIK osad, mida juhend vahetada käseb. Või mingu Forssi, kus on riiulist võtta kõike.
Kes tänasid kasutajat teet82 selle postituse eest:
MustVälk

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 11 Sept 2022, 11:42

Mis iganes polt on ettenähtud venima, siis igaljuhul peab ostma uued. Need ei maksa nii palju, et tasuks riskida.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 11 Sept 2022, 19:02

Kui poltidel on tugevus varu numbrites,4,7 5,5 8,8 10,9. Mis tugevus varu on alumiinium poldil?

murkamarko
Klubiline
Postitusi: 1677
Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
Telefon: 53542362
Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 55 korda

Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke

Lugemata postitus Postitas murkamarko » 12 Sept 2022, 06:27

Lihtsam differ oü vennale helistada ka kõüsida lisa v abi. Tal on ka siin kasutaja olemas aga kas ta siin käib v ei käi pole kursis.
Diagnostika pakkujate alt sain kunagi mina tema kontakti. Eeeldada et kui forssis pole siis ei vahetata on ilmselge lollus.
Lapata mootor kokku koos vanade poltide/ tihenditega ja rohke silikooniga no palju õnne.....

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke

Lugemata postitus Postitas GTI » 12 Sept 2022, 07:32

t6nis3 kirjutas:
11 Sept 2022, 19:02
Kui poltidel on tugevus varu numbrites,4,7 5,5 8,8 10,9. Mis tugevus varu on alumiinium poldil?
Sa peaksid ise ka aru saama, et tegu ei ole puhtast alumiiniumist poltidega, vaid sulamiga. Kui selle näitajad kannatavad välja pingutusmomendi siis milles küsimus?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke

Lugemata postitus Postitas teet82 » 12 Sept 2022, 17:03

Need on ikka alumiiniumist poldid, seda on ka kaalust tunda käes hoides. Arvan, et neid hakati kasutama umbes 2008 aastal VAG grupi puhul, näiteks A4 B8 on käigukast ka mootori küljes aluniinium poltidega.

Vahekarteri poldid sain täna kätte, 12 polti pluss 3 polti õlipumbale, kokku 40EUR.

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke

Lugemata postitus Postitas teet82 » 13 Sept 2022, 17:58

Panen siia pildi sellest õlijahuti lekke tüüpveast ka.
See on siis plokikaante vahel mootoriploki peal, lohus sees ja äravooluauku seal ei tundunud olevat. Välja paistab ainult jahuti, sodi all on veel vaheplaat, mille all omakorda kummitihendid. Minul oli mootor maas ja ma keerasin selle esiotsa peale püsti, sain enam-vähem puhtaks pesta cleaneri ja õhuga. Aga ma ei kujuta ette kuidas saaks selle mootor auto peal puhtaks, sest muidu läheb see sodi kohe ôlikanalitesse kui jahuti lahti keerata. See mootor oli tegelikult igast küljest selline, natuke käest on lastud see asi.

https://www.upload.ee/image/14498134/20 ... 151928.jpg
Viimati muutis teet82, 13 Sept 2022, 17:59, muudetud 1 kord kokku.

passatist
Klubiline
Postitusi: 219
Liitunud: 20 Okt 2003, 22:15
Auto: Touareg ja Passat
Asukoht: eesti
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda

Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke

Lugemata postitus Postitas passatist » 14 Sept 2022, 13:01

Antud mootoril on tavaliseks veaks jahutusvedeliku leke õlijahuti juures,vaakumiga juhitavast klapist kütusepumbast paremal. Enda autol vahetasin lahti võtmisel kõik tihendid ja O rõngad mis sinna piirkonda jäid. Lisaks ka muud plastikust jubinad mis lähevad külma-kuumaga ajapikku hapraks. Vältimaks igasuguse mustuse ja jama sattumist mootorisse kasutasin sellist tolmuimejat millega võib ka vedelikke imeda.

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke

Lugemata postitus Postitas teet82 » 15 Sept 2022, 19:57

Ma flantse ja asju ei vahetanud, ainult kõik tihendid seal piirkonnas. Kui peaks midagi lekkima hakkama, siis see pole nii suur töö enam.
Küsisin siin ka normtundide kohta, pidavat olema 26 tundi ette nähtud selleks tööks. Kui ainult ketivahetus kasti eemaldamisega on 21 tundi, siis pigem tasub lasta korraga kõik ära teha. Aga siin üks kohalik tegija ütles, et paneb 40 tundi kirja sellistele töödele, et kogu selle jama puhastamine jne.. Endal on ka tihti tahtmine öelda, et peske puhtaks oma rondid enne töökotta toomist..
Igal juhul sai auto üle antud ja järgmine läheb juba libedamalt, teab mis osad on vaja valmis tellida.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 15 Sept 2022, 20:40

Auto mootoril ei kasutata alumiinium polte.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5320
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Passat B8 R-line Diamond White 132KW
Asukoht: Tallinn. Peetri
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 601 korda

Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke

Lugemata postitus Postitas jussike » 15 Sept 2022, 21:53

t6nis3 kirjutas:
15 Sept 2022, 20:40
Auto mootoril ei kasutata alumiinium polte.
See, et sa seda järjepidevalt korrutad, ei muuda alumiiniumit rauaks. Ega sa mingi Jeesuke pole, kes vee veiniks muutis.
Kui sina pole näinud, see ei tähenda veel, et olemas ei ole.
Ma ei julgeks isegi UFO-de kohta väita, et neid pole olemas, kuna ise pole neid näind.
Kes tänasid kasutajat jussike selle postituse eest:
MustVälk
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 7855
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 227 korda
Kontakt:

Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke

Lugemata postitus Postitas R36 » 15 Sept 2022, 22:02

t6nis3 kirjutas:
15 Sept 2022, 20:40
Auto mootoril ei kasutata alumiinium polte.
Nii on. "Autode tootmine" lõppes vanakooli pässide jaoks ju 2000+ ära.
Kes tänasid kasutajat R36 selle postituse eest:
MustVälk
levwfreaks.eu - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Touareg 3.0TDI 2012 CRCA vahekarteri leke

Lugemata postitus Postitas GTI » 16 Sept 2022, 17:49

Autode tootmine on turundus, müük ja kasumi teenimine nagu iga teinegi äritegevus - harju ära sellega. Igavesti kestvaid asju ei tehta sest see pole tegijale rentaabel. Kui tahad siis võid ka hobuse ja vankriga linnas käia, toidad vähem seda kasuahnet autotootjat, saastad vähem loodust ning ehk on päeva lõpus ka närvid korras kuna hobusel saab ainsa tehnilise rikkena vaid kabjaraud alt ära kukkuda.
Viimati muutis GTI, 16 Sept 2022, 17:49, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Diislid”