Alates millisest k?lmas diisel vw enam k?ima ei l?he? Lisage

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, dellu, J.Aru, GTI

tegelane5
Huviline
Postitusi: 172
Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
Asukoht:
Tänatud: 10 korda

Lugemata postitus Postitas tegelane5 »

Ma uurisin ?hte k??nalde releed, A80 b4 mingist ssp raamatust vaatasin et muidu ilma andurita h??guvad k??nlad u 8 sekki aga kui enne k??nalde ?ra kustumist starterit anda siis kuni 180 sekki v?i kuni mootor 60 kraadi soojaks l?heb. BTW miks diislil neid l?hituledega akut ergutada - parem las anda selle vooluga k??nlaid.

Sommu
Huviline
Postitusi: 222
Liitunud: 27 Juul 2005, 20:30
Telefon: +3725046527
Auto: G2 16v,G4 HB TDI,G4 variant TDI
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas Sommu »

Algselt postitas: samzik
Teinid on p?sti mootori ploki k?lje peal, siuksed peenikesed pulgad 3tk, seal kus on vaakum pump. Ehk siis k?igukasti kohal, ilma ploki plastik katet eemaldamata on v?imalik neid n?ha. V?imalik et neid pandi ka ainult kliimaga varjantidele ei ole infot.
R??giks nendest k?tte teinidest edasi. Leidsin need ?lesse ja kontrollisin j?rgi, et nagu peaks t??tama. P?him?te sama ,mis eels??te k??nlal. Aga ei suutnud aru saada millal need t??le hakkavad.

Kas keegi on nende asjadega kodusem kui mina, v?i teab kust selle v?rgi kohta infot saaks.

N?me on lihtsalt k?lmetada hommikul autos mingi 15-20 km.

4ratast
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 27 Juun 2006, 14:41
Auto: BMW i4 M50
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 18 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas 4ratast »

Algselt postitas: uugipugi
(800kr excide aku oli vist)
Kas k?ivitusvoolu (ja mahtuvust ka eks) m??detaksegi t?nap?eval kr'ides (kroonides) ? :mad:

Minu diislit veab k?ima n?iteks 760A k?ivitusvooluga aku mille mahtuvus on 72Ah
▇ ▅ █ ▅ ▇ ▂ ▃ ▁ ▁ ▅ ▃ ▅ ▅ ▄

mix17
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
Asukoht: Lääne rajoon

Lugemata postitus Postitas mix17 »

no r??gin oma kogemusest et g3 eelmine aasta -31 kraadi v?ljas , kell kuus hommikul kaks korda eels??dest +hea k?tte ja lisandid =ei mingeid probleeme autoks siis 97a- 1,9DTi 81kw g3 n??d sai veel kena 92ah akku ja see aasta siis esimene kogemus -21 ?x kord k??nlaid 5min koha peal soendust ja minek ..aga ekks diisel ikka ei ole ikka see talve auto aga s?idab .. ;);D

vamps
Klubiline
Postitusi: 189
Liitunud: 30 Mai 2004, 20:26
Telefon: 51982593
Auto: ŠKO O3 / VW G7.5
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Tänanud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas vamps »

Algselt postitas: Sommu
R??giks nendest k?tte teinidest edasi. Leidsin need ?lesse ja kontrollisin j?rgi, et nagu peaks t??tama. P?him?te sama ,mis eels??te k??nlal. Aga ei suutnud aru saada millal need t??le hakkavad.

Kas keegi on nende asjadega kodusem kui mina, v?i teab kust selle v?rgi kohta infot saaks.

N?me on lihtsalt k?lmetada hommikul autos mingi 15-20 km.
Hakkasid mindki huvitama need nn k?tte teinid. Ka mina ei saa eriti kiita auto soojaks minemise kohapealt. Mul t??le on 15 km linnas?itu aga isegi 0 kraadiga saavutab mootor 90 kraadi alles 13km peal kui sedagi.
Samas s?bra mazda 6 hakkab soojenemise tundem?rke n?itama juba peale kilmomeetri l?bimist.

Autoks on mul G4 1.9TDI 85kW PD 2000a ilma kliimata, kuid kui need kolm p?sti olevat pulka, millele mingid juhtmed otsa jooksevad, on need k?tte teinid, siis on nad ka mu autol olemas.

Mul tekkiski k?simus, kuidas nende t??korda kontrollida? Ning millistel tingimustel nad t??tavad?

Oleksin ka t?nulik kui mu auto natuke kiiremini soojeneks:)
psiiaaaooooo

Sommu
Huviline
Postitusi: 222
Liitunud: 27 Juul 2005, 20:30
Telefon: +3725046527
Auto: G2 16v,G4 HB TDI,G4 variant TDI
Asukoht: Haapsalu

Lugemata postitus Postitas Sommu »

Kontrollida saad testriga takistust m??tes. Samamoodi nagu eels??te k??nlaid. Mul n?itasid 1,2-1,4 oomi k?ik, peaksid nagu t??tama (kui takistus puudub siis on l?bi). Aga seda pole suutnud tuvastada, et millal need t??hoos on.

Praegu liigun bensukaga (G2), millel l?heb juba esimese km-ga salong soojaks. Ega diislisse eriti ei kipu eriti ,kui jahedamaks l?heb.

Selle teemale on abiks ka Audi klubi foorum, otsi sealt, saad naca targemaks!

vamps
Klubiline
Postitusi: 189
Liitunud: 30 Mai 2004, 20:26
Telefon: 51982593
Auto: ŠKO O3 / VW G7.5
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Tänanud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas vamps »

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=36178

Leidsin sealt sellise jutu. Peaks olema midagi sarnast, mis vw-l ilmselt.

Eks peab uurima l?hemalt seda v?rki, ?kki saab kuidagi targemaks:)
psiiaaaooooo

sprintt
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 02 Aug 2006, 11:24
Telefon: 56150709
Auto: golf mk2 16v gti, golf mk2 1.3 swap 16v Gti, Honda civic 1.3 bike carbs
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas sprintt »

jetta saime k?ima kui temp oli -29...see oli suur katsumus:D
sai siis hulgaliselt sooja vett mootori peale kallatud ja l?puks ?nnestus k?ima saada ja pere bensu mootoriga auto ka krokodillidega k?ima aidata;D
tulen ja lähen, kõik on ikka veel siin.

madtongue
Huviline
Postitusi: 157
Liitunud: 30 Mär 2005, 00:06
Asukoht:

Lugemata postitus Postitas madtongue »

See talv pole veel korralikku k?lma olnudki, aga eelmine talv kui oli -25c kanti, siis sai 2x eels??det antud, elektritarbijad k?ik nulli, sidur alla ja l?ks matsust k?ima. Algul k?ll puterdas ja tahtis v?lja surra, aga peale m?ningast soendamist oli k?ik OK. K?tuseks Statoili talvine+ lisand. Kuid kui v?imalik, siis ?ritan selliste ilmadega mitte diislit piinata ja k?in jala v?i istun kodus. Autoks siis Golf III GTD, 55 kw TD...
Ökoraider

Külaline

Lugemata postitus Postitas Külaline »

Mul n??d see talv ei ole midagi juhtunud k?lmaga mis meil siin olnud on! Eels??tek??nalt paar korda kui on hommikul esimene k?ivitus ja matsupill:D

xpr
Huviline
Postitusi: 286
Liitunud: 05 Juul 2006, 09:22
Auto: Passat B8.5
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas xpr »

Kui eelmine aasta oli -31 l?ks mul eemine auto 1.9 D 47 kw 94 a ilma mingi probleemita k?ima. Samas k?rval seisis mul teine audi bensiini mootoriga, mida v?is k?ijama j??dagi.

krss
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 06 Mär 2007, 03:52
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas krss »

Need 7 aastat, mis ma Soomes elasin ja praktiliselt ainult diislitega s?itsin, ei olnud mingeid probleeme, kui vaid aku ringi jaksab t?mmata. T?si, enamikel k?ivitustel oli plokisoojendus taga, aga ikka v?ga palju oli neid k?ivitusi, kus seda v?imalust polnud. Ainult ?ks auto, millel tekkisid k?ivitusprobleemid juba alla -20 kraadi, see oli 1.2 miljonit s?itnud ja ikka veel kapremontimata diisel-Audi. Mitte ?hegi teisega ei tekkinud probleeme, ka mitte igaaastase k?lmema (-40*C) talveperioodi ajal. Ja mitte minul, vaid ei olnud seal ka teised keegi diiselautodega h?das, k?ll aga bensukatega (neid ju suhtarvuliselt palju rohkem). Kahel korral suutsin aga rooliv?imu ?ra rikkuda sellega, et Saksast tulnud autol ei taibanud ?li vahetada seal (k?ik muud vedelikud vahetasin) ja esimene k?ivitus seal p?hjamaal l?ppes remondiga (tahkeks muutunud ?li rikkus tihendid). Huvitav, miks minul on alates 1994a, kui esimest korda bensuka asemele diisli ostsin, k?ik diislid talvel muretud olnud aga Eestis levib m??t, nagu peaks diislid k?ivituma kehvemini bensukast? Pakuks v?lja paar varianti:
- kehvem k?tusekvaliteet (mis n?uab sagedasemat kontrolli ja remonti, ka sagedasemat k?tusefiltri vahetust)
- halvasti hooldatud auto (odav ja paks ?li mootoris/kastis, vana aku, sageli pihustid defektiga - see polegi alati omaniku s??, kuna ka diislikeskused teevad sageli praaki ega juhi omaniku t?helepanu kriitilistele asjadele)
- mootor h?re? Kas t?esti? Kui paljusid mootoreid ei ?nnestu Soomes h?redaks s?ita 0.5-1M km jooksul, siis ma keeldun uskumast, et meil k?ik autod lihtsalt h?redaks on s?idetud. Samas on Eestis ?llatavalt palju ka selliseid diisleid, kus ?hufiltrit vahetada ei raatsita, filter end katki imeb ja mootor siis koos ?huga liiva hekseldab, mis annab tulemuseks t?esti kulunud mootori suht v?ikese l?bis?idu juures.

Akust veel niipalju, et ei osta ise kunagi uut akut enne, kui vanaga autot k?ima ei saa. Kuna bensukal on nukkv?lli asendiandurid jms, tahavad nad sageli ca sekundi enne mootorit ringi aetud saada, kui k?ivituda lubavad ja vana aku t?esti sekundit t?mmata ei jaksa. Diisel l?heb aga nii kui "?le nuka" t?mbab, kui vaid aku nii palju jaksab, et esimene kord see kokkusurumise takistus ?letada, ?lej??nud silindrid tulevad ise j?rgi riburadapidi. Kuidas saab selline mootor mitte k?ima minna, kui veel nii k?lm ei ole, et k?tus ikka vedelas oleks p?sib? Kusjuures mul diislitel olnud alati peal nii kehvad akud, et ?kski t?ie m?istusega inimene selle peale lootma ei julgeks j??da:) aga milleks vahetada kui k?ima l?heb?

Pekske kui tahate mind selle ketserliku jutu eest, aga olles omanud ?le 50 auto (st hooldatud autod v?lismaalt toonud, mitte hooldamata Eesti siseturu raiped ostes) ei n?e veel p?hjust oma arvamust muuta, kui just keegi m?ne uue ja veenva argumendiga v?lja ei tule.

romeoD

Lugemata postitus Postitas romeoD »

?limalt h?reda mootoriga olen ja n?en edasi ka ilget vaeva...mingi ilma eetrita miinukraadide juures suht raske k?ima saada...:D
Auto ongi eetrinarkariks hakanud. Sel aastal juba, kui mingi -10 kraadi kylma oli ja siis oli vaja tartusse s?ita, eksamile, kuid eelmine p?ev oli eeter otsa saanud ja ei taiband osta ka...hommikul lasin siis tunnike plokisoojendusel soojendada....kuid ei l?inud k?ima
K?iasin, mis ma k?iasin, aga ei hakanud isegi k?hima...aind tossu ajas sumpast v?lja....ega's siis midagi, onu mersule(bensukas) h??led sisse ja elva Olerexi tanklast purk eetrikest ja tagasi....lasin siis sutsu eetrit kapoti alla ja nagu paugupill poolest p??rdest k?ima:D J?udsin eksamile ja puha:P
H?da pole midagi diiselgolfil tglt....k?ima ?ra saab, siis veab ikka sihtpunkti ?ra ka...mulle meeldib mu pisike traktorikene:D

UUED ANDMED: Viimane kord oli h?da laup?eva hommikul k?imasaamisega... kraade oli -10,6 ja kuidagi ei tahtnud minna...ei eetriga ega eetrita...k?iasin aku n?rgaks, siis ajasin onu mersu t?kuks, k?ivitumine muutus erksamaks, kuid k?ima ikka ei l?inud....siis polnd midagi, kaabel taha ja 2m t?mmata ja p?rrr-p?rrr-p?rrr...traktor k?is:D

[Muudetud: 17-2-2008 romeoD]

Kasutaja avatar
tibullus
Veteran
Postitusi: 1480
Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
Auto: Passat W8 4.0 4Motion
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas tibullus »

Siiani on koguaeg k?ima l?inud(va siis kui aku ?ra kooles), samas on kogemusi vaid k?imasoleva talve kohta :P
W8

Vader
Huviline
Postitusi: 249
Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas Vader »

88a ford kooles ?ra -15 juures
93a ford kooles aga kuskil -20 juures
96a audi see ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ei koolenudki
siis 2000a passatil kooles ?ra aku -30 juures(teise akuga l?ks k?ima)
ja hetkel 2005a passat see ei ole veel k?lma saanud nii et ei tea (alla -15 ei ole veel k?lm)

[Muudetud: 18-2-2008 Vader]

[Muudetud: 18-2-2008 Vader]
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus

hollowinside
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 09 Jaan 2008, 08:33
Asukoht: pärnu

Lugemata postitus Postitas hollowinside »

aga ?nneks pole enam sellist talve ju et ?le -10oleks:)

end889
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 01 Nov 2006, 22:46
Auto: VW Passat 1.9 TDI '97
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas end889 »

-30 C samuti 2x k??nlad ja laksti k?is nigu kellav?rk...
seni pole endalgi probleemi olnud et k?ima ei saa...k?ll aga siis oli probleemne k?imasaamine kui v?ntv?lli otsas olev hammasratas arvas et tema enam paigalei p?si ja hakkas mul trikitama seal:)

curse22
Huviline
Postitusi: 134
Liitunud: 12 Veebr 2005, 21:10
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas curse22 »

vana teema küll aga,
kolmapäeval õuel -34, kuid touran (disla) läks käima
Hetkel 77 kw-sel peal 61 aH aku, tundub et tehase oma, kas peaks panema mingi tõredama aku peale Autoeksperdist soovitati 72 ah?

[Muudetud: 29-1-2010 curse22]

raiku
Huviline
Postitusi: 1676
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
Telefon: 5214714
Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas raiku »

lisame kah siis :)
30 kraadi külma 14h oli seisnud kakkus mootori täis. seisis veel 12h tõin siis laadija 1,5h möllasin siis vedasin puhuri kapoti alla lasin 0,5h mütata siis sain käima

tulemus siis 2 tundi käivitamist ja bensiin karteris:) ja mitte vähe.
viljandi mölamies

Neegripoiss
Huviline
Postitusi: 286
Liitunud: 24 Juul 2006, 12:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Neegripoiss »

Mu dislal on korra vaid aku tühjaks saanud selliste külmadega aga see jälle täis laetud ja sõitu minek!

PS. owned Raiku:lol:

m4rten
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 14 Mai 2009, 09:05
Telefon: 56253235
Auto: VW Passat (1997) 1.9 TDI 81kW sedaan
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas m4rten »

Alates -15c ei ole mõtet proovidagi :(

Vasta

Mine “Diislid”