TDI turbo
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
- Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
- Asukoht: Lääne rajoon
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
TDI turbo
K?simus selline, et ?kki on keegi kokku puutunud turbo r?hu kella paigaldamisega. On selle jaoks siis mingeid eraldi andurid ,kuhu k?ivad ja palju selline asi muidu maksab. ja pakkukus huvi veel see blow off et on sellest kasu kah peal selle susina.
ja sorry kui ma ei kasutanud otsingut v?i panin teema valesse kohta...
ja sorry kui ma ei kasutanud otsingut v?i panin teema valesse kohta...
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
K?igepealt tuleb selgeks teha endale blow offi t??p?him?te ja siis vaadata kas tasub tahata v?i on teda ?ldse vaja. osadel on bybas klapp juba turbos sees. Siis on see m?tetult raisatud energia.mis ?hku paisatakse.
Laias laastus on see performance jupp ehk siis neile kes kiirendavad ja muuks otstarbeks suht m?tetu.
[Edited on 5-4-2008 by samzik]
Laias laastus on see performance jupp ehk siis neile kes kiirendavad ja muuks otstarbeks suht m?tetu.
[Edited on 5-4-2008 by samzik]
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
Igasugu Offidega annab mootori t?? ka v?ga lihtsalt ?ra rikkuda. S?ber pani Audi 200 20V liialt vale ja suure "offi" ja tulemus oli see, et kiirendusel k?ikuvahetades tegi viuuu ja siis suri v?lja. Arvan, et insenerid tehastes on ikka kah m?elnud mis tasub k?lge kruttida ja mida mitte. Kui tahate h??lt kapotti alla aretage mingi vile siis l?dviku vahele siis vilisem kogu aeg mis kole:)
- anti555
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
- Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
- Asukoht: tartu
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
see polnud mitte sellest et liiga suur vaid et loetud ?hk lasti v?lja ja aju andis loetud ?hu j?rgi k?tust mis ujutab ?le lihtsalt ja auto sureb v?lja
Arvan, et insenerid tehastes on ikka kah m?elnud mis tasub k?lge kruttida
jah selleks ongi paljud insenerid pannud orginaalis juba bypass klapid
[Muudetud: 2-4-2008 anti555]
Arvan, et insenerid tehastes on ikka kah m?elnud mis tasub k?lge kruttida
jah selleks ongi paljud insenerid pannud orginaalis juba bypass klapid
[Muudetud: 2-4-2008 anti555]
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Kasu temast on suht v?he peale ?GEDA vilina mida tekitab. Nagu ma juba ?tlesin on asi performance jupp. Mtechil oli pandud subarule.
Asi on selle jaoks et hoida turbo p??rlemas teada on kui r?hk l?heb suureks siis pidurdab vastur?hk turbot selleks siis pannakse bow et turbo k?iguvahetusel j??ks p??rlema. Lisaks kasutatakse veel seda et pihustatakse v?ljalaske kolektorisse k?tet.
K?tusekulust: k?ik juba t??deldud ja survestatud ?hk mille v?lja lased on kulu. Palju k?ttekulu suureneb ei oska ?elda. Nagu ?eldud s?ltub bovi suurusest ja s?idustiilist ning sellest mis r?hul klapp avaneb.
Mina k?l sinu k?simustest pole aru saanud et sa tema t??p?him?tet taipaks. Kui sa isegi ei tea, et k?igil autodel on sisselaske kolektoris alar?hk mootori t??tades tyhik?igul ning laadides hakkab r?hk t?usma p??retega. R?hk s?ltub loomulikult laadimis hulgast ja selles kui palju mootor eest suudab ?ra tarbida. Ning ka seadistusest. Stock autodel on asjad enamv?hem balansis.
Mina arvan, et sinu diislit saab aidata palju rohkemate teiste asjadega kordi paremini liikuma kui see ?GE vilin. Suurem intercooler, suurem turbo, chip, korralik metallist turbo torustik.
Asi on selle jaoks et hoida turbo p??rlemas teada on kui r?hk l?heb suureks siis pidurdab vastur?hk turbot selleks siis pannakse bow et turbo k?iguvahetusel j??ks p??rlema. Lisaks kasutatakse veel seda et pihustatakse v?ljalaske kolektorisse k?tet.
K?tusekulust: k?ik juba t??deldud ja survestatud ?hk mille v?lja lased on kulu. Palju k?ttekulu suureneb ei oska ?elda. Nagu ?eldud s?ltub bovi suurusest ja s?idustiilist ning sellest mis r?hul klapp avaneb.
Mina k?l sinu k?simustest pole aru saanud et sa tema t??p?him?tet taipaks. Kui sa isegi ei tea, et k?igil autodel on sisselaske kolektoris alar?hk mootori t??tades tyhik?igul ning laadides hakkab r?hk t?usma p??retega. R?hk s?ltub loomulikult laadimis hulgast ja selles kui palju mootor eest suudab ?ra tarbida. Ning ka seadistusest. Stock autodel on asjad enamv?hem balansis.
Mina arvan, et sinu diislit saab aidata palju rohkemate teiste asjadega kordi paremini liikuma kui see ?GE vilin. Suurem intercooler, suurem turbo, chip, korralik metallist turbo torustik.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
- Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
- Asukoht: Lääne rajoon
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
aga kas ma j?tan p?lver torudele alles v?i teks toru nattuke sirgemaks et ?hk paremini liiguks v?i siis toru v?imalikult l?hikeseks l?hemal tuleb rohkem toruga m?ngida nattukene pikkemal saab neid nurkasid ju nattuke siluda . Mida selle gaasi tagasilaske klapiga peaks tegema kas vahelt ?ra v?tta v?i on sinna midagi paremat panna asemele autoks siis 1,9 tdi 81kw
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
- Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
- Asukoht: Lääne rajoon
- Tänanud: 0
- Tänatud: 0
aga kas ma j?tan p?lver torudele alles v?i teks toru nattuke sirgemaks et ?hk paremini liiguks v?i siis toru v?imalikult l?hikeseks l?hemal tuleb rohkem toruga m?ngida nattukene pikkemal saab neid nurkasid ju nattuke siluda . Mida selle gaasi tagasilaske klapiga peaks tegema kas vahelt ?ra v?tta v?i on sinna midagi paremat panna asemele autoks siis 1,9 tdi 81kw