Multivan T5 BNZ küte karteris.

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 06 Okt 2022, 16:56

mark0654 kirjutas:
06 Okt 2022, 16:23
JaanusVambola kirjutas:
06 Okt 2022, 05:53
Ma just ise ostsin alles turbo paigalduse tihendid ja kokku oli 30 euri. Ja b varuosa klapikambri kaane tihendid töötavad küll. Pigem on poldid need mis vahetust vajavad.
Jh b osa tihendid kõvasti odavamad ja oleneb kui palju uusi tihendeid läks. Ise vahetasin kõik tihendid mis lahti tuli ja tihend vahel oli. Tead sa juhuslikult mingi konkreetse firma tihendit mis pidama jääb?
Tead, ma ei mäletagi täpselt firmat, aga ma olen oma asjad kõik ostnud läbi stopstart oü ja seal öeldakse ilusti ära mis on hea ja mida ei maksa osta. Aastaid juba sealt juppe võtnud ja siiani ei ole pidanud pettuma.
Kes tänasid kasutajat JaanusVambola selle postituse eest:
mark0654
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

mark0654
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 12 Sept 2022, 21:06
Telefon: 5533176
Auto: VW Multivan T5 2008a 2.5 TDi 96kw 4 motion
Asukoht: Räpina Vald
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas mark0654 » 06 Okt 2022, 21:30

JaanusVambola kirjutas:
06 Okt 2022, 16:56
mark0654 kirjutas:
06 Okt 2022, 16:23
JaanusVambola kirjutas:
06 Okt 2022, 05:53
Ma just ise ostsin alles turbo paigalduse tihendid ja kokku oli 30 euri. Ja b varuosa klapikambri kaane tihendid töötavad küll. Pigem on poldid need mis vahetust vajavad.
Jh b osa tihendid kõvasti odavamad ja oleneb kui palju uusi tihendeid läks. Ise vahetasin kõik tihendid mis lahti tuli ja tihend vahel oli. Tead sa juhuslikult mingi konkreetse firma tihendit mis pidama jääb?
Tead, ma ei mäletagi täpselt firmat, aga ma olen oma asjad kõik ostnud läbi stopstart oü ja seal öeldakse ilusti ära mis on hea ja mida ei maksa osta. Aastaid juba sealt juppe võtnud ja siiani ei ole pidanud pettuma.
Ma ise läksin kindlapeale välja kuna jupp ise ei ole kallis aga selle vahetamine läheb kalliks kui pidama ei jää. Enamjaolt kui miskit teha tahad sis kaku terve nina maha jälle. Ja ei ole seda raha niipalju et mitu korda teha pigem teen ühekorra vb natuke kallimalt aga vähemalt saab ühekorraga tehtud # pole nii rikas et odavaid asju osta :D
Kes tänasid kasutajat mark0654 selle postituse eest:
MustVälk

mark0654
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 12 Sept 2022, 21:06
Telefon: 5533176
Auto: VW Multivan T5 2008a 2.5 TDi 96kw 4 motion
Asukoht: Räpina Vald
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas mark0654 » 12 Okt 2022, 17:06

Küsimus neile, kes varem remontinud seda tüüpi mootorit: kas plokikaane annab nii ära vahetada, et mootorit maha ei peaks võtma??

Kasutaja avatar
JaanusVambola
Huviline
Postitusi: 420
Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
Asukoht:
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 39 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas JaanusVambola » 12 Okt 2022, 20:46

mark0654 kirjutas:
12 Okt 2022, 17:06
Küsimus neile, kes varem remontinud seda tüüpi mootorit: kas plokikaane annab nii ära vahetada, et mootorit maha ei peaks võtma??
Ligipääsu on sellel piisavalt kui nina eest võtta. Isegi väljalaske kollet pole vaja maha võtta. Ajastuse poole pealt ma ei oska kaasa rääkida, et kas rakise kasutamiseks peab mootori maha võtma või ei, sest mina märgistasin lihtsalt hammasratastel hambad ära ja läks kokku samuti nagu maha tuli. Kui nii pulkadeks kisud, siis puhasta juba sisselaske kolle ka tahmast ära.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!

mark0654
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 12 Sept 2022, 21:06
Telefon: 5533176
Auto: VW Multivan T5 2008a 2.5 TDi 96kw 4 motion
Asukoht: Räpina Vald
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas mark0654 » 13 Okt 2022, 07:13

JaanusVambola kirjutas:
12 Okt 2022, 20:46
mark0654 kirjutas:
12 Okt 2022, 17:06
Küsimus neile, kes varem remontinud seda tüüpi mootorit: kas plokikaane annab nii ära vahetada, et mootorit maha ei peaks võtma??
Ligipääsu on sellel piisavalt kui nina eest võtta. Isegi väljalaske kollet pole vaja maha võtta. Ajastuse poole pealt ma ei oska kaasa rääkida, et kas rakise kasutamiseks peab mootori maha võtma või ei, sest mina märgistasin lihtsalt hammasratastel hambad ära ja läks kokku samuti nagu maha tuli. Kui nii pulkadeks kisud, siis puhasta juba sisselaske kolle ka tahmast ära.
Rakisejaok pidi ruumi jaguma sain vastuse.
Sisselaske kolle sai juba esimese lahti võtmise ajal üle käidud.

mark0654
Huviline
Postitusi: 23
Liitunud: 12 Sept 2022, 21:06
Telefon: 5533176
Auto: VW Multivan T5 2008a 2.5 TDi 96kw 4 motion
Asukoht: Räpina Vald
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Multivan T5 BNZ küte karteris.

Lugemata postitus Postitas mark0654 » 24 Nov 2022, 23:23

Nonii. Minu T5 saaga sai sis lõpuks lahenduse. Sai sis ära proovitud igasugu asju, aga siinkohal tahaks öelda, et kui tihend ikka pidama ei jää sis pole mõtet ka muupeale raha kulutada, vaid osta pigem kohe uus plokikaas :D :D Sai proovitud isegi jämedamaid tihendeid (boschil täitsa olemas) aga nende jaoks peab vist pesa ikka korralikult suuremaks lihvima, kuna surub tihendi kohe kahekorra. Aga jh peale nii-öelda lollimängimise sai lõpuks ostetud uus plokikaas( AMC) koos kõigega (klappidest nukani välja) ja annab peal ära vahetada küll. Kõige suurem peavalu oli vända otsakaane kork mis pärast enam sisse ei taha jääda( peab ära võtma rakise jaoks) aga ma soovitan koos otsakaanega maha võtta on pärast lihtsam ja valutum, ning teine asi oli veepumba pesa lihvimine, kuna selle korrosiooni maha lihvimine võtab omajagu aega ja pole just meeldivam töö.
Sai ka see pihustite raam peale, eks näis kas aitab nii nagu väidetakse.

Aga tänud neile kes vastasid ja loodan, et mõnele ka abiks tulevikus see postitus :clap:

Aa ja kui kellelgi nuka komplekti tarvis sis endal jäi nüüd nuka komplekt (uus) alles kõige vajaminevate vidinatega.
Kes tänasid kasutajat mark0654 selle postituse eest:
MustVälkJaanusVambola

Vasta

Mine “Diislid”