Multivan T5 BNZ küte karteris.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

mark0654
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 12 Sept 2022, 21:06
Telefon: 5533176
Auto: VW Multivan T5 2008a 2.5 TDi 96kw 4 motion
Asukoht: Räpina Vald
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas mark0654 » 13 Sept 2022, 07:42

Tere klubilised.
Autoks 2008a Multivan 2.5 TDi 96kw 4 motion
Mure järgmine, nagu pealkirjasgi mainisin jookseb küte karterisse.
Jama algas paar nädalat tagasi kui jäin teepeale, kus keset sõitu suri välja. Käivitamisel oleks peaaegu lõhkuma läinud ja sumpast lõi õli ka välja. Lõhnab nagu turbo, aga ok vedasin koju võtsin turbo maha saatsin taastamisse. Kuigi lõtk oli väike aga see selleks. Tellisin sis kogu tihendi kompoti Volkswagenist ja ka pihusti tihendid kuna hommikuti oli kehva käivitus. Sai sis ta uuesti kokku lapatud ja hakkasin õli vahetama, karterist jooksis välja 15l õli pluss interkuulerist ja muudest kohtadest sain veel liitri juurde. Õli vahetatud ja viga ka nagu tehtud ( pihusti tihendeid mõtlen selle all ) proovisõidud tehtud ja järgmise päeva õhtul tõmbasin õlivarda välja, ennäe imet õlitase üle lubatud normi, peale 34 km läbimist juba. Jäi ta mul sis seisma ja arvati et tandem pump õhtul. Sai sis see ka tellitud ja vahetatud. Ja nüüd peale 200 km läbimist on täpselt sama seis :(
Plaan nv laiali lammutada jälle ja tagasivoolule surve peale lasta ehk näeb ära kust lekib aga seniks ootaks siit ka vastuseid.
Niet küsimus teile: kas on veel miskit kontrollida või hakkan uut kaant otsima?

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 801
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 53 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas Elevant » 13 Sept 2022, 10:45

Kütus satub karterisse enamasti ikka kolvi ja silindriseinte vahelt. Ma pakuks, et rõngad ei pea või silindri seinad soonelised ja sealt jookseb kütus alla. Või siis peab see kütus kusagilt otse õlikanalitesse jooksma, viimane kõlab veits ebareaalselt.
Viimati muutis Elevant, 13 Sept 2022, 10:46, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 13 Sept 2022, 11:02

Mis seis sul tahmafiltriga on? Palju on olnud juhuseid kus auto teeb põletamist kuna mingi andur paneb segast ja siis satubki liigselt kütust mööda silindriseinasid alla. Muidugi võib ka teema olla selles, et sul on kaanes pihustipesad juba niivõrd kulunud, et tihendid lihtsalt enam ei pea.
Kui mootor veel korras, siis kasutatakse sellist asja selle kulumise vältimiseks. https://www.darksidedevelopments.co.uk/ ... gines.html
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

mark0654
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 12 Sept 2022, 21:06
Telefon: 5533176
Auto: VW Multivan T5 2008a 2.5 TDi 96kw 4 motion
Asukoht: Räpina Vald
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas mark0654 » 13 Sept 2022, 12:54

JaanusVambola kirjutas:
13 Sept 2022, 11:02
Mis seis sul tahmafiltriga on? Palju on olnud juhuseid kus auto teeb põletamist kuna mingi andur paneb segast ja siis satubki liigselt kütust mööda silindriseinasid alla. Muidugi võib ka teema olla selles, et sul on kaanes pihustipesad juba niivõrd kulunud, et tihendid lihtsalt enam ei pea.
Kui mootor veel korras, siis kasutatakse sellist asja selle kulumise vältimiseks. https://www.darksidedevelopments.co.uk/ ... gines.html
Ausalt öeldes ei tea mis seis tahmakaga on, kuna kuu tagasi diagnost näitas 12%. Eks viskan homme kaabli taha sis vast selgub :D.
Muidugi enne tahmaka tagasi panekut sai läbi loputatud küll, kuna see oli ka ju õli saand.
Aga kui nüüd pesadest rääkida sis ei tundunud see kulumine niisuur olevat.

Eelnevalt ei tea autost suurt miskit, ostsin alles juuni kuus. Jõudsin ainult aasta autos täis hoolde teha ja mõnituhat sõita ka.
Viimati muutis mark0654, 13 Sept 2022, 12:57, muudetud 1 kord kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7823
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 173 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas GTI » 13 Sept 2022, 13:07

Pihustid ei või sel pajal soriseda?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

mark0654
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 12 Sept 2022, 21:06
Telefon: 5533176
Auto: VW Multivan T5 2008a 2.5 TDi 96kw 4 motion
Asukoht: Räpina Vald
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas mark0654 » 13 Sept 2022, 13:18

GTI kirjutas:
13 Sept 2022, 13:07
Pihustid ei või sel pajal soriseda?
Ei oska öelda. Viin auto homme ära, lasen bloki ära survestada, eks sis vast vähe lihtsam aru saada mis koterman teda vaevab :D

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 13 Sept 2022, 19:59

GTI kirjutas:
13 Sept 2022, 13:07
Pihustid ei või sel pajal soriseda?
Seda pihustite tervist sai vist arvutiga ka kontrollida?
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

mark0654
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 12 Sept 2022, 21:06
Telefon: 5533176
Auto: VW Multivan T5 2008a 2.5 TDi 96kw 4 motion
Asukoht: Räpina Vald
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas mark0654 » 13 Sept 2022, 20:52

JaanusVambola kirjutas:
13 Sept 2022, 19:59
GTI kirjutas:
13 Sept 2022, 13:07
Pihustid ei või sel pajal soriseda?
Seda pihustite tervist sai vist arvutiga ka kontrollida?
Nonii ei saanud rahu enne kui pidin arvuti taha lükkama pimedas :D :D
Külma mootoriga ja 800 rpm
Pihusti andmed siin:

Fuel quantity correction
C1 0,59-0,61
C2 -0,45- -0,49
C3 0,54-0,56
C4 -0,31- -0,35
C5 -0,35
Injection valve C* regulation time deviation
C1 -39- -45
C2 -45- -50
C3 -35- -41
C4 -25- -30
C5 -45- -47

Tegin ka mõne video 1000 rpm ja 2000rpm-i peal kui huvi sis küsige
Viimati muutis mark0654, 13 Sept 2022, 20:57, muudetud 1 kord kokku.

mark0654
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 12 Sept 2022, 21:06
Telefon: 5533176
Auto: VW Multivan T5 2008a 2.5 TDi 96kw 4 motion
Asukoht: Räpina Vald
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas mark0654 » 13 Sept 2022, 20:54

mark0654 kirjutas:
13 Sept 2022, 12:54
JaanusVambola kirjutas:
13 Sept 2022, 11:02
Mis seis sul tahmafiltriga on? Palju on olnud juhuseid kus auto teeb põletamist kuna mingi andur paneb segast ja siis satubki liigselt kütust mööda silindriseinasid alla. Muidugi võib ka teema olla selles, et sul on kaanes pihustipesad juba niivõrd kulunud, et tihendid lihtsalt enam ei pea.
Kui mootor veel korras, siis kasutatakse sellist asja selle kulumise vältimiseks. https://www.darksidedevelopments.co.uk/ ... gines.html
Ausalt öeldes ei tea mis seis tahmakaga on, kuna kuu tagasi diagnost näitas 12%. Eks viskan homme kaabli taha sis vast selgub :D.
Muidugi enne tahmaka tagasi panekut sai läbi loputatud küll, kuna see oli ka ju õli saand.
Aga kui nüüd pesadest rääkida sis ei tundunud see kulumine niisuur olevat.

Eelnevalt ei tea autost suurt miskit, ostsin alles juuni kuus. Jõudsin ainult aasta autos täis hoolde teha ja mõnituhat sõita ka.
Nii käisin tegin selle diagnosti ära ja näitas 4 % hetkel.
Mootor külm ja heitgaasid oli 180c tegin ka paar videot kui huvi näha sis võin saata kuskile.

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 14 Sept 2022, 10:11

Nii suur huvi kellegil su katkise auto vastu vaevalt on, et kuskile meilile eraldi su videosid viitsiks hakata küsima.
Abi on ju ikka sinul vaja.
Postita teemasse oma videod ja ehk oskab keegi midagi välja pakkuda.

mark0654
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 12 Sept 2022, 21:06
Telefon: 5533176
Auto: VW Multivan T5 2008a 2.5 TDi 96kw 4 motion
Asukoht: Räpina Vald
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas mark0654 » 14 Sept 2022, 20:33

Alhambra kirjutas:
14 Sept 2022, 10:11
Nii suur huvi kellegil su katkise auto vastu vaevalt on, et kuskile meilile eraldi su videosid viitsiks hakata küsima.
Abi on ju ikka sinul vaja.
Postita teemasse oma videod ja ehk oskab keegi midagi välja pakkuda.
Kuna ilmselgelt video fail liiga suur, et siia otse postitada sis eraldi kuskile üles laadima ei hakka, kui huvi võin kuskile saata nagu ka kirjutasin. Üritaks ikka teema puhtana hoida mitte selliseid kommentaare siia kirjutada, kui miskit mõistliku pakkuda pole sis hoia oma sõnad enda teada. AITÄHH!

Pigem huvitaks kas need pihusti näidud ok? Sain täna veel ühe lause, kus pigem pakuti pihusteid ja kui mainisin plokki sis peaks ls olema 400k ringi Aa mul 281k ? Nädala lõpuks peaks saama sis vastuse ploki ja tahmaka osas.

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 15 Sept 2022, 05:09

Täpselt ei mäleta, aga peaks olema ok need näidud. Programm peaks sulle ise ka ette ütlema piirmäärad.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 15 Sept 2022, 18:32

Programm näitab ette jah. Vähemalt vcds näitas küll. Et mis vahemikus on normal ja mis hetkel reaalselt teevad. Ma ise ka peast ei mäleta, aga prograami järgi vist võis olla natuke ebareaalselt suur see vahe, mis veel normi sisse mahtus.

Aga sinu näidud tunduvad viisakad. Laias laastus suht ühte auku, peale selle kolmanda mis on ainukesena plussis.

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 15 Sept 2022, 20:29

Selles suhtes, et ole valmis kummalisteks vigadeks selle mootoriga. Mina näiteks vahetan korra aastas starterit. See nv hakkan jälle vahetama, sest jälle on sama pull, et alati ei rakendu kohe. Õnneks on riiulist kohe võtta üks taastatud. Lahti võttes on selline tunne nagu starter oleks kogu aeg vee sees töötanud ja lisaks on veel harjad täiesti kulunud. Oleme kõike testinud ja uurinud ja siiani ei saa aru mis seda põhjustab.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

mark0654
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 12 Sept 2022, 21:06
Telefon: 5533176
Auto: VW Multivan T5 2008a 2.5 TDi 96kw 4 motion
Asukoht: Räpina Vald
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas mark0654 » 15 Sept 2022, 21:55

Alhambra kirjutas:
15 Sept 2022, 18:32
Programm näitab ette jah. Vähemalt vcds näitas küll. Et mis vahemikus on normal ja mis hetkel reaalselt teevad. Ma ise ka peast ei mäleta, aga prograami järgi vist võis olla natuke ebareaalselt suur see vahe, mis veel normi sisse mahtus.

Aga sinu näidud tunduvad viisakad. Laias laastus suht ühte auku, peale selle kolmanda mis on ainukesena plussis.
Mul endal Delphi ja ei pannud tähele küll, et kuskil oleks normpiirid kuskile märgitud. Plussis on esimene ja kolmas ning niipalju kui ma neid diagnoste teind olen sis tavaliselt 2 on miinuses ja 2 plussis, 4 realistel mootoritel üldjuhul.
Aga kui näidud ok tunduvad, kas sis stendi on mõte saata? Muidu oli mul jutt, et testitakse tahmakas ära, sis survestatakse blokk ja olekski pihustid järgmisena stendi saatnud, aga kas sis nagu mõte on?

mark0654
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 12 Sept 2022, 21:06
Telefon: 5533176
Auto: VW Multivan T5 2008a 2.5 TDi 96kw 4 motion
Asukoht: Räpina Vald
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas mark0654 » 15 Sept 2022, 22:07

JaanusVambola kirjutas:
15 Sept 2022, 20:29
Selles suhtes, et ole valmis kummalisteks vigadeks selle mootoriga. Mina näiteks vahetan korra aastas starterit. See nv hakkan jälle vahetama, sest jälle on sama pull, et alati ei rakendu kohe. Õnneks on riiulist kohe võtta üks taastatud. Lahti võttes on selline tunne nagu starter oleks kogu aeg vee sees töötanud ja lisaks on veel harjad täiesti kulunud. Oleme kõike testinud ja uurinud ja siiani ei saa aru mis seda põhjustab.
Neid kummalisi vigu ütles mulle ka esindus :D :D
Aga jh starterit mainiti mulle ka käivitamise kohta, et pidi seest lühisesse minema aga käima pidi vedama.
Kus muidu taastada lased? Endal kunagi läks teisel autol (Honda)Geneka dioodi blokk ära, aga mehed vahetasid kogu ankru ja värgid ära 75 euriku eest :D uus oli üle 500 tooaeg. vb sul lihtsalt Harju vahetatud ja pendiksit määritud pole lihtsaid tihendeidki vahetatud ja lasebki vee sisse või teine variant on kondents vesi

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 16 Sept 2022, 05:52

Nüüd läheb esimene taastatud peale. Varem on ikka tutikad läinud. Viimati lihtsalt üks sõber pakkus, et tal mingi tuttav tegeleb selliste asjade taastamisega kuskil pärnus. Ei mäletagi mis maksma läks, aga oli odavam kui uus. Suht ainuke asi mis mind selle bussi juures hoiab on see, et sõita sellega on tegelikult hea. Kurvides on suht terav ja rool ning pidurid annavad sulle tagasisidet ka teel toimuvast.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

mark0654
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 12 Sept 2022, 21:06
Telefon: 5533176
Auto: VW Multivan T5 2008a 2.5 TDi 96kw 4 motion
Asukoht: Räpina Vald
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas mark0654 » 16 Sept 2022, 16:43

Sain sis täna niipalju teada, et tahmakaga probleemi pole.
Kütte trassis kella põhja ei löönud, aga kui tagasivoolu kinni olid pigistanud oli kohe käima läinud. Jääb sis 2 varjanti kas blokk kulunud/mõras või sis pihustid.

Kuna need suhteliselt tavalised probleemid sis kust olete endale tellinud , emba kumba kas blokki või pihustid sis.
Kuigi neid pihustid vist taastatakse ka?
Ja kas blokk äkki lihtsam/ odavam taastada lasta?

teet82
Huviline
Postitusi: 616
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 25 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas teet82 » 16 Sept 2022, 19:52

Ma hiljuti tegelesin ka ühe Multivaniga, kliendi soovil vahetasin pihustitihendid. Olevat ka diisel õli sisse jooksnud ja hommikul kehvasti käivitunud. Aga ei näinud silmaga, et seal midagi viga oleks, välimuse järgi olid tihendid hiljuti vahetatud juba. Infot kahjuks pole, et kas viga kadus, aga kliendile sai ka öeldud, et arvatavasti kasu pole.
Alguses pidid pihustid Lätimaale stendi ka minema, aga teenust vahendav mees ütles, et pole mõtet, reeglina pole midagi viga nendel vanadel PD pihustitel.

Huvitaks ennast ka, et kas tõesti kaaned mõras neil..

twist
Huviline
Postitusi: 390
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 62 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas twist » 17 Sept 2022, 11:30

Mootoriplokk on ilmselt ikka korras veel. Plokikaanega on teised lood. Sisuliselt on nii, et kui pesas enam peegelpinda pole, võid vaid õnnele lootma, et pihustid pidama jääks.
Aga see on levinud mootor ja mingi ime läbi võib veel väikese läbisõiduga kaane kuskilt leida. Kuigi mõistlikum oleks kohe uus võtta.

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 18 Sept 2022, 06:23

Corsa motorsis lasknud enda kaaned lihvida ja vajadusel remontida.
Pädevad inimesed ja siiani 0 probleemi.

mark0654
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 12 Sept 2022, 21:06
Telefon: 5533176
Auto: VW Multivan T5 2008a 2.5 TDi 96kw 4 motion
Asukoht: Räpina Vald
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas mark0654 » 21 Sept 2022, 15:33

twist kirjutas:
17 Sept 2022, 11:30
Mootoriplokk on ilmselt ikka korras veel. Plokikaanega on teised lood. Sisuliselt on nii, et kui pesas enam peegelpinda pole, võid vaid õnnele lootma, et pihustid pidama jääks.
Aga see on levinud mootor ja mingi ime läbi võib veel väikese läbisõiduga kaane kuskilt leida. Kuigi mõistlikum oleks kohe uus võtta.
Kuna suur tõenäosus, et plokikaas ära. Ostaks ikka uue jh aga koos nukkvõlli ja muude vidinatega kuna nukal ka veits kulumise jälgi näha, kui juba sis juba teha korralikult . Siinkohal küsimus: kas BNZ AXD jne on plokikaas sama? Ise ostaks selle: https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 908812-amc
Ja muidugi ostaks ka selle pihusti raami ja kas seda üldse Eestist saab või peab väljamaalt tellima?

Alhambra
Huviline
Postitusi: 590
Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
Auto: Seat alhambra
Asukoht: Raplamaa
Tänanud: 0
Tänatud: 33 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas Alhambra » 21 Sept 2022, 15:58

Ilmselt aeromotors ise, või näiteks forss suudab sulle tellida kohale kõik mis vaja selleks remondiks.
Sul juba lahti võetud? Õigete koodide järgi oleks lihtsam otsida ja vaadata kus mida on ja hinnad teinekord ka päris erinevad kui mitmest kohast otsida

mark0654
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 12 Sept 2022, 21:06
Telefon: 5533176
Auto: VW Multivan T5 2008a 2.5 TDi 96kw 4 motion
Asukoht: Räpina Vald
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas mark0654 » 21 Sept 2022, 16:22

Alhambra kirjutas:
21 Sept 2022, 15:58
Ilmselt aeromotors ise, või näiteks forss suudab sulle tellida kohale kõik mis vaja selleks remondiks.
Sul juba lahti võetud? Õigete koodide järgi oleks lihtsam otsida ja vaadata kus mida on ja hinnad teinekord ka päris erinevad kui mitmest kohast otsida
Ei ole veel lahti võetud. Esindusest eraldi plokikaant ei saa ainult terve mootor 14k eest aga seal juba pihustid ka sees. Aeromotors otsis vin koodi järgi ja pakkus 908712 ja 908712k aga need ilma nuka ja asjadeta Aa ma tahaks koos nukaga ehk sis 908812 see k lõpuga on koos polditega. Kuigi kui eraldi lahti võtad sis oem nr klapib 070103267AX. Ülejäänud mis vaja tuleb esindusest ehk sis tihendid ja poldid.
Viimati muutis mark0654, 21 Sept 2022, 16:29, muudetud 1 kord kokku.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2549
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 31 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas t6nis3 » 22 Sept 2022, 14:16

Nutt tuleb peale kui räägiti mootori läbisõidust 27000. Või juhul 37000. 566 tuhat. Vot sealt hakka remondile mootorilt mõtlema. Iseasi,kuidas kere seisuolukord on. Jutt TDi. mootoritest. 1Z.

Vasta

Mine “Diislid”