TDI turbo

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
mix17
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
Asukoht: Lääne rajoon
Tänanud: 0
Tänatud: 0

TDI turbo

Lugemata postitus Postitas mix17 » 22 Jaan 2008, 19:28

K?simus selline, et ?kki on keegi kokku puutunud turbo r?hu kella paigaldamisega. On selle jaoks siis mingeid eraldi andurid ,kuhu k?ivad ja palju selline asi muidu maksab. ja pakkukus huvi veel see blow off et on sellest kasu kah peal selle susina.



ja sorry kui ma ei kasutanud otsingut v?i panin teema valesse kohta...:(

golfrr
Huviline
Postitusi: 318
Liitunud: 04 Juun 2004, 12:02
Asukoht: Võru
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas golfrr » 22 Jaan 2008, 19:36

r?hukella paigaldamisel pole midagi rasket ,voolik vaja ?hendada sisselaske kollektori k?lge ja korras.'
blow off laseb ?leliigse ?hu v?lja ,mis turbole kasulik.

mix17
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
Asukoht: Lääne rajoon
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas mix17 » 22 Jaan 2008, 19:38

hm ega see blow off elilist k?tte kulu t?usu ei tekkida we

riio
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10 Juul 2005, 11:47
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas riio » 26 Jaan 2008, 13:03

Vaadake, et te ikke ?igeid blow offe kasutate....s?ber pani liiga suure (tuning stuff) ja tulemuseks oli see, et kui kiirendades k?iku vahetas siis lasi r?hu liiga alla ja vahetus hetkel suri auto v?lja. Tuleb l?htud ikka kaalikast ka mis kapoti all puhub, et asi toimib, muidu on sellest kasu ka.

taavi00
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 09 Apr 2007, 13:40
Asukoht: pärnu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas taavi00 » 26 Jaan 2008, 13:24

et diislile blow off panna tuleb leida mootoriga s?nkroonis vaakum et kui gaasi lahti lased siis see blow off avaneb. Audi clubis oli sellest juttu mingi aeg aga see plaan j?igi vist sellel audimehel tegemata

[Muudetud: 26-1-2008 taavi00]

mix17
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
Asukoht: Lääne rajoon
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas mix17 » 26 Jaan 2008, 20:18

no aga see sama vaakum ei k?lba siis ve mis otse sisse laske kollest tuleb. aga siis keegi ei ole ise pannud tdi 81kw mootorile blow off-i jagaks kogemust et millist kasutda ..

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 27 Jaan 2008, 00:07

K?igepealt tuleb selgeks teha endale blow offi t??p?him?te ja siis vaadata kas tasub tahata v?i on teda ?ldse vaja. osadel on bybas klapp juba turbos sees. Siis on see m?tetult raisatud energia.mis ?hku paisatakse.

Laias laastus on see performance jupp ehk siis neile kes kiirendavad ja muuks otstarbeks suht m?tetu.



[Edited on 5-4-2008 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

mix17
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
Asukoht: Lääne rajoon
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas mix17 » 27 Jaan 2008, 01:22

no t?? p?him?tte on selge aga k?simus oli selles et kui raske seda panna on ja kas see ka k?tte kulu t?stab ning on ta turbole kahjulik . osadele k?simustele olen juba vastused saanud .. aga t?nud vastamast

Kasutaja avatar
anti555
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas anti555 » 01 Apr 2008, 20:55

turbole on bow v?i bypass kindlasti kasulik kuna v?hendab r?hu tagasi l??ki turbole,k?tusekulu vaevalt et t?useks mix peaks? peale k?iguvahetust v?ib puterdama l??a kuna ?hk on loetud ja selle v?rra antakse k?ttet(kui diislil on ?ldse?) ja natuke raskem vast kui segukella panna
Tekstiilipesuri rent Tartus.
LISATULED.COM - Lisatuled, LED BARid, töötuled

riio
Huviline
Postitusi: 339
Liitunud: 10 Juul 2005, 11:47
Asukoht: Pealinn
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas riio » 01 Apr 2008, 21:00

Igasugu Offidega annab mootori t?? ka v?ga lihtsalt ?ra rikkuda. S?ber pani Audi 200 20V liialt vale ja suure "offi" ja tulemus oli see, et kiirendusel k?ikuvahetades tegi viuuu ja siis suri v?lja. Arvan, et insenerid tehastes on ikka kah m?elnud mis tasub k?lge kruttida ja mida mitte. Kui tahate h??lt kapotti alla aretage mingi vile siis l?dviku vahele siis vilisem kogu aeg mis kole:)

Kasutaja avatar
anti555
Huviline
Postitusi: 145
Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
Asukoht: tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas anti555 » 02 Apr 2008, 08:39

see polnud mitte sellest et liiga suur vaid et loetud ?hk lasti v?lja ja aju andis loetud ?hu j?rgi k?tust mis ujutab ?le lihtsalt ja auto sureb v?lja


Arvan, et insenerid tehastes on ikka kah m?elnud mis tasub k?lge kruttida


jah selleks ongi paljud insenerid pannud orginaalis juba bypass klapid

[Muudetud: 2-4-2008 anti555]
Tekstiilipesuri rent Tartus.
LISATULED.COM - Lisatuled, LED BARid, töötuled

mix17
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
Asukoht: Lääne rajoon
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas mix17 » 04 Apr 2008, 20:39

aga on muidu neid siin kes on pannud peale omal by-pass klapi et oskaks ?elda kui suur see olema peaks siis et ta toimima hakaks

h4rz
Huviline
Postitusi: 1277
Liitunud: 21 Mär 2007, 11:01
Auto: 4.2/1.8T/2.0T
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas h4rz » 05 Apr 2008, 10:38

Annab panna k?ll, kuid mul pole ?rna aimu mis valemiga.

http://youtube.com/watch?v=Dr-etyhHkrg&feature=related

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 05 Apr 2008, 11:28

Kasu temast on suht v?he peale ?GEDA vilina mida tekitab. Nagu ma juba ?tlesin on asi performance jupp. Mtechil oli pandud subarule.

Asi on selle jaoks et hoida turbo p??rlemas teada on kui r?hk l?heb suureks siis pidurdab vastur?hk turbot selleks siis pannakse bow et turbo k?iguvahetusel j??ks p??rlema. Lisaks kasutatakse veel seda et pihustatakse v?ljalaske kolektorisse k?tet.

K?tusekulust: k?ik juba t??deldud ja survestatud ?hk mille v?lja lased on kulu. Palju k?ttekulu suureneb ei oska ?elda. Nagu ?eldud s?ltub bovi suurusest ja s?idustiilist ning sellest mis r?hul klapp avaneb.

Mina k?l sinu k?simustest pole aru saanud et sa tema t??p?him?tet taipaks. Kui sa isegi ei tea, et k?igil autodel on sisselaske kolektoris alar?hk mootori t??tades tyhik?igul ning laadides hakkab r?hk t?usma p??retega. R?hk s?ltub loomulikult laadimis hulgast ja selles kui palju mootor eest suudab ?ra tarbida. Ning ka seadistusest. Stock autodel on asjad enamv?hem balansis.

Mina arvan, et sinu diislit saab aidata palju rohkemate teiste asjadega kordi paremini liikuma kui see ?GE vilin. Suurem intercooler, suurem turbo, chip, korralik metallist turbo torustik.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

mix17
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
Asukoht: Lääne rajoon
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas mix17 » 05 Apr 2008, 12:51

ok t?nud samazik uurisin rooste vabast toruskiku assia ja n??d teine k?simus et kui palju v?ib seda sisselaske toru j?medamaks teha siis plaanis on teha roostevabast ?hupuhastist turbosse sealt soos intercoolerisse ja siis tagasi gaasi klappi juurde .....ekks ma siis teen pilte jah asia juurde

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas samzik » 05 Apr 2008, 21:01

No ma arvan et 2" toru piisab tehasae toru on migni 1.5" kohati peenem.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

mix17
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
Asukoht: Lääne rajoon
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas mix17 » 05 Apr 2008, 23:16

aga kas ma j?tan p?lver torudele alles v?i teks toru nattuke sirgemaks et ?hk paremini liiguks v?i siis toru v?imalikult l?hikeseks l?hemal tuleb rohkem toruga m?ngida nattukene pikkemal saab neid nurkasid ju nattuke siluda . Mida selle gaasi tagasilaske klapiga peaks tegema kas vahelt ?ra v?tta v?i on sinna midagi paremat panna asemele autoks siis 1,9 tdi 81kw

mix17
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
Asukoht: Lääne rajoon
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas mix17 » 05 Apr 2008, 23:16

aga kas ma j?tan p?lver torudele alles v?i teks toru nattuke sirgemaks et ?hk paremini liiguks v?i siis toru v?imalikult l?hikeseks l?hemal tuleb rohkem toruga m?ngida nattukene pikkemal saab neid nurkasid ju nattuke siluda . Mida selle gaasi tagasilaske klapiga peaks tegema kas vahelt ?ra v?tta v?i on sinna midagi paremat panna asemele autoks siis 1,9 tdi 81kw

Vasta

Mine “Diislid”