Mis vahet on 66kw ka 81 kw mootori plokkidel...

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Suletud
mix17
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
Asukoht: Lääne rajoon
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Mis vahet on 66kw ka 81 kw mootori plokkidel...

Lugemata postitus Postitas mix17 » 12 Juun 2008, 12:27

k?simul j?rgmine mis vahet on 66kw ka 81 kw mootori plokkidel peale selle v?ntv?lli otsa tean seda ei 66kw on kiiluga ja 81 kw on siis poolkuuga k?bi. ja siis kohe teine k?simus et kuidas panna nukkv?lli ?igeks et s??de ?ige oleks see on see koonusega ots ja ma ei leia kull mingeid v?lised m?rke ..

[Muudetud: 13-6-2008 mix17];)

[Muudetud: 14-6-2008 mix17]

[Muudetud: 13-10-2008 DaveWoss]

Kasutaja avatar
G2rry
Huviline
Postitusi: 726
Liitunud: 14 Apr 2004, 09:57
Auto: BMW X5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas G2rry » 12 Juun 2008, 12:41

Kogemust nagu peaks olema foorumi kasutamisel, p??a pealkiri teemal muuta vastavaks ja leiad ka kiiremini vastuse enda k?simusele :) Ise aidata ei oska. Edu.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7843
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 179 korda

Lugemata postitus Postitas GTI » 12 Juun 2008, 15:31

Tere,
ei oska ?elda mis autost ja mootorist jutt k?ib (eeldan et diisel) aga vahest on abi:
http://www.vwklubi.org/forum/viewthread" onclick="window.open(this.href);return false; ... #pid307821
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

tants
Huviline
Postitusi: 419
Liitunud: 22 Sept 2007, 10:54
Telefon: 58652475
Auto: Caddy, Civic
Asukoht: setomaa
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas tants » 13 Juun 2008, 15:35

66kw`tisel mootoril ka poolkuuga v?nv?llil olev rihmaratas.
55kw`tisel td mootoril viimasena kiiluga.
nukv?llil olev rihmaratas ongi koonusega peal ning see h?lbsustab minuarust v?ga palju m?rkide kokku ajamist aga muidu nukv?llil m?rk teiselpool otsas kus peab see nukv?lli otsas olev kriips tasa minema plokikaane servaga.

minuarust 66kw`tise ja 81kw `tisel plokil polegi vahet.
parandage mind kui ma eksin

mix17
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
Asukoht: Lääne rajoon
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas mix17 » 14 Juun 2008, 19:10

no aga k?simus edasi et kuidas siis nukk paika k?ib .. ise olen mingit sellist juttu kuulnud et klapikambri kaas maha ja esimese p?ta esimene nukkv?llinukk ?lese poole eks parandage mind pole ennem sellise jamaga kokkku puutunud ...

sillu7
Huviline
Postitusi: 186
Liitunud: 19 Nov 2005, 20:06
Asukoht: Tartu
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas sillu7 » 14 Juun 2008, 20:02

Algselt postitas: mix17
no aga k?simus edasi et kuidas siis nukk paika k?ib .. ise olen mingit sellist juttu kuulnud et klapikambri kaas maha ja esimese p?ta esimene nukkv?llinukk ?lese poole eks parandage mind pole ennem sellise jamaga kokkku puutunud ...
Klapikambrikaas maha ja nukkv?lli tagumises otsas on soon, see soon plokikaanega tasa ja ongi nukkv?ll paigas. valesti ei saa panna, soon on tsentrist v?ljas...

[Muudetud: 14-6-2008 sillu7]

mix17
Huviline
Postitusi: 291
Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
Asukoht: Lääne rajoon
Tänanud: 0
Tänatud: 0

Lugemata postitus Postitas mix17 » 14 Juun 2008, 20:36

ok ainuke asialik info tundub aga t?nud ainuke asi meida ei teadnud tean ?le kontrollida n??d
'

Suletud

Mine “Diislid”